Toon posts:

Opera mail en anti virus programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik op dit moment McAfee als antivirus en heb hosting bij Lycos nou wou ik mijn email adres dat ik heb van lycos gaan invoeren bij de browser die ik gebruik namelijk Opera. Het probleem is alleen dat McAfee dan een protocol error geeft. Ligt dit aan McAfee of aan Lycos? En als het dan aan McAfee zou liggen wat ik zelf denk. Welke AV kan ik dan het best gebruiken. Dus welke gaat het best om met Opera mail. Ervaringen en/of kennis is hartelijk welkom.

Bij voorbaat bedankt. GuRu

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:34

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Als je eens begint met het doorgeven van de foutmelding zodat wij die ook kennen :? En wat heb je verder zelf al aan onderzoek gedaan :? Voor een AV zou ik eens kijken naar AVG van Grisoft.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Lycos doet toch niet meer aan POP3/SMTP :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
@Mr. Liu: Staat in het bericht ik krijg Protocol error te zien.

@nero: Lycos heeft wel degelijk pop3 want outlook (let op: geen outlook express) doet et wel gewoon.

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:25:
@Mr. Liu: Staat in het bericht ik krijg Protocol error te zien.
Welke protocol error :? Nummer en tekst graag, er zijn er genoeg verschillende alleen al voor e-mail.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Verwijderd

Topicstarter
Er staat alleen protocol Error. Daarnaast kun je dan naar de helpfiles gaan en die zegt:

Why do outbound e-mail scanning errors occur?
During outbound e-mail scanning, these types of errors can occur:

Protocol error
The e-mail server has rejected an e-mail message.

Maarja volgens mij kan het niet egt aan de server liggen als bij outlook dezelfde instellingen en poorten voor ingaande en uitgaande servers het wel doen.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

GuRu000, kun je alsjeblieft je topicstart een heel stuk verduidelijken? Ik begrijp er helemaal niks van; een e-mailadres in je browser invoeren en dan een error krijgen van McAfee... :?
Leg duidelijk uit wat je probleem is, en wat je hebt uitgeprobeerd - wat er niet werkte, enzovoort; zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart

Verwijderd

Topicstarter
Wat is mijn probleem:

Mijn email account die ik heb via lycos webhosting ( ik heb namelijk een site gehost bij lycos en daar horen ook emailadressen bij) wil ik zo instellen dat ik via opera mijn email kan checken en terug kan schrijven. Tot op heden is het gelukt om mijn email te checken maar terug schrijven wil maar niet. Ik krijg dus een melding van mijn McAfee AV die als volgt luidt: Protocol Error.

Ik heb geprobeert McAfee uit te zetten maar ben er achter gekomen dat McAfee uitgaande emails dan blijft checken waarbij hij dan dezelfde fout geeft. Daarnaast heb deze email account van lycos ook in Outlook zitten waar hij het gewoon doet.

Ik hoop dat in nou begrepen word :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 18:01 . Reden: spellingsfout ]

• Freee!!

Freee!!

Lijkt vrij duidelijk. Ik zou nu in eerste instantie McAfee verwijderen. Als je het aan durft, zou ik je aanraden even te kijken of het zonder AV wel lukt, als je het niet aan durft (of als het zonder AV lukt daarna) zou ik een andere AV downloaden en installeren en het daarmee proberen. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de gratis versie van AVG.

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik idd maar eens proberen om Mcafee eraf te doen. Suggesties over AV software dat compatible is met Opera nogsteeds welkom.

edit: nu krijg ik weer deze fout van opera :Interne fout [554 <email adres>: Recipient address rejected: Access denied]

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 18:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt iedereen bedankt! Het lag aan mij ik was vergeten bij smtp server ook w8woord en username te zetten
Pagina: 1