DVD branden, maar bestanden beschadigd

Pagina: 1
Acties:

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 21:17
Hoi, ik heb een dvd maar video.ts ofzo zijn beschadigd, ik kan de film wel met de vobfiles bekijken.
Maar als ik hem dan bijvoorbeeld in power dvd open loopt ie als je op start film drukt vast.
Ik kan hem ook niet shrinken met cloneDVD of DVDshrink. Ik zou eigelijk gewoon het menu weg willen hebben en dan die video.ts enzo op nieuw maken maar ik weet niet hoe dat moet.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

De video_ts folder is afaik de folder waarin de vobfiles staan. Verder horen er als het goed is ook 2 BUP files bij te staan, en 2 IFO files. (Net even uitgetest met een DVD van Roger Waters). Het zou kunnen zijn dat die ontbreken. ;)

Verder zou ik even kijken naar DVD-movie editting tools. Daar zal wel genoeg over te vinden zijn op Google. ;)

Signature

• KoRnboy112
Ik heb al vanalles geprobeerd ook met TMPEG ed DoItfast4! you maar gaven allemaal een foutmelding ofzo heb effe vobedit gedownload effe daarmee proberen

[ Voor 20% gewijzigd door KoRnboy112 op 21-03-2005 16:59 ]

• DeeD2k2
  • Laatst online: 20-05 10:46
Waarschijnlijk heb je bij het rippen van de DVD Stream Processing of iets dergelijks gebruikt. En anders het je maar een beperk deel van de bestanden geripped. Hier kan een DVD speler (zowel hard- als software) niet mee overweg. Deze hebben alle bestanden die in de VIDEO_TS map staan nodig. Wil je een backup maken naar een DVD, dan moet je het dus op nieuw rippen. Daarna kan je het verwerken. Over hoe je dat "het beste" kunt doen, loop een topic in AV; DVD's backuppen; de beste manier [Deel 3]. Hier kan je ook lezen hoe een DVD in elkaar zit. (@pasta: het aantal *.IFO en *.DUB bestanden is DVD afhankelijk.)

Wil of kan je hem niet opnieuw rippen, dan kan je de bestanden met VobEdit demuxen, en er met IfoEdit weer een werkende DVD maken.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• KoRnboy112
heb hem met vob edit uit elkaar gehaalt en met dvdmaestro ben ik hem weer inelkaar aan ut zetten. hopen dat het werkt zoals het ernu uitziet wel :*)