Toon posts:

Games in zwart-wit :/

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Tijdje terug heb ik wat dingen besteld o.a andere videokaart koeler.
Deze heb ik er netjes op gemonteerd, en voorderest had ik nog een voeding en cpu koeler gekocht.
Alleen de cpu koeler kon er niet op, en bij het terugzette van de oude koeler is er iets mis gegaan denk ik, want later is de proc. doorgebrand.
Ik naar de pc winkel gebracht, nieuwe proc laten bestellen.. na weekje kon ik em ophalen maar gelijk zag ik dat er iets mis was, soms heb ik artifacts want dan zien de letters beetje vaagjes.
Maar bij counter strike source heb ik gewoon alles in zwart wit en sommige stukjes in kleur :|
In bf1942 en dc heb ik hetzelfde maar in counter strike 1.6 heb ik nergens last van.
Kan het zijn dat de koeler er niet goed op zit of iets? tell me..
Gr33tz

Verwijderd

er zit tog wel koelpasta op he, want dan is het niet raar dat alles doorbrand

Verwijderd

Welke grafische kaart en welke koeler gaat het om? En hoe moeten wij weten of de koeler er niet goed op zit :+ Heb je geen foto?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 13:27 ]

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:25
Zwart/wit? Bedoel je soms dat stukken niet getextured zijn? Probeer eens een reinstall.

tvw

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk zit er wel koelpasta op, het gaat om de volgende koeler + videokaart
Powercolor 9600 pro 256 mb - VF700-Cu VGA koeler
Kga effe goed kijke of de cooler er wel goed op zit :)

Verwijderd

Kijk vooral goed of de koeler/beugel geen omringende componenten raakt (condensators, ramsinks, etc)

Verwijderd

Topicstarter
koeler zit er wel goed op, raakt ook geen andere componenten, ik reinstall effe de drivers..
Of zal ik nieuwe van het internet af halen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:44:
koeler zit er wel goed op, raakt ook geen andere componenten, ik reinstall effe de drivers..
Of zal ik nieuwe van het internet af halen?
ja, en dan bij ATI en niet bij Powercolor

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Heb je niet toevallig in de ATI driver aangegeven dat je een shader effect wil? Ik weet dat je kan kiezen voor allerlei shader effects.. Oa. Z/W.. Denk dat dat het wel eens zou kunnen zijn

Afbeeldingslocatie: http://www.driverheaven.net/reviews/cat_38/images/smartshader.gif
Maar bij counter strike source heb ik gewoon alles in zwart wit en sommige stukjes in kleur
Hmm, had ik overheen gelezen. Denk dat dit het dan toch niet is...

[ Voor 51% gewijzigd door Pakjebakmeel op 21-03-2005 13:54 ]

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09-2025
je kan ook ff een Temperatuur meet programma installeren.
Motherboard monitor is wel goede.

dan zie je zo of het aan de eventuele hoge temperatuur ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen hoge temps
mobo = idle 22 stressed 35
cpu = idle 25 en stressd 38
Pakjebakmeel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:50:
Heb je niet toevallig in de ATI driver aangegeven dat je een shader effect wil? Ik weet dat je kan kiezen voor allerlei shader effects.. Oa. Z/W.. Denk dat dat het wel eens zou kunnen zijn

[afbeelding]

[...]

Hmm, had ik overheen gelezen. Denk dat dit het dan toch niet is...
Thnx, ik had me dinge ingesteld op black en white nog wat, waarom weet ik niet magoed..
Kleur is terug in de spellen, maar nu zit ik met die artifacts, dat zuigt man
Zitten er trouwens een sensor ik de 9600 pro, dat je kan kijke hoe warm ie word? en met welk progje?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:19:
Kleur is terug in de spellen, maar nu zit ik met die artifacts, dat zuigt man
Ramsinks wel goed erop gezet? Kaart overgeklokt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:20:
[...]
Ramsinks wel goed erop gezet? Kaart overgeklokt?
Ik heb me kaart niet overgeklokt, en die ramsinks zitten er vast wel goed op want, zonder die dingen kan er toch ook niet iets misgaan, waarom dan wel MET

Verwijderd

omdat ze dan andere dingen kunnen raken als ze er op zitten :+

Verwijderd

heb je de fan aangesloten? dat lijkt me onwaarschijnlijk, er is eens iemadn geweest die een 6600GT met de vf700 cu passief kon koelen (had de fan vergeten aan te sluiten). dus oververhitting zal het niet zijn, onderclock je geheugen eens, en core, heb je dan nog steeds arti's?

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Als ie niet heet is en er zit geen geleidende pasta naar de core/zichtbare beschadigingen .. Zou het kunnen dat de core gwoon rot is :/

Verwijderd

Pakjebakmeel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:27:
Als ie niet heet is en er zit geen geleidende pasta naar de core/zichtbare beschadigingen .. Zou het kunnen dat de core gwoon rot is :/
artifacts komen toch juist door brak geheugen of zit ik nou mis?

overigens vind je in dit forum ook het 9600 Topic waar heel artifacts-problemen blijken te zijn bij deze kaart

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:35 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pakjebakmeel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:50:

[afbeelding]
Hey ik wist niet dat dat kan :D Heeft iemand hier screenies van ?? Lijkt me wel grappig om te gamen zo !!!

/EDIT :
GambitRS schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:48:Maak dan meteen een screenie van het matrix effect. Wordt je hele beeld opgebouwd met groene ascii tekens, voel je je net neo :+
:+ ROFL

[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 21-03-2005 14:54 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

nero355 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:44:
[...]

Hey ik wist niet dat dat kan :D Heeft iemand hier screenies van ?? Lijkt me wel grappig om te gamen zo !!!
Maak dan meteen een screenie van het matrix effect. Wordt je hele beeld opgebouwd met groene ascii tekens, voel je je net neo :+

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet programma waarmee ik me videokaart terugkan clocken, ik heb em nooit overgeclockt maar miss is dat de oplossing want de koeler zit er gewoon, goed op.. :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:00:
Wie weet programma waarmee ik me videokaart terugkan clocken, ik heb em nooit overgeclockt maar miss is dat de oplossing want de koeler zit er gewoon, goed op.. :/
Download en installeer dan even de Ohmega-ATI-drivers, daar kun je dat wel mee regelen.

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 06:51

Skyline GT-R

RB26DETT

ATi TOOL ;) Daarmee kan je ver overclocken...

...en heel ver terugklokken :D
Pagina: 1