Toon posts:

Moblog

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
blijkbaar hebben ze mijn vorige topic gesloten. Even voor de duidelijkheid, mijn topic was GEEN scriptrequest. Het was in de eerste plaats een vraag over de moblog.php file van pivot.
Waarom kan ik WEL tekst doorsturen met mijn Sagem (moblogging via i-mode), maar geen foto's.
Dat was de vraag.
Als mogelijke antwoorden heb ik gekregen:
1) gebruik moblog.nl (wil ik niet gebruiken omdat het niet mooi te implementeren is)
2) het kan aan vanalles liggen (aan zulke antwoorden heb ik niet veel. Het doel was opdat misschien iemand hetzelfde probleem had ondervonden, en mij een oplossing kon geven.)

De vorige topic is hier te lezen.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Scriptrequest of niet, 't is in ieder geval geen programmeervraag en hoort dus niet in PW thuis.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
hoe weet je zo zeker dat het geen programmeervraag is?
Misschien moet ik gewoon een wijziging aanbrengen in de moblog.php file.
En als Mr. Muggezifter het hier niet op zijn plaats vindt, vertel me dan even waar ik het wel moet posten.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

P&W gaat over zelf programmeren, en in een topicstart moet je dan tenminste aangeven wat het probleem is, wat je zelf al hebt geprobeerd en wat de relevante code is :) . Zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! en P&W Beleid - De quickstart :) .

[ Voor 5% gewijzigd door JHS op 20-03-2005 14:52 ]

DM!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Heeft er iemand misschien nog een mooi eenvoudig script waarmee ik kan mobloggen?
Volgens mij laat die zin heel weinig andere interpretaties over :/ En ik sluit topics niet voor niets.

Sowieso: er komt geen enkele regel programmeerwerk van jou bij kijken, dus hoort het NIET in Programming & Webscripting thuis. Neem eens contact op met de makers.

Zie ook P&W Beleid voor de eisen die we stellen aan een topic

[ Voor 46% gewijzigd door gorgi_19 op 20-03-2005 14:53 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.