Toon posts:

Moblog vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik over een Sagem SG341i, dat is de i-mode (Base) versie van type my-x...
Mijn website maakt gebruik van Pivot, en dus ook de moblog.php file van pivot.
Nu is het probleem het volgende:
als ik een moblog met mijn gsm doe, met enkel tekst, verschijnt deze perfect op mijn site.
Voeg ik er echter een foto aan toe, verschijnt er noch tekst, noch foto op mijn site.
Het vreemde is nu dat het jpeg formaat (waarmee de foto's worden gemaakt) perfect ondersteund wordt. Ik kan bijvoorbeeld een foto van mijn gsm eerst op mijn pc zetten, en dan de foto doormailen via gmail naar mijn site (via moblog). Dan verschijnt ie er wel mooi op.
Waaraan kan dit liggen?
Of beter, hoe los ik dit probleem op?

Heeft er iemand misschien nog een mooi eenvoudig script waarmee ik kan mobloggen? Bijvoorbeeld eerst mailen naar een gmail account of whatever, en dan daaruit automatisch de foto's halen en op mijn site plaatsen. Deze laatste vraag is enkel van toepassing indien er geen oplossing voor de moblog.php file van pivot wordt gevonden.
Alvast bedankt voor de moeite, en hoop op een spoedig antwoord.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien kun je het eens op deze manier proberen: http://www.oetzitterd.nl/archive/2004/01/07/hoe_doe_je_dat

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik wil geen gebruik maken van moblog.nl
Ik wil echt een alleenstaand script. Dus includen in de index, en klaar.
Als je moblog.nl include (iframe) en dan op de foto klikt kom je altijd op de site moblog.nl terecht.
Dat is nu net hetgene wat ik niet wil.
Dus echt zoiets als in de moblog.php file van pivot, zodat je het mooi kan implementeren in je site.
Of een oplossing van het probleem in moblog.php.

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-01 11:47
Het kan aan 1000 dingen liggen, de communicatie tussen je telefoon en de webserver, een bug in je logsoftware, server die upload vie bepaalde kanalen niet wil...

Wat gebeurt er als je via je pc een .gif bestand naar je mobiel stuur, en die in pivot probeert te gooien?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Heeft er iemand misschien nog een mooi eenvoudig script waarmee ik kan mobloggen
Programming & Webscripting gaat over eigen programmeerproblemen :) Script requests staan we niet toe; hiervoor zijn sites als www.hotscripts.com beter geschikt :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.