[Usenet] Downen gaat even goed, daarna raar.

Pagina: 1
Acties:

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 09:50
Hallo allemaal,

Ik heb een raar probleem met het downloaden van de nieuwsgroepen. Als ik iets wil downloaden gaat het een uurtje goed, en daarna worden de bestanden zo rond de 20 kb. Dus ik krijg zo'n 200 MB prima binnen, en daarna alleen maar poep.

Dus ik ben gaan testen, maar ik heb het dus met:

* Nova van planet
* eweka.nl
* Grabit
* Newsleecher

En in verschillende combinaties. Vandaar mijn absolute verwondering. Een telefoontje met de knettergare helpdesk van eweka vertelde mij dat het aan de software moet liggen (voordat ik newsleecher teste). Maar dat is het dus duidelijk ook niet.

Uw hulp, zou zeer welkom zijn :).

King of Cod

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat heb je echt altijd? Je weet wel 100% zeker dat het wel goed op de server staat? Eweka en Nova zijn niet de beste servers he :o

🌞🍃

• TafkaP
Sinds kort, ooit... half jaartje geleden ging de nova als een tierelier, toen deze raar ging doen ging ik over op eweka, waarna deze ook raar begon te doen. En sindsdien heb ik niet één ding fatsoenlijk kunnen downloaden. Dat zal een maandje of drie/vier zijn.

King of Cod

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DataBeest schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:00:
Dat heb je echt altijd? Je weet wel 100% zeker dat het wel goed op de server staat? Eweka en Nova zijn niet de beste servers he :o
^^ Met dom ... neem is een account bij ehh.... GigaNews ofzo :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 21:42
Ik heb anders nooit problemen met Eweka.
Maar als je Norman antivirus hebt, moet je de newsgroup functie uitzetten, dat hielp mij mij :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• TafkaP
Geen norman... norman??

Het gaat me niet zozeer om wat ik wel moet nemen, het gaat me er meer om dat ik er geen kloot van snap, hoe het probleem ontstaat.

(ik neem zowieso een andere server, de service van eweka is om van te janken.)

King of Cod

Pagina: 1