Voor school moet ik een presentatie houden over mn website. Daarom wil ik die op groot scherm projecteren. Opzich geen enkel probleem met een beamertje enz. Het probleem is echter dat ik er van te vóren een filmpje van wil maken. Deze wil ik dan iets bewerken en inspreken met Studio 9 plus. Ik ben dus aan de slag gegaan met camtasia studio om de filmpjes (avi's) van mn website te maken en deze in Pinnacle Studio te zetten. Het probleem is hiermee dat wanneer je dit doet en vervolgens in pinnacle een andere avi of mpeg van maakt, dat er dan een kwaliteit overblijft die niet om aan te zien is. (letters zijn onleesbaar etc.) Ik denk dat dit aan het verschil in resolutie ligt. De resolutie van de website is namelijk 1024x768 en die van de filmpjes die ik met pinnacle maak zijn allemaal 720 x 480.
Nou heb ik begrepen dat je dat camtasia studio prima kunt integreren met pinnacle studio maar ik snap daa eigenlijk helemaal niets van. Het gaat er dus om dat ik gewoon mn screen film maar als ik op capture doe, doet ie dat niet.
Weet iemand hoe dit wel moet?
Of moet ik het op een heel andere manier doen??
alvast bedankt,
(de avi's die los gemaakt zijn met camtasia studio zijn wel van erg goede kwaliteit.)
Nou heb ik begrepen dat je dat camtasia studio prima kunt integreren met pinnacle studio maar ik snap daa eigenlijk helemaal niets van. Het gaat er dus om dat ik gewoon mn screen film maar als ik op capture doe, doet ie dat niet.
Weet iemand hoe dit wel moet?
Of moet ik het op een heel andere manier doen??
alvast bedankt,
(de avi's die los gemaakt zijn met camtasia studio zijn wel van erg goede kwaliteit.)