Bekenden van mij zijn een winkel gestart en wilden graag een website hebben, met webwinkel. Ik ben er langs geweest, we hebben een en ander besproken, ze hadden leuke ideeen en dergelijke en ik dacht dat ik de site wel in elkaar zou mogen zetten. Nu een tijdje geleden alweer belden ze op dat ze het mij niet zwart wilden laten doen omdat dat niet goed was voor de boekhouding en dergelijke en wit dat vonden ze te duur / ze deden het liever zelf. Op dit moment hebben ze een goed lopende winkel en maken ze alweer een tijdje winst en hebben ze volgens mij de financiele middelen om het verschil tussen zwart en wit werk te overbruggen.
Echter, ze hebben in de tussentijd zelf in een avond of twee zelf
met frontpage
een website in elkaar gedraaid waar ze tevreden mee zijn (zonder webwinkel, maar met een standaard thema uit frontpage) en ze zeiden me eigenlijk niet meer nodig te hebben voor de site. Ik ben een beetje eigenwijs en wil de website graag doen, ik heb wel een hoop leuke ideeen die echt passen bij hun winkel.
Moet je deze mensen eigenlijk nog wel helpen
Echter, ze hebben in de tussentijd zelf in een avond of twee zelf
HTML:
Hoe maak je iemand met bovenstaande html in de source duidelijk dat z'n site niet echt een site is maar erg vies, dat z'n site bovendien enorm lelijk is, op een zodanige wijze dat je ze zelf niet te zwaar beledigd en dat je de site alsnog mag doen 1
2
3
4
| </tr> </font></font></font></font></font></font></font></font></font></font></font><!--mstheme--></font></td> </tr> |
[ Voor 8% gewijzigd door RwD op 19-03-2005 09:55 ]