Ik ben zelf naar aanleiding van dit topic ook maar aan de slag gegaan. Via het werk aan een afgeschreven thinkpad kunnen komen, is een celeron 700....
Hier zie je het uitgekleedde moederbord, gemonteerd op de op maat gezaagde, originele bodemplaat die ik blijf gebruiken aangezien het moederbord daar mooi stevig op vast geschroefd kon worden.
Dit is wat er overblijft als je een toetsenbord helemaal uit mekaar haalt.... Aangezien de powerknop in het toetsenbord geintegreerd zit moest ik uitzoeken op welke pinnen van de bruine connector rechts ik de draden moest solderen om de powerknop aan te sluiten.
Dit is wat ik ervan gemaakt heb.
Dit is de eerste indruk van hoe het moet gaan worden.
Windows2000 aan het installeren en instellen... (let op het "Ambilight"

)
Eerste foto van de lijst als hij zo goed als af is, met verstelbare standaard.
Lijst is hierna nog gelakt, en ik heb er pootjes aangemaakt zodat hij niet op de rand staat.
De voorzijde.
Scherm ligt nu in de gelakte lijst, achterop het scherm ligt de originele lichtdichte folie die ook in de laptop werd gebruikt.
Hier is het opbouwen zo goed als klaar, rechts zie je de gele aansluiting voor de stroom, deze heb ik verplaatst. Daarboven zit de speaker.
Dit is het eindresultaat, lekker plat! Hij zit continu in het netwerk zodat ik via VNC de instellingen kan aanpassen mocht dat nodig zijn, ook kan ik via het netwerk de foto's makkelijk updaten. Heb er nu een slideshow van Irfanview opstaan...