mooie handen
Er schijnen wat mensen te zijn die problemen hebben met het converteren van video, ik kan jullie aanraden op 3gp even te proberen inclusief aangepaste ini's voor 25 en 30fps
http://www.pspcrazy.com/psp_encoders.htm
werkt dat nog niet, omdat je anime oid bijv. 23fps is, open dan de juiste ini even, en kijk of je iets kan veranderen zodat je op 23fps kan coderen.
Ik heb dit zelf toegevoegd (alleen nog niet kunnen checken of het echt werkt ivm gebrek aan 23fps filmpjes =) )
"[Item24]
Title=23fps@600kbps / Stereo@128kbps
Command0=""<%AppPath%>\cores\ffmpeg" -y -i "<%InputFile%>" -title "<%Title%>" -bitexact -vcodec xvid -s 320x240 -r 23 -b 600 -acodec aac -ac 2 -ar 24000 -ab 128 -f 3gp "<%TemporaryFile%>.3gp""
Command1=""<%AppPath%>\cores\QT3GPPFlatten" "<%TemporaryFile%>.3gp" "<%TemporaryFile%>_2.3gp" -c QT_3GPP(MobileMP4)_QVGA_AAC.ini"
Command2="rm "<%TemporaryFile%>.3gp""
Command3=""<%AppPath%>\cores\ATOMChanger" "<%TemporaryFile%>_2.3gp" "<%OutputPath%>M4V<%RandomNumber5%>.mp4" "Camouflage_MP4_for_PSP.ini""
Command4="rm "<%TemporaryFile%>_2.3gp""
Command5=""<%AppPath%>\cores\ffmpeg" -y -i "<%InputFile%>" -f singlejpeg -ss 5 -vframes 1 -s 160x120 -an "<%OutputFile%>.THM
Ik heb er niet echt* veel verstand van, maar volgens mij (op het eerste gezicht) is die ini makkelijk aan te passen, als je een item toevoegt nummer je gewoon door (item 24, item 25, item 26 etc) je kiest een title en past daarna de
dik gedrukte waardes aan, de eerste is het aantal fps, 2e is bitrate en 3e is geluidsbitrate.
*of echt niet
ps. als je er meerdere toevoegt, zorg ervoor dat je aan het einde na de .THM weer afsluit met
" en de volgende daarna weer begint met
"
Bij mij in de ini werd alleen het laatste item niet afgesloten met
", ik weet niet of daar een reden voor is of was, maar toen ik mijn items (heb er meerdere gemaakt) toevoegde heb ik de laatste dus ook maar niet afgesloten

Nadat je de ini hebt aangepast moet je weer even de 3GP setup draaien en de ini weer even selecteren.
[
Voor 49% gewijzigd door
nioz op 31-03-2005 09:30
]