Het Playstation Portable topic Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, krijg net een mailtje van een ebayer binnen (Paket kost 450 euro, incl. 4 games :D )

"
there is 1 bright pixel on the left hand side right by the edge, its hardly noticeable, and as i understand it, a very common thing.
"

Is dit heel erg; is bright pixel echt een dode pixel of een subpixel oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:16:
Toch fantastisch dit:

Zondagavond 2 x PSP + 6 games besteld bij videogamesplus.ca.
Maandagavond melding dat het verstuurd is.
Woensdagmiddag bezorgd (vandaag dus! het zit in de auto van de koerier).

Wouter.
LOL! VGP is natuurlijk VideoGamePlus :P Maareh daar heb ik dus ook besteld, maar ik zag nergens DHL staan hoor.. waar kan je dat vinden? het wordt gewoon naar mij gestuurd maar via wie ik zou het niet weten !

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb met psp video 9 ,geprobeerd om anime(23 fps) en pal(25 fps)
te converten naar mp4(psp) formaat,maar wat ik ook probeer steeds audio out of sync
weet iemand de oplossing,of heeft iemand dit ook

let me now _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Hallo, deze post is bedoelt voor de mensen die een US PlayStation Portable wilde kopen.

Allereerst mijn excuses.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:00:
[...]

ok, ik had liever dat elia dat eerst met mij zou bespreken voordat hij zulke dingen post. Je weet wel: eerst kijken of wat je zegt ook daadwerkelijk kan gebeuren. In de amerikaanse basis zijn er inderdaad PSP's. Ik heb ze zien liggen in de rekken en er staan nog een aantal in "teh warehouse". Of de prijs 250 dollar is weet ik ook niet zeker.
Enkele problemen:
1. Ze zijn RAZENDsnel uitverkocht, maar AAFES (zoals de verzameling militaire winkels heet over de hele wereld) is samen met sony bezig om meer binnen te krijgen (or so they say).
2. Je kan niet binnen zonder ID (je kan wel de basis binnen als je met iemand gaat die een ID heeft en je tijdelijk je paspoort inlevert). massaal de winkel bestormen heeft dus geen zin.
3. Het is vrij verboden om voor iemand buiten de basis iets te kopen tenzij het als cadeau bedoeld is. (hier is natuurlijk omheen te komen door iemand een PSP cadeau te geven en die persoon jouw geld cadeau geeft ofzo :P)
4. De spellen moeten nog geleverd worden. (maar dat zie ik zaterdag weer op het werk)
Zowel voor hsZero als voor de mensen die een PSP hadden willen kopen op deze manier.

In mijn enthousiasme had ik gepost dat ze op die basis PSP's hadden, en dat ze daar (zoals alles) tegen US prijs verkocht worden. Ik was net zo blij als jullie toen ik het hoorde. Maar ik had er geen rekening mee gehouden dat ze er niet zoveel zouden hebben (denk dat iedereen liever 190 ipv 280 euro betaald), en of het uberhaubt mogelijk was om meerdere (meer dan 1) psp's te kopen.
Faust schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:25:
En anders, het is in nederland maar 5 euro 50 verzenden, ik wil er ook wel een extra scoren ;)
Ik laat nog wel iets weten.
Het was absoluut niet mijn bedoeling om er geld aan te verdienen, dat is echt niet zo. Ik wilde alleen even kijken of er nog iemand was die een PSP op deze manier wilde bemachtigen, daarom noemde ik ook de verzendkosten. Het zou zo zijn van hmm, dan koop ik er 2 en dan is nog iemand heel blij.
Bovendien zou het nogal hypocriet zijn om over de rug van anderen geld te verdienen, en als iedereen zijn PSP voor 190 zou kopen, dan zou Kyddle niks meer te eten heben (bij wijze van spreken). Dat was echt nooit de bedoeling. Ik heb nooit gezegd dat ik of de vriend in kwestie voor iedereen een zou kopen.

En sowieso. Op deze manier, door mijn fout om het te posten op tweakers, heb ik mijn kans op een (goedkope) PSP verkeken.

Sorry dus.

Ik weet dat dit aanvoelt als een slap excuus, maar dat is het ook.

Ik had het nooit mogen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:56:
ik heb met psp video 9 ,geprobeerd om anime(23 fps) en pal(25 fps)
te converten naar mp4(psp) formaat,maar wat ik ook probeer steeds audio out of sync
weet iemand de oplossing,of heeft iemand dit ook

let me now _/-\o_
met films op de pc heb ik dit encode probleem ook wel eens, meestal is dit als het geluid in VBR is.
je kan het oplossen door eerst de audio als .wav op de slaan en die later opnieuw bij te voegen (als de video in de gewenste codec/formaat is).

Hoop dat je er iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:14:
Hallo, deze post is bedoelt voor de mensen die een US PlayStation Portable wilde kopen.

Allereerst mijn excuses.

[...]

Zowel voor hsZero als voor de mensen die een PSP hadden willen kopen op deze manier.

In mijn enthousiasme had ik gepost dat ze op die basis PSP's hadden, en dat ze daar (zoals alles) tegen US prijs verkocht worden. Ik was net zo blij als jullie toen ik het hoorde. Maar ik had er geen rekening mee gehouden dat ze er niet zoveel zouden hebben (denk dat iedereen liever 190 ipv 280 euro betaald), en of het uberhaubt mogelijk was om meerdere (meer dan 1) psp's te kopen.

[...]

Het was absoluut niet mijn bedoeling om er geld aan te verdienen, dat is echt niet zo. Ik wilde alleen even kijken of er nog iemand was die een PSP op deze manier wilde bemachtigen, daarom noemde ik ook de verzendkosten. Het zou zo zijn van hmm, dan koop ik er 2 en dan is nog iemand heel blij.
Bovendien zou het nogal hypocriet zijn om over de rug van anderen geld te verdienen, en als iedereen zijn PSP voor 190 zou kopen, dan zou Kyddle niks meer te eten heben (bij wijze van spreken). Dat was echt nooit de bedoeling. Ik heb nooit gezegd dat ik of de vriend in kwestie voor iedereen een zou kopen.

En sowieso. Op deze manier, door mijn fout om het te posten op tweakers, heb ik mijn kans op een (goedkope) PSP verkeken.

Sorry dus.

Ik weet dat dit aanvoelt als een slap excuus, maar dat is het ook.

Ik had het nooit mogen posten.
Jij hoeft niet je excuses aan te bieden omdat jij een plaats kent waar het gewoon goedkoper is. Mensen proberen gewoon veel geld aan te verdienen(is hun goed recht, maar daarin tegen mag jij ook bekend maken dat jij ze voor 190 euro kan krijgen, prijsdaling afdwingen) en ja we zijn Nederlanders en willen gewoon de de goedkoopste manier een PSP willen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met mijn post wilde ik dus niet zeggen dat het onmogelijk is, er zitten alleen wat haken en ogen aan. Maar de eerste drempel: wachten tot er meerdere binnenkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:05:
[...]

Dat is mijn ervaring ook (soms wel en soms niet..). Als ik wat moet betalen laat ik dat jullie even weten. Ik ga zo even heen en weer rijden naar huis om dat ding op te halen.. kan simpelweg niet wachten :)
Zo, ik heb ze thuis ff opgehaald (ff van me werk naar huis en terug gereden).
Ze werken ERG goed :)

Alles netjes verpakt. En wat ook leuk was is dat er een factuur bij zat van maar 20 euro. Daardoor hoef je dus volgens mij geen belasting te betalen. En in he slechtste geval dus belasting over 20 euro. Dat doen ze volgens mij niet :)

Wouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:53:
[...]

LOL! VGP is natuurlijk VideoGamePlus :P Maareh daar heb ik dus ook besteld, maar ik zag nergens DHL staan hoor.. waar kan je dat vinden? het wordt gewoon naar mij gestuurd maar via wie ik zou het niet weten !
Ah natuurlijk :) Stom van me.

Ik kreeg een tracking document binnen van DHL via VGP.

Wouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:59:
[...]

Ah natuurlijk :) Stom van me.

Ik kreeg een tracking document binnen van DHL via VGP.

Wouter.
heb jij om een " speciale factuur " gevraagd of hebben ze dat zelf gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik vraag me ook af of ze er zelf 20 euro op hebben gezegd, of dat jij daarvoor heb gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze uit zichzelf gedaan... Met als productnaam: plastic toy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
cyberjoy, via welke online shop heb je hem besteld? :9~ 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
ck2000nl schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:27:
cyberjoy, via welke online shop heb je hem besteld? :9~ 8)
VideoGamePlus.... als je terugleest is dit snel te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kostte de shipping? Er zijn maar weinig PSP games in stock trouwens daar :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
-Daniël- schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:33:
Hoeveel kostte de shipping? Er zijn maar weinig PSP games in stock trouwens daar :\
shipping is daar €36 en nog wat centen....kan je zien als je een checkout doet van een psp! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:23:
Hebben ze uit zichzelf gedaan... Met als productnaam: plastic toy. :)
wicked ! heb jij geluk gehad. Ik wil er ook een bestellen en ben er achter gekomen dat een vriend van mij een creditcard heeft en misschien wil hij er ook 1 en dan ga ik samen met hem een PSP bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elia: thanks,maar hoe doe ik dit?effe op internet gekeken en kom er niet echt uit

kan je vertellen hoe je dit precies doet(programma)

is mischien ook handig voor anderen die ook anime willen converten

(die zijn er hier vast wel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:49:
Elia: thanks,maar hoe doe ik dit?effe op internet gekeken en kom er niet echt uit

kan je vertellen hoe je dit precies doet(programma)

is mischien ook handig voor anderen die ook anime willen converten

(die zijn er hier vast wel :P )
Je pakt de virtualdub; gratis te downloaden, zie google.
audio>save stream geloof ik
sla het op als .wav, maak dan een nieuw filmpje met het .wav als geluidsspoor en video zet je op 'direct stream copy', nu heb je hetzelfde filmpje, maar met een constante audio bitrate.
Het psp converteerprogramma kan hem fatsoenlijk converteren, dwz de audio is niet meer out of synch. Of zoiets.

laat maar weten als het niet lukt. ;)

edit: met een ;) ziet het vriendelijker uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Faust op 30-03-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:30
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:16:
Toch fantastisch dit:

Zondagavond 2 x PSP + 6 games besteld bij videogamesplus.ca.
Maandagavond melding dat het verstuurd is.
Woensdagmiddag bezorgd (vandaag dus! het zit in de auto van de koerier).

Wouter.
Ik hoop dat mijn PSP deze week ook nog verzonden word ;( (bij DVDBoxOffice), anders cancel ik hem, want bij VGP gaat het dus veel sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elia:lukt me nog niet :'(

heb het net effe geprobeerd,maar steeds met de codering naar mp4 gaat het fout
want dan kan je alleen naar 15 fps en 30 fps converten,en de audio is dan veel te snel

ik heb het bewerkt met virtualdub,maar geen effect

maar bedankt voor de reactie,maar het lukt me dus nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Modbreak:Nogmaals voor alle duidelijkheid: dit topic is geen Vraag en Aanbod topic. Ik wil dan ook absoluut geen vragen naar koopwaar (winkels etc. daargelaten), of het aanbieden van koopwaar, door iemand hier in het topic zien. Dergelijke zaken kunnen prima onderling geregeld worden via mail/icq/msn/whatever, maar niet in dit topic. Ook het dumpen van e-mailadressen in dit topic zodat iemand kan mailen is niet toegestaan. Staat er geen e-mailadres in iemands profiel: dan heb je pech ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 30-03-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ligt aan mij of is de PSP van de vgp.ca verdwenen? Ik had ze er over gemaild en ze zeiden dat hij terug geplaat was alleen ik kan hem nog nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
oei! met mijn laatste waarschuwing zou dat een ban moeten opleveren eh? ;)

ontopic: is het inmiddels gelukt je anime naar psp formaat om te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff nog een vraagje, het verschil tussen US en JAP PSP is dat je met de US PSP geen films kan bekijken omdat het een andere regiocode is. De films die je kan afspelen zijn toch alleen maar UMD films, de PSP leest toch geen DVD`s ofzo? Dus opzich is het niet belangerijk om films te kunnen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:17:
ff nog een vraagje, het verschil tussen US en JAP PSP is dat je met de US PSP geen films kan bekijken omdat het een andere regiocode is. De films die je kan afspelen zijn toch alleen maar UMD films, de PSP leest toch geen DVD`s ofzo? Dus opzich is het niet belangerijk om films te kunnen kijken
Als je graag films wilt kijken via UMD kan je inderdaad met een US PSP geen europese of japanse films bekijken.
Nu is het wel een groot voordeel dat de films waarschijnlijk in de VS als eerste op UMD verschijnen.

Maar dat is al zo vaak langsgeweest.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neh niet gelukt,zie paar post terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:30
Eppo © schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:06:
ligt aan mij of is de PSP van de vgp.ca verdwenen? Ik had ze er over gemaild en ze zeiden dat hij terug geplaat was alleen ik kan hem nog nergens vinden...
Ik kan hem ook niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Elia

Spoed is zelden G B) oed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:22:
[...]

Als je graag films wilt kijken via UMD kan je inderdaad met een US PSP geen europese of japanse films bekijken.
Nu is het wel een groot voordeel dat de films waarschijnlijk in de VS als eerste op UMD verschijnen.

Maar dat is al zo vaak langsgeweest.
Ok, maar nu vroeg ik me het volgende af: zijn de Japanse UMD's gewoon met engelse ondertiteling?
En zullen ze Engels gesproken zijn (bijvoorbeeld Resident Evil)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweak-u.. ik denk dat de meeste mensen hier die films toch niet zouden kopen. daarom heb ik gewoon een usa versie gekocht..

man o man wat gaaf.. heb hem nu op m'n acces point aangemeld.. en ga zo ff online gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:23:
tweak-u.. ik denk dat de meeste mensen hier die films toch niet zouden kopen. daarom heb ik gewoon een usa versie gekocht..

man o man wat gaaf.. heb hem nu op m'n acces point aangemeld.. en ga zo ff online gamen :)
Welke Accesspoint heb je?
Ben namelijk ff een lijstje aan et samenstellen voor Het PSP Topic Deel 5 ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een speedtouch 570.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:39

BreeeZe

Devt

Voeg de "US-Robotics USR9106" ook maar toe aan je lijstje YellowNeck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
mensen, is die USB kabel die ik voor psp nodig heb deze misschien? http://www.funprice.nl/in...d=509&list=33&subgroep=14

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiduz schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:38:
mensen, is die USB kabel die ik voor psp nodig heb deze misschien? http://www.funprice.nl/in...d=509&list=33&subgroep=14
Is moeilijk te zeggen staat A/B ik zou nog ff verder kijken als ik jouw was.
moet echt B zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ok bedankt, ik dacht dat het A was, gelukkig effe gevraagd

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Laatst online: 05-09 23:14

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kabel moet toch A(das de normale usb aansluiting in je computer) naar mini-B (Das dus zo'n kleine platte) zijn?

Die kabel is naar normale B, das zo'n grote aansluiting die ook op printers enzo zit. Dus niet voor je psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik ben van plan mijn psp bij lik-sang.com te kopen (voor 242 euro standard pack met verzend kosten) heeft iemand ervaring met deze site en levering? of raden jullie wat anders aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
als ik het goed begrijp, is het deze? http://www.dynabyte.nl/utility.php?i=17152

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor duidelijkheid ik bedoelde net een mini B :)
volgens mij is die gene die je nu hebt wel goed tiduz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Er staat niet bij dat dat Mini B is. Je hebt een 5 pins nodig. Zie de links in mn vorige post.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ja maar ik heb er liever eentje die ik meteen op kan halen, ipv webshop waarvan de verzendskosten meestal duurder zijn als het kabeltje zelf, lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Tiduz schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:03:
ja maar ik heb er liever eentje die ik meteen op kan halen, ipv webshop waarvan de verzendskosten meestal duurder zijn als het kabeltje zelf, lol :p
Slechts 20 euro bij de dixons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
wow. dan wacht ik er wel ff mee.... 20 euro voor een kabeltje o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Tiduz schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:06:
wow. dan wacht ik er wel ff mee.... 20 euro voor een kabeltje o_O
Kijk eens bij winkels als de handyman ofzo daar zijn ze vaak een stuk goedkoper, zo'n kabel moet je wel voor onder de 10euro kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
mijn tip, koop een cheap-ass cardreader bij de aldi of lidl of zo, hier zit een (weliswaar korte) "to mini b -converter bij", en! je hebt een cardreader voor je pc er gratis bij. Zo kocht ik een jaar geleden bij de aldi een medion cardreader voor 8 euro.

als iemand interesse heeft in het kabeltje, voor 4 euro stop ik het in een envelop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met FedEX, hoe betrouwbaar zijn ze want ik heb dus familie zowel in Canada/Amerika/Australie/Azie en ik wil een PSP uit buitenland gaan importeren maar dat het dan via FedEX gaat.... Dus wil graag weten hoelang duurd, of het wel daadwerkelijk aankomt (dus niet me psp kwijt raakt) etc. Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
bij pricewatch: Mini-USB A-B 1.8M € 5,50

scheelt al een hoop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Faust schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:09:
[...]

...als iemand interesse heeft in het kabeltje...etc
oeps, de laatste keer dat in "iemand" en "interesse" zei, is het niet zo goed afgelopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elia kan je me ff toevoegen op msn, omtrent de psp (bleedair at gmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Mensen, ff voor de duidelijkheid, is dit geen mini usb? (kabel van me digitale camera) http://www.geocities.com/tiduz2001/usb.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Tiduz op 30-03-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiduz schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:25:
Mensen, ff voor de duidelijkheid voor ik geld weggooi, is dit geen mini usb? (kabel van me digitale camera) http://www.geocities.com/tiduz2001/usb.jpg
volgens mij is die anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Tiduz schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:25:
Mensen, ff voor de duidelijkheid, is dit geen mini usb? (kabel van me digitale camera) http://www.geocities.com/tiduz2001/usb.jpg
Dit is een mini usb b5:
Afbeeldingslocatie: http://www.mercadolivre.com.br/org-img/original/MLB/032005/26973794_8358.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
damn it :/ ik kijk van de week wel bij de dynabyte ofzo, zal wel Precies vragen naar een USB b kabel die 5 polig is. bedankt voor de hulp iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Voor de duidelijkheid nog even een foto van m'n eigen kabel gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://got.breeeze.com/mini-usb-b5.jpg

Misschien iets voor de startpost? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:04:
[...]

Ok, maar nu vroeg ik me het volgende af: zijn de Japanse UMD's gewoon met engelse ondertiteling?
En zullen ze Engels gesproken zijn (bijvoorbeeld Resident Evil)?
hm vreemd, denk dat ze dan door hun voorraad heen zijn.. toen ik vanochtend, ong. 1100 uur keek stond ie der nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiduz schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:36:
damn it :/ ik kijk van de week wel bij de dynabyte ofzo, zal wel Precies vragen naar een USB b kabel die 5 polig is. bedankt voor de hulp iig
kijk ff in me profiel en voeg me toe msn heb nog wel een nieuw kabeltje liggen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Bij de Mycom kun je een cardreader kopen die een USB Mini B gebruikt. Voor nog geen 13 euro, dus lijkt me een aardige deal.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of voor 4.99 dollar bij play asia, wel een weekje wachten waard (verzendkosten 1.80 dollar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn kabeltje was € 9,95 @ Mycom

http://213.206.102.189/My...uctID=65306&productType=1

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ja, ik haal de cardreader, kiddy zei het ook al tegen me op msn, khaal een 16 in 1 voor 15 euro. Thx voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al software voor op de memcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

o handig zo'n kabeltje kreeg ik bij mijn archos gmini 400 :)

Was vandaag op het station en zag iemand met een psp spelen, keek even sneaky mee en damn wat ziet het er vet uit zeg...

Ik moet echt zo'n ding hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elia:het is nog niet gelukt met converten,zijn er nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:15:
Elia:het is nog niet gelukt met converten,zijn er nog andere opties?
3gp had je al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Als het nog niet duidelijk genoeg was ook even mijn kabel erbij ;)

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/psp/usb.jpg

-edit-
Ik ben de laatste tijd zo PSP obsessed, dat zelfs m'n java schoolprojecten eraan moeten geloven :|
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/psp/pspTextView.gif

[ Voor 42% gewijzigd door prototype op 31-03-2005 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
mooie handen :9~ ;) :P

Er schijnen wat mensen te zijn die problemen hebben met het converteren van video, ik kan jullie aanraden op 3gp even te proberen inclusief aangepaste ini's voor 25 en 30fps http://www.pspcrazy.com/psp_encoders.htm

werkt dat nog niet, omdat je anime oid bijv. 23fps is, open dan de juiste ini even, en kijk of je iets kan veranderen zodat je op 23fps kan coderen.
Ik heb dit zelf toegevoegd (alleen nog niet kunnen checken of het echt werkt ivm gebrek aan 23fps filmpjes =) )
"[Item24]
Title=23fps@600kbps / Stereo@128kbps
Command0=""<%AppPath%>\cores\ffmpeg" -y -i "<%InputFile%>" -title "<%Title%>" -bitexact -vcodec xvid -s 320x240 -r 23 -b 600 -acodec aac -ac 2 -ar 24000 -ab 128 -f 3gp "<%TemporaryFile%>.3gp""
Command1=""<%AppPath%>\cores\QT3GPPFlatten" "<%TemporaryFile%>.3gp" "<%TemporaryFile%>_2.3gp" -c QT_3GPP(MobileMP4)_QVGA_AAC.ini"
Command2="rm "<%TemporaryFile%>.3gp""
Command3=""<%AppPath%>\cores\ATOMChanger" "<%TemporaryFile%>_2.3gp" "<%OutputPath%>M4V<%RandomNumber5%>.mp4" "Camouflage_MP4_for_PSP.ini""
Command4="rm "<%TemporaryFile%>_2.3gp""
Command5=""<%AppPath%>\cores\ffmpeg" -y -i "<%InputFile%>" -f singlejpeg -ss 5 -vframes 1 -s 160x120 -an "<%OutputFile%>.THM
Ik heb er niet echt* veel verstand van, maar volgens mij (op het eerste gezicht) is die ini makkelijk aan te passen, als je een item toevoegt nummer je gewoon door (item 24, item 25, item 26 etc) je kiest een title en past daarna de dik gedrukte waardes aan, de eerste is het aantal fps, 2e is bitrate en 3e is geluidsbitrate.

*of echt niet ;)

ps. als je er meerdere toevoegt, zorg ervoor dat je aan het einde na de .THM weer afsluit met " en de volgende daarna weer begint met "
Bij mij in de ini werd alleen het laatste item niet afgesloten met ", ik weet niet of daar een reden voor is of was, maar toen ik mijn items (heb er meerdere gemaakt) toevoegde heb ik de laatste dus ook maar niet afgesloten :)
Nadat je de ini hebt aangepast moet je weer even de 3GP setup draaien en de ini weer even selecteren.

[ Voor 49% gewijzigd door nioz op 31-03-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hey, nog ff een vraag. Ik ken een monteur die regelmatig op de Amerikaanse basis komt hier in limburg......... Nu is dat daar niet bepaald klein en zijn er meerdere winkels, waar was die PSP tekoop? Dan kan ik er mischien eentje fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de services van lik-sang?
Ik weet niet of deze vraag hier is toegestaan dus antwoord me plz @ me mail (zie profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Die vraag is hier gerust toegestaan.

Ik heb ervaring met liksang en heb er niets dan goede woorden voor over. Ze leveren snel en correct. Voor games zijn alle verzendkosten gratis, en daar komen geen invoerrechten op.

Ik heb zelfs eenmaal een defecte DS aangekregen via hen, en ze hebben die zonder problemen vervangen. Ik heb ook geen verzendkosten moeten betalen om hem terug te sturen naar hen of terug te krijgen. Binnen de week had ik een nieuw exemplaar.

Het enige minpuntje aan liksang, ze zijn soms nogal wispelturig met hun releasedates van games die ze op de site aangeven. Voor de rest alleen maar lof voor hen!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi...
Maar als ik nu met een psp kom te zitten met veel dode pixels?

Voor de rest zit ik te twijfelen over het risico van invoerkosten... Ik kan nergens vinden hoeveel invoerkosten je moet betalen als je word gepakt... t is altijd een risico maar hoe groot? :/

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:37:
Mooi...
Maar als ik nu met een psp kom te zitten met veel dode pixels?

Voor de rest zit ik te twijfelen over het risico van invoerkosten... Ik kan nergens vinden hoeveel invoerkosten je moet betalen als je word gepakt... t is altijd een risico maar hoe groot? :/
Die dode pixels zullen van Sony afhangen. Als het er genoeg zijn kan je hem net zoals ik mijn DS terugsturen naar liksang en zullen zij een nieuwe opsturen. Als het er niet genoeg zijn (en je dus niet onder de garantie van sony valt, die nogal kut is) heb je pech.

Invoerrechten is geen risico, dat is een zekerheid. Bij 99% van alle webshops moet je invoerrechten op hardware betalen. Alternatieven zijn Kiddyl, waar het ook goedkoop is, ook een snelle zending en de kans op invoerrechten is nihil. Bij een webshop betaal je bijna zeker minstens 19% op import.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
eerder in dit topic is wel te lezen dat een user een PSP bij Videogamesplus heeft besteld en hem zeer snel had, het opvallende was dat het pakketje een etiket had met daarop Plastic Toy en in de doos een factuur van €20,-. In de wet staat dat tot 20euro gratis ingevoerd mag worden....en cadeaus ook....zo maakt Videogamesplus de onderscheppingskans van de douane wel een stukkie kleiner!!! :*)

Vraag anders eens ofdat ze je pakketje versturen als GIFT!

[ Voor 8% gewijzigd door Randeazy op 31-03-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Randeazy schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:18:
eerder in dit topic is wel te lezen dat een user een PSP bij Videogamesplus heeft besteld en hem zeer snel had, het opvallende was dat het pakketje een etiket had met daarop Plastic Toy en in de doos een factuur van €20,-. In de wet staat dat tot 20euro gratis ingevoerd mag worden....en cadeaus ook....zo maakt Videogamesplus de onderscheppingskans van de douane wel een stukkie kleiner!!! :*)

Volgens mij moet je over gifts ook belasting betalen zo krom is nederland wel, zelfs als je spullen en geld erft moet je er belasting over betalen, notabene over dingen waar al belasting over is betaald :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lmao... toys :P

maar kiddyl schrijft in een mailtje aan mij dat ik met een bijbetaling van een klein bedrag de invoerkosten kan omzeilen... :):) Het scheelt bar weinig of ik het via kiddyl doe of via liksang het zal zitten in de snelheid en service.

Ik heb zo'n onzeker gevoel... stel dat je pakketje wel word gepakt dan zit je toch met een bedrag aan je broek waar je niet blij van word. Liksang zegt overigens op de site dat mijn pakketje via UPS word gestuurd... controleert die niet zelf op invoerbelasting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randeazy schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:18:

Inderdaad, die persoon was ik.
Echt super gedaan vanuit Videogamesplus.

De PSP is supertof! Meest favo game is Wipeout... gaaaaaaaaaaaaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:23:
Lmao... toys :P

maar kiddyl schrijft in een mailtje aan mij dat ik met een bijbetaling van een klein bedrag de invoerkosten kan omzeilen... :):) Het scheelt bar weinig of ik het via kiddyl doe of via liksang het zal zitten in de snelheid en service.

Ik heb zo'n onzeker gevoel... stel dat je pakketje wel word gepakt dan zit je toch met een bedrag aan je broek waar je niet blij van word. Liksang zegt overigens op de site dat mijn pakketje via UPS word gestuurd... controleert die niet zelf op invoerbelasting?
Mijn ervaring is dat met carriers zoals ups enzo het bijna altijd raak is qua belasting, ze geven denk ik zelf alles op wat ze ontvangen, alleen met de normale post glipt het er meestal wel tussen door, of als ze het bedrag laag zetten en er ' foute' info op het pakket staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
Ik heb tot nu een hoop uit de VS laten komen, via ebay en verschillende webshops...van kleding tot electronische apparaten en nog nooit invoerrechten of belasting betaald!!

Maar er altijd voor gezorgd dat er GIFT op stond, en als er een factuur bijzat dan eentje van iets dergelijks als speelgoed of een cd tot €20,-!

Maar het kan inderdaad zijn dat de "delivery service" DHL of UPS hem inderdaad zelf controlleerd, dan moet je inderdaad belasting betalen.

Maar invoerrechten hoef je zowiezo niet te betalen over je PSP.
check deze site maar es (onderaan): http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm

[ Voor 12% gewijzigd door Randeazy op 31-03-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar invoerrechten hoef je zowiezo niet te betalen over je PSP
erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randeazy schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:28:
Ik heb tot nu een hoop uit de VS laten komen, via ebay en verschillende webshops...van kleding tot electronische apparaten en nog nooit invoerrechten of belasting betaald!!

Maar er altijd voor gezorgd dat er GIFT op stond, en als er een factuur bijzat dan eentje van iets dergelijks als speelgoed of een cd tot €20,-!

Maar het kan inderdaad zijn dat de "delivery service" DHL of UPS hem inderdaad zelf controlleerd, dan moet je inderdaad belasting betalen.

Maar invoerrechten hoef je zowiezo niet te betalen over je PSP.
check deze site maar es (onderaan): http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm
Moet je natuurlijk wel in de goede kolom kijken |:(

Gewoon 19%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
-Daniël- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:41:
[...]

Moet je natuurlijk wel in de goede kolom kijken |:(

Gewoon 19%.
Precies!! Dat is dus belasting!! moet jij ook wel in de juiste kolom kijken! ;)

In de kolom DR (douane rechten of zoals ik t eerder noemde "invoerrechten) staat niets!

Maar iig! de meesten weten onderhand wel hoe t gaat met het invoeren van producten. Er zijn zat websites over die het perfect toelichten(zie vorige post) en in dit topic zijn zat verhalen van bestelde PSP met of zonder belasting!...

nu weer verder over de PSP! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijstelling alleen onder de 22 euro. Verder gewoon 19% en wss ook invoerkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dank jullie voor de hulp _/-\o_Little Bear _/-\o_GAMED0G _/-\o_ BreeeZe _/-\o_and finishing touch Tweak-U

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
ff wat kleine vraagjes
  • als je naar japan zelf gaat en je wil daar een psp + 1 gig memstick kope, wat ga je dan kwijt zijn? Ik weet dat je mits wat zoeken wel betere prijzen vindt dan amazon.jp
  • welke games zijn te spelen kennis van de japanse taal? :) Bleach zag er me wel te doen uit (als dat filmpje van een JAP import kwam tenminste)
  • welke spellen zijn jullie favo's, want als ik op het net review lees liggen ze ver uit elkaar infeite (bvb nfsu krijgt zowel een 9/10 als een 2/5). Van fifa hebik zelfs nog niets gevonden maar ik heb er wel interesse in :)
  • is dat hoesje uit de value pack ook afzonderlijk verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die memorystick kan je beter hier kopen is goekoper...
Er zijn in japan wss al tal van hoesjes voor de psp ook van andere merken.. denk niet dat je ze over het hoofd zult zien ;0

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Hoesje uit valuepack staat ook wel op Ebay, maar kuthoesje lijkt mij.

Beste spellen: Ridge Racers, Wipeout, Tony Hawk. En als je van saaie puzzelspelletjes houdt Lumines :)

Iemand al een spel ontvangen van videogamesplus.ca? Benieuwd over de levertijd :(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:17:
Die memorystick kan je beter hier kopen is goekoper...
Er zijn in japan wss al tal van hoesjes voor de psp ook van andere merken.. denk niet dat je ze over het hoofd zult zien ;0
o, das een gewone sandisk dan ofwat? Ik woon wel in .be dus dno of ze hier ook cheaper zijn

en euh, ik ga niet zelf, mijn broer gaat, dus ik moet wat specifiek zijn :)

[ Voor 9% gewijzigd door dafz0r op 31-03-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weer PSP's binnen en ook een US PSP. Ben ik nu weer de eerste met een US PSP hier nadat ik als eerste een Japanse PSP had?

De US Value Pack helemaal rechtsboven.
Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/jpn_us.jpg

Hier een aantal screenprotectors en US games
Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/scp.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door kiddyl op 31-03-2005 12:50 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
kiddyl schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:49:
Weer PSP's binnen en ook een US PSP. Ben ik nu weer de eerste met een US PSP hier nadat ik als eerste een Japanse PSP had?

De US Value Pack helemaal rechtsboven.
[afbeelding]

Hier een aantal screenprotectors en US games
[afbeelding]
die screenprotectors zijn degelijk? want ik las op ign dat er 3rd party screenprots zijn die je psp beschadigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 15:42
hm blijft mooi zoveel PSP's bij mekaar 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
dafz0r schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:06:
[...]

die screenprotectors zijn degelijk? want ik las op ign dat er 3rd party screenprots zijn die je psp beschadigen
Dit zijn de beste screenprotectors die ik heb gezien en heb getest. Beeld blijft zeer helder, weerkaatsing is minder en hij trekt veel minder stof aan.

Ik ga ze zo allemaal even updaten naar 1.50. Is een rotwerk hoor, zoveel PSP's updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
:o zit de mijne daar ook bij? sorry ben gewoon nieuwschierig, want dan is dat wel HEEL snel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Tiduz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:30:
:o zit de mijne daar ook bij? sorry ben gewoon nieuwschierig, want dan is dat wel HEEL snel :o
Dit zijn PSP's in NL. In Japan hebben we er nog meer op voorraad ;) Maar je krijgt heel snel een berictje dat die van jou is opgestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Ik kreeg vanmiddag een e-mailtje met de vraag of ik geen gratis PSP wilde.
Ik moest doorklikken naar de volgende link
http://yoursmartrewards.c...=9567-psp_emc_d31&a=HM330

Voor de lol eens mijn adresgegevens ingevuld maar later bleek dat je je dan voor nog 6 dingen moest inschrijven dat wel weer geld kostte. Slimme mensen

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Levi schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:07:

Voor de lol eens mijn adresgegevens ingevuld maar later bleek dat je je dan voor nog 6 dingen moest inschrijven dat wel weer geld kostte. Slimme mensen
Voor niets gaat alleen de zon op. Dat mensen hier echt nog intrappen zeg, niet te geloven.
Een kwartier geleden ging de Sony shop in New York open, en heeft mn pa even inkopen voor me gedaan :D

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en al ging je betalen het is us only staat duidelijk onderaan de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Levi schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:07:

Gratis PSP staat dan ook eigenlijk ineens voor gratis SPAM in je inbox voortaan ;) .
Nooit doen dus...

@Kiddyl: Nee, er waren al meerdere met een US PSP.

[ Voor 9% gewijzigd door greenlizzard op 31-03-2005 14:25 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.