Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bierdop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-10 20:36
Helaas kan ik mijn Creative Zen Micro niet aansluiten op mijn autoradio omdat de input ontbreekt. Zodoende ben ik opzoek naar een FM Transmitter. Ik ben er tot nu toe nog geen tegengekomen die speciaal voor de Creative Zen Micro gemaakt is (zoals de ITrip voor de Ipod). Op het internet ben ik de volgende vier producten tegengekomen die hiervoor geschikt zouden zijn.

1. Monster Cable RadioPlay Car Stereo Wireless FM Transm. (MBL-FM XMTR) = $40.99 bij Amazon
2. Belkin Portable Music TuneCast II FM Transmitter (F8V3080) = $28.49 bij Amazon
3. iRiver AFT 100 Mobile FM Transmitter = $33.95 bij Amazon
4. irock! Beamit Wireless Music Adapter (400FM) = $18.99 bij Amazon

Heeft er iemand ervaring met 1 of meerdere transmitters? Ik ben namelijk nieuwsgierig welke de beste prijs / kwaliteit verhouding heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door bierdop op 17-03-2005 09:16 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
waarom denk je dat zo'n ding niet geschikt is voor je zen? t ding gaat gewoon in je 3,5mm jack op je zen. niks bijzonders aan, alles zal wel werken enzo.
zoek ff op google, moet vast wel iets te vinden zijn.
en bij amazon kunnen users toch ook feedback geven?

PSN: djmurcielago

• bierdop
Op de ITrip zit een uitstekend mukje naast de mini-jack, zodoende vermoed ik dat het niet zal werken op de Creative Micro. Zie onderstaande afbeelding.

Wat betreft de mening van mede Amazon gebruikers, de meeste ervan wonen niet in Nederland. Ik weet daardoor niet of een FM Transmitter goed werkt in Nederland, terwijl het wellicht wel goed in het buitenland werkt!

Afbeeldingslocatie: http://www.griffintechnology.com/images/products/prod_itrip_a.jpg

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Autoradio met casettespeler toevallig? Dan zou je gewoon zo'n tape'je kunnen kopen dat voor discmans wordt gebruikt. Works fine with me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• bierdop
Nupes, helaas niet :'(. Tis een ingebouwde radio met alleen radio en een cdspeler.

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 16:45
Die Itrip werkt inderdaad niet. Die haalt de stroom uit de ipod dus je kunt hem niet op iets anders aansluiten.

Daar is dan dus ook dat "mukje" voor.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Al die spullen werken hier gewoon. Nouja, in Belgie, Frankrijk en Spanje heb ik het al getest, Nederland zal dus ook wel geen probleem zijn.
Enige probleem is dat ze niet wettelijk zijn. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fire69 op 17-03-2005 10:33 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:47

steveman

Comfortabel ten onder

Fire69 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:33:
Al die spullen werken hier gewoon. Nouja, in Belgie, Frankrijk en Spanje heb ik het al getest, Nederland zal dus ook wel geen probleem zijn.
Enige probleem is dat ze niet wettelijk zijn. :)
Zijn die dingen met zo'n beperkt vermogen nieteens toegestaan :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
steveman schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:29:
[...]

Zijn die dingen met zo'n beperkt vermogen nieteens toegestaan :?
Alhoewel het een beperkt vermogen heeft zou je het signaal van de buurman in de file kunnen verstoren. Vandaar dat het in nld niet toegestaan is geloof ik.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:12

Nitai

Live the life you love.

Je dient een vergunning te hebben om te mogen zenden. Daarom is bijvoorbeeld de iTrip ook niet te koop hier in Nederland. Dergelijke zaken zijn gewoon verboden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:47

steveman

Comfortabel ten onder

God Bless .nl... en autoradio's met cassette of front-line-in :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 06:56
Check mijn topic ff, fm transmitter met usb-ondersteuning, stuk goedkoper dan importeren!
klik!
Pagina: 1