Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-04 08:43
Ik kan via via een FM transmitter aankomen, ik ben hier al lang naar op zoek.

Ik heb de search gebruikt en kwam alleen maar terug op de bekende soundfeeder, linex, audiolink en auidax (welke ik ooit bijna zelf heb aangeschaft)

Degene die ik kan kopen is deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.vdz/194272.jpg

Met de volgende specificaties:

De modulator zend het audio signaal naar je FM radio.
Even afstemmen en klaar.

Ingebouwde FM stereo zender.
USB aansluiting voor een USB stick.
De muziek die op de stick staat kan afgespeeld worden door het kleine bedieningspaneeltje aan de voorkant van de modulator.
7Led lampjes voor aangeven kanaal.
Een indicator voor playback en power status.
Leest MP3 files op een verwijderbare USB stick (niet bijgeleverd).
Speelt audio files door de FM auto stereo of FM hoofdtelefoon.
Ondersteunt MP3 file (MPEG layer 1, 2 and 3 audio decoder.
Gebruikt de 12V van de auto.
Gewoon in de sigaretten aansteker stoppen.
Alle externe audio zoals CD speler, MD speler, DVD speler enz aan te sluiten met meegeleverd kabeltje. (3,5mm kabeltje ).

Drukknopfuncties voor usb stick:
1. Play/Pause.
2. Volgende Nummer/ Ingedrukt houden volume harder.
3. Vorig nummer/ Igedrukt houden volume lager.
4. CH (kanalen) drukknop om een vrij kanaal te zoeken.
B.V. 87.7mhz-87.9mhz-88.1mhz-88.3mhz-88.5mhz-88.7mhz-88.9mhz

Heeft iemand dit ding ooit eerder gezien :? Ik zou ook echt niet weten wat voor merk het is, en via google is er niks terug te vinden.
Als iemand informatie heeft over het bereik oid, graag!

zie beneden voor een review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
wow, het lijkt bijna een wonder-apparaatje, veel mensen zoeken dit, heb je dr geen naam bij gekregen?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
djmurcielago schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 08:46:
wow, het lijkt bijna een wonder-apparaatje, veel mensen zoeken dit, heb je dr geen naam bij gekregen?
Nee helaas niet

/edit: Ik ga hem morgen bekijken en uitproberen, ik zal er dan ook een uitgebreid verslag van posten

Dit voor eventueel geinteresseerde tweakers :)

[ Voor 39% gewijzigd door LiquidSmoke op 16-03-2005 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Hij lijkt wel dat op deze.

Staat ook een link naar een review bij:

http://shop.brando.com.hk/cartofmtransmitter.php

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Hij heeft wel dezelfde functies, maar het is niet dezelfde. misschien dat degene die ik kan krijgen een nieuwere versie betreft :?

Hier in NL ('s-Hertogenbosch) is de 88-89 range wel een heel eind vrij, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05

Nik

Dat ding meer zendvermogen geven en je eigen plaatselijke radio station beginnen :P

Maar wel een interessant geval hoor... hij lijkt alleen wat groot zo op het plaatje te zien? Plaatjes zeggen niets, ik weet het, maar... het ziet er nou ook niet uit als een kastje van 10x10 cm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-04 07:18
proller schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:21:
Dat ding meer zendvermogen geven en je eigen plaatselijke radio station beginnen :P

Maar wel een interessant geval hoor... hij lijkt alleen wat groot zo op het plaatje te zien? Plaatjes zeggen niets, ik weet het, maar... het ziet er nou ook niet uit als een kastje van 10x10 cm :?
Well... het ding moet in een sigarettenaansteker van de auto passen.
Is dat genoeg referentie?

Heb dit soort dingen op de HCC ook zien liggen. Best handig. Hopelijk ondersteunt 'ie ook een externe HDD.

Oh ja, dit soort dingen zijn trouwens hartstikke illegaal in Nederland.
(en dus misschien ook wel tegen de policy?)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Ze zijn wel illegaal, maa erover praten mag toch wel? ga toch niet bespreken hoe je het bereik opvoert om de buren te pesten?

Ik denk niet dat een externe harde schijf interessant is om op zo'n apparaat an te sluiten; je kunt volgens mij niet zoeken naar een nummer, en begint hij elke keer opnieuw als ie uit geweest is, bij 20-30 mp3'tjes ofzo is dat nog wel te doen, bij 200-300 word het al iet sminder natuurlijk :)

Maar thuis heb ik zo'n adapter waar een sigarettenaanstekeraansluiting uitkomt, dus ik ga hem ook voor mijn pc gebruiken als het meezit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 16:44

Jentae

Houdt van aglets.

Bij een HDD-mp3speler is 200-300 nummers geen probleem denk ik :)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:46
Zo'n ding is mooi voor in de auto, sta je in de file, iedereen laten meegenieten van je snoeiharde metal :)

Btw, ik heb wel eens van zo'n ding gehoord, piratenzenders gebruiken ze wel eens gloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Ik heb hem opgehaald en getest;

1) In de auto:

Ik had 2 apparaten bij, een gewone mp3-speler en een usb-stick met muziek, als eerste heb ik de gewone mp3-speler geprobeerd via de line-in van het apparaat; het geluid kraakte in het begin, oplossing was het volume van de speler wat lager te zetten, kristalhelder geluid, heldere hoge tonen en een strakke bas, op alle beschikbare kanalen!

Toen de usb-stick geprobeerd: een mooi voorbeeld van plug en play; je steekt hem derin, het stickje krijgt stroom en de muziek begint te spelen in dezelfde volgorde toen ik de muziek naar de stick kopieerde, mappen werden eerst gelezen overigens. Maar ook hier kraakhelder geluid op alle kanalen; Yorin zit op 88.1 geloof ik, maar die druk ik compleet weg!
Ook hier was het nodig het brongeluid wat zchter te zetten, dit kan door de knop waarmee je een nummer teruggaat ingedrukt te houden, harder gaat ie met de knop om naar de volgende te gaan logischerwijs.

2) Thuis

Toen kwam ik thuis en heb ik het ding eens beter bekeken;
De behuizing ziet er slick uit, een rood lampje geeft de status aan en een groen lampje het kanaal.
Er word een reservezekering meegeleverd en ook een line-in kabeltje (2x3,5mm jackplug)
De knoppen voelen ietwat gammel aan, maar doen hun werk verder goed.

Ik was benieuwd naar het merk, dat is dus VirtualReality soundlabs (http://www.virtualrealitysoundlabs.com) maar op de pagina is niks terug te vinden, type is VR3

Het bereik; was in de auto subliem, thuis op mijn kamer ook goed, tuner gaf 5/5 ledjes, skyradio geeft er maar 3 (!) (het apparaat lag op 2 meter afstand).

Over de hele bovenverdieping was het te ontvangen, soms met wat ruis. Andere verdiepingen gaven alleen maar ruis (moet nog met aan andere tuner proberen).

Toen kwam ik op het idee om het apparaat eens open te maken; dat was vrij simpel, dop eraf, borgring eraf, en toen openklikken.
Er was niet veel bijzonders te zien op een opgerolde antenne na, die heb ik even uitgerold en het bereik werd extreem veel groter, hier @stage haalde ik eerst het kantoor aan de overkant niet, nu haal ik 3 kantoren verder (gipsen muren). Maar om nu gelijk het ding te modden dat die antenne altijd uithangt is teveel van het goede (je hebt verder eigenlijk geen kabels nodig), misschien binnenkort, even een sjieke oplossing zoeken.

Genoeg geluld. pics!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.vdz/fm/P3170010_s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.vdz/fm/P3170011_s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.vdz/fm/P3170012_s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.vdz/fm/P3170013_s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.vdz/fm/P3170014_s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.vdz/fm/P3170015_s.JPG

cam heeft slechte macro functie :X excuus... alles clickable voor 1024x768

Helaas geen action-pics of pics dat ik hem heb opengemaakt, misschien later.

Owja, dit apparaat word verhandeld door ene Wim die adverteert op marktplaats: zoek naar FM Modulator met usb. Hij woont in Oss en heeft een installatiebedrijf, verstuurt ook via de post geloof ik, hij kost 30 euro.

De moeite waard voor die drie tientjes!

/edit: ff vergeten te vermelden, maar het apparaat word wel heel erg heet aan de onderkant van de 'staaf', denk dat daar de daadwerkelijke zender zit, maar tot nu toe fikt er niks weg!

[ Voor 3% gewijzigd door LiquidSmoke op 18-03-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-04-2023

PanMan

Spun!

Maar, als je iets als USB inplugt gebruikt hij dus eigenlijk niet de MP3 afspeelmogelijkheden van de stick, maar alleen de opslag, toch? En speelt hij zelf voor afspeler. Kan je dan ook een gewone USB pendrive (zonder mp3 speler) inpluggen, en werkt dat dan?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
dat bedoel ik ook :P anders had ik ipv usb-stick wel usb-mp3 speler neergezet, een gewone pendrive, gewoon voor opslag, kun je dus gebruiken om mp3's mee af te spelen

degene die ik tot nu toe getest heb zijn: een apacer-128mb pendrive en een ivogue-256mb pendrive, werkten allebei perfect!

[ Voor 29% gewijzigd door LiquidSmoke op 18-03-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RinuX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-10-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Lijkt me zeker interessant.. Vooral als het geluid goed is.

Maar vraagje... Je hebt in huis nog een voeding nodig denk ik zo, of niet... Hoe heb je dat gedaan?

O shit ik lees het net in een andere replay van je 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Auke op 06-04-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RinuX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik heb m net binnen, ik merk wel dat er een soort van piep door het geluid zit.
een soort van radiostoring.. erg irritant als je naar rustige muziek luistert.

Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
RinuX schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:05:
Ik heb m net binnen, ik merk wel dat er een soort van piep door het geluid zit.
een soort van radiostoring.. erg irritant als je naar rustige muziek luistert.

Hebben jullie daar ook last van?
Heb je al een oplossing voor dit probleem gevonden??? Ik ben van plan om hem te bestellen, maar ben wel erg benieuwd naar geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
http://www.gadgetmadness....reless_fm_transmitter.php

Deze lijkt me ook zeer interessant... Mede omdat je meer mogenlijkheden hebt om de freqeuntie te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-04 13:02

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Collega heeft zoiets voor een iPod _/-\o_

Heerlijk op een werkplek zonder radio en mét een telefoon met radiofunctie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is algemeen bekend de iTrip voor de iPod echter is mijn ervaring hier in de randstad dat je teveel zenders in de lucht hebt en deze te weinig vermogen heeft. Echter in het buitenland werkt hij perfect. Ik ben bang dat het voor deze ook zal gelden, dus als je in de randstad woont, verwacht er niet teveel van.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136571

En wat zijn de prijzen? En hoe kun je bestellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
@Auke: Wat voor piep bedoel je? Ik heb wel dat ik altijd het bronsignaal moet dempen (losse mp3-speler iets zachter zetten of in geval van een usb-stick de previous-knop ingedrukt houden). Dan word het signaal niet 'overstuurd'. Of juist het bronsignaal harder zetten. In 1 auto heb ik meegemaakt dat hij constant bleef ruisen (terwijl dit dezelfde auto is als ik heb (swift GL uit 91)), maar daar is de antenne waarschijnlijk brak, want de gewone radio ontvangt ook bijna niks.

De frequentie verloopt absoluut niet, maar soms heeft de tuner op mijn kamer moeite met stereo ontvangen, lichte ruis, verplaatsen vna het apparaat help wel.

Ik heb hem opengemaakt en de antenne die erinzit uitgerold, bereik werd extreem vergroot, maar die witte draad eruit hangen is toch niks.

RinuX: word het zend gedeelte bij jou ook zo teringheet? dat stickertje liet bijna vanzelf los!

bpm: via marktplaats, 30 euro af te halen in Oss of hij stuurt hem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
LiquidSmoke schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:25:
Toen kwam ik op het idee om het apparaat eens open te maken; dat was vrij simpel, dop eraf, borgring eraf, en toen openklikken.
Er was niet veel bijzonders te zien op een opgerolde antenne na, die heb ik even uitgerold en het bereik werd extreem veel groter, hier @stage haalde ik eerst het kantoor aan de overkant niet, nu haal ik 3 kantoren verder (gipsen muren). Maar om nu gelijk het ding te modden dat die antenne altijd uithangt is teveel van het goede (je hebt verder eigenlijk geen kabels nodig), misschien binnenkort, even een sjieke oplossing zoeken.

Helaas geen action-pics of pics dat ik hem heb opengemaakt, misschien later.
Heb je een foto van de binnenkant? Ik heb er nl. ook eentje aangeschaft, werkt op zich goed, maar een sterker signaal zou handig zijn zodat je hopelijk hier in de randstad minder vaak van frequentie hoeft te wisselen. Ik heb het apparaat dus opengeklikt, maar zie de opgerolde antenne niet. Is die verstopt onder de printplaat? Ik krijg de printplaat nl. niet los.

Op de printplaat (bovenste waarop de knoppen zijn bevestigd) staat:
EM190KB
Ver: 1.1
2004/12/20

Is dat dezelfde versie die jij hebt? Waar zit bij jou de opgerolde antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Ik heb de Digiana AudiaX model DGT-202 gekocht. http://www.gadgetmadness....reless_fm_transmitter.php

Mooi apparaat. Groot voordeel dat je uit vele frequenties kunt kiezen. Ontvangst gaat over het algemeen zonder uitval. Wat wel erg jammer is is dat er een constante ruis is.. Bij wat luidere muziek valt het niet zo op, maar bij gesproken woord (cabaret of zo) is het toch wel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zat vandaag ff op inkoopacties te kijken, zag dat ze zo'n ding aanboden.

Er werd verwezen naar Markplaats.nl, maar zoeken op diverse onderdelen vond ik die gast in Oss niet.....

Heeft iemand meer gegevens van deze gast [of de link]

Thanks

PS: Ik weet dat het topic wat ouder is, maar twee weken valt toch wel mee?

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Black Piet schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:05:
Zat vandaag ff op inkoopacties te kijken, zag dat ze zo'n ding aanboden.

Er werd verwezen naar Markplaats.nl, maar zoeken op diverse onderdelen vond ik die gast in Oss niet.....

Heeft iemand meer gegevens van deze gast [of de link]

Thanks

PS: Ik weet dat het topic wat ouder is, maar twee weken valt toch wel mee?
wsteenis@gmail.com is zijn emailadress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Thanks..... Ik ga voor de zekerheid nog ff googlen om te kijken of het nu echt wat is!

Bestellen is altijd dan nog mogelijk!

Heb net gemaild met verzoek of ik zo'n ding kan bestellen. Ben benieuwd of ie dit "minder legale" >:) speeltje nog levert...

[ Voor 35% gewijzigd door Black Piet op 14-05-2005 14:59 ]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013

Iemand enig idee waar ik zo'n ding kan kopen?
Via marktplaats kan ik het niet vinden en google vindt ook niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
weet iemand of die gast ook op GoT zit?

Heb al een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie..... Zou graag zo'n ding bestellen

Tenzij iemand anders wegen heeft voor zo'n ding...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Bijgaand ff een update [kan de editfunctie niet meer vinden 8)7 ]

Heb reactie gehad van persoon met bovenstaande mailadres. Heeft aangegeven dat ie ze niet meer kan leveren....

Ik ga wel ff verder kijken waar ik zo'n ding kan krijgen. Dat ding op inkoopacties vind ik nogal prijzig....

Maar als ie iets goedkoper is...ach....

Let's google :9

----------
Oh...daar is de editfunctie weer

[ Voor 8% gewijzigd door Black Piet op 18-05-2005 23:36 ]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 23:57
als je zoekt op fm transmitter bij marktplaats vind je genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 14:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Er zijn nu bij inkoopacties 2 IA's voor dit product:

1: Afbeeldingslocatie: http://www.inkoopacties.net/i/ia/ttn8bf1y.jpghttp://www.inkoopacties.net/ia/ttn8bf1y die vind ik nogal prijzig en is minder goed
2: Afbeeldingslocatie: http://www.chrisjuhh.nl/Inkoopactie/index_picture2%5B1%5D.jpghttp://www.inkoopacties.net/ia/s7d7jyhy Heeft meer frequenties en is goedkoper

Dus hier zou je ook nog naar kunnen kijken

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Haha... das echt toevallig.... Er zijn nu twee acties [eigenlijk drie als je kijkt naar die telefoonversie] :*)

Het voordeel van die USB versie was dat je makkelijk een mp3 van je computer kon overhevelen voor gebruik in je auto. Alleen nu heb je het geluk dat je meer apparaten kan aansluiten voor je FM radiostation >:)

Ik ga me nog wel ff verdiepen in deze speeltjes. Voor de prijs hoef je het niet te laten!

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30225

DNA_Saint schreef op maandag 23 mei 2005 @ 00:56:
[afbeelding]http://www.inkoopacties.net/ia/s7d7jyhy Heeft meer frequenties en is goedkoper

Dus hier zou je ook nog naar kunnen kijken
Jammer, dat dat ding met batterijen werkt. (maar wel handig als je mobiel wilt zijn.)
Er is hier ook een USB-variant van zag ik op: http://www.myfmstation.com/html/linex_usb.html
Als iemand deze kan regelen met een inkoopactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 14:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

hehe...ik denk niet dat ze het gaan doen. Wel kan je de organisator van een van die IA's mailen voor dat producnt. Misschien voegt ie het toe

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
damn, volgens mij is mijn transmitter kapot gegaan :( vanmorgen pakte ie mijn usb-stick niet meer, en 10 minuten later deed ie helemaal niks meer :( heb de zekering al gecontroleerd :(

Heb hem nu opengemaakt om te kijken maar ik zie niks.

Wel een 7805, kan dat hetgene zijn wat altijd zo teringwarm word? misschien issie doorgefikt, maar heb geen multimeter hier.

Bah, goed begin van de dag zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2024

MrSleeves

You'll thank me later.

Hmm.. dit lijkt wel de ideale (hoewel enigzins omslachtig) oplossing om een ImageTank aan m'n autoradio te hangen..
Om nou op Clarion te gaan wachten voor een oplossing is ook niks (tja, standaard radio-cd in de auto, maar dat ding werkt zo relaxed dat ik die niet weg wil doen).

Als iemand wat vindt, hou ik me aanbevolen. Ik ga ook maar eens op zoek naar zo'n ding..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Niet online
LiquidSmoke schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:22:

Heb hem nu opengemaakt om te kijken maar ik zie niks.
Hopelijk werkt je transmitter alweer, maar als je de transmitter nog open hebt, kan je een foto maken van de antenne/plek waar de antenne zit, zodat ik kan kijken of dat met de mijne overeenkomt? Ik heb de antenne nl. niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

Is er al bekend of de verkoper waarvan het emailadres hierboven staat het product nog kan leveren?

Ben zelf zeer geintresseerd en wacht met smart op een reactie van zijn kant.

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik ben er op ebay al één (en meer) tegengekomen (zoals die uit de startpost).. :)
Op marktplaats staan er best veel, maar dat zijn allemaal kastjes (voornamelijk Zeuz o.i.d.) die gewoon voor een extra AUX zorgen en hebben geen USB-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
fjorden schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:56:
[...]

Hopelijk werkt je transmitter alweer, maar als je de transmitter nog open hebt, kan je een foto maken van de antenne/plek waar de antenne zit, zodat ik kan kijken of dat met de mijne overeenkomt? Ik heb de antenne nl. niet kunnen vinden.
In elkaar geschroeft, nog maar een keer geprobeerd en hij deed het weer :? alleen de laatste 3 kanalen waren selecteerbaar, usb-stick lampje begon te knipperen, maar hij zond niks uit?

Uurtje uit laten staan en alles is goed :? Alles doet het weer :P

Als je de antenne niet kunt vinden heb je niet dezelfde; als ik bij mij het klepje eraf haal (alleen de bovenste kan eraf, in de onderste zit het printplaatje vastgeschroefd).

De antenne zat opgevouwen en met een klein stukje tape vastgeplakt op de bovenkant (witte draad, ongeveer 15 cm lang).

Na ff goed nadenken heb ik al eens eerder gehad dat hij zo vreemd deed, misschien brakke software die vastloopt en reset als de elco's leeg zijn?

/edit: heb trouwens het bereik flink kunnen vergroten door de antenne aan de binnenkant van de buizing uit te rollen, niet zo goed als de draad gewoon eruit laten hangen, maar nu gaat ie op sommige plekken waar eerst veel zenders zaten niet meer ruisen :P superoplossing

[ Voor 32% gewijzigd door LiquidSmoke op 25-05-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Freemann schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:09:
Is er al bekend of de verkoper waarvan het emailadres hierboven staat het product nog kan leveren?

Ben zelf zeer geintresseerd en wacht met smart op een reactie van zijn kant.
Doe geen moeite. Heb em al een mail gestuurd, maar hij kon em niet meer leveren.
Maar op inkoopacties zijn wel leuke dingen te vinden :*)

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64307

Anoniem: 30225 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:00:
[...]

Jammer, dat dat ding met batterijen werkt. (maar wel handig als je mobiel wilt zijn.)
Er is hier ook een USB-variant van zag ik op: http://www.myfmstation.com/html/linex_usb.html
Als iemand deze kan regelen met een inkoopactie...
Ik ben de Hoofdorganisator van de Linex-inkoopactie. Deze USB-variant wordt waarschijnlijk in een vervolgIA ook in het assortiment opgenomen. Maar kan nog even duren aangezien ik 1 Juli op vakantie ga. Maar de mede-organisator gaat dan misschien in zijn eentje een nieuwe opstarten.

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 29-05-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

*kick

Vandaag de FM Modulator (VFM1880) binnengekregen (gekocht via ebay).
Eerste test: ding doet het best goed (eerst een mem.-stick gepakt met alleen wmv-files; tja dat doet het niet 8)7 ); je hoort wel een ruisje, maar ik vind het acceptabel. Ik had ook niet kraakheldere cd-kwaliteit verwacht.

Voor mij in ieder geval ideaal aangezien ik geen AUX heb (en wil geen andere radio, want nu heb ik bediening aan het stuur en een geïntegreerd display). Dus ik kan op vakantie gewoon m'n imagetank (die ik nog moet kopen :X ) eraan hangen. Ik is blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-04 21:00
Black Piet schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:14:
weet iemand of die gast ook op GoT zit?

Heb al een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie..... Zou graag zo'n ding bestellen

Tenzij iemand anders wegen heeft voor zo'n ding...
He, ik ben de zoon van de transmitters waar het hier om gaat.
Ik heb LiquidSmoke toen hij hem kwam halen geholpen, omdat mijn vader wat later kwam.

Wij hebben er op het moment GEEN meer op vooraad, maar zullen morgen even bellen of we ze nog kunnen aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:49
ken536 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:27:
[...]

He, ik ben de zoon van de transmitters waar het hier om gaat.
Ik heb LiquidSmoke toen hij hem kwam halen geholpen, omdat mijn vader wat later kwam.

Wij hebben er op het moment GEEN meer op vooraad, maar zullen morgen even bellen of we ze nog kunnen aankomen.
Als hij er is, dat wil ik er wel 1 hebben. Heb diverse usb sticks en het simpele van een mpr erop en afspelen is toch wel ideaal!!!

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken536
RudiVader schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:53:
[...]

Als hij er is, dat wil ik er wel 1 hebben. Heb diverse usb sticks en het simpele van een mpr erop en afspelen is toch wel ideaal!!!
Waarschijnlijk krijgen we er vandaag nog zo'n 20 stuks binnen.

Ik zal dit vanavond of morgen even bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146019

Ken536: Hebben jullie ze binnengekregen? Ik ben zeer geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik heb die van mij aan een uitgebreidere test onderworpen.
Helaas moet ik zeggen dat het geluid via de USB-stick toch af en toe overstuurd wordt met een kraak tot gevolg. Ik moet nog even testen met de analoge ingang (daarmee kan je natuurlijk het ingangsignaal beter regelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken536
Na wat vertraging heb ik vandaag te horen gekregen, dat we ze nog kunnen aankomen.

Ze zijn helaas voor ons in de inkoop duurder geworden ( :'( ) Als je er nu dus nog een wilt hebben, dan kosten ze: €38.- excl verzendkosten.

Is er voor die prijs nog animo: zo ja, dan krijgen we er binnenkort nog ongeveer 20 stuks binnen.

Ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146019

Yep, ik wil er nog wel één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Niet online
MrSleeves schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:58:
Ik heb die van mij aan een uitgebreidere test onderworpen.
Helaas moet ik zeggen dat het geluid via de USB-stick toch af en toe overstuurd wordt met een kraak tot gevolg. Ik moet nog even testen met de analoge ingang (daarmee kan je natuurlijk het ingangsignaal beter regelen).
Om misverstanden te voorkomen: Je bent er wel van op de hoogte dat je het 'ingangssignaal' kan wijzigen door de next/previous knop ingedrukt te houden?
Pagina: 1