Graag gedaan...
het is Gisae 
Als je nog even bij firmware zo willen zetten dat de FM-tuner niet gaat werken. Ik kan je post namelijk niet editten.
Geen last van, het voelt best degelijk aan en reageert normaal. Er zijn ook spelers waarbij niet elke richting even veel kracht nodig heeft, of even goed reageert, daar merk ik bij deze niks van. Enige nadeel is dat mijn telefoon af en toe tegen de joystick drukt en het volume omhoog of omlaag gaat. Ik moet er nog aan wennen mijn speler op hold te zetten, dit deed ik bij mijn vorige spelers niet.
Tsja, dat is hoe jij er naar kijkt. Mijn eis was simpel, SRS/WOW, broekzak formaat, 20+ uur speeltijd, 1+GB. Nu wilde ik voor de iAudio 5 2GB gaan, en toen kwam ik deze tegen. scheelde in totaal €220,- dus keuze snel gemaakt. Hiernaast heb ik nog een ipod mini, maar die is net te groot, en de speeltijd is slecht (5uur max.)
Het ligt compleet aan de eisen die je aan zo'n ding stelt. De massa koopt de simpele speler met veel geheugen voor een paar knaken, en de rest heeft een aantal eisen waaraan de speler moet voldoen, dat verschilt voor iedereen.
Mediamarkt: 148,99/1GB 98,99/512MB
Dixons: 149/1GB niet aanwezig/512MB
Dixons blijven prutsers aangezien de verkopers niks van die dingen weten.
Er zit een buffer in van 12~25MB waarin nummers worden geladen, eens in de 10~30 minuten draait de schijf een aantal seconden om de buffer weer te vullen. Laat je de speler vallen terwijl de schijf draait, dan kan je hem weggooien. Ook een paar tikken terwijl de schijf draait is slecht voor de schijf. Maar dit verschilt per speler.
Wat er nog wel is op de sony hd01 en hd03 dacht ik is g-shock of zoiets. In de harde schijf zit dan een sensor die de valsnelheid van de speler kan meten. Is die waarde hoog, dan valt de speler waarschijnlijk en zet de harde schijf de platters stil en haalt de koppen van de schijf, of zet die an de rand.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?