Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Explorer.exe loopt vast bij bepaalde mappen openen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik b.v. mijn afbeeldingen opent en op de map filmpjes klikt (dat is de map waar ik alle funny video's bewaard) gaan alle filmpjes van beeld en kom er in beeld dat er een fout is opgetreden in explore exe. en of ik dan een foutrapport wil verzenden . Ook heb ik last op internet als ik (dit gebeurd ook in mijn mailtjes die ik ontvang)een site opent met een link die ik wil openen dan slaat deze site vast en blijf het handje staan en gebeurd er helemaal niets meer tot ik in taakbeheer deze site sluit WAT KAN DIT ZIJN HELP :O

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Controleer je eventlog even voor wat meer informatie. Verder, welk OS gebruik je? Is dit ook up-to-date? Ook een virusscanner geïnstalleerd? Spyware scan gedaan? Iets meer info zou dus wel handig zijn. ;)
offtopic:
OS = Operating System, bijv. Windows XP

[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 16-03-2005 20:30 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
sorry ben maar een simpele thuisgebruiker ik heb er wndows xp op staan en heb servicepack 2 niet geinstalleerd ik heb norton antivirus er opstaan en hitman pro voor de spyware . alles al drie keer erover laten gaan en is zo goed als schoon .Heb het ook in de veilige modus gedaan (heb weleens gelezen dat dat ook wel kan helpen )maar hij doet het nog steeds |:( hoe check je die dan enne wanner zie ik het antwoord

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 21:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat doe ik verkeerd? geef ik te weinig info?
:?

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Heb ik ook vaak, als ik al mijn afbeelding wil laten zien in miniatuur weergave. Dan crashed explorer.exe . Ik gok dat het iets is met een codec die videos probeert te previewen of iets dergelijks ...

[ Voor 71% gewijzigd door G F0rce 1 op 17-03-2005 15:53 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Larry4
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
zonder sp2 is je windows xp binnen <10 min toegevoegt aan het wereldwijde botnetwerk van onbeveiligde pcs

Verwijderd

Nee, je kicked je topic binnen 24u ;)
Verder: sinds welke gebeurtenis heb je dit probleem? en hoe oud is je installatie?

• pasta

pasta

Ondertitel

offtopic:
GoT is niet zo maar een plek waar je zonder al te veel moeite je topic neer kunt plempen. Mensen nemen sowieso al de tijd om je topic te lezen, en eventueel je te helpen met je probleem. Daarbij verwachten hier op GoT een bepaald niveau van jezelf, hetgeen je ook in de registratievoorwaarden hebt kunnen lezen. :)

Daarbij is het telkens opnieuw openen van topics not-done, en als je nieuwe toevoegingen binnen 24 uur hebt, dan kan je gewoon gebruik maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop. ;)

Anywho, heb je je folderweergave op miniatuurweergave staan? Wellicht is het anders ook tijd om te updaten naar Service Pack 2, die is toch al een paar maanden uit. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door pasta op 16-03-2005 21:25 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
alles is nog maar net een jaar oud en er is eigelijk niets bijzonders gebeurd zover ik weet .Kan dit een trojan zijn ?
:?

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry pasta ik heb je mailtje gelezen (alleen de link niet dat is juist mijn probleem)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:26:
ja sorry pasta ik heb je mailtje gelezen (alleen de link niet dat is juist mijn probleem)
pasta schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:23:

Daarbij is het telkens opnieuw openen van topics not-done, en als je nieuwe toevoegingen binnen 24 uur hebt, dan kan je gewoon gebruik maken van de [afbeelding] knop. ;)
[/quote]

Dus.

Verder zou ik eens een regcleener runnen (als dat al niet met dat hitman pro gebeurt) en ik zou de onnodige dingen in je msconfig uitzetten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bij filmpjes: check je codecs en/of schakel de avi preview uit. Codecs: zie de Software Algemeen FAQ onder het kopje 'films doen het niet' en AVI preview: check de Windows Operating Systems FAQ onder het kopje 'AVI verwijderen' oid.

Verder: check dus je logboek / event log op foutmeldingen. Gooi deze foutmeldingen door Google.
offtopic:
De link in het mailtje is Algemene gedragsregels (Netiquette)
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:25:
alles is nog maar net een jaar oud en er is eigelijk niets bijzonders gebeurd zover ik weet .Kan dit een trojan zijn ?
Trojan: niet heel erg waarschijnlijk. Zorg eerst dat de PC verder op orde is. Niets bijzonders gebeurd: dan had je geen Hitman laten draaien. En geen SP2 of andere recente updates geinstalleerd hebben op een PC die aan het internet hangt is wel wat bijzonders dus doe dat nu meteen via Windowsupdate ;)

offtopic:
Gerald / G F0rce 1: het is semi-relevante informatie, die verwijder ik liever niet. Maar oas de volgende keer dus even op voor je onder de account van een kennis post ;)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 16-03-2005 22:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pasta

pasta

Ondertitel

Ik denk dat dit topic beter tot z'n recht komt in Windows Operating Systems. Sowieso pas ik ook nog even je titel aan. 'veel foutrapporten' dekt het probleem niet volledig. ;)

Signature

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 20:18
xvid en divx codec er af mieteren en ffdshow installeren :)

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 20:58
Ik vind het maar een vage topicstart, er is geen SP2 geinstalleerd. Maar hoe zit het met andere updates zoals SP1?
Pagina: 1