Asus K8N-E Deluxe en CNPS7000B-AlCu

Pagina: 1
Acties:

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:38
deze combinatie wil bij mij maar niet lukken. Ik heb hier al gezocht en enkele topics gevonden. Maar de oplossingen werken bij mij niet.

Ik krijg die backplate er niet af als ik met een föhn er vijf minuten tegen blaas. Heb er zelfs voorzichtig met een schroevendraaier onderin gezeten dan komt hij wel aan één kant wat omhoog maar meer ook niet.

Hopelijk heeft iemand anders nog een oplossing zou het anders zonde vinden van mijn aankoop.

Verwijderd

gewoon harder wrikken met de schroefendraaier, steeds aan alle kanten een beetje eronder en weer een stukje optillen, en zo rond blijven gaan, dan gaatie wel los.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Aan de onderdelenzijde van het moederbord kun je ook drukken op het schroefdraad van de backplate, kun je 'm op die manier niet losdrukken?

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:38
Ik neem aan dat het mobo dus wel een stootje kan hebben dus? Zolang ik maar geen printbanen raak niet?
Prutz0r schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:20:
Aan de onderdelenzijde van het moederbord kun je ook drukken op het schroefdraad van de backplate, kun je 'm op die manier niet losdrukken?
Dit werkte helaas niet.

[ Voor 58% gewijzigd door Jeroennl op 16-03-2005 20:21 ]

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 12:10
Jeroennl schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:20:
Ik neem aan dat het mobo dus wel een stootje kan hebben dus? Zolang ik maar geen printbanen raak niet?
precies, je kunt het plastic van het moederbord gewoon aanraken, en dus gebruiken als steunpunt voor de schroevendraaier :)

Verwijderd

ik heb het 2 keer gehad met eeen MSI K8N Neo2, je moet wel oppassen voor de printplaten, aan sommige kanten kun je niet anders, maar gewoon voorzichtig te werk gaan

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-08 06:41
Om je moederbord tegen de schroevendraaier te beschermen kun je proberen er tijdens het wrikken een oud bankpasje tussen schuiven. Dan zit het bankpasje tussen je mobo en schroevendraaier.

Verwijderd

of een ijzeren plaatje ;)

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:44
Weet niet of het al gelukt is, maar ik draai altijd schroeven erin en gebruik dan de schroevendraaier om kracht op die busjes te zetten en dan laat de plaklaag wel los :)

Verwijderd

He jeroen kijk hier even voor je p55t2p4 probleem.
Pagina: 1