Download Accelerator Firefox

Pagina: 1
Acties:

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08 08:38
hey,

ik zoek al sidns tijden een soortgelijke downloadaccelerator als DAP voor firefox.
Dus als ik iets wil downloaden dat hij vraagt waar ik dat wil en dat ik de naam kan veranderen.
ik zoek dus niet echt een download manager als reget maar echt gewoon een accelerator :)

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Dus volgens jou is het kenmerkende aan een accelerator dat hij je laat kiezen waar je iets op wilt slaan en hoe je het wilt noemen?

Overigens: Dit kan met de standaard download manager van Firefox. Freedownloadmanager vond ik trouwens wel fijn werken. ( http://www.freedownloadmanager.org/index.htm )

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Dat kan je met firefox intern al: Tools, Options, Downloads.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

FreshDownLoad of Download Express kan gewoon met FireFox werken/geintegreerd worden :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Is er ook iets om met meerdere connecties via firefox naar een ftp/html download plek te downloaden?
Mischien vage zin maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 19:09 ]

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-07 15:35
Eerst zeg je dat je iets wilt waarmee je kan kiezen waar je een bestand opslaat en de naam daarvan, later zeg je dat een accelerator wilt?

Een accelerator zoekt automatisch mirrors voor een download en maakt dan meerdere verbindingen met verschillende mirrors om zo de download te versnellen. En dat zit standaard dus niet in Firefox.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

FlashGet met FlashGotplugin. Werkt prima

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08 08:38
sjakietrekhakie schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:09:
Eerst zeg je dat je iets wilt waarmee je kan kiezen waar je een bestand opslaat en de naam daarvan, later zeg je dat een accelerator wilt?

Een accelerator zoekt automatisch mirrors voor een download en maakt dan meerdere verbindingen met verschillende mirrors om zo de download te versnellen. En dat zit standaard dus niet in Firefox.
dus een accelerator die vraagt waar je het wilt opslaan en waar je de naam kan veranderen

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

hellrazor schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:46:
dus een accelerator die vraagt waar je het wilt opslaan en waar je de naam kan veranderen
En dat heb ik dus gepost en het zijn nog GRATIS programma's ook :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

uuuh waarom niet dap integreren in firefox ? werkt prima behalve de download all functie is weg. ik zoek even de link voor je............

http://www.firefox.webpark.pl/dap-english-version.html

even dit doen en het is gefixed

[ Voor 26% gewijzigd door Ray op 14-03-2005 21:30 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Vragen waar je iets wilt opslaan en onder welke naam zijn standaard features van Firefox; als je hem goed configureerd :) Verder is het eenvoudig om accelerators te vinden als je maar weet wat je wilt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1