[Community] Prijsvraag

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 842 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
edit:
LEES DE TOPICSTART LUI !, GEEF ALLE INFO IN DE AANMELD MAILTJES

Beste DPC'ers, daar zijn we weer uw statsposters entertainmentgroepje :P

De statsposters lagen weer eens comfortabel op het ligbedje aan het zwembad bij de DPC villa, en waren wat aan het keuvelen over hoe we jullie contributie nu weer gingen uitgeven, toen er (geheel per ongeluk) een leuk idee ging leven. We laten weer de DPC spirit tevoorschijn komen !

het idee:

We organiseren een DPC kennisquiz ! Bijna iedereen kan zich inschrijven(zie regeltjes) en er komen algemene en DPC gerelateerde vragen.

We maken een pot met wu's en na afloop krijgt de winnaar de hele pot, bij een hoop deelnemers kan dat hartstikke veel worden :)
Hoeveel ??? de winnaar kan natuurlijk het project kiezen, iedere deelnemer legt 500 RC5 wu's of een gelijkwaardige duur processortijd op een ander project :)

De regels:

• In elke DPCH op zaterdag zal een aanwijzing/opgave vestopt zitten.
  • Elke goed beantwoorde vraag levert een punt op.
  • tot (dus t/m dinsdagnacht 23:59) woensdag na de opgave mogen de oplossingen ingestuurd worden.
  • Op uiterlijk vrijdag wordt de stand bekend gemaakt en de juiste uitslagen.
  • er wordt over de uitslagen niet gecorrespondeerd
  • per subteam maximaal 2 man die mee mogen doen (anders kunnen de grote teams alles wel winnen)
  • iedereen krijgt een week zich aan te melden
  • na aanmelding kan er niet teruggekrabbeld worden.
  • bij aanmelding je naam, nick en het mailadres/user_id waarop de wu's gecrunshed moeten worden bij winst
  • er worden maximaal 6 rondes gehouden (bij succes kijken we wel verder)
  • de wu's moeten binnen twee weken bij de winnaar ingeleverd worden
  • niet uitkeren van de wu's of cheaten zorgt voor blacklisting en uitsluiting bij volgende acties in de toekomst
  • statsposters/bouwers en crewleden mogen niet participateren (iedereen die in het forum kan kijken waar het voorbereid wordt)

Dus doe mee, al is het alleen voor de gezelligheid.
Inschrijven kan vanaf nu en kan op prijsvraag@dutchpowercows.org
De inschrijving zal open zijn tot (niet tot en met) zaterdag 19 maart.

Zaterdag 19 maart is dan de eerste ronde en vrijdag erna de uitslagen enz enz enz.

[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 12-03-2005 21:34 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Lol, een ding kan je in iedergeval niet ontkennen, we worden de laatste tijd in iedergeval wel vermaakt.

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik één puntje van kritiek geven? Ik zou voorstellen om de WU's binnen de twee weken af te leveren ipv binnen de week. Als je 500 RC5 units op een week moet doen, is dat ruim 70 WUs/dag en ik denk dat lang niet iedereen dat haalt. Als ik de stats van gisteren erbij haal (en me voor de eenvoud even beperk tot RC5 als project), dan is dat grofweg de top 120 van DPC. Oftewel niet eens de helft van de mensen die gisteren hebben geflusht.

Je sluit een beetje de kleine visjes uit denk ik. Al moet ik inderdaad toegeven dat het lang niet zeker is dat iemand twee weken grazen wil inzetten voor een prijsvraag :)

Besides this: een schitterend initiatief, waar ik alleen maar lof voor kan hebben!

/me overweegt nog even vooraleer zich in te schrijven... moet Newton voor blijven dus kan 500 WU's wel gebruiken... maar als ik dan zou winnen zou... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
We staan open voor kritiek ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
hoeveel proc-tijd zijn 500 RC5 wu's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:17:
/me overweegt nog even vooraleer zich in te schrijven... moet Newton voor blijven dus kan 500 WU's wel gebruiken... maar als ik dan zou winnen zou... :+
/me denkt dat onze gup dat niet gaat lukken :P

enne typo in je tekst :P ("zou winnen zou")

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:36:
[...]

enne typo in je tekst :P ("zou winnen zou")
.. zou winnen zou team Newton het nakijken hebben :P zoiets.

cpu tijd: P4-2.4 doet 85 blokjes per dag. Dat is dan ~6 dagen.

[ Voor 18% gewijzigd door D2DM op 12-03-2005 00:03 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
archetta schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:32:
hoeveel proc-tijd zijn 500 RC5 wu's? :P
Op een AMD 2800+ XP doe ik 24/7 160 WU's per dag. Dus iets meer dan 3 dagen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Zeg Pim, ga die post eens opnieuw maken, deze brakke zinsbouw is te erg voor woorden! :P

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
TGEN schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 09:34:
Zeg Pim, ga die post eens opnieuw maken, deze brakke zinsbouw is te erg voor woorden! :P
Als jij meedoet zal ik er over nadenken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk een prijsvraag, maar ik ga weer ff de domme n00b uithangen:

wat zijn WU's???

Ik mag hopen dat het geen windows updates zijn want dan ren ik hier gillend gek weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
work units = de pakketten die je binnen krijgt om te verwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Pim. schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 09:35:
[...]

Als jij meedoet zal ik er over nadenken >:)
Erover nadenken? Je bedoelt 'misschien'? >:)

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 22:23

NightBird

DPC-Crew Coding
TGEN schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 09:49:
[...]

Erover nadenken? Je bedoelt 'misschien'? >:)
Nee, 'waarschijnlijk'.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

'Ik zal erover nadenken' komt eerder overeen met 'waarschijnlijk niet'. Dus praat geen smurrie Rikkert! :P

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontopic mensen O-)

Hebben we nog meer inschrijvers???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Binnen Team Switch wordt nog hard gezocht naar intelligente teamleden. Zodra we er een vinden sturen we hem direct hier naartoe om zich in te schrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CowArt schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:08:
Binnen Team Switch wordt nog hard gezocht naar intelligente teamleden. Zodra we er een vinden sturen we hem direct hier naartoe om zich in te schrijven. :)
Jullie hebben maar een week de tijd hoor :P >:)
Pim. schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:38:
# In elke DPCH op zaterdag zal een aanwijzing/opgave vestopt zitten.
# Elke goed beantwoorde vraag levert een punt op.
# er worden maximaal 6 rondes gehouden (bij succes kijken we wel verder)
Is het dan zo dat iedereen die het goed heeft een punt krijgt? Of alleen de eerste??
Met de eerste mogelijkheid zou je 15 mensen kunnen krijgen die evenveel antwoorden goed hebben (al vraag ik me af of er zoveel dpc'ers zijn die net zo slim zijn als mij >:) )
Pim. schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:38:
Hoeveel ??? de winnaar kan natuurlijk het project kiezen, iedere deelnemer legt 500 RC5 wu's of een gelijkwaardige duur processortijd op een ander project :)
Ik heb alleen nog maar RC5 en OGR gedaan dus andere clients ken ik niet echt, zou lastig kunnen worden misschien.
Daarnaast heb ik geen vast aantal blokjes dat ik per dag doe, vanwege school enzo, dus kan ik niet zeker voorspellen hoelang ik erover doe. Waarschijnlijk zou ik het binnen een week redden maar is niet helemaal zeker. Ben ik dan uitgesloten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:20:
[...]
DJKlungel is onze slimste, maar die is crewlid dus mag niet meedoen.
We zijn dus nog naarstig op zoek :)
[...]
(al vraag ik me af of er zoveel dpc'ers zijn die net zo slim zijn als mij >:) )
... als ik. :)
Je hebt je eerste minpunt al te pakken. :+
[...]
Ik heb alleen nog maar RC5 en OGR gedaan dus andere clients ken ik niet echt, zou lastig kunnen worden misschien.
Daarnaast heb ik geen vast aantal blokjes dat ik per dag doe, vanwege school enzo, dus kan ik niet zeker voorspellen hoelang ik erover doe. Waarschijnlijk zou ik het binnen een week redden maar is niet helemaal zeker. Ben ik dan uitgesloten???
De wu's moeten toch binnen twee weken worden ingeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:20:
[...]

[...]

Is het dan zo dat iedereen die het goed heeft een punt krijgt? Of alleen de eerste??
Met de eerste mogelijkheid zou je 15 mensen kunnen krijgen die evenveel antwoorden goed hebben (al vraag ik me af of er zoveel dpc'ers zijn die net zo slim zijn als mij >:) )

[...]
iedereen krijgt een punt per goed antwoord
Nope, de termijn is twee weken en als je aangeeft dat je er druk mee bezig bent is de winnaar vast wel bereid iets langer te wachten.
We verwachten wel dat iedereen zijn sportieve plicht vervult :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles duidelijk, bedankt voor het helpen van deze n00b.

Aanmelding verstuurd:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:36:
Je zou wel eens gelijk kunnen krijgen :P
Maar in dat geval probeer ik het wel zo lang mogelijk te rekken ;)
D2DM schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:59:
[...]
.. zou winnen zou team Newton het nakijken hebben :P zoiets.
Kijk, jij snapt het! :)

Btw: 500 RC5-72 WU's da's maar 20 uur op een dual G5 2 GHz hoor :+

Goed punt van killerog trouwens. Andere clients voor het geval de winnaar geen RC5/OGR wil ontvangen. Hmm, dat kan nog wel eens vervelend worden. Is er ergens een overzichtje van projecten/clients/OS? Want ik wil natuurlijk wel zeker weten dat ik de winnaar van de beloofde resultaten kan voorzien als ik meedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me opzich een leuke actie alleen in mijn ogen kan er heel makkelijk gecheat worden als iemand dat wil.

Want er word gezegd dat statsposters etc niet mee mogen doen omdat die op de pagina's kunnen komen waar het voorbereidende werk gedaan word. Maar als iemand anders uit zijn subteam zich dan inschrijft die geen statsposter is. En dan krijgt die de informatie doorgespeeld van die statsposter waardoor het een eitje word, en de wu's binnen zijn.

Misschien zie ik over het hoofd maar ik hoor t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:22:
Het lijkt me opzich een leuke actie alleen in mijn ogen kan er heel makkelijk gecheat worden als iemand dat wil.
Nee, je ziet niets over het hoofd. Daar heb je gelijk in. Maar een klein beetje vertrouwen in je mede DPC'ers mag wel. En heb je dat niet, dan kan ik je alleen maar het advies geven niet deel te nemen. Dan ben je niets kwijt. Tenslotte gaat het ook maar om 500 WU's he. Da's het einde van de wereld niet denk ik dan...

/me gaat wel alvast voor veel lekkers zorgen.
Pyrus!! My good old friend!! :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
* Pim. sluit zich aan bij het visje.

Het is voor de fun en als iemand denkt te moeten cheaten dan is de fun snel afgelopen. aan de ahnd van de opgaves e.d. is vaak wel te zien of er gecheat is (ben instructeur geweest >:) ) en ik zal dan persoonlijk diegene uit het forum bannen en zijn naam hier publiekelijk aan de schandpaal hangen.

Voor de projecten verwijs ik iedereen naar de faq/wdo/doc123 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:30:
[...]

Nee, je ziet niets over het hoofd. Daar heb je gelijk in. Maar een klein beetje vertrouwen in je mede DPC'ers mag wel. En heb je dat niet, dan kan ik je alleen maar het advies geven niet deel te nemen. Dan ben je niets kwijt. Tenslotte gaat het ook maar om 500 WU's he. Da's het einde van de wereld niet denk ik dan...

Neej ik weet ook wel dat het niet het eind van de wereld is en ik heb ook heus wel vertrouwen in mijn mede dpc's, maar ik noem alleen even op wat er kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:22:

Want er word gezegd dat statsposters etc niet mee mogen doen omdat die op de pagina's kunnen komen waar het voorbereidende werk gedaan word. Maar als iemand anders uit zijn subteam zich dan inschrijft die geen statsposter is. En dan krijgt die de informatie doorgespeeld van die statsposter waardoor het een eitje word, en de wu's binnen zijn.

Misschien zie ik over het hoofd maar ik hoor t wel.
Ik denk dat je héél wat over het hoofd ziet :)
De statsposters, statsbouwers en de crewleden (degenen dus die bij de antwoorden kunnen komen) zijn volwassen genoeg om die informatie juist NIET door te spelen aan hun subteam !!

* KuuKe gaat eens met tros banaantjes wat aapjes uit de boom zien te lokken :P

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46

Pyrus

Hardknock life

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:30:
[...]

Tsss, voor die oud opmerking ga ik je foute antwoorden geven! :( >:)
Ik ben niet oud! ;(
:P

Maareh, * Pyrus is met Kuikentje en Pim.
We zijn met z'n allen wel volwassen genoeg om zoiets niet te doen lijkt me :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan81
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:32
Los van het feit dat er antwoorden kunnen worden doorgegeven vanuit de statsposters, statsbouwers en crewleden, is het natuurlijk ook mogelijk om te overleggen binnen het team..

De vraag is daarom ook, waarom zou je 2 mensen per team doen? Waarom niet gewoon 1 antwoord per team..

Cupra Born

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMan81 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:48:
Los van het feit dat er antwoorden kunnen worden doorgegeven vanuit de statsposters, statsbouwers en crewleden, is het natuurlijk ook mogelijk om te overleggen binnen het team..

De vraag is daarom ook, waarom zou je 2 mensen per team doen? Waarom niet gewoon 1 antwoord per team..
jah, maar dan moeten teams wel 1k wuhs doen, anders is het on eerlijk met zoveel meer breinkracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de strijd in het algemeen wat interessanter te maken, hoog ik de prijzenpot op persoonlijke noot alvast op. De winnaar krijgt van mij

5000 WU's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Je zegt
per subteam maximaal 2 man die mee mogen doen (anders kunnen de grote teams alles wel winnen)
Maar hoe wil je voorkomen dat mensen uit subteams toch samenwerken en gewoon 2 personen naar voren schuiven die meedoen? Of lees ik nou ergens iets niet goed? :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan81
ColdFusion schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:21:
Je zegt

[...]

Maar hoe wil je voorkomen dat mensen uit subteams toch samenwerken en gewoon 2 personen naar voren schuiven die meedoen? Of lees ik nou ergens iets niet goed? :)
Dat is dus precies mijn punt.. Dat vat niet te voorkomen...

Cupra Born

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
mmm 500 rc5 wu's is een hoge inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:12:
Om de strijd in het algemeen wat interessanter te maken, hoog ik de prijzenpot op persoonlijke noot alvast op. De winnaar krijgt van mij

5000 WU's
Let je wel op de maximale spaartijd van 14 dagen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
ColdFusion schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:21:
Je zegt

[...]

Ten eerste hebben we de eerlijkheid van de user, dan moet er bij opgave aangegeven worden op welk adres er geflushed moet worden, dan kan een mail adres maximaal 2x voorkomen en dan is er nog de sociale controle van andere deelnemers, ik denk dat er best wel in de gaten gehouden wordt of er teveel teamleden mee doen.

En dan nog, je wil toch niet de afgang dat je betrapt wordt, zou beetje kneuzerig overkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
MadMan81 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:48:

Anders gaan er 20 BVD'ers, 20 IRcowers en 20 leden zonder team meedoen BVD en IRcow hebben ieder 33% kans op winst van de hele pot en de rest maar 1,66 % ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Pim. schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:59:
Ten eerste hebben we de eerlijkheid van de user, dan moet er bij opgave aangegeven worden op welk adres er geflushed moet worden, dan kan een mail adres maximaal 2x voorkomen en dan is er nog de sociale controle van andere deelnemers, ik denk dat er best wel in de gaten gehouden wordt of er teveel teamleden mee doen.

En dan nog, je wil toch niet de afgang dat je betrapt wordt, zou beetje kneuzerig overkomen :P
Dan mis je nog mijn punt een beetje :) Stel ik zou me inschrijven voor TCF. Vervolgens open ik in ons private forum een topic om met heel TCF de goeie antwoorden te bedenken/zoeken. Ik stuur die vervolgens weer in.
Hoe wil jij erachter komen ik of nu hulp heb gehad? Tuurlijk kun je proberen uit te gaan van de eerlijkheid van de deelnemers maar daar geloof ik niet zo in... Het is te makkelijk om hulp te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Dat is nooit te voorkomen, maar daar hoef je niet voor in een subteam te zitten. Als je editie 2 en 3 van het weekblad "alle feiten over de DPC" hebt liggen heb je sowieso alle antwoorden al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:12:

5000 WU's
Ja goed idee, een algemene wu pot is veel eerlijker denk ik, vooral als de kleinere flusher mee wil doen aan de prijsvraag maar tegen die 500 wu`s zit aan te hikken.

Ik verhoog de prijzen pot met nog eens 500 WU`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:50:
[...]

Let je wel op de maximale spaartijd van 14 dagen ? :+
Mwa, @ 2K+ / dag kan ik toch eh... Genoeg doneren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
LEES DE TOPICSTART LUI !, GEEF ALLE INFO IN DE AANMELD MAILTJES
We krijgen dus mailtjes met "ja ik wil mee doen" dat is niet voldoende !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Even een voorstelletje.

Je trekt het allemaal wat breder. Iedere dag een vraag mailen naar een team. Vervolgens binnen 24h antwoord. Lekker pittige vragen. Veel i-net zoekwerk (eventueel wat rekenwerk). 1 maand lang. Eind van de maand antwoorden en uitslag.

't is maar een id natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Hmm, dat is niet echt eerlijk t.o.v. losse users vind ik. Teams kunnen dan met tig mensen samenwerken om het antwoord te vinden/het werk te verdelen die maand, terwijl losse users dan alles alleen moeten doen. Zo ontmoedig je de losse leden om mee te doen, wat me niet echt de bedoeling lijkt.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
ColdFusion schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:12:
[...]

Dan mis je nog mijn punt een beetje :) Stel ik zou me inschrijven voor TCF. Vervolgens open ik in ons private forum een topic om met heel TCF de goeie antwoorden te bedenken/zoeken. Ik stuur die vervolgens weer in.
Hoe wil jij erachter komen ik of nu hulp heb gehad? Tuurlijk kun je proberen uit te gaan van de eerlijkheid van de deelnemers maar daar geloof ik niet zo in... Het is te makkelijk om hulp te zoeken.
Tja .. tuurlijk kan dat. Maar dat kan ook als je het niet limiteert. En dan heb je behalve 20x zoveel denkkracht ook nog es 20x zoveel inzendingen en dus 20x zoveel kans op de prijs.

De leuke subteams kunnen trouwens natuurlijk ook deze prijsvraag oppakken en er ook een interne wedstrijd van maken (met wellicht wat lagere inzet). Dan ben je wel gek als je de vragen met zn allen gaat maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

gp500 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:54:
mmm 500 rc5 wu's is een hoge inzet.
Valt wel mee, is nog niet eens 1 dag crunchen ;)

Ik heb liever SoB cEMs 8)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theadalus schreef op zondag 13 maart 2005 @ 03:29:
[...]
Valt wel mee, is nog niet eens 1 dag crunchen ;)

Ik heb liever SoB cEMs 8)
zeg maar gerust een dag of 8 tot 10 flushen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan81
Pim. schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:07:
[...]

Anders gaan er 20 BVD'ers, 20 IRcowers en 20 leden zonder team meedoen BVD en IRcow hebben ieder 33% kans op winst van de hele pot en de rest maar 1,66 % ;)
Nee ik bedoel niet dat er 20 BVD'ers of 20 IRcowers moeten mee doen.. Wat ik bedoel: waarom 2 mensen per team: er zal binnen de team overlegd worden over de antwoorden, dus je krijgt 2 dezelfde antwoorden...

Dus mijn idee zou zijn om 1 antwoord per e-mailadres te geven, dus per team...

Cupra Born

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Omdat sommige mensen het wel alleen willen doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

hadden ze maar niet in een team moeten gaan ;)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 19:58

Kristof

is een Belgisch product

Er wordt steeds gesprone over "500 RC5 wu's of een gelijkwaardige duur processortijd op een ander project "
Kan iemand dan eens zeggen hoeveel punten dit ongeveer is op FaD/TSC/F@H/...

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Voor de Dnet projecten moet er onderscheid in CPU gemaakt worden. Een AMD presteer(t)(de) namelijk behoorlijk veel beter dan een Intel.
Met mijn vorige P4 2,66Ghz haalde ik slechts 80 WU's per dag. Een AMD op dezelfde kloksnelheid zou het dubbele halen.

Uitgaande van een Intel cpu verwacht ik dat het ongeveer 600 Candidates zijn voor TSC en ongeveer 35K voor FaD

[ Voor 20% gewijzigd door mcB op 14-03-2005 08:14 ]

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Weet je hoe lang mijn P3 800 over 500 wu's doet :+

Dan ben ik een eeuwigheid bezig om dat te betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 19:58

Kristof

is een Belgisch product

Dus laat ons het stellen dat 800 WU's = 7 dagen grazen op een P-IV 3.0

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien om het makkelijk te maken :

doe een prijsvraag per project dan hoef je ook niet te gaan rekenen wat 500 Wu's aan processor tijd is bij Folding.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Een van de doelen is juist dat mensen ook eens in een andere DPCH gaan kijken al waar ze normaal gesproken komen.
Desnoods laten we de PV van elke project een lijstje maken met het aantal wu's wat het ongeveer gaat kosten als je niet wint

Ik waardeer enorm dat iedereen meedenkt over hoe het beter kan, maar laten we nu eerst maar eens zien of er voor deze prijsvraag genoeg animo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

* CowArt graaft het topic op uit de duistere diepten van pagina 2 van /5

Even voor de duidelijkheid:

Als ik meedoe aan de prijsvraag, en onverhoopt win ik, dan kan ik er dus voor kiezen om mijn prijs uit te laten keren in bijvoorbeeld FaD-wu's in plaats van RC5-blokjes?

Als ik verlies (wat waarschijnlijker is) krijg ik te zijner tijd een projectnaam (bijvoorbeeld TSC om maar een dwarsstraat te noemen) en een username door waarop ik zo snel mogelijk de equivalent van 500 RC5-blokjes moet grazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
cowart heeft zijn eigen vragen goed beantwoord, hij kijgt er alleen geen punten voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 15:31
CowArt schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:34:
[...]

DJKlungel is onze slimste, maar die is crewlid dus mag niet meedoen.
We zijn dus nog naarstig op zoek :)
Aai over bol geeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de slimste misschien wel, maar niet de snelste >:) :P })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

* CowArt heeft zojuist een aanmeldings-email verstuurd :)

[ Voor 11% gewijzigd door CowArt op 15-03-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

* The_Fly gaat als tweede person meedoen voor Team Switch....

Helaas dus geen slimme mensen gevonden, vandaar dat CowArt en ik maar meedoen... :+

[ Voor 10% gewijzigd door The_Fly op 16-03-2005 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Het beste dat team switch heeft kunnen vinden ... een kunstige koe en een vliegje ... nouw nouw nouw ... dat zal wat gaan worden zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Nog een paar dagen en de opgeef periode sluit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Ik zit nog steeds tedenken om mee tedoen. Maar ik zit tekijken als ik zou winnen (de kans acht ik niet heel erg groot maar het gaat om de lol natuurlijk) hoe ik mijn prijs zou incasseren. Ik doe namelijk mee met F@H maar de tijd dat je bij F@H bezig bent met een wu is erg verschillend. En daarom zou het moeilijk zijn om het eerlijk teverdelen over de verliezers. Wat bij RC5 veel makkelijker kan omdat daar de wu's allemaal even groot zijn. En je in de client kan instellen hoeveel units er gechrunched moeten worden.

Dus opzich wil ik het best aan rc5 geven (indien ik zou winnen wat ik blabla zie boven) om dat project een goede impuls tegeven.

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
In dat geval gaat het denk ik over het aantal dagen flushen op het project naar keuze wat men normaliter nodig heeft voor die rc5 WU's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Precies, gewoon uitrekenen hoe lang jou pc over die 500 rc5 wu's doet en vervolgens je pc eenzelfde tijdsduur op project x laten draaien. Plus of min een beetje waarschijnlijk, zonde om bv net halverwege een wu te stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Vandaag laaste dag om je aan te melden. Dus wees niet te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie

Schapie

Bleh...

Na een paar keer goed nagedacht tehebben heb ik ook besloten om mee tedoen.
Lijkt me wel leuk en 6 ronde's zijn denk ik goed te doen.

Moge de beste winnen. (iig wint iedereen een beetje niet waar want, dpc gaat er ook weer op voor uit.)

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Kijk, zo moeten er meer denken!

En nu hup iedereen! Opgeven! Het zijn nog altijd te weinig mensen die zich hebben opgeven. Het zijn er pas genoeg als het effect van de winst te vergelijken is met een stampede! :P wij willen honderden deelnemers! \o/
dat wordt dan wel overuren maken wat tellen betreft, maarja :P

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrus schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:39:
Kijk, zo moeten er meer denken!

En nu hup iedereen! Opgeven! Het zijn nog altijd te weinig mensen die zich hebben opgeven. Het zijn er pas genoeg als het effect van de winst te vergelijken is met een stampede! :P wij willen honderden deelnemers! \o/
Ik tel voor velen hoor en ben lastig genoeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail send.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

Pyrus schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:39:
[...]
Ik help wel tellen. :)

of ben ik daarvan uitgesloten omdat ik meedoe? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

Afbeeldingslocatie: http://www.free-dc.org/forum/images/smilies/poke.gif @ Prijsvraagorganisatoren :)

Is het zoeken naar de TSC-DPCH ook een onderdeel van de prijsvraag, of hebben we bij gebrek aan een TSC-DPCH vandaag maar negen vragen te beantwoorden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
De vraag staat onderin de draad van de 16de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
Mark83 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:27:
De vraag staat onderin de draad van de 16de :)
True, maar op het moment dat CowArt zijn vraag stelde nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen we nog een prijzenpot overzicht !?!! Ik wil weten wat ik krijg als ik win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

* CowArt zweetdruppeltjes van voorhoofd veegt en oplossing op de post doet :)

Pittige vraagjes, heren organisatoren _/-\o_
Als de GoT-Search het niet meer goed doet, is dat mijn schuld, dan heb ik hem versleten vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

*bumpje*

Denken de heren deelnemers eraan dat ze op het moment van schrijven nog zo'n 6 uur hebben om de antwoorden door te mailen? Danku! :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
En we hebben lang nog niet alles :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CowArt schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 00:18:
Als de GoT-Search het niet meer goed doet, is dat mijn schuld, dan heb ik hem versleten vanavond :)
En dat wordt dan -2 punten omdat je zelfs op deze eenvoudige invulvraagjes niet kunt antwoorden gebruik makend van je parate kennis die je als echte DPC'er natuurlijk moet hebben :P :+

Maar ff serieus: triviale vraagjes zijn het inderdaad niet. Ik had ze iets makkelijker verwacht, maar vind het wel leuk dat er nu een uitdaging is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie

Schapie

Bleh...

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:33:
[...]

En dat wordt dan -2 punten omdat je zelfs op deze eenvoudige invulvraagjes niet kunt antwoorden gebruik makend van je parate kennis die je als echte DPC'er natuurlijk moet hebben :P :+

Maar ff serieus: triviale vraagjes zijn het inderdaad niet. Ik had ze iets makkelijker verwacht, maar vind het wel leuk dat er nu een uitdaging is :)
Ja idd ze zijn behoorlijk pittig en ik zal er helaas twee open moeten laten/gokken :'( Die ik echt niet thuis kan brengen. Maar iig de antwoorden die zijn zo dadelijk onderweg na nog een laatste poging.
Woei toch nog wat van kunnen maken :) we hopen het beste ervan.

[ Voor 6% gewijzigd door Schapie op 22-03-2005 23:33 ]

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

*DING DONG*

nog 40 minuten om de antwoorden in onze mailboxen te deponeren. Er missen nog een aanzienlijk stel!

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Laatst online: 21:36
Kan ik me nog inschrijven 8)7 :+

Laat het wel optijd weten zodat ik nog de vragen kan gaan zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:37:
Kan ik me nog inschrijven 8)7 :+

Laat het wel optijd weten zodat ik nog de vragen kan gaan zoeken ;)
Nee dat kan sinds afgelopen vrijdag niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:48:
[...]

Nee dat kan sinds afgelopen vrijdag niet meer :?
Sja, sorry hoor :| Die steen was ook zo groot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie

Schapie

Bleh...

Witlof schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:51:
[...]

Je hebt nog 5 4 minuten.
Wil wel een mailtje sturen met alle vragen zonder antwoorden :P

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:51:
[...]

je kan altijd nog proberen een mailtje te sturen naar statsposters@dutchpowercows.org volgens iisschots :)

maar je hebt nog maar 5min suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Hmm, volgende keer niet eerst iets anders bekijken en de moed al opgeven ;) Toch bedankt :D Volgende keer beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

*DING DONG*
en een rotschop

nog 8 uur om de antwoorden in de mailbox te dumpen! We hebben welgeteld één mail met antwoorden gehad tot nu toe deze week!

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Het is schandalig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

Pyrus schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:01:
[...]
nog 8 uur om de antwoorden in de mailbox te dumpen! We hebben welgeteld één mail met antwoorden gehad tot nu toe deze week!
* CowArt pakt gelijk een nieuw blaadje van zijn notepad en slijpt een scherpe punt aan zijn muis... :+

Nog vier uur te gaan, moet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Hallikedee! Nog maar een rotschop!
Teller staat nu op
*tromroffel*....

....
2 mails! \o/ :|
En raad eens? Zo veel uren hebben jullie ook nog \o/

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

Pyrus schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:56:
[...[
2 mails! \o/ :|
En raad eens? Zo veel uren hebben jullie ook nog \o/
Je moet me niet zo opjagen Afbeeldingslocatie: http://www.teamswitch.org/images/smiles/smileng.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie

Schapie

Bleh...

Helaas deze ronde heb ik mij voorbij moeten laten gaan door wat (familie/school) omstandigheden.
De komende week moet ik flink aan de bak om nog veel aftwerken voor zowel school als voor m'n werk/baantje. Dus ik hoop dat ik de volgende ronde nog wel mee kan dingen maar ik vrees het ergste.

Natuurlijk zal ik wel gewoon mijn schuld inlossen bij de winnaar dit spreekt vanzichzelf. :)

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook te laat met inleveren, helemaal vergeten ivm drukte van school. Ik hoop dat ik nog mee word geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
We doen niet té moeilijk, het is op wat inzet allemaal voor de fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

protest! :+

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Goed plan! Laten we deze week iedereen die op tijd was niet mee tellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

NightBird schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:34:
[...]

Goed plan! Laten we deze week iedereen die op tijd was niet mee tellen :)
nee das logisch 8)7

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1 2 Laatste