Van klussen krijg je grijze haren
Als je kijkt naar de sent date, dan kan ik ervoor zorgen dat ik de antwoorden ingestuurd heb 2 jaar voor ze de vragen gegeven hebbenfenrir schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:55:
hoe staat het met de uitslag?
* Kristof vindt dat de mensen die het een dag te laat hebben ingeleverd 1 vraag aftrek hebben ( en dan te kijken naar de sent date van het mailtje)
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Ik blijf bij mijn standpunt dat we nog steeds voor de lol bezig zijn dus ik heb geen zin om punten aftrek toe te passen, dat hadden we dan van te voren moeten melden
Gromba lijkt op een overwinnen af te stevenen, wie houdt em in de laatste ronden nog tegen ??????
Antwoorden:
Bij SETI kan je mail adressen mergen. Deze merges moeten handmatig door een sysop van het project uitgevoerd worden. Naar welk emailadres kan je je smeekbedes sturen?
Antwoord : davea@ssl.berkeley.edu
Welke universiteit was gastheer voor de laatste internationale conferentie over TSC?
Antwoord :Cambridge
Bij TSC wordt er aan verschillende targets gerekend. Aan werk target is het kortste gerekend?
Antwoord :AKT
Hoe heette DPC vroeger ??
Antwoord :Team Webmagix
Welke PV werkt als tekenaar bij een aannemersbedrijf in het aanleggen van telecomkabel?
Antwoord :Joh14vers6
Van wie was het oorspronkelijke idee van de S.T.A.T.S verhaallijn ??
Antwoord :MarkB
Bij DPAD wordt onderzoek gedaan aan de optimalisatie van een nog te bouwen deeltjesversneller. Waar werkt de leider van het DPAD-project? We zoeken de volledige naam van het instituut.
Antwoord :Rutherford Appleton Laboratory
Welk teamlid van het S.T.A.T.S team werd gedacht dood te zijn tijdens een actie en wat was zijn alter ego nickname op GoT ??
Antwoord :Rookie / Mobster
Bij FaD wordt er o.a. onderzoek gedaan aan Malaria. Wat is de overeenkomst tussen malaria en de ziekte van Chagas.
Antwoord :het zijn beiden parasitaire infectieziekten
Wie beheert keyserver.org?
Dutchman
Naam | Ronde 1 | Ronde 2 | Ronde 3 | Totaal |
Gromba: | 7 | 9 | 7 | 23 |
CowArt: | 6 | 9 | 6 | 21 |
JustMe_: | 5 | 9 | 6 | 20 |
fenrir: | 5 | 7 | 7 | 19 |
Speedkikker: | 5 | 7 | 6 | 18 |
killerog: | 2 | 9 | 6 | 17 |
MadMan81: | 5 | 6 | 4 | 15 |
Schapie: | 3 | 9 | 0 | 12 |
The_Fly: | 3 | 0 | 0 | 3 |
NioXX: | 0 | 0 | 0 | 0 |
wilko2: | 0 | 0 | 0 | 0 |
Yuri: | 0 | 0 | 0 | 0 |
[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 07-04-2005 20:40 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Van te voren was ook niet gemeld dat je te laat mocht zijnPim. schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:29:
Ok hier de uitslagen tot nu toe en de standen
Ik blijf bij mijn standpunt dat we nog steeds voor de lol bezig zijn dus ik heb geen zin om punten aftrek toe te passen, dat hadden we dan van te voren moeten melden
...
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
En voor diezelfde fun ga ik de volgende ronde eens beter mijn best doen. Een spelletje is namelijk pas echt leuk als je wint
Ik had zes punten in de laatste ronde. Dat betekent dus dat ik 40% van de vragen fout had.
* CowArt zoekt een donker hoekje en gaat zich stilletjes zitten schamen...
Maar die concurentie die ik hier heb, gaat me dan straks weer helpen om de andere cuncurentie voor te blijvenVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:36:
[...]
Psst, kijk es vlak onder je... concurrentie genoeg?
Extra hint: Huigi is de naam...
owke, ver gezocht
Gromba geweldige site heb jij. Badger !!!111Gromba schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:14:
[...]
Maar die concurentie die ik hier heb, gaat me dan straks weer helpen om de andere cuncurentie voor te blijven
owke, ver gezocht
Maar iig het is 23:44 en * Schapie dacht net oh shit

No signature found
Verwijderd
Dank je, grotendeels mijn werk \o/ wat vin dje van de strip?Schapie schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:46:
[...]
Gromba geweldige site heb jij. Badger !!!111
Maar iig het is 23:44 en * Schapie dacht net oh shitHeb wel alle vrage opgezocht moet ze alleen nog even beantwoorden. Ik hoop dat morgen ochtend tedoen en een stukje vannacht nog even.
om het ontopic te houden: UITSLAGUITSLAGUITSLAG!!!!! waar?
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:12:
[...]
Dank je, grotendeels mijn werk \o/ wat vin dje van de strip?
om het ontopic te houden: UITSLAGUITSLAGUITSLAG!!!!! waar?
tijd dat we een nieuwe layout maken, dit is echt bagger
Uitslag? *geeft vinge creme tegen uitslag*
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Gelet op de weersvoorspelling voor de komende dagen zal dat wel meevallen denk ik zoPim. schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:39:
... en dan moeten we eerst bij het zwembad van de DPC villa weg, dus dat kan nog wel ff duren
Verwijderd