Als jullie nu zelf een systeem zouden mogen bouwen.. wat zouden jullie er dan aan moederbord en processor etc.. in stoppen?
offtopic deze gaat dicht
ontopic nou je moet kijken naar wat je zelf wil
bij games >>amd 64
video >> P4
moederbord moet je naar de reviews kijken
bij games >>amd 64
video >> P4
[ Voor 9% gewijzigd door angerfist-yentl op 11-03-2005 22:29 ]
Vake bei te bange
Ik wil zelf graag weten wat je met dit topic wil bereiken 
iedereen heeft een andere keuze, en dan word dit eigenlijk een ophooptopic.
Imo niet handig
Er zijn meerdere malen dit soort topics geweest: http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart
en heel veel gesloten
iedereen heeft een andere keuze, en dan word dit eigenlijk een ophooptopic.
Imo niet handig
Er zijn meerdere malen dit soort topics geweest: http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart
en heel veel gesloten
[ Voor 56% gewijzigd door Outerspace op 11-03-2005 22:29 ]
Wauw, een sig!
Staat ook gewoon in de FAQ:
Intel vs AMD: dit soort topics zijn uit den boze, er is geen winnaar aan te wijzen. De Pentium4 en Athlon64 ontlopen elkaar qua prestaties niet veel. Maar om de keuze te vergemakkelijken staat hieronder een lijstje van de "beste" processor (lees: performancewinst van een paar -verwaarloosbare- procenten) bij bepaalde gebruiksdoelen van de PC:
Plaatjes, Audio en Video bewerkingen (photoshop, encoden, decoden, etc): Pentium4
Zware games op hi-res (Quake/Doom3/Unreal/etc): Athlon64
Comprimeren en decomprimeren: Athlon64
Tikken, IRC'en, chatten, surfen en Gotten: kies de goedkoopste CPU
Nou,
we zijn aan het kijken naar moederborden voor p4 maar de frontside bus zit tegenwoordig al op 1066 alleen zijn die vrij duur.
je zou er een amd mee kunnen vergelijken alleen kom je dan ongeveer op dezelfde prijs uit. Wij zijn beide geen gamers (althans geen zware).
Nu dacht ik ik open hier een topic en krijg vast veel reply met nuttige info. tuurlijk heb ik gezocht maar net niet gevonden wat ik wou.
we zijn aan het kijken naar moederborden voor p4 maar de frontside bus zit tegenwoordig al op 1066 alleen zijn die vrij duur.
je zou er een amd mee kunnen vergelijken alleen kom je dan ongeveer op dezelfde prijs uit. Wij zijn beide geen gamers (althans geen zware).
Nu dacht ik ik open hier een topic en krijg vast veel reply met nuttige info. tuurlijk heb ik gezocht maar net niet gevonden wat ik wou.
helaas nog geen review van de Abit AA8XE-3rd EYE gevonden bijvoorbeeld.angerfist-yentl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:28:
offtopic deze gaat dicht![]()
bij games >>amd 64
video >> P4
Welke processor moet ik nemen?
Duidelijk zat
Trouwens, om maar eens letterlijk antwoord op je vraag te geven:
Ze staan veelal vermeld in de signature, al dan niet in vorm van een linkje.
Affijn, het is hier op GoT de bedoeling dat je inzet toont en research pleegt eer je een topic opent. Vragen welke van de twee beter is, mag altijd, maar niet zonder dat je de vergelijking zelf al verder hebt uitgewerkt en aan te geven waar en waarom je tenslotte bent blijven hangen. Dat biedt tenminste discussievoer
Bijvoorbeeld zoiets Hoe houdt AMD Intel bij ondanks veel lagere kloksnelheid?.
Tenslotte raad ik je aan om de [faq]Registratievoorwaarden[/] nog eens te herlezen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Duidelijk zat
Trouwens, om maar eens letterlijk antwoord op je vraag te geven:
Check gewoon de systeemspecificaties van alle Tweakers hierVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:27:
Als jullie nu zelf een systeem zouden mogen bouwen.. wat zouden jullie er dan aan moederbord en processor etc.. in stoppen?
Affijn, het is hier op GoT de bedoeling dat je inzet toont en research pleegt eer je een topic opent. Vragen welke van de twee beter is, mag altijd, maar niet zonder dat je de vergelijking zelf al verder hebt uitgewerkt en aan te geven waar en waarom je tenslotte bent blijven hangen. Dat biedt tenminste discussievoer
Tenslotte raad ik je aan om de [faq]Registratievoorwaarden[/] nog eens te herlezen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
[ Voor 91% gewijzigd door BalusC op 11-03-2005 22:49 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()