Toon posts:

[PC - PS2 - XBOX] Hitman 4: Blood Money

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.615 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:46
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:51:
Jezus!!! Ik heb dus voor de lol de derde missie nog een keer gespeeld, maar nu zijn alle missies die ik daarna heb gedaan plots verdwenen. Dit is ook met de savegames in het spel! Als je af gaat in een map en je hebt eerder al gesaved, en je klikt op "restart" dan zijn je saves dus pleite. Wat dom! :'( En alle upgrades van wapens en wapens die ik had gevonden!! Is dit een misselijke bug of hoort dit bij het spel?:(
Dat viel mij ook op, ik had "A new life" gedaan ala Rambo vanmiddag en toen ik vanavond verder wilde kon ik de missie na "A new life" doen en allen er voor maar vanwege het Rambo verhaal dacht ik eerst nog eens "A new life" te spelen en toen kon ik de missie erna ook ineens niet meer.
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:00:
[...]Ik ben wel benieuwd naar hoe vaak en hoe lang mensen hier om een missie doen. Ben je iemand die alles meteen doorheeft en zo door de hele missie kan lopen, of moet je het 20 keer opnieuw doen? Ik moet eerlijk gezegd alles 20 keer opnieuw doen. :+
En dan soms na tig keer er nog niet uit komen :/ Meestal spreekt het wel voor zichzelf maar gaat er telkens wel iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
Doe eens netjes resizen aub :)

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 25-05-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ik heb hem ook uitgespeeld:) Einde was wel OK. Ik ben daarna nog een keer dat level met Mardi-Grass gaan doen, en vroeg me af of je ook echt iedereen kon killen >:)

Zo gezegd zo gedaan... :7

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/photo/hitman/Untitled-2.jpg

Beetje dooie boel hier:P
Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/photo/hitman/Untitled-1.jpg

Niemand is ontkomen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/photo/hitman/Untitled-3.jpg

Alleen niet iedereen kon dood..
Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/photo/hitman/Untitled-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/photo/hitman/Untitled-5.jpg

De stats klopte niet helemaal :/ 124 kills kan noooooit....moet echt nog een nulletje achter
Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/photo/hitman/Untitled-6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/photo/hitman/Untitled-7.jpg

Voel me wel een beetje psycho nou :P

[ Voor 6% gewijzigd door FireFoz op 25-05-2006 23:21 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Vraagje over het Mardi Gras level:

spoiler:
Waar hoor je die koffer terug te kunnen vinden? Ik had de koffer opgeblazen om zo de baas te kunnen doden, maar kan nu de koffer niet meer terugvinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
MetroidPrime schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:32:
Vraagje over het Mardi Gras level:

spoiler:
Waar hoor je die koffer terug te kunnen vinden? Ik had de koffer opgeblazen om zo de baas te kunnen doden, maar kan nu de koffer niet meer terugvinden.
spoiler:
die gast in dat rode pak, in het begin, die heeft hem volgensmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

FireFoz schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:55:
[...]

spoiler:
die gast in dat rode pak, in het begin, die heeft hem volgensmij
spoiler:
Die koffer heb ik dus al opgeblazen om de baas te doden, maar nu moet ik hem nog terug zien te vinden.

EDIT:
spoiler:
Het was blijkbaar een vrijwillige opdracht. Dat krantenartikel achteraf was wel grappig: Police Chief Wiggum. _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 26-05-2006 00:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:19:
Ik heb hem ook uitgespeeld:) Einde was wel OK. Ik ben daarna nog een keer dat level met Mardi-Grass gaan doen, en vroeg me af of je ook echt iedereen kon killen >:)

Zo gezegd zo gedaan... :7

screens

Voel me wel een beetje psycho nou :P
haha jouw screens zijn zeg maar het tegenovergestelde van mijn screens :p

Btw heel vaag probleem. Zit nu in dat sneeuw level en op het moment dat ik een muntje gooi kapt het hele spel ermee.

meerdere hebben hier dus last van, ik citeer B)
Siebolt schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:17:
Waarom crasht mijn spel steeds in de missie you better watch out.... ? Ik heb al andere audio drivers geinstalleerd, en in de andere missies had ik nergens last van
Remi schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:11:
Mmm het spel crashed bij mij in het level "You better watch out" als ik een coin wil gooien. Beetje vaag aangezien hij dat voorheen niet deed. :)

Oh en voor de mensen met performance problemen, misschien hebben jullie een IE of FF window open staan. Ik merkte dat dat echt voor performance loss zorgde. :{

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Haha ik kijk nu nog eens naar die stats, klopt echt geen ruk van :P Check die witnesses: 1
:P
Volgensmij ziet ie al die mensen op straat als 1 ofzo...

-edit- hmm mss toch niet, als iemand dood is is ie wss geen witness meer...

[ Voor 22% gewijzigd door FireFoz op 26-05-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
MetroidPrime schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:56:
[...]

spoiler:
Die koffer heb ik dus al opgeblazen om de baas te doden, maar nu moet ik hem nog terug zien te vinden.
Het is geen goocheltruc hoor :+ Koffer opblazen betekent foetsie, lijkt me helder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:34:

-edit- hmm mss toch niet, als iemand dood is is ie wss geen witness meer...
oh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Benotti schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:44:
[...]

Het is geen goocheltruc hoor :+ Koffer opblazen betekent foetsie, lijkt me helder :P
Ik dacht dat die opdracht verplicht was en dus hoopte ik dat die koffer nog terug te vinden was. Vandaar de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:47:
[...]
Het is trouwens een afkick kliniek, vandaar dat die gasten lopen te zuipen overal.
:D _/-\o_

Screens zien er wel goed uit, binnenkort ook maar gaan proberen. Hitman series is echt goed en origineel.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:50:
Zucht, het spel draait nu goed door die performance patch, maar nu crasht het als ik de 1e missie heb gedaan, Als ik op enter druk bij het krantenbericht vliegt ie eruit.
Het is dan ook voor de demo versie...

PS
De patch lost wel mijn problemen op.
Met mijn XFX GeForce 7800 GS Extreme Edition haal ik nu 25fps zonder framedrops met alles op max en een resolutie van 1680x1050

[ Voor 22% gewijzigd door Mephisteus op 26-05-2006 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hopen we maar dat die patch ff snel uitkomt voor de volledige versie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met volgende probleem, als ik de resolutie op 1280x1024 (5:4) durf te zetten, dan krijg ik onderaan in beeld een flikkerende balk te zien, die ongeveer 1/6 van mijn scherm inneemt.

specs:
p4 3.0 ghz
1024 mb ram
geforce 6600 @gt (op ram dan na ;) )

restarten helpt niet, heb ook al nieuwe drivers geprobeerd.

Is er iemand met hetzelfde probleem/oplossing? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:57:
Dan hopen we maar dat die patch ff snel uitkomt voor de volledige versie :o
Ze weten dus blijkbaar wat het probleem is, hoe moeilijk kan het dan zijn om ff de hele versie te fixen?

Nog iets opmerkelijks, ik keek op gamerankings.com en zag dat hitman uit 3 reviews gemiddeld een 7,6 haalt, beetje laag voor een spel waar iedereen zo lovend over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:21:
[...]

Ze weten dus blijkbaar wat het probleem is, hoe moeilijk kan het dan zijn om ff de hele versie te fixen?

Nog iets opmerkelijks, ik keek op gamerankings.com en zag dat hitman uit 3 reviews gemiddeld een 7,6 haalt, beetje laag voor een spel waar iedereen zo lovend over is.
Als je een gemiddelde van een klein aantal reviews neemt, zoals hier het geval is, dan krijg je een cijfer dat eigenlijk niet zo heel representatief is. Een enkele negatieve review kan het cijfer al enorm doen kelderen. Wacht maar tot er meer reviews zijn, dan zal het cijfer wel flink wat hoger komen te liggen.

EDIT: Ik heb op Gamerankings de scores van Hitman op alle platforms bekeken en het spel krijgt steeds een cijfer dat rond de 8 licht. Er is één relatief negatieve review van Play Magazine(nog nooit van gehoord) die het cijfer op alle platforms omlaag trekt.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 26-05-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik gedaan bij de kliniek.

spoiler:
Bij het beginpunt staan 2 bewakers met elkaar te praten. Ik ben zo snel mogelijk links langs de klimop naar boven gerend Ik ben verder door gelopen en via de regenpijp naar boven geklommen. Daar ben ik bij het soort van binnenplaatsje weer naar beneden geklommen en heb ik de agent in het hokje vermoord, natuurlijk heb ik hem in de container geduwd. Ik heb zijn kleren gepakt, de videotape, en de pasjes en sleutels op zijn bureau. Toen ben ik via het ijzeren hek in diezelfde kamer naar de ingang van de "gevangenis" gelopen. Daar ben ik door het receptieraampje geklommen en heb ik de man op de stoel vermoord en heb zijn identiteit aangenomen, alles van de tafel gepakt en de man in de container in de hoek gedumpt. Ik kon zonder problemen naar beneden waar de agent in de cel vast zit. Ik heb hem in een tijdelijke dode slaap geholpen en ben terug gelopen naar het receptieraampje en daar ben ik links afgeslagen (De trap af). Dan kom je in een of andere wasruimte, ik ben naar de overkant gelopen (Dus onder de trap naar links, en dan doorlopen tot het einde) en aan het einde weer naar boven gelopen. Bovenaan ben ik uit de deur meteen links door de grote deur gelopen richting de kamer met de wereldbol. Heb de wereldbol opengemaakt en de drank ingespoten met gif. Daarna heb ik 1 cliënt opgezocht en naar mijn praktijk laten komen om hem vervolgens in de stoel te vermoorden terwijl hij zijn verhaal aan het vertellen is. De derde persoon (In dit geval in het groen) gaat bij de fitnessruimte wel eens fitnessen, daar heb ik het gewicht op hem geduwd en is hij gestikt. Ik ben weggelopen en heb bij het kamertje waar ik de agent heb vermoord weer netjes mijn pak aangedaan. Via de regenpijp ben ik weer teruggeklommen en richting het startpunt gelopen, daar kun je tegenover het gebouw waar de agent z'n wacht doet naar binnen, daar ligt de agent. Ik heb hem weer bij bewustzijn gehaald en ben ontsnapt.

Er is een lijk gevonden, en ik weet dus wat ik "fout" heb gedaan. Ik vermoed dat de "groene man" als het lijk word geteld. De andere man die ik heb gedood met het wereldbolbier is meer een ongeluk. Het andere lijk in de praktijkkamer word niet geteld.

Wat dat probleempje betreft voor de rare bugs, ik heb rechts onder soms wel eens een knipperend dingetje wat veel op dit lijkt |_
Bij een filmpje is het beeld boven en onder het filmpje dus helemaal verpest.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Laatst online: 30-09 15:19

Draven

It wasn't me

En de Retail Patch is uit:
http://www.eidos.co.uk/support/patchinfo.html?ptid=87

Eindelijk Hitman spelen. :D

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 17:21
Ik snap er werkelijk geen hout van, ik heb het spel nu uitgespeeld, maar ook als ik die missie you better watch out... nog een keer doe dan crasht i als ik bijvoorbeeld iemands drankje wil vergiftigen. Bij de andere missies heb ik nergens last van. Iemand een idee wat dit zijn kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siebolt schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:25:
Ik snap er werkelijk geen hout van, ik heb het spel nu uitgespeeld, maar ook als ik die missie you better watch out... nog een keer doe dan crasht i als ik bijvoorbeeld iemands drankje wil vergiftigen. Bij de andere missies heb ik nergens last van. Iemand een idee wat dit zijn kan?
dan moet je de legale kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siebolt schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:25:
Als je die missie nog een keer doet, dan zijn alle missies die daarna komen niet meer speelbaar (Bij mij tenminste en wat anderen.) Dus you better watch out to :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe ik het 'hill billie" huis in kom?. het is de missie waar ik de groom moet vermoorden op zijn bruiloft.
ik kom niet voorbij de hond en alle deuren zijn "schietgelijk" bewaakt .

edit: lama
ik heb een invite gevonden, met dat fijne inventory systeem zie je nog wel eens wat over het hoofd.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:18:
kan iemand mij vertellen hoe ik het 'hill billie" huis in kom?. het is de missie waar ik de groom moet vermoorden op zijn bruiloft.
ik kom niet voorbij de hond en alle deuren zijn "schietgelijk" bewaakt .
dat probleem had ik ook;

spoiler:
je moet die gast die aan het begin naar je toe komt lopen (of iig jou richting op) ff verdoven en dan zijn suit aan doen EN zijn uitnodiging pakken... daarna kan je zo naar binnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:28:
[...]

Als je die missie nog een keer doet, dan zijn alle missies die daarna komen niet meer speelbaar (Bij mij tenminste en wat anderen.) Dus you better watch out to :9
Uhm? Beetje vreemd. Ik speel aan 1 stuk door missies die ik al eerder heb gespeelt omdat ik wil proberen er SA rating te halen, nog nooit is er een level verdwijnen bij mij. :)
FireFoz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:50:
[...]

dat probleem had ik ook;

spoiler:
je moet die gast die aan het begin naar je toe komt lopen (of iig jou richting op) ff verdoven en dan zijn suit aan doen EN zijn uitnodiging pakken... daarna kan je zo naar binnen lopen.
Verdoven? Zonde van je spuitje, hij valt zelf al in slaap. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Albinoraptor op 26-05-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Goed nieuws

Eidos heeft eenn patch vrij gegeven: http://www.eidosinteractive.co.uk/support/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Laatst online: 30-09 15:19

Draven

It wasn't me

Wat is nou eigenlijk de betere rating? The Ghost of Silent Assassin?

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Silent Assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De performance is bij mij 0,0 verbeterd met die patch terwijl mijn systeem het makkenlijk zou moeten kunne trekken :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This patch contains fixes to the following issues:

- Fix to the low performance problems that have been experienced on some hardware configurations.
- After extended play sessions game could crash to desktop when transitioning between levels.
- Items could become stuck in mid-air if game was saved and then loaded directly after a throwing action.
- Hitman Logo on Main Menu could disappear at 1280x720 resolution.
- Screen borders on cutscenes could be displayed badly at certain screen resolutions.
- Game could crash if menu is invoked on death sequence after a 3 headshot revival has been performed.
- Game could crash if when loading and saving within certain locations after making changes to render options.
- Fix to blurring of Weapon Upgrade Icons when running at LOW in render options.
- Fix for very occasional graphics corruption when using fibre-wire in 1st person and moving camera very quickly.
- Fix for slightly oversized Red dot scope zoom.

Additional Information:
If you have an SLI configuration in your machine you can add the command 'enablesli' (without quotes) into the bottom of the

HitmanBloodMoney.ini file to enable the Managed Vertex Buffer which should result in some performance increase.
Important Note. This only applies to machines with an SLI configuration.

A very small number of users have reported instability on the "Curtains Down" level. A successful workaround for this problem is to lower the hardware acceleration slider for your audio device from within the dxdiag application:

(1) Select Run from the START Menu.
(2) Type 'dxdiag' (without the quotes) in to the dialog box and press enter.
(3) Select the Sound tab
(4) Move the "Hardware Sound Acceleration Level" slider to the left to disable Full Acceleration.
(5) Select Exit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jawel:

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f363/Pageuseun/hitmanpatch_error.jpg

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, bij mij patched hij hem wel maar helpt het gewoon niet, mijn muis " lagged " zelfs in de menu's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
bij a new life heb ik onopgemerkt de 2 doelen vermoord. nadien heb ik 2 keer gebeld in het fbi busje. dan heb ik mijn rating bekeken en zag ik dat ik een stalker ben.
is dat normaal of zo? of is het mijn werkwijze hoe ik ze vermoord heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:25

Brons

Fail!

tigos schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:46:
bij a new life heb ik onopgemerkt de 2 doelen vermoord. nadien heb ik 2 keer gebeld in het fbi busje. dan heb ik mijn rating bekeken en zag ik dat ik een stalker ben.
is dat normaal of zo? of is het mijn werkwijze hoe ik ze vermoord heb?
Als ze lichamen vinden gaat je rating ook omlaag. En misschien sta je wel op een bewakingscamera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Heb net maar eens effe alle Hitman games bestelt. :+
Ben zo verslaafd aan Blood Money, dacht wil rest ook wel weer eens spelen. En voor maar 10 euro die andere 3 erbij och ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nou vaak die assault rifles gebruikt? Ik heb eerlijk gezegd alleen maar mijn Silverballers gebruikt.
Toen die helemaal ge-upgrade waren met silencers en lasers enzo nam ik die rifles niet eens meer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:10:
Hebben jullie nou vaak die assault rifles gebruikt? Ik heb eerlijk gezegd alleen maar mijn Silverballers gebruikt.
Toen die helemaal ge-upgrade waren met silencers en lasers enzo nam ik die rifles niet eens meer mee :P
Nee ik ook niet, als je ff terrorist stijl gaat kan je ze wel meenemen, maar als echte hitman heb je ze niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Neem altijd maar 1 Silverballer mee, maar gebruik hem nooit als ik serieus speel.
Wel idd af en toe effe geheel vol laden en gewoon weg raggen. :P

Net effe demo geprobeerd op xbox360. Eerste keer dat ik een game op PC mooier vind dan op xbox360.

[ Voor 26% gewijzigd door Albinoraptor op 26-05-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.O , bij die patch wordt alles gescanlined, en ook nog eens binnestebuiten gedraaid :p , ook door de mouselag die ik met de demo.exe niet had lijkt dit niet de preformance te verbeteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1.1 patch is echt Fasicinerend, nog nooit heeft een patch bij mij zoveel impact gehad.
Ik draai HM: bloodmoney @ 1024x768 alles max, inclusief 4x AA en 16 x AF.
Nu draai ik het op 1280x1024 @ max, zonder peformance drops!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 18:32
Ik heb inmiddels hulp nodig bij de missie Flatline (in die afkick kliniek, 3e missie volgens mij). Ik heb de papieren om binnen te komen en als ik naar binnen ga trek ik zo'n wit pakje aan die de vrouw achter de balie me geeft. Daar gooi ik m'n wapens neer omdat die toch worden afgepakt. Maar waar moet ik nu heen? Ik moet een target vinden die volgens mij niet op mijn map staat en echte aanwijzingen heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
Wekko schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 22:24:
Ik heb inmiddels hulp nodig bij de missie Flatline (in die afkick kliniek, 3e missie volgens mij). Ik heb de papieren om binnen te komen en als ik naar binnen ga trek ik zo'n wit pakje aan die de vrouw achter de balie me geeft. Daar gooi ik m'n wapens neer omdat die toch worden afgepakt. Maar waar moet ik nu heen? Ik moet een target vinden die volgens mij niet op mijn map staat en echte aanwijzingen heb ik niet.
Nadat je je kleren hebt verwisseld moet je aan de deur gaan staan. de agent gaat je dan fouilleren. daarna kun je gewoon naar binnen en moet je naar de medical wing gaan. Dit kun je doen als de agent je juist gefouilleerd heeft en dan onmiddelijk naar links te gaan. Je kunt via de kelder gaan of via de deur waar een agent zit. Je moet dan wel nog een pasje hebben om door de deuren te geraken.
Als je niet weet waar je naar toe moet dan zorg je gewoon dat er iemand dood gaat en dan volg je gewoon de persoon die het lijk voortsleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Aargh, was ik net in de Medical Wing krijg ik opeens een 'The Disc is unreadable' error op m'n 360 :(
Nu maar weer overnieuw beginnen dan.... Ik snap niet waarom ze verzonnen hebben dat savegames verwijderd worden als je het spel afsluit, dat is toch geen 'feature' maar gewoon vreselijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:05:
Heb net maar eens effe alle Hitman games bestelt. :+
Ben zo verslaafd aan Blood Money, dacht wil rest ook wel weer eens spelen. En voor maar 10 euro die andere 3 erbij och ja. :P
haha jij ook al :p en idd wat je zegt over de 360 dat heb ik dus ook lol. Dit spel is gewoon bedoeld voor de pc. Lijkt me iig een stuk minder leuk om op de 360 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
die savegames die verwijdert worden vind ik ook irritant maar gelukkig zijn de levels niet zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:17:
[...]

haha jij ook al :p en idd wat je zegt over de 360 dat heb ik dus ook lol. Dit spel is gewoon bedoeld voor de pc. Lijkt me iig een stuk minder leuk om op de 360 te spelen.
Ik moet zeggen dat het me alles meevalt qua controls. De controls zijn niet erg raar maar juist best intuïtief, en bovendien hoef je niet heel snel te mikken dus een muis mis je niet echt. Ben net eindelijk klaar met Flatline, wel een leuke missie uiteindelijk. Eigenlijk was het enige moeilijke even uitvinden waar ik nou eigenlijk heen moest :P
Morgen maar eens aan de volgende missie beginnen. Hopelijk komt er nog een update uit voor dat saven, want ik heb toch veel liever dat saves gewoon blijven bestaan ookal zijn de levels niet zo heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

spoiler:
Bij Requiem eindlevel lig ik alleen maar dood met een kloppend hart en aftiteling, ik heb twee pistolen in mijn hand maar ik kan me niet bewegen!? Geen enkele (bewegings/schiet)knop werkt. Wat doe ik verkeerd? Ik wil die rolstoelgast dood hebben! >:)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Druk is snel op W achter elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je nu wel of niet de levels overnieuw spelen?, heb al een paar keer gehoord dat al je verdere levels weer gewist worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

GameCrazy schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 00:02:
Druk is snel op W achter elkaar ;)
Thanks. Cool einde trouwens, het vraagt om een vervolg. "Hitman forever" _/-\o_

spoiler:
Wie is die majesty waar die ene vrouw tegen praat? En die wat moet Hitman bij die chinees? Spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
CyberAmp schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 00:54:
[...]

Thanks. Cool einde trouwens, het vraagt om een vervolg. "Hitman forever" _/-\o_

spoiler:
Wie is die majesty waar die ene vrouw tegen praat? En die wat moet Hitman bij die chinees? Spannend...
spoiler:
Volgende Hitman zal zich wel in Azie afspelen denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic al even gevolgd :) handige tips af en toe.
Ik ben al een toegewijde Hitman fan sinds deel 1

Ik heb het spel uitgespeeld op Expert zonder cheats of spoilers.
Soms vooraf als een rambo missies verkennen en daarna als professional of hit man halen :) wat een voldoening.
Na anderhalf uur is het laatste level ook weer voorbij, damn wat is dat een pittig level.
Eind filmpje gezien en ik ben heel erg benieuwd naar de volgende hit man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

FireFoz schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 01:20:
[...]
spoiler:
Volgende Hitman zal zich wel in Azie afspelen denk ik... :)
Ben ik de enige die de Hitman series waardig vind voor op het witte doek? Ik bedoel Bloodmoney verhaal is gewoon heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier meer mensen (met of zonder x800) waarbij patch 1.1 niets uitgehaald heeft ? Of ben ik de enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:53:
[...]

Ik moet zeggen dat het me alles meevalt qua controls. De controls zijn niet erg raar maar juist best intuïtief, en bovendien hoef je niet heel snel te mikken dus een muis mis je niet echt. Ben net eindelijk klaar met Flatline, wel een leuke missie uiteindelijk. Eigenlijk was het enige moeilijke even uitvinden waar ik nou eigenlijk heen moest :P
Morgen maar eens aan de volgende missie beginnen. Hopelijk komt er nog een update uit voor dat saven, want ik heb toch veel liever dat saves gewoon blijven bestaan ookal zijn de levels niet zo heel lang.
Je hebt hem dus toch gekocht :p

maar de meeste shooters spelen idd wel lekker op de 360. Het verbaasd me dan ook niks dat hitman dat ook doet, maar als ik aan hitman denk dan denk ik aan de pc :p De eerste hitman game vond ik ook prachtig en die speelde ik toendertijd ook al op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 09:34

PoweRoy

funky!

hmm ik heb die winegard missie op SA gehaald, Opera op Professional, maar als ik nu flatline begin is mijn nose nogwat rating (die 0/100) begint hij op 0/100 maar als ik verder loop voorbij het politie huisje wordt het 10/100.

Moet ik met een agent praten ofzo?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:18:
[...]

haha jouw screens zijn zeg maar het tegenovergestelde van mijn screens :p

Btw heel vaag probleem. Zit nu in dat sneeuw level en op het moment dat ik een muntje gooi kapt het hele spel ermee.

meerdere hebben hier dus last van, ik citeer B)

[...]

[...]
Het lijkt wel alsof het spel crashed bij alles wat je weg wilt gooien. Ook het willen plaatsen van een bom resulteert in een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
kan iemand mij helpen met de missie murder of three crows(of zo iets). heb al 1 kip vermoord door een piano op haar hoofd te laten vallen. en dan moet je volgens mij een kippenpakje aandoen maar hoe kom je daaraan? ik word altijd geschoten door de gele kip die in haar hotelkamer ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 20:15
Kliniek is simpel
spoiler:
1 man vermoord je door ze gas te saboteren van ze soep.
Die ene die aan het fitnessen is loopt later naar het zwembad en wilt daar van een fles drank die op een hoekje staat drinken (dus spuit in met gif)
Die andere drinkt drank uit de wereld bol, dus kan je ook vergiftigen. Of je kan bom boven hem plaatsen en lamp op hem laten komen.

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 27-05-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Patch 1.1 voor Hitman.

- Fix to the low performance problems that have been experienced on some hardware configurations.
- After extended play sessions game could crash to desktop when transitioning between levels.
- Items could become stuck in mid-air if game was saved and then loaded directly after a throwing action.
- Hitman Logo on Main Menu could disappear at 1280x720 resolution.
- Screen borders on cutscenes could be displayed badly at certain screen resolutions.
- Game could crash if menu is invoked on death sequence after a 3 headshot revival has been performed.
- Game could crash if when loading and saving within certain locations after making changes to render options.
- Fix to blurring of Weapon Upgrade Icons when running at LOW in render options.
- Fix for very occasional graphics corruption when using fibre-wire in 1st person and moving camera very quickly.
- Fix for slightly oversized Red dot scope zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
Crash schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:32:
[...]

Het lijkt wel alsof het spel crashed bij alles wat je weg wilt gooien. Ook het willen plaatsen van een bom resulteert in een crash.
dit heb ik ook. maar de patch gebruik ik niet omdat ik dan... je weet wel wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tigos schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:31:
[...]

dit heb ik ook. maar de patch gebruik ik niet omdat ik dan... je weet wel wat ik bedoel
Ook die kan je gewoon patchen en spelen, zoek maar is rond.

Ikzelf moet nu nog 3 levels, het is wel duidelijk dat je als rambo veel levels gewoon kan uitspelen. Soms wel leuk natuurlijk maar eignelijk niet de bedoeling.

/me gaat verder met het heaven/hell level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:32:
[...]

zorg dat je de orginele cd gebruikt of een image. De crack zorgt voor de fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-10 21:08
Heeft iemand het accident voor level 5 al gevonden? Die met Vinny (A new life) voor het vrouwtje is het drankje vergiftigen of barbeque saboteren. Voor die gast ben ik er nog niet achter...

(btw zag wat opmerkingen hier, ter verduidelijking: silent assasin is de hoogste rank, krijg je als het goed is alleen als je alleen je targets killed+alles op een accident laat lijken).

[ Voor 34% gewijzigd door sdk1985 op 27-05-2006 16:01 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
Vragen naar dergelijke zaken is hier niet de bedoeling ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 27-05-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Graag weer allemaal ontopic en al dan niet 'grijze' of gewoon illegale onderwerpen achterwege laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
SdK2004 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:54:(btw zag wat opmerkingen hier, ter verduidelijking: silent assasin is de hoogste rank, krijg je als het goed is alleen als je alleen je targets killed+alles op een accident laat lijken).
Silent Assasin is idd de hoogste rating die je kan krijgen, maar voor rookie en normal is er nog geen evidence impact en dan kan je mensen sedaten en de targets op elke manier killen die je wilt.
Als evidence wel meetelt dan mogen ze gewoon niet weten dat het een hit was dus moet het idd accidents zijn en mag je voorderest niemand killen/sedaten.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen met de missie "new life". Ik heb hem wel al gehaald maar ik wil toch weten wat de beste manier is. Hoe ik het heb gedaan :

spoiler:
Ik heb meteen bij de start de jogger vermoord en in de put gegooid. Daarna ben ik helemaal achterdoor gelopen naar de vuilnisman. Die heb ik vermoord maar die valt bij mij dus altijd door de stoep heen en dan is hij pleite :? Maar goed, toen heb ik die vrouw vermoord die de tuin staat te doen (Bij die vuilniswagen) die heb ik midden op dat pleintje gelegd zodat meneer de vuilnisman de 2e erop af rende en ik hem onder het rennen heb vermoord. Ik trek mijn coole vuilnismanpak aan en ik dump ze in de container. Toen ben ik naar het huis gerend van de vrouw met de heggenschaar zodat ik daar een potje + de pijltjes kon pakken. Toen heb ik de vrouw gekilled en achter het huis gedumpt. Ik heb via de boomhut de hond vermoord met de windbuks en ben toen via die deur naar binnen gelopen, meteen links kon je de trap af en dan kwam je in de kelder. Daar heb ik een potje gepakt en de bewaker vermoord. Toen heb ik het potje op de barbeque gegooid en toen vloog mevrouw in de brand. Ze viel in het water en ik kon daar recht voor de ogen van de bewakers de ketting met dat filmpje ofzo eraf halen. Toen ben ik naar binnen gerend en heb ik doelwit 2 vermoord in z'n kamer. Ik heb happy weg gelopen en heb het gehaald. Niet echt de beste manier lijkt mij?

Het heeft natuurlijk niet veel nut als iemand hier uitgebreid gaat neerzetten wat ik wel had kunnen doen omdat als ik het level weer speel, de levels die ik daarna heb gehaald weer verdwijnen. Maar toch wil ik het weten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:03:
Kan iemand me helpen met de missie "new life". Ik heb hem wel al gehaald maar ik wil toch weten wat de beste manier is. Hoe ik het heb gedaan :

*spoiler-verhaal*

Het heeft natuurlijk niet veel nut als iemand hier uitgebreid gaat neerzetten wat ik wel had kunnen doen omdat als ik het level weer speel, de levels die ik daarna heb gehaald weer verdwijnen. Maar toch wil ik het weten. _/-\o_
Het enige wat ik wil weten is of er nog iemand leefde toen je weer weg ging? :+

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Cloudje schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:31:
Patch 1.1 voor Hitman.

[lijst]
Nu al een patch, dat is snel!

Ik zie helaas nog geen fix voor het niet verwijderen van je save games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:15:
[...]

Nu al een patch, dat is snel!

Ik zie helaas nog geen fix voor het niet verwijderen van je save games.
It's not a bug, it's a feature :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vet spel, vannacht ff binnengehaald. Ik zit nu bij het level dat ik die CIA agent moet omleggen. Trouwens, wat een schone graphics! En verder vind ik alle wapens echt super vet klinken. En allemaal heel realistisch (behalve dat 47 heel langzaam dood gaat :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
CyberAmp schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:21:
[...]

Ben ik de enige die de Hitman series waardig vind voor op het witte doek? Ik bedoel Bloodmoney verhaal is gewoon heel goed.
Zie IMDb en Wikipedia - they're miles ahead of you :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Kan iemand mij misschien helpen met het level op dat Kerst feestje op die berg? Ik heb 1 target vermoord en moet nou nog die ene in de jacuzi. Maar hoe krijg ik hem dood? Ik wil hem natuurlijk niet door z'n kop schieten maar vergiftigen ofzo, maar hij komt dat stomme bad maar niet uit. Ik zie wel dat hij soms drankjes krijgt maar die kan ik hem zelf niet brengen en vergiftigen lijkt me ook geen optie met al die mensen erbij.... Een keer toe ik langs hem liep vroeg hij mij om een drankje, maar dat doet hij nou niet meer. Ik heb al een Guard uniform gehad, Guest, Photographer en Waiter maar nooit vraagt mij me meer om drinken.
De tape kan ik trouwens ook niet vinden. Er is een Guard huisje (met zo'n S aangegeven op de map) en daar ligt een tape, maar als ik die oppak staat er niet dat die objective gedaan is dus kennelijk wordt er een andere tape bedoeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Wekko306 op 27-05-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
Wekko schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:30:
Kan iemand mij misschien helpen met het level op dat Kerst feestje op die berg? Ik heb 1 target vermoord en moet nou nog die ene in de jacuzi. Maar hoe krijg ik hem dood? Ik wil hem natuurlijk niet door z'n kop schieten maar vergiftigen ofzo, maar hij komt dat stomme bad maar niet uit. Ik zie wel dat hij soms drankjes krijgt maar die kan ik hem zelf niet brengen en vergiftigen lijkt me ook geen optie met al die mensen erbij.... Een keer toe ik langs hem liep vroeg hij mij om een drankje, maar dat doet hij nou niet meer. Ik heb al een Guard uniform gehad, Guest, Photographer en Waiter maar nooit vraagt mij me meer om drinken.
De tape kan ik trouwens ook niet vinden. Er is een Guard huisje (met zo'n S aangegeven op de map) en daar ligt een tape, maar als ik die oppak staat er niet dat die objective gedaan is dus kennelijk wordt er een andere tape bedoeld.
dit probleem heb ik ook dus als iemand ons kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
tigos schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:34:
[...]

dit probleem heb ik ook dus als iemand ons kan helpen.
Ik heb het antwoord na veel zoeken gevonden:
spoiler:
Bij de bar ligt Aphrodisiac. Er loopt een Waiter heen en weer van die jacuzi naar de bar. Wanneer de Waiter bij de bar is en het glas neerzet, moet je de Aphrodesiac erin doen. Daarna gaat je target samen met een vrouw heen en moet je ze volgen. Ze lopen eerst een kamer binnen maar gaan al gauw weer weg. Volg die man en als hij op een balkon staat kan je hem over de rand duwen.
De tape ligt op de Studio Floor, in een kamer met 1 Guard erin. Het is een kamer waar zo'n uitroepteken bij staat op je map.

[ Voor 23% gewijzigd door Wekko306 op 27-05-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:39:
[...]

Ik heb het antwoord na veel zoeken gevonden:
spoiler:
Bij de bar ligt Aphrodisiac. Er loopt een Waiter heen en weer van die jacuzi naar de bar. Wanneer de Waiter bij de bar is en het glas neerzet, moet je de Aphrodesiac erin doen. Daarna gaat je target samen met een vrouw heen en moet je ze volgen. Ze lopen eerst een kamer binnen maar gaan al gauw weer weg. Volg die man en als hij op een balkon staat kan je hem over de rand duwen.
De tape ligt op de Studio Floor, in een kamer met 1 Guard erin. Het is een kamer waar zo'n uitroepteken bij staat op je map.
spoiler:
Ik wist niet eens dat hij daarna bij een balkon ging staan.
Toen ie dat kamertje inliep gaf ik hem meteen een dubbele headshot, daar gaan we geen moeite voor doen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Is het nou eigenlijk nuttig om Upgrades te kopen? Ik snap het idee namelijk niet helemaal. De laatste missie die ik dus heb gedaan is die op die berg bij dat feestje, en ik heb nog geen een Upgrade gekocht. Ik neem nooit wapens mee voor een missie behalve mijn 2 spuitjes en wurgdraad omdat wapens in veel levels toch worden afgenomen vrij vroeg en je sowieso nooit hoeft te schieten (wurgen is altijd beter). Dus waar zijn die Upgrades dan eigenlijk voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:28:
Is het nou eigenlijk nuttig om Upgrades te kopen? Ik snap het idee namelijk niet helemaal. De laatste missie die ik dus heb gedaan is die op die berg bij dat feestje, en ik heb nog geen een Upgrade gekocht. Ik neem nooit wapens mee voor een missie behalve mijn 2 spuitjes en wurgdraad omdat wapens in veel levels toch worden afgenomen vrij vroeg en je sowieso nooit hoeft te schieten (wurgen is altijd beter). Dus waar zijn die Upgrades dan eigenlijk voor nodig?
Voor als je ze wel gebruikt. Zijn sowieso genoeg mensen die de targets graag omleggen met hun silenced W2000 of silverballer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wekko schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:28:
Je hebt ook speciale upgrades. Bijvoorbeeld betere lockpicks of pijnstillers. Die laatste zijn trouwens wel bij een drogist gehaald die schofterig veel heeft verdiend :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:09:
[...]

Het enige wat ik wil weten is of er nog iemand leefde toen je weer weg ging? :+
Buiten eerlijk gezegd niet meer zoveel.

spoiler:
*De 2 vuilnismannen
*De 2 tuinvrouwen
*2 bodyguards
*De hond maar die telt niet mee
*De doelwitten
*De Poolcleaner

Normaal vermoord ik de clown ook en gooi ik hem achter in z'n auto, de bodyguard links in het steegje neem ik meestal ook nog wel mee. Ik heb het level de eerste 30 keer niet kunnen halen omdat ik niet echt in de hitman sfeer was. Ik had het toch wat makkelijker verwacht en ging er dus ook vanuit dat alles simpel was. Normaal perforeer ik me door het level, ik schiet iedereen en alles neer wat ik tegen kom, en dan heb ik het gehaald. Ik betaal 3 ton voor m'n cover en dat was het dan.
Toen m'n savegame ineens half werd verwijderd omdat ik een wat ouder level opnieuw had gedaan heb ik daarna alles zo mooi mogelijk proberen te doen. Alleen hier ben ik niet helemaal tevreden over, ik had ook alleen de clown kunnen vermoorden en een bodyguard :z

Het laatste level, dat met die kerstbodyguards met die porno-baas ofzoiets? Dan had ik hem net niet uitgespeeld :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Zouden jullie de spoiler tags willen gebruiken daar waar info staat die andere spelers waarschijnlijk nog niet willen weten? Dus:
code:
1
[spoiler]tekst[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Rafe schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:05:
[...]

Zie IMDb en Wikipedia - they're miles ahead of you :P.
Holy CRAP!! :9~ :D !!! _/-\o_

Edit: Vin Diesel? :/ Ik weet niet, een unknown zou beter zijn geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door Cyberamp op 27-05-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:30:
Kan iemand mij misschien helpen met het level op dat Kerst feestje op die berg? Ik heb 1 target vermoord en moet nou nog die ene in de jacuzi. Maar hoe krijg ik hem dood?
Ik heb het op de volgende (supergaaf verzonnen van de programmer) manier gedaan, ik kwam er toevallig achter toen:

spoiler:
Ik op dat richeltje liep onder het zwembad. Gewoon 1 enkel schot op de onderkant en dat glas van de bodem spat er uit MET alle mensen die erin zitten erbij :) . Je kunt hetzelfde van de bovenkant proberen trouwens, maar dan heb je gelijk een hoop aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Laatst online: 14-10 10:19
vraag: ik heb bij het boot level 1 accident 3 close combat kills en 1 body found verder staat alles op 0 maar ik krijg geen SA op normal (wel proffesional) ik heb werkelijk geen idee waarom ik geen SA krijg...

[ Voor 5% gewijzigd door Matjas op 27-05-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Zo, net het spel uitgespeeld op de Xbox 360. _/-\o_

Even een vraagje over de Xbox 360 secret achievements: Er zijn in het spel vijf secret achievements, waarvan ik er één behaald heb:
spoiler:
de Redemption achievement

Hoe hoor de rest te kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
CyberAmp schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:44:
[...]

Ik geloof dat Vin Diesel als 47 een gerucht is, wat wel zeker zou zijn dat hij zich er als producer mee bezig houdt. Ach, Uwe Boll blijft tenminste uit de buurt en dat scheelt al wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Rafe schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:18:
[...]

Ik geloof dat Vin Diesel als 47 een gerucht is, wat wel zeker zou zijn dat hij zich er als producer mee bezig houdt. Ach, Uwe Boll blijft tenminste uit de buurt en dat scheelt al wel ;).
Vin Diesel is wel een fanatieke gamer, zoals ik heb gezien bij oa Chronicles of Riddick. Hopen dat hij weet wat 47 inhoud en niet zo'n XxX badass gaat nabootsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 17:21
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:28:
[...]

Bij mij niet, ik kan ze allemaal nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

CyberAmp schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:44:
[...]

Doe mij maar: Jason Statham voor de rol :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

De echte 47 is natuurlijk David Bateson. Hij heeft de stem en de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft hitman 4 net aangeschaft, geinstalleerd en als je dan op launch klik komt er een .dll fout. Nieuwe drivers geinstalleerd 84.25, maar dit mag niet baten. Hij heeft een amd 3000+ 6600gt, 1gig geheugen. Ook ff op mijn pc geprobeerd maar daar draatie als een tierelier. Iemand een idee of herkent iemand deze fout. Hij kan dus ook gewoon helemaal niet in het spel komen!

Overigens wel een super spel, vooral level 'a new life' zit boordevol vette mogelijkheden! Die donuts vergiftigen voor die lui in fbi busje, die clown, de cateringservice echt heel origineel! Iemand trouwens ook al ether over dat slipje gegooid in de kamer van de dochter van die kerel? :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:18:
Een vriend van mij heeft hitman 4 net aangeschaft, geinstalleerd en als je dan op launch klik komt er een .dll fout. Nieuwe drivers geinstalleerd 84.25, maar dit mag niet baten. Hij heeft een amd 3000+ 6600gt, 1gig geheugen. Ook ff op mijn pc geprobeerd maar daar draatie als een tierelier. Iemand een idee of herkent iemand deze fout. Hij kan dus ook gewoon helemaal niet in het spel komen!

spoiler:
Overigens wel een super spel, vooral level 'a new life' zit boordevol vette mogelijkheden! Die donuts vergiftigen voor die lui in fbi busje, die clown, de cateringservice echt heel origineel! Iemand trouwens ook al ether over dat slipje gegooid in de kamer van de dochter van die kerel? :P
De nieuwe DirectX? Die van die donuts is nieuw, maar ik zou het stukje effe een spoiler geven als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Iemand al leuke guides gevonden om alle levels SA te halen? En dan op hoogste moeilijkheidsgraad. Niet dat mietjes niveau dat je mensen kan sedaten en knock slaan en dan nog een SA rating krijgen. :P

Ah gevonden: Wel handig. :)
http://www.hitmanforum.com/forum/index.php?showtopic=31474

[ Voor 19% gewijzigd door Albinoraptor op 28-05-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:24:
Iemand al leuke guides gevonden om alle levels SA te halen? En dan op hoogste moeilijkheidsgraad. Niet dat mietjes niveau dat je mensen kan sedaten en knock slaan en dan nog een SA rating krijgen. :P

Ah gevonden: Wel handig. :)
http://www.hitmanforum.com/forum/index.php?showtopic=31474
Is SA het hoogste? Als ik precies hetzelfde doe heb ik "Hitman" :?
Die tutorial filmpjes zijn trouwens raar, als ik precies hetzelfde doe wat die gast ook doet kom ik nergens mij target tegen. 8)7 Ik heb net voor de zoveelste keer maar alles kapot geperforeerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig de missie: " A new life" zo mooi en goed uit te spelen. Ik heb wel al een buks gevonden maar waar vind ik die kogeltjes?

nvm, kheb ze al gevonden: In het huis tegen over je target :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zit nu bij de missie dat je de Chad Bingham jr. ofzo moet killen en nog zo'n oude gast. Ik start op een boot en alle beveiliging loopt in kerstpakken. Het probleem is alleen, ik zet 2 stappen en die mensen beginnen te roepen: "That's the bald killer, someone do something" oid. En al die guards dus op mij schieten. Komt dit omdat ik teveel witnesses levend heb gelaten?

Iemand een tip zou fijn zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

monnick schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:51:
Ik zit nu bij de missie dat je de Chad Bingham jr. ofzo moet killen en nog zo'n oude gast. Ik start op een boot en alle beveiliging loopt in kerstpakken. Het probleem is alleen, ik zet 2 stappen en die mensen beginnen te roepen: "That's the bald killer, someone do something" oid. En al die guards dus op mij schieten. Komt dit omdat ik teveel witnesses levend heb gelaten?

Dan heb je inderdaad te veel getuigen laten leven en niets afgekocht aan het einde van de voorgaande levels. Het enige wat je hieraan kan doen is terug gaan naar het vorige level en aan het einde voor een nieuwe identiteit kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:18:

Ik kreeg die .dll fout ook. Typ die complete .dll fout even in in Google, je krijgt er een hoop hits van. Je kan dat .dll bestandje apart downloaden, en dan moet je hem weer even in je Windows map zetten. Daarna werkte het bij mij.

Succes.

Ik ga trouwens vanavond aan deze fantastische game beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
monnick schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:51:

Klinkt alsof je de M4 maar mee moet nemen :P
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste