zolang de gameplay maar deugt, dat is t belangrijkst bij de hitman serie vindi k.RAZORDUDE schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:07:
Ik moet zeggen dat een aantal dingen met echt zeker tegenvallen!
Sommige dingen die ik noem zijn opzich wel "normaal", alleen voor een spel uit 2006 had ik zeker veel meer verwacht.
1) In 1st personview als hij een pistool beet heeft dan is die arm zo statisch als wat, en de arm is qua model echt niet goed gedetaileerd.
2) Wat ik bij de vrouwen heb gemerkt is dat als die gehurkt zitten en je dan naar de armen kijken dan lijkt het net ofdat het vel over been is.
De arm lijkt ook wel wat verdraait en dat is wel een "normaal" probleem (omdat de arm één stuk is en nou eenmaal niet zo werkt als een echte arm, maar ik heb wel beter gezien) maar is echt niet om aan te zien.
En vind de modellen van de vrouwen er echt niet zo gedetailleerd uit zien, ik zou echt niet zeggen dat het uit 2006 is, maar eerder 2000.
3) Ik vind de repeterende geluiden die de characters maken wel heel irritant.
Bijvoorbeeld de dame die in paniek raakt als het licht uit is gegaan, die zegt dat ook steeds hetzelfde, en dat is al irritant en het kon best iets neutraler.
Er konden zeker wel veel meer random geluiden bij hoor.
En de physics van de characters vind ik ook minder dan ik had verwacht van een game uit 2006![]()
Het speelt wel leuk en ziet er ook wel leuk uit alleen had het echt wel beter gekunt, als je ziet wat wat voor games van paar jaar terug al konden.
Ik heb alles op het hoogst ingesteld trouwens.
Kan je ook SA zijn met schieten? Ik zit nu op dat level met die boot, maar die guards zien bloed...dat krijg je als je schiet. Ik schiet ze met 1 head-shot van achteren dood. Dan er is nog geen probleem, maar zodra er dan een guard daar voorbij loopt (lichaam ditch ik ergens) dan ziet ie dat bloed en wordt mn balkje geel, of ze gaan versterking halen oid.
Maar nou net wurgde ik diezelfde guard, en dan wordt mn balkje meteen ROOD, omdat ik die gast wurg wss... maar die bleef maar geel, heel lang...en ze waren allemaal een stuk allerter, terwijl er echt zeker weten niemand was die het gezien kon hebben (beide keren)....vaag
Ik vind iemand van achteren af wurgen terwijl ie loopt trouwens bestwel lastig, aangezien je hem niet in haalt als je sluipt...
-edit- ok als je goed wurgt dan gebeurt dat toch niet, en je haalt iemand wel in maar heeeeel langzaam..je kan beter ff een muntje gooien zodat ze stoppen.
Maar nou net wurgde ik diezelfde guard, en dan wordt mn balkje meteen ROOD, omdat ik die gast wurg wss... maar die bleef maar geel, heel lang...en ze waren allemaal een stuk allerter, terwijl er echt zeker weten niemand was die het gezien kon hebben (beide keren)....vaag
Ik vind iemand van achteren af wurgen terwijl ie loopt trouwens bestwel lastig, aangezien je hem niet in haalt als je sluipt...
-edit- ok als je goed wurgt dan gebeurt dat toch niet, en je haalt iemand wel in maar heeeeel langzaam..je kan beter ff een muntje gooien zodat ze stoppen.
[ Voor 10% gewijzigd door FireFoz op 23-05-2006 19:50 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
demo speelde met onwijze lag op mijn systeem (oud systeem) maar het geluid deed hetniet goed. De muziek deed het wel, alleen de geluidseffecten niet. En er zijn geen updates voor mn geluidskaart.
Iemand n idee?
Iemand n idee?
hier start hij niet eens op helaas 
waarschijnlijk door mijn videokaart (Geforce 4 Ti4200).
kan iemand dit bevestigen of zou het iets anders kunnen wezen?
Best jammer aangezien ik zeer genoten heb van de vorige delen..
waarschijnlijk door mijn videokaart (Geforce 4 Ti4200).
kan iemand dit bevestigen of zou het iets anders kunnen wezen?
Best jammer aangezien ik zeer genoten heb van de vorige delen..
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Iemand enig idee hoe het Opera level uit te spelen is op Silent Assassin? 
* Crash heeft het volgende al geprobeert:
Of moet je sowieso om SA te kunnen worden alleen je targets uitschakelen, en verder niemand?
spoiler:
1) Politieagent gewurgd op het toilet en zijn kleren aangetrokken
2) Neppistool verwisselen met echt pistool
3) Kroonluchter naar beneden laten komen
Resultaat: rood balkje en druk schietende ventjes
1) Klusjesman gewurgd op het toilet en zijn kleren aangetrokken
3) Lichtstellage naar beneden laten komen
Resultaat: perfect kills, maar 1 omstander gedood en daardoor denk ik geen SA maar Hitman
Resultaat: perfect kills, maar 1 omstander gedood en daardoor denk ik geen SA maar Hitman
Of moet je sowieso om SA te kunnen worden alleen je targets uitschakelen, en verder niemand?
Ik heb het net zo gedaan als je 2de methode alleen:Crash schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:27:
spoiler:1) Politieagent gewurgd op het toilet en zijn kleren aangetrokken
spoiler:
3) heb ik niet gedaan.
Ik heb de kroonluchter aan de bovenkant opgeblazen net terwijl die vent eronder door rent naar de persoon die net is doodgeschoten. Waardoor die dus op hem valt
.
Ik heb de kroonluchter aan de bovenkant opgeblazen net terwijl die vent eronder door rent naar de persoon die net is doodgeschoten. Waardoor die dus op hem valt
Ik geloof wel dat je alleen noodzakelijke mensen mag uitschakelen. Dus onschuldige omstanders moet je niet proberen te vermoorden
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 23-05-2006 20:34 ]
Hoe ben jij dan aan kleding gekomen die je helpen tot de belangrijke punten?
In een klusjesman pak mag je overal komen behalve onstage. (en door deuren die lockpicked moeten worden)
Aaah dit spel is vet, en ontzettend gay tegelijk
Ik ben net bijna klaar met het level: A new life. Chrasht in een keer mn Hitman. Dat betekent dus dat je gvd helemaal opnieuw moet beginnen omdat je je savegames niet kan laden! Wat een nutte zooi zeg!
Ik ben net bijna klaar met het level: A new life. Chrasht in een keer mn Hitman. Dat betekent dus dat je gvd helemaal opnieuw moet beginnen omdat je je savegames niet kan laden! Wat een nutte zooi zeg!
Verwijderd
Met lvl2 silencers in ieder geval wel.FireFoz schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:40:
Kan je ook SA zijn met schieten?
Je kan ook kleding jatten zonder te killen hoor. Gewoon de mensen als human shield gebruiken en dan knock-out slaan. Ik heb alleen silenced dual silverballer in mn equipment. Ze worden 99% gebruikt om mensen mee knock-out te slaanCrash schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:35:
Hoe ben jij dan aan kleding gekomen die je helpen tot de belangrijke punten?
[ Voor 29% gewijzigd door Hironshy op 23-05-2006 21:00 ]
Of je Sedative Syringe gebruiken. Daarna trek je kleren aan en zorg je dat het verdoofde lichaam niet gevonden word, dan kan je ook Silent Assasin krijgen.Hironshy schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:54:
[...]
Je kan ook kleding jatten zonder te killen hoor. Gewoon de mensen als human shield gebruiken en dan knock-out slaan. Ik heb alleen silenced dual silverballer in mn equipment. Ze worden 99% gebruikt om mensen mee knock-out te slaan
10100111001
Hmmz, crap. Niet eens aan gedachtDark Lord schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:02:
[...]
Of je Sedative Syringe gebruiken. Daarna trek je kleren aan en zorg je dat het verdoofde lichaam niet gevonden word, dan kan je ook Silent Assasin krijgen.

Het eerste echte level (Wineyard) was geen probleem. Na wat verkenning kwam ik een guard outfit tegen die makkelijk te stelen was. In het Opera level kwam ik alleen in restricted areas nuttige kleding tegen, maar daar was in mijn normale kloffie ongezien niet te komen.
Morgen dus nog maar eens proberen met die verdovingsspuit
Zeker weten? Want volgens mij niet.Dark Lord schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:02:
[...]
Of je Sedative Syringe gebruiken. Daarna trek je kleren aan en zorg je dat het verdoofde lichaam niet gevonden word, dan kan je ook Silent Assasin krijgen.
Uitleg:
spoiler:
Dus ik ben gewoon helemaal naar kleedruimte gesneaked in mijn normale costume, daar effe de kleedkamer/douche in gelopen die aan einde van die gang ligt. Daar schilder pakje aan, bomb geplaatst bij kroonluchter. Terug naar kleedkamer, eigen pakje weer aan, dan in kast gekropen bij acteur. Pistol verwisselt. Terug naar hal gekropen. Kroonluchter op gast laten vallen, en zie daar Silent Assassin. 
[ Voor 11% gewijzigd door Albinoraptor op 23-05-2006 21:12 ]
Crash schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:27:
spoiler:1) Politieagent gewurgd op het toilet en zijn kleren aangetrokken
spoiler:
Mijn methode (met SA, je hebt wel 2 bommen nodig). Ga meteen naar de WC's en wacht op de klusjesman. Verdoof hem, neem zijn kleren en stop hem in de container. Ga dan door het ondergrondse gangenstelsel backstage en plaats 1 bom bij de lichten en de andere bij de kroonluchter. Bij de kroonluchter is een trappetje die je af kan gaan zodat je de zaal in kan kijken zonder dat ze je zien.
Vanaf dan is het simpel: de eerste bom laten ontploffen en zodra de ambassadeur onder de kroonluchter staat de 2e laten ontploffen.
Vervolgen gewoon rustig weg lopen. En vergeet niet je suit weer aan te trekken
.
Veel succes
Vanaf dan is het simpel: de eerste bom laten ontploffen en zodra de ambassadeur onder de kroonluchter staat de 2e laten ontploffen.
Vervolgen gewoon rustig weg lopen. En vergeet niet je suit weer aan te trekken
Veel succes
Ik heb het uit
Net twee keer achter elkaar dat level op die boot gedaan, de 1e keer was ik SA (denk ik, in elk geval alles goed gedaan), moest ik alleen nog naar de exit, crashed ie 
Nog maar een keer, toen wel gehaald, was ik in het overzicht van de stats, SA dus, click ik op continue, crashed ie weer

Toen nog maar een keer gedaan, maar nu op de lompe manier: nu was ik geen SA maar "mad butcher"
Jammer dan hoor, ik was al 3 uur met dat level bezig... wel jammer dat ie zo vaak crashed en dat je dan niet verder kan in dat level
Nog maar een keer, toen wel gehaald, was ik in het overzicht van de stats, SA dus, click ik op continue, crashed ie weer
Toen nog maar een keer gedaan, maar nu op de lompe manier: nu was ik geen SA maar "mad butcher"
Jammer dan hoor, ik was al 3 uur met dat level bezig... wel jammer dat ie zo vaak crashed en dat je dan niet verder kan in dat level

Dat level op de boot is redelijk moeilijk, je kan iig de lichamen niet makkelijk hiden. Ik heb deze op Terrorist gedaanFireFoz schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:58:
Net twee keer achter elkaar dat level op die boot gedaan, de 1e keer was ik SA (denk ik, in elk geval alles goed gedaan), moest ik alleen nog naar de exit, crashed ie
Nog maar een keer, toen wel gehaald, was ik in het overzicht van de stats, SA dus, click ik op continue, crashed ie weer![]()
![]()
Ik heb hem idd 2 keer gewoon op SA gedaan
Kost wat tijd, maar na 2x had ik geen zin om hem weer (mss) voor niks te doen, dus toen heb ik hem maar gewoon the easy way gedaan
Verwijderd
Brons schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:13:
[...]
Dat level op de boot is redelijk moeilijk, je kan iig de lichamen niet makkelijk hiden. Ik heb deze op Terrorist gedaan. Gewoon de M4 met 100 kogel clips pakken en iedereen een headshot geven.
spoiler:
4 van de 6 van de gator gang (de eerste 4) komen op een onbewaakt moment in hun eentje voor een railing te staan. 3 voor het water, 1 in de machine kamer. De twee die je niet kan duwen daarvan staat er 1 alleen in de WC terwijl de ander buiten nog op wapens aan het controleren is. Zodra je de truc van de vergiftigde taart doorhebt en dat er een 1ste klasse matrozen pakje in de kamer voor de keuken ligt is hij vrij goed silent te doen.
Ik weet alleen niet goed wat je met het vriendje van de kapitein moet doen, die onder de douche staat. Misschien werkt de human shield-knockout truc bij hem ook. De 2 sedative seringes had ik al gebruikt voor de purser die zijn deur te lang open laat staan en de zatte VIP passagier die zijn goede deur niet kan vinden.
Ik had dus de 7 benodigde kills 1 extra waardoor mijn rating niet SA was maar The Ghost
Ik weet alleen niet goed wat je met het vriendje van de kapitein moet doen, die onder de douche staat. Misschien werkt de human shield-knockout truc bij hem ook. De 2 sedative seringes had ik al gebruikt voor de purser die zijn deur te lang open laat staan en de zatte VIP passagier die zijn goede deur niet kan vinden.
Ik had dus de 7 benodigde kills 1 extra waardoor mijn rating niet SA was maar The Ghost
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 23:39 ]
Verwijderd
Daar is ook een makkelijkere manier voorGekkeR schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:51:
Mocht iemand anders het op widescreen 1280x768 willen spelen kan je deze gebruiken : Klik
Je oude configure.exe renamen en deze in de dir plaatsen.
1024x768 selecteren in de tool en saven.
Daarna draait hij op 1280x768 (als je hem ingame weer veranderd moet je de stappen opnieuw uitvoeren).
Als je de resolutie 1280*720 toevoegt bij je beeldscherm instellingen (zodat je m ook kan selecteren voor je windows zelf) staat hij ook gewoon te selecteren in het spel. Hoef je maar 1x te doen en klaar
Mijn opera SA:
spoiler:
1. Bodyguard ergens van het balkon geduwd, politie lijkt laten wegslepen en later pakje jatten.
2. bom plaatsten boven lichtstellage
3. wapen wisselen
4. even wachten en bom *BOEM*
5. rustig hitman suit aantrekken en zo cool mogelijk weglopen
2. bom plaatsten boven lichtstellage
3. wapen wisselen
4. even wachten en bom *BOEM*
5. rustig hitman suit aantrekken en zo cool mogelijk weglopen
Je mist ietsFireFoz schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:35:
Hoe kom je in godsnaam binnen in de mansion bij dat bruiloft levelIk heb al een suit van een guest enzo aangedaan maar dat helpt niks...
spoiler:
Even wachten en een dronken gast komt het verbrande/gecrashde huisje binnen en gaat knock-out. Kan je zijn guest pak en invitation meenemen
hmm opera lvl niet SA maar als professional:
spoiler:
bouwvakker op wc sedaded, kleren aangetrokken en lichaam in de bak
helemaal naar de kleedkamers gelopen
bom op kroonluchter
terug naar kleedkamer en wapen wisselen
boven bij de kroonluchter, naar beneden klimmer zodat je op een stellage staat
wacht-wachten-wachten
zanger wordt doodgeschoten, alert meter wordt groen en een paar milimter hoog
ambasadeur rent naar zanger, struikeld, kroonluchter valt omlaag
(ook op 2 guards...)
alert schiet iets over de helft naar geel
snel terug naar het begin (ondertussen veel guards en politie die naar de kroonluchter zijn gerend boven
beide manieren geprobeerd:
1)met bouwvakker kleren ontsnappen (alert inmiddels veel lager en groen) => professional 4 accidents 1 witness (de bouwvakker denk ik)
2)met 47 kleren ontsnappen (alert inmiddels veel lager en groen) => professional 4 accidents 1 witness (de bouwvakker denk ik)
Had ik langer moeten wachten voordat ik escape
of had ik iets anders moeten doen
bom op kroonluchter
wacht-wachten-wachten
ambasadeur rent naar zanger, struikeld, kroonluchter valt omlaag
snel terug naar het begin (ondertussen veel guards en politie die naar de kroonluchter zijn gerend boven
1)met bouwvakker kleren ontsnappen (alert inmiddels veel lager en groen) => professional 4 accidents 1 witness (de bouwvakker denk ik)
2)met 47 kleren ontsnappen (alert inmiddels veel lager en groen) => professional 4 accidents 1 witness (de bouwvakker denk ik)
Had ik langer moeten wachten voordat ik escape
[This space is for rent]
Verwijderd
Witnesses zijn nooit goed voor je rating. Ik denk als je die kan wegwerken je mss wel SA krijgt. Accidents zijn naar mijn weten van weinig invloed, had er hier 3 en SAPoweRoy schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:23:
spoiler:verhaal ...
Ik heb het exact zo gedaan, en ik kreeg wel SA. Misschien heeft iemand je het zien opblazen ofzo?PoweRoy schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:23:
spoiler:bouwvakker op wc sedaded, kleren aangetrokken en lichaam in de bak
bom op kroonluchter
wacht-wachten-wachten
ambasadeur rent naar zanger, struikeld, kroonluchter valt omlaag(ook op 2 guards...)
Had ik langer moeten wachten voordat ik escapeof had ik iets anders moeten doen
EDIT:
spoiler:
Niet helemaal, ik heb het wapen niet gewisseld maar de lampen op het hoofd van de zanger laten vallen
[ Voor 6% gewijzigd door Brons op 24-05-2006 09:27 ]
iets teveel spoilers in mijn antwoord dus ff tussen tags:
spoiler:
stond dus op de stelling bij de kroonluchter met de remote in mijn hand. toen hij werd dood geschoten tot de kroonluchter-val heeft naar mijn id niemand mij gezien.
Als ik gezien was dan was de alert toch gelijk rood en was ik de pineut
anywayz was gisteren laat geworden met dat lvl en had geen zin om weer eindeloos te wachten in de kast. dus gesaved op profesional. Als ik het lvl nu opnieuw doe en SA haal maakt dat denk ik niet uit (geen extra geld, lagere bekendheid
right?
anywayz was gisteren laat geworden met dat lvl en had geen zin om weer eindeloos te wachten in de kast. dus gesaved op profesional. Als ik het lvl nu opnieuw doe en SA haal maakt dat denk ik niet uit (geen extra geld, lagere bekendheid
[This space is for rent]
Volgens mij wel. Ik heb na ik alle levels gedaan had een paar opnieuw gedaan. Ik had naderhand wel meer geld. En het is gewoon leuk om alle levels op SA te doenPoweRoy schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:14:
iets teveel spoilers in mijn antwoord dus ff tussen tags:
spoiler:stond dus op de stelling bij de kroonluchter met de remote in mijn hand. toen hij werd dood geschoten tot de kroonluchter-val heeft naar mijn id niemand mij gezien.
anywayz was gisteren laat geworden met dat lvl en had geen zin om weer eindeloos te wachten in de kast. dus gesaved op profesional. Als ik het lvl nu opnieuw doe en SA haal maakt dat denk ik niet uit (geen extra geld, lagere bekendheidright?
Heb een probleem, misschien kunnen jullie mij helpen. Heb de hele tijd last van texture lijnen die in sommige objecten voorkomen. Als ik bijvoorbeeld in een kamer loop zie ik steeds van lijnen in de muren zitten. Wat kan ik hier aan doen? Temp grafische kaart = 55 gr en draai op catalyst 6.5 (beta) x850xt.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik ben precies hetzelfde tegengekomen in de Xbox demo, ik denk niet dat het aan jouw PC ligt._VooDooMen_ schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:46:
Heb een probleem, misschien kunnen jullie mij helpen. Heb de hele tijd last van texture lijnen die in sommige objecten voorkomen. Als ik bijvoorbeeld in een kamer loop zie ik steeds van lijnen in de muren zitten. Wat kan ik hier aan doen? Temp grafische kaart = 55 gr en draai op catalyst 6.5 (beta) x850xt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Brons schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:46:
[...]
spoiler:Ok, ik ben er over uit. Deze map is gewoon bugged. Het enige moment dat de Sheik kwetsbaar is is nadat de scientist de koffer heeft gechecked. Hij gaat dan de brandtrap omhoog op het dak en gaat daar staan te bellen. Na een paar seconden is hij klaar. Je kan hem dan neerschieten vanaf een willekeurig balkon met de sniperrifle met gevolg dat Schmutz (ja, niet Schultz maar Schmutz) blijft zitten tussen de bodyguards van de Sheik.
Dus de enige manier om dit te doen is eerst Schumtz vermoorden (ik heb het in de lift gedaan, wurgen vanuit het luik) dan naar de Sheik gaan en hem volgen zodra hij naar de nooduitgang gaat. Dan moet je hem neerschieten oid. Imo is dat redelijk idioot aangezien je in de andere maps zo ongeveer 10 verschillende moordmanieren hebt, en hier kan je 'm alleen neerschieten als hij ff buiten staat.
spoiler:
My way @ rookie niveau :
kies sniper (silenced) als wapen, ren bij binnenkomst naar receptie, pak keycard en ga naar je kamer waar je sniper koffertje op balkon dumpt.
ren nu terug naar de linkerlift en klim door the hatch. Wacht tot de scientist instapt, wurg hem, pak zn keycard en zn koffer. ga nu terug naar 7e verdieping en dump die koffer in je kamer.
ga nu naar rechter lift, klim door the hatch, wacht tot onze afrikaaner instapt, en wurg hem
de sheik zal inmiddels wel gearriveerd zijn, dus nu pak je een lift naar de 8e verdieping, en loop je naar de kamer van de scientist. Die zit linksbovenin de map, linksonderin zit nog een kamer, deze 2 zijn verbonden met een brandgang. Ga naar einde van de brandgang , laat het alarm afgaan om de guards weg te jagen, ren door de brandgang naar de kamer die je met de keycard opent, ren naar slaapkamer om sheik te bellen met de cellphone die op de tafel ligt.
ren nu terug naar de lift, ga naar je eigen balkon, unpack de sniper, klim over de railing van het balkon en schiet die sheik door zn theedoek
dan gewoon level uitlopen met je scientist-briefcase
kies sniper (silenced) als wapen, ren bij binnenkomst naar receptie, pak keycard en ga naar je kamer waar je sniper koffertje op balkon dumpt.
ren nu terug naar de linkerlift en klim door the hatch. Wacht tot de scientist instapt, wurg hem, pak zn keycard en zn koffer. ga nu terug naar 7e verdieping en dump die koffer in je kamer.
ga nu naar rechter lift, klim door the hatch, wacht tot onze afrikaaner instapt, en wurg hem
de sheik zal inmiddels wel gearriveerd zijn, dus nu pak je een lift naar de 8e verdieping, en loop je naar de kamer van de scientist. Die zit linksbovenin de map, linksonderin zit nog een kamer, deze 2 zijn verbonden met een brandgang. Ga naar einde van de brandgang , laat het alarm afgaan om de guards weg te jagen, ren door de brandgang naar de kamer die je met de keycard opent, ren naar slaapkamer om sheik te bellen met de cellphone die op de tafel ligt.
ren nu terug naar de lift, ga naar je eigen balkon, unpack de sniper, klim over de railing van het balkon en schiet die sheik door zn theedoek
Verwijderd
Ik zit vast in dat gekkenhuis lvl. Ik moet dus iemand zogenaamd vermoorden met die non leathal dead injectie. Het rare is dat ik die injecties niet kan selecteren, ik zie ze wel in mn inventory en ik weet precies wat ik moet doen in het lvl alleen hij wil de spuit in equipe
is dit een BUG of doe ik zelf wat fout??
Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen dan kan ik naar het volgende lvl!
Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen dan kan ik naar het volgende lvl!
Ja ik weet het 100% zeker. Ik had bij bv die redneck wedding eerst een mannetje met die sedative syringe bewusteloos gemaakt en toen ze kleren aangetrokken lijk in zo'n kist verstopt. Daarna alleen de twee targets vermoord en ik had de missie toen uitgespeeld op Silent Assasin. (de gozer die ik gesedate (lol) had mij wel gezien maar toch stond er dat er 0 witnesses waren.
Op deze manier is het me al meerdere keren gelukt om SA te krijgen. Ik was ook verbaast toen ik het voor het eerst zo deed dat ik SA kreeg want ik de vorige hitmans krijg je volgens mij echt alleen SA als je alleen de targets uitschakelde en voorderest helemaal niemand.
10100111001
Verwijderd
gewoon E drukken? dat werkt dus niet heVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:33:
gewoon op E drukken als je tegenover hem staat.
Als je het gewoon spel koopt, dan doet 'ie het waarschijnlijk wel.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 15:12 ]
Verwijderd
Tis al gelukt, ik stond bij het foute ventje daarom lukte het niet de injectie te equipen.
alsnog bedankt.
alsnog bedankt.
Mmm het spel crashed bij mij in het level "You better watch out" als ik een coin wil gooien. Beetje vaag aangezien hij dat voorheen niet deed. 
Oh en voor de mensen met performance problemen, misschien hebben jullie een IE of FF window open staan. Ik merkte dat dat echt voor performance loss zorgde.
Oh en voor de mensen met performance problemen, misschien hebben jullie een IE of FF window open staan. Ik merkte dat dat echt voor performance loss zorgde.

Ik heb Hitman gisteren geuninstalled nadat ik het uit had. Nu heb ik de neiging om het nog een keer te installeren... Ik hoop alleen dat je dat level 'death of a showman' niet opnieuw hoeft te doen, de tutorial was bagger.
3j3ct: wat lukt niet?
3j3ct: wat lukt niet?
gewoon een beschijving hoe jullie t hebben gedaan, heb gister beetje rambo gespeeld maar toen kwamen er 100 politie agenten
3j3ct schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:29:
gewoon een beschijving hoe jullie t hebben gedaan, heb gister beetje rambo gespeeld maar toen kwamen er 100 politie agenten
spoiler:
-rode vogel gevolgd, op een gegeven moment staat die stil in een steegje bij een vuilnisbak dan sedaten pak aantrekken en koffer pakken.
-naar de plek gaan waar je die koffer moet afleveren, koffer geven target uitschakelen en in vriezer stoppen
-uit het gebouw sluipen met de koffer (en walkietalkie)
-andere target die rondloopt uitschakelen als ie vlak bij vuilnisbak is.
-(ik weet niet precies hoe het zit met die level volgens mij is het niet elke keer hetzelfde)
-die gozer zat toen boven de salsabar toen had ik een waiter die gaat roken sedated ze kleren aangetrokken
-naar boven gelopen en dan kan je het target op verschillende manieren uitschakelen, van balkon duwen, dooschieten met silencer, ff je draadje om ze keel.
-wegvluchten via de brandtrap
-uitspelen op SA
-naar de plek gaan waar je die koffer moet afleveren, koffer geven target uitschakelen en in vriezer stoppen
-uit het gebouw sluipen met de koffer (en walkietalkie)
-andere target die rondloopt uitschakelen als ie vlak bij vuilnisbak is.
-(ik weet niet precies hoe het zit met die level volgens mij is het niet elke keer hetzelfde)
-die gozer zat toen boven de salsabar toen had ik een waiter die gaat roken sedated ze kleren aangetrokken
-naar boven gelopen en dan kan je het target op verschillende manieren uitschakelen, van balkon duwen, dooschieten met silencer, ff je draadje om ze keel.
-wegvluchten via de brandtrap
-uitspelen op SA
10100111001
Komt er ook een demo voor de XBOX 360?
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
het probleem wat ik vaak heb als ik iemand wil fibre-wiren of sedaten dat hij ze slaatof een kopstoot geeft ipv van stil omleggen....
Ik zit vast in You better Watch out' ...Ik heb geen idee hoe ik die kerel in de jacuzzi om kan leggen...Heb al diverse sniperspots geprobeerd maar kan net geen clean shot krijgen
iemand nog tips ?
Verwijderd
SaURoN schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:20:
Ik zit vast in You better Watch out' ...Ik heb geen idee hoe ik die kerel in de jacuzzi om kan leggen...Heb al diverse sniperspots geprobeerd maar kan net geen clean shot krijgeniemand nog tips ?
spoiler:
Ouwehoeren met de barkeeper, en dan de serveerder met het witte colbert in de gaten houden. De rest mag je zelf verzinnen. 
Of als je perse schieten wilt, mik een keer op het midden van het zwembad, dat kan al vanaf de pier.
Of als je perse schieten wilt, mik een keer op het midden van het zwembad, dat kan al vanaf de pier.
Hmm ik kom nergens in dat level in het gekkenhuis.
Iemand die mij kan helpen?
spoiler:
Ik loop dus langs die guards aan het begin, sneak achter dat ventje en pak zijn formulier. dan ga ik naar binnen en geef dat formulier aan die bediende, ik verkleed me, en dan? Ik kan echt dat manetje niet vinden....
Hey,
Zelf ben ik groot fan van de hitman series. Ik was dan ook dolblij toen de demo er was. Heb em zojuist binnengehaald en ben em gaan spelen. In het menu voelde ik al dat er iets mis was. De muis bewoog zich op een verschikkellijk trage manier voort. Ingame bleek het niet veel beter te zijn. Ik kom haast niet boven de 20 fps en soms schokt hij gewoon!
Dit doet hij zowel op high als op medium in 1024*768.
Ik heb een p4 2.8 ghz met een geforce 6800 gt 256 mb (84.25 als driver) en 1024 mb RAM. Dit lijkt mij voldoende om hem in medium te kunnen spelen. Ik heb al wel iets gelezen in dit forum over fast write, maar vind dat een beetje vaag....
Zelf ben ik groot fan van de hitman series. Ik was dan ook dolblij toen de demo er was. Heb em zojuist binnengehaald en ben em gaan spelen. In het menu voelde ik al dat er iets mis was. De muis bewoog zich op een verschikkellijk trage manier voort. Ingame bleek het niet veel beter te zijn. Ik kom haast niet boven de 20 fps en soms schokt hij gewoon!
Ik heb een p4 2.8 ghz met een geforce 6800 gt 256 mb (84.25 als driver) en 1024 mb RAM. Dit lijkt mij voldoende om hem in medium te kunnen spelen. Ik heb al wel iets gelezen in dit forum over fast write, maar vind dat een beetje vaag....
Dat is vreemd, ik heb nagenoeg hetzelfde systeem als jou en bij mij loopt ie ingame ( alles op high / resolutie op 1280X960 ) als een zonnetje...
edit
ik heb dat lvl al gehaald
edit
ik heb dat lvl al gehaald
[ Voor 13% gewijzigd door Heaget op 24-05-2006 20:30 ]
Hier komt binnenkort een patch voor uit.. Wordt aan gewerkt heb ik ergens op hitmanforum.com gelezen.Deruxian schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:21:
Hey,
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Ik heb de demo maar even gecheckt en die was behoorlijk vet, vooral die krantkop is hilarisch. Dat belooft wat voor de volledige game. De eerste keer moest ik nog wennen aan de controls en was daardoor hier en daar nogal te laat voor bepaalde sneaky approaches. Bleef er dus niks anders over dan gewoon guns blazin' er doorheen te akkeren. Later kwam de krantenkop met het bericht dat er 1 survivor was (op t paardje) en niemand die me gezien had (tja, da's lastig als iedereen dood is
). Ik was alleen wel even een vette amateur genoemd vanwege het aantal misses ("Ballistics show he is inexperienced and dangerously enthousiastic", hoe vet
)
Goed, voor de grap dus nog een ronde, dit keer sneaky. Dat ging perfect en de krant had het dit keer over een afrekening, geen dikke rampage dus. Al met al erg grappig gedaan moet ik zeggen, vooral het aantal headshots en zo. Ik zie nu dat dit een pareltje gaat worden, dus heb hem maar even besteld (stomme torrents zijn toch altijd retetraag, dan koop ik hem wel als ie zo leuk blijft).
Goed, voor de grap dus nog een ronde, dit keer sneaky. Dat ging perfect en de krant had het dit keer over een afrekening, geen dikke rampage dus. Al met al erg grappig gedaan moet ik zeggen, vooral het aantal headshots en zo. Ik zie nu dat dit een pareltje gaat worden, dus heb hem maar even besteld (stomme torrents zijn toch altijd retetraag, dan koop ik hem wel als ie zo leuk blijft).
Spoiler over het einde:
spoiler:
Wel jammer dat we niet meer horen over het verhaal achter The Agency, als je het hele spel uitspeeld (dus uit de dood ontwaakt en iedereen afmaakt
) zie je in een filmpje waarin Diana van The Agency door de telefoon zegt tegen iemand die ze aanspreekt met "your majesty" dat het weer goed gaat met de organisatie". Het lijkt dus wel of het een soort van Britse (Diana spreekt met een Engels accent) koningklijke assasin organisatie is
. Als je de kranten leest na elke missie zie je ook dat elk target ook echt slecht is en het dus niet alleen om geld ging voor The Agency lijkt het wel.
Hierna zie je 47 trouwens inchecken met al zijn gear in een Chinees(?) hotel terwijl Diana daarvoor heeft gezegd tegen dezelfde persoon dat ze geen idee heeft waar hij is. 47 gone rogue maybe
?
Ik kan in elk geval niet wachten op het volgende deel.....
Hierna zie je 47 trouwens inchecken met al zijn gear in een Chinees(?) hotel terwijl Diana daarvoor heeft gezegd tegen dezelfde persoon dat ze geen idee heeft waar hij is. 47 gone rogue maybe
Ik kan in elk geval niet wachten op het volgende deel.....
Verwijderd
Heaget schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:02:
Hmm ik kom nergens in dat level in het gekkenhuis.
spoiler:
Heb je wel al die security guard aan zijn video opstelling gezien?
Buiten zijn kantoortje hangt een powerbox en staat een afvalbak. Hij heeft een leuk pakje aan, een keycard ligt op zijn bureau, de videoband in het apparaat is te jatten en het hekwerk komt na zijn kantoor.
Maak er maar iets van.
Buiten zijn kantoortje hangt een powerbox en staat een afvalbak. Hij heeft een leuk pakje aan, een keycard ligt op zijn bureau, de videoband in het apparaat is te jatten en het hekwerk komt na zijn kantoor.
Maak er maar iets van.
Het is trouwens een afkick kliniek, vandaar dat die gasten lopen te zuipen overal.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 21:48 ]
Dat kan best als je v-sync in de opties ana hebt staan. Deze lockt het aantal frames per seconde aan de refreshrate van je monitor, of bijvoorbeeld de helft ervan als je systeem het niet aan kan. Dit om tearing en rare versnel/afrem effecten door het schommelen van je FPS tegen te gaan en een consistentere gameplay te geven. Mensen die klagen dat ze geen verschil in FPS merken tussen high en low settings zouden dit idd kunnen proberenMaxow schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:28:
Het spel opzich vind ik erg gaaf, wat ik alleen vreemd vind is het minimale verschil qua performance tussen low en high. Met alles laag (wel zelfde resolutie) haal ik hooguit 5FPS meer. Doorgaans bijna constant 22 fps. Best apart, als je naar de lucht kijkt ofzo of in een hoekje tegen de muur gaat staren haal ik ook gewoon niet meer fps. Het lijkt haast alsof het gelockt is of zo.
Overigens krijg ik het niet voor elkaar om op een sneaky manier dat pornoster-level in de bergen op een sneaky manier uit te spelen. Iemand tips? Edit 2: net een tip gelezen over met de barkeeper praten en daarna de gast met het witte colbertje in de gaten houden... gaan we proberen.
Edit: de afkick kliniek (gekkenhuis) had ik juist heel anders gedaan:
spoiler:
Zodra je binnen bent kan je kan ook ergens een trappetje af zodat je in de basement (kelder) komt. Er lopen 2 civilians en een politieagentje rond maar je kan er 9 van de 10 keer gewoon doorheen rennen. Dan naar boven en je komt bij het afkickgedeelte uit waar een mannetje op de uitkijk zit. Er loopt ook een andere mannetje steeds heen en weer van de uitkijkpost naar buiten om te roken. Wacht tot die heen-en-weer-loper net naar buiten loopt, stap door het raampje naar binnen, verdoof die gast met een spuitje, trek zijn pak aan, dump zijn lichaam in de container en loop naar beneden om met die dude te praten en hem in die coma te helpen zodat hij eruit kan. Je kan daarna weer terug en je normale bezoekerspak aantrekken en door de kelder terugsneaken naar het gewone bezoekersgedeelte en daar de rest van de missie voltooien.
[ Voor 36% gewijzigd door Rafe op 24-05-2006 22:03 ]
Verwijderd
InteressantVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:14:
[...]spoiler:My way @ rookie niveau :
Mijn house of cards SA manier @ normale moeilijkheidsgraad.
spoiler:
- Uitrusting alleen een lvl 2 silenced sniper rifle
- Naar receptie voor keycard 70X iets (je eigen kamer)
- Naar eigen kamer sprinten en als het goed is loopt dan het hotel staff voor je kamer langs met een master 700 keycard. Deze wordt non lethal plat spuiten en naar binnen trekken.
- Die Afrikaanse nationalist kan je dan of in de lift wurgen, of achtervolgen tot zijn eigen kamer.
- Zijn kloffie aan, de zilveren DNA koffer mee nemen naar de sheik beneden.
- Op gegeven moment worden de koffers omgewisseld, de zilveren wordt gewisseld voor de zwarte betaal koffer.
(je kan ook die zilveren koffer riggen met een mijn maar als je hem af laat gaan als je bij de sheik zit krijg je zelf ook schade en haal je geen SA)
- Na lang wachten gaat de sheik eindelijk bellen, en het rare is dat je gewoon achter hem aan kan lopen. Stil afmaken in de gang naar buiten toe. (hij zit te hinten dat je moet zouten "what a large casino" tot 3 maal toe, maar je moet gewoon lekker bij hem blijven staan en meelopen)
- Zwarte koffer meenemen naar de kamer van Schmutz. Vanuit zijn balkon met het silenced sniper wapen de scientist afschieten, die zit er namelijk recht tegenover een etage hoger.
- Sniperrifle opbergen in je ICA kist op de kamer, je normale suit weer aandoen, money case meenemen en zo koel mogelijk naar buiten lopen (leukste gedeelte van het spel)
De reden dat ik niet de scientist en schmutz in de lif wurgde is omdat je dan behoorlijk moet opschieten. Bij deze manier moet je alleen die Schmutz te pakken nemen voordat hij naar de Sheik gaat en de rest kan je doen op je eigen tempo. Als je de hotel staff medewerker met zijn 700 mastercard niet haalt kan je schmutz ook nog in de lift ombrengen, alleen dan ligt je suit bovenop de lift. Staat weer zo slordig.
Het lukt allemaal wel alleen maar als je custom sniper flink geupgrade is maar eigenlijk is dat het enige wapen wat nut heeft als je een beetje stil wil spelen.
- Naar receptie voor keycard 70X iets (je eigen kamer)
- Naar eigen kamer sprinten en als het goed is loopt dan het hotel staff voor je kamer langs met een master 700 keycard. Deze wordt non lethal plat spuiten en naar binnen trekken.
- Die Afrikaanse nationalist kan je dan of in de lift wurgen, of achtervolgen tot zijn eigen kamer.
- Zijn kloffie aan, de zilveren DNA koffer mee nemen naar de sheik beneden.
- Op gegeven moment worden de koffers omgewisseld, de zilveren wordt gewisseld voor de zwarte betaal koffer.
(je kan ook die zilveren koffer riggen met een mijn maar als je hem af laat gaan als je bij de sheik zit krijg je zelf ook schade en haal je geen SA)
- Na lang wachten gaat de sheik eindelijk bellen, en het rare is dat je gewoon achter hem aan kan lopen. Stil afmaken in de gang naar buiten toe. (hij zit te hinten dat je moet zouten "what a large casino" tot 3 maal toe, maar je moet gewoon lekker bij hem blijven staan en meelopen)
- Zwarte koffer meenemen naar de kamer van Schmutz. Vanuit zijn balkon met het silenced sniper wapen de scientist afschieten, die zit er namelijk recht tegenover een etage hoger.
- Sniperrifle opbergen in je ICA kist op de kamer, je normale suit weer aandoen, money case meenemen en zo koel mogelijk naar buiten lopen (leukste gedeelte van het spel)
De reden dat ik niet de scientist en schmutz in de lif wurgde is omdat je dan behoorlijk moet opschieten. Bij deze manier moet je alleen die Schmutz te pakken nemen voordat hij naar de Sheik gaat en de rest kan je doen op je eigen tempo. Als je de hotel staff medewerker met zijn 700 mastercard niet haalt kan je schmutz ook nog in de lift ombrengen, alleen dan ligt je suit bovenop de lift. Staat weer zo slordig.
Het lukt allemaal wel alleen maar als je custom sniper flink geupgrade is maar eigenlijk is dat het enige wapen wat nut heeft als je een beetje stil wil spelen.
Is er een manier om te zien welke levels je op Silent Assasin hebt uitgespeeld? Ik wil graag alle missies die ik niet op SA hebt uitgespeeld even overnieuw doen maar ik weet niet precies welke ik niet op SA had 
Ik heb het spel nu dus uitgespeeld en ik vond het echt geweldig
Ik heb eigenlijk bij geeneen missie me custom weapons hoeven te gebruiken, wel jammer want als je ze geupgrade hebt zien ze er echt gruwelijk uit 
Ik heb het spel nu dus uitgespeeld en ik vond het echt geweldig
spoiler:
Netzoals met dat casino ik had die twee gozer vermoord in de lift maar die sheik bleef continu zitten en deed gewoon helemaal niks. Van die Schmutz had ik SL.40S dus toen ff waiter pakje aangetrokken en naar dat sheik gedeelte. Toen helemaal in het hoekje achter die guard gaan staan en die guard sedaten met syringe (niemand merkte het) toen met SL.40S die sheik neergeschoten meteen wapen op de grond gegooid en niemand wist dat ik schoot. Toen rustig naar de exit en op SA uitgespeeld. Beetje rare manier maar het werkte wel 
10100111001
Gaaf, de Xbox 360 demo is te downloaden!!
Ik ben hem nu aan het downloaden, en zodra ik hem heb getest zal ik van mij laten horen, dus download away
Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet en draait, vond de pc demo nogal brakjes kwa performance.
Ik ben hem nu aan het downloaden, en zodra ik hem heb getest zal ik van mij laten horen, dus download away
Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet en draait, vond de pc demo nogal brakjes kwa performance.
[ Voor 25% gewijzigd door RAZORDUDE op 24-05-2006 22:56 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Verwijderd
Ligt niet aan de demo, maar aan je pcRAZORDUDE schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:55:
Gaaf, de Xbox 360 demo is te downloaden!!
Verwijderd
echt een geweldig spel dit
Net fftjes 4 uur achter elkaar gespeeld en ben helemaal verslaafd, tis alweer een tijdje geleden dat ik zon vermakelijk spel heb gespeeld. Er zijn echt zoveel mogelijkheden om je doelwit neer te leggen, de politie doen laten denken dat het om een drugsmoord gaat bijvoorbeeld. En dan nog dat krantenbericht achteraf, dat maakt het helemaal af.
Niets dan lof over deze game.
Niets dan lof over deze game.
Hier sluit ik mij volledig bij aan, maar bij opera springt die terug naar me desktop en is hitman afgesloten 
Heb een asus p4p 800 moederbord met onboard sound en had al geprobeerd om nieuwe drivers te zoeken, zoals was gezegd maar de laatste versie op de asus site dateert uit 2004
Heb een asus p4p 800 moederbord met onboard sound en had al geprobeerd om nieuwe drivers te zoeken, zoals was gezegd maar de laatste versie op de asus site dateert uit 2004
Verwijderd
Heeft iemand een SA manier gevonden voor A Vintage Year?
Ik speel het op Pro dus kan alleen de targets zien op de map...
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 01:20:
Heeft iemand een SA manier gevonden voor A Vintage Year?
spoiler:
In het huis van die wijnbaas ligt zon pakje, geen zin om het nu precies uit te leggen. Iig naast zon slapende bewaker. Trek die aan, ga naar boven sluip de kamer van die wijnbaas binnen en gooi hem over de railing ofzo. Vervolgens zoek je die ander in het bijzijn van niemand, spuit je bij hem een serum in. Iig nog niet geprobeerd, maar lijkt mij de meest logische manier om het te doen laten voorkomen als een 'familiekwestie'.
Ik heb mijn manier al hier gepost - als je door het topic heen bladert zie je voor elke missie wel zat tips overigens
Ik heb de demo gespeeld en tja.. ik wil hem halen. Uit principe heb ik hem niet gedownload, omdat dat een big-ass spoiler voor me is
Tijdens de demo heb ik geen vreemde bugs gemerkt, zoals in 2 wel aanwezig was.
Een groot voorbeeld is als je hitman 2 op zijn moeilijkst speelt soms tegenstanders hebben die half beginnen te moonwalken en plots schieten ze 2 clips op je leeg.
Of dan sneak je ergens en dan heel snel draait de tegenstander zich op en pompt ie vol met lood.
Dit soort geintjes heb ik nog niet meegemaakt, dus meh blij. En wat ik ernstig vet vind is het wapen jatten. Dat je gewoon naar zo'n ventje kan lopen, elleboog op zijn gezicht. Wapen stelen en neerpompen.
Mijn enigste twijfel is welke console? Ik heb de keuze uit PC en XBOX. Daarom mijn vraag aan XBOX hitman users.. hoe speelt hitman op de xbox?
Een groot voorbeeld is als je hitman 2 op zijn moeilijkst speelt soms tegenstanders hebben die half beginnen te moonwalken en plots schieten ze 2 clips op je leeg.
Of dan sneak je ergens en dan heel snel draait de tegenstander zich op en pompt ie vol met lood.
Dit soort geintjes heb ik nog niet meegemaakt, dus meh blij. En wat ik ernstig vet vind is het wapen jatten. Dat je gewoon naar zo'n ventje kan lopen, elleboog op zijn gezicht. Wapen stelen en neerpompen.
Mijn enigste twijfel is welke console? Ik heb de keuze uit PC en XBOX. Daarom mijn vraag aan XBOX hitman users.. hoe speelt hitman op de xbox?
Het wijn level:
spoiler:
Hoe ik het op SA heb gedaan:
Als je start meteen naar rechts kijken, daar loopt een guard die helemaal tot de reling loopt en gaat roken. Ik heb hem gesedate en zijn pakje aan getrokken. Nu mag je in de kelder komen. Vervolgens ging ik in de kelder wachten op de zoon. Er is een moment dat hij coke gaat snuiven, je kan hem dan snel stranglen en snel achter een paar vaten trekken en in een container gooien. Niemand ziet het, als je snel bent
.
Vervolgens ben ik naar buiten gegaan en ben ik via een regenpijp op een dak geklomen. Ik heb gewacht tot de vader/baas/don viool ging spelen. Op dat moment ben ik door het raam geklomen en heb hem gepoisoned.
Ontsnappen is redelijk makkelijk, je kan naar beneden lopen en zo'n worker sedaten en zijn pakje aan doen. Vanaf dan kan je vrij naar het vliegtuig lopen.
Als je start meteen naar rechts kijken, daar loopt een guard die helemaal tot de reling loopt en gaat roken. Ik heb hem gesedate en zijn pakje aan getrokken. Nu mag je in de kelder komen. Vervolgens ging ik in de kelder wachten op de zoon. Er is een moment dat hij coke gaat snuiven, je kan hem dan snel stranglen en snel achter een paar vaten trekken en in een container gooien. Niemand ziet het, als je snel bent
Vervolgens ben ik naar buiten gegaan en ben ik via een regenpijp op een dak geklomen. Ik heb gewacht tot de vader/baas/don viool ging spelen. Op dat moment ben ik door het raam geklomen en heb hem gepoisoned.
Ontsnappen is redelijk makkelijk, je kan naar beneden lopen en zo'n worker sedaten en zijn pakje aan doen. Vanaf dan kan je vrij naar het vliegtuig lopen.
Hoe is dit spel qua moeilijkheid? Ik heb de demo gespeeld op de 360 en vond die erg simpel. Nou speelde ik laatst Hitman Contracts, maar die vond ik vaak irritant moeilijk. Vooral omdat als vijanden je zien ze je steeds aan blijven kijken ookal zijn ze niet extra alert ofzo, op die manier kan je ze dus nooit ongezien wurgen. Is dit bij Blood Money ook zo?
Ik hoop trouwens wel dat er codes voor de 360 zijn/komen. Vond het altijd zo lachen om na het spel een (paar) keer normaal uitgespeeld te hebben met cheats te gaan klooien.
Ik hoop trouwens wel dat er codes voor de 360 zijn/komen. Vond het altijd zo lachen om na het spel een (paar) keer normaal uitgespeeld te hebben met cheats te gaan klooien.
Codes voor de 360 zullen ongetwijfeld bekend worden gemaakt. Voor de PC kun je als volgt cheaten:Wekko schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:48:
Hoe is dit spel qua moeilijkheid? Ik heb de demo gespeeld op de 360 en vond die erg simpel. Nou speelde ik laatst Hitman Contracts, maar die vond ik vaak irritant moeilijk. Vooral omdat als vijanden je zien ze je steeds aan blijven kijken ookal zijn ze niet extra alert ofzo, op die manier kan je ze dus nooit ongezien wurgen. Is dit bij Blood Money ook zo?
spoiler:
Plaats in het bestand HitmanBloodMoney.ini het volgende regeltje:
EnableCheats 1
Ingame kun je vervolgens met C een menuutje oproepen en daar verschillende opties aanzetten. Let op dat "Give All" ervoor zorgt dat de game keihard terug naar de desktop knalt
EnableCheats 1
Ingame kun je vervolgens met C een menuutje oproepen en daar verschillende opties aanzetten. Let op dat "Give All" ervoor zorgt dat de game keihard terug naar de desktop knalt
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Helaas kan ik het spel niet op m`n PC spelen (Contracts draait net
) dus is het een stuk goedkoper om hem gewoon voor de 360 te kopen. Die regel die je moet toevoegen voor cheats kende ik inderdaad van Contracts maar ik hoop dat er ook gewone codes zijn voor de 360 versie. Niets is zo leuk om nadat je het spel hebt uitgespeeld met codes door alle levels te knallen.
Waarom crasht mijn spel steeds in de missie you better watch out.... ? Ik heb al andere audio drivers geinstalleerd, en in de andere missies had ik nergens last van
Verwijderd
Ik zit vast in het level a new life, ik kan daar de jewelry box namelijk niet vinden, iemand een idee waar deze ligt?
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:31:
Ik zit vast in het level a new life, ik kan daar de jewelry box namelijk niet vinden, iemand een idee waar deze ligt?
spoiler:
Die hangt als een ketting zijnde om de vrouw van die kerel 
*hint* ze drinkt regelmatig en heeft een voorliefde voor de barbeque en personeel
*hint* ze drinkt regelmatig en heeft een voorliefde voor de barbeque en personeel
met een accident kun je ook SA krijgenBrons schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:15:
Het wijn level:
spoiler:Hoe ik het op SA heb gedaan:
Als je start meteen naar rechts kijken, daar loopt een guard die helemaal tot de reling loopt en gaat roken. Ik heb hem gesedate en zijn pakje aan getrokken. Nu mag je in de kelder komen. Vervolgens ging ik in de kelder wachten op de zoon. Er is een moment dat hij coke gaat snuiven, je kan hem dan snel stranglen en snel achter een paar vaten trekken en in een container gooien. Niemand ziet het, als je snel bent.
spoiler:
bij de ingang van de kelder is er een takel waar je mee een platform vol met vaten naar beneden kunt halen. bomb er op en wachten totdat je target er onder staat....
Verwijderd
qua moeilijkheid is dit spel, als je het goed doet makkelijker. Naar mijn mening is in blood money de ai veel beter. Minder buggy zoals in de vorige delen, waardoor het onnodig moeilijk wordt. Het was bijvoorbeeld in de vorige delen zo dat ze je herkennen op het moment dat je te dicht langs hun loopt, ookal ben je nog zo goed vermomd. Dat is er gelukkig uit gehaald. In blood money zullen ze je niet van iets verdenken als ze geen enkel bewijs hebben. Is er iemand op misterieuze wijze vermoord en jij loopt rond in een agente pakje of gewoon als jezelf kan je ongezien het huis/opera enz verlaten. Maar als je een fout maakt kan je het wel vergeten.Wekko schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:48:
Op pro is het al een stuk moeilijker, maar het behalen van de missie of niet berust op jouw fouten en dat is het mooie. Verdachte acties zijn fataal, het hele corpse wordt ingeschakeld als je niet snel genoeg bent en dan ben je zo goed als dood. Ze weten dan hoe je eruit ziet. Wat ook leuk is aan blood money je op onbevoegd terrein bevinden, terwijl je niet verkleed bent is nog niet gelijk verdacht. Je wordt alleen weggestuurd.
Naar mijn mening zit het wel goed met de moeilijkheid. Je zal op een hogere moeilijkheidsgraad erg tactisch te werk moeten gaan.
weet iemand waar de video tapes zijn in het witte huis? welke wing... ik kan ze niet vinden
- edit- laat maar, ik zat naar een video recorder te zoeken
[ Voor 27% gewijzigd door FireFoz op 25-05-2006 16:19 ]
Verwijderd
Geef eventjes het antwoord dan aub, ik zocht ze zelf namelijk ookFireFoz schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:02:
weet iemand waar de video tapes zijn in het witte huis? welke wing... ik kan ze niet vinden
Hoe kom ik in 'Flatline', dat verzorgingstehuis, in de medic wing/aan die pas daarvoor?
Ik kom er echt niet uit
Ik kom er echt niet uit
[ Voor 7% gewijzigd door Xrenity op 25-05-2006 17:01 ]
Mooi zo, gelukkig dat de AI nu realistischer is want dat maakte het spel in het verleden inderdaad wel eens onnodig moeilijk. Ik denk wel dat ik dit spel ga kopen, maar ik wil Table Tennis ook wel hebben en wil nog sparen voor een nieuwe tv....Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:00:
[...]
qua moeilijkheid is dit spel, als je het goed doet makkelijker. Naar mijn mening is in blood money de ai veel beter. Minder buggy zoals in de vorige delen, waardoor het onnodig moeilijk wordt. Het was bijvoorbeeld in de vorige delen zo dat ze je herkennen op het moment dat je te dicht langs hun loopt, ookal ben je nog zo goed vermomd. Dat is er gelukkig uit gehaald. In blood money zullen ze je niet van iets verdenken als ze geen enkel bewijs hebben. Is er iemand op misterieuze wijze vermoord en jij loopt rond in een agente pakje of gewoon als jezelf kan je ongezien het huis/opera enz verlaten. Maar als je een fout maakt kan je het wel vergeten.
Op pro is het al een stuk moeilijker, maar het behalen van de missie of niet berust op jouw fouten en dat is het mooie. Verdachte acties zijn fataal, het hele corpse wordt ingeschakeld als je niet snel genoeg bent en dan ben je zo goed als dood. Ze weten dan hoe je eruit ziet. Wat ook leuk is aan blood money je op onbevoegd terrein bevinden, terwijl je niet verkleed bent is nog niet gelijk verdacht. Je wordt alleen weggestuurd.
Naar mijn mening zit het wel goed met de moeilijkheid. Je zal op een hogere moeilijkheidsgraad erg tactisch te werk moeten gaan.
Verwijderd
In het begin links waar je ook je keycard voor het "main building" kan krijgen. De tape kun je jatten aan de tafel waar niemand aan zit. (zelf heb ik er ook veel te lang naar gezocht.)Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:39:
[...]
Geef eventjes het antwoord dan aub, ik zocht ze zelf namelijk ook
Als ik onschuldige mensen sedate, wordt ik echt nooit SA? Ligt dat misschien aan moeilijkheidsgraad of doe ik iets fout. 
Bijv bij missie op boot, heb ik niemand iets aan gedaan behalve degene die neer moesten. Alleen maar sedate, accidents en strangle gebruikt en nog geen SA.
Ook niet ontdekt oid.
Bijv bij missie op boot, heb ik niemand iets aan gedaan behalve degene die neer moesten. Alleen maar sedate, accidents en strangle gebruikt en nog geen SA.

Ik heb in een aantal missies gewoon mensen sedate waarvan ik een pak nodig had om ze daarna in een doos te verbergen. Dat leverde bij mij toch wel SA rating op hoor.Albinoraptor schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:06:
Als ik onschuldige mensen sedate, wordt ik echt nooit SA? Ligt dat misschien aan moeilijkheidsgraad of doe ik iets fout.
Bijv bij missie op boot, heb ik niemand iets aan gedaan behalve degene die neer moesten. Alleen maar sedate, accidents en strangle gebruikt en nog geen SA.Ook niet ontdekt oid.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
knockout duwen is leuker 
lopen ze op een recht stuk, voor de rest niemand en dan inene van achter een flinke duw en ze staan niet meer op prachtig
Of gewoon 5 keer tegen een object aanduwen tot die neervalt, ook leuk.
lopen ze op een recht stuk, voor de rest niemand en dan inene van achter een flinke duw en ze staan niet meer op prachtig
Verwijderd
Ah bedankt, ik zal eens een kijkje daar nemen. Hoe ben jij trouwens in dat kamertje gekomen? Ik had moeite om voorbij de guard bij de klapdeuren te komen. Ik had dat vrouwtje door die laserstralen geduwd, en daarna snel door de deur naast de garderobe gerend. Iemand ziet het wel, maar als je je snel verstopt in de douche vinden ze je nietVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:12:
[...]
In het begin links waar je ook je keycard voor het "main building" kan krijgen. De tape kun je jatten aan de tafel waar niemand aan zit. (zelf heb ik er ook veel te lang naar gezocht.)
Ik neem aan dat er een makkelijkere oplossing is, want het ventje omleggen die de wc in gaat lijkt me ook geen goede oplossing.
Ligt aan de moeilijkheidsgraad. Alleen als evidence geen impact heeft op je rating kan je mensen sedaten (dacht tenminste dat het evidence was). Dus of op makkelijker niveau spelen of als echte Silent AssasinAlbinoraptor schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:06:
Bijv bij missie op boot, heb ik niemand iets aan gedaan behalve degene die neer moesten. Alleen maar sedate, accidents en strangle gebruikt en nog geen SA.Ook niet ontdekt oid.
10100111001
Verwijderd
Waarom draait dit spel toch zo enorm slecht op mijn PC.. Heb zelf een high-range PC (X850 XT, moet zeker nog te doen zijn) en zelfs op low settings gaat de FPS naar +-10 in drukke gebieden 
Oblivion etc speelt prima op hoge settings.
Help
Oblivion etc speelt prima op hoge settings.
Help
Ahh, Eidos heeft een patch beschikbaar gesteld voor de demo. Ik heb hem net geïnstalleerd en weg zijn de vage fps-drops
. Of de patch ook werkt op de hele versie weet ik niet. Dat zul je zelf moeten proberen (je moet gewoon de "HitmanBloodMoney.exe" vervangen).
Werkt hier nu super op 1024*768, ultra-high, 4*AF en 2*FSAA.
Download
Download
Verwijderd
Hoeveel missies zijn er in het spel? Ik ben nu bij een missie bij een of andere porno-koning. Wel jammer dat ze altijd een spel promoten met sex
Verwijderd
Hmmz, als hij het op jouw specs op ultra-high goed doet moet de game het bij mij _zeker_ goed doen.. IIk ga ff kijken naar die patch, thanksanton121 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:57:
Ahh, Eidos heeft een patch beschikbaar gesteld voor de demo. Ik heb hem net geïnstalleerd en weg zijn de vage fps-drops. Of de patch ook werkt op de hele versie weet ik niet. Dat zul je zelf moeten proberen (je moet gewoon de "HitmanBloodMoney.exe" vervangen).
Download
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:49:
[...]
Ik neem aan dat er een makkelijkere oplossing is, want het ventje omleggen die de wc in gaat lijkt me ook geen goede oplossing.
spoiler:
Platspuiten wel. Zolang het non lethal is kun je gewoon een SA rating blijven halen.
- Dan heb je nl al een museum staff outfit en mag je in de guard headquarters komen waar en dat main building pasje ligt, je de surveillance tape kan jatten en een pistool ligt zodat je mensen kan human shielden en vervolgens knockout slaan.
- Met de museum staff outfit kun je dus iets verderop een US marine knockout slaan en neem je zijn outfit.
- Als US marine kun je de vice president uitschakelen en zijn "west wing" pasje jatten. Als je het in de kamer doet waar die grote kist staat kun je hem daar gelijk in kwijt en zijn alle guards nog niet suspicious.
- Vanuit die kamer waar die kist staat kun je tegenover een kamer binnen waar een US marine achter zijn PC'tje zit. Daar naar links en daar loopt een Secret Service agent. Muntje gooien -> Human Shield -> knockout slaan. Nu heb je een Secret Service outfit
- Nu mag je overal komen en kan je die 3e albino huurmoordenaar te pakken nemen.
Het is me alleen nog niet gelukt om die stil op te ruimen. Met een mijn is het wel gelukt maar dan krijg je op deze manier als hoogste rating "professional". Hoe harder je achter die huurmoordenaar aan rent hoe meer ruimte je hebt om dingen te doen maar d'r zijn bijna altijd mensen in de buurt. Met een mes of een ander werp voorwerp zou het wel lukken, maar die ben ik nog niet tegengekomen in dit level.
- Dan heb je nl al een museum staff outfit en mag je in de guard headquarters komen waar en dat main building pasje ligt, je de surveillance tape kan jatten en een pistool ligt zodat je mensen kan human shielden en vervolgens knockout slaan.
- Met de museum staff outfit kun je dus iets verderop een US marine knockout slaan en neem je zijn outfit.
- Als US marine kun je de vice president uitschakelen en zijn "west wing" pasje jatten. Als je het in de kamer doet waar die grote kist staat kun je hem daar gelijk in kwijt en zijn alle guards nog niet suspicious.
- Vanuit die kamer waar die kist staat kun je tegenover een kamer binnen waar een US marine achter zijn PC'tje zit. Daar naar links en daar loopt een Secret Service agent. Muntje gooien -> Human Shield -> knockout slaan. Nu heb je een Secret Service outfit
- Nu mag je overal komen en kan je die 3e albino huurmoordenaar te pakken nemen.
Het is me alleen nog niet gelukt om die stil op te ruimen. Met een mijn is het wel gelukt maar dan krijg je op deze manier als hoogste rating "professional". Hoe harder je achter die huurmoordenaar aan rent hoe meer ruimte je hebt om dingen te doen maar d'r zijn bijna altijd mensen in de buurt. Met een mes of een ander werp voorwerp zou het wel lukken, maar die ben ik nog niet tegengekomen in dit level.
Verwijderd
Halleluja het werkt bij mij ook.(de hele versie)anton121 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:57:
Ahh, Eidos heeft een patch beschikbaar gesteld voor de demo. Ik heb hem net geïnstalleerd en weg zijn de vage fps-drops. Of de patch ook werkt op de hele versie weet ik niet. Dat zul je zelf moeten proberen (je moet gewoon de "HitmanBloodMoney.exe" vervangen).
Download
Verwijderd
Jezus!!! Ik heb dus voor de lol de derde missie nog een keer gespeeld, maar nu zijn alle missies die ik daarna heb gedaan plots verdwenen. Dit is ook met de savegames in het spel! Als je af gaat in een map en je hebt eerder al gesaved, en je klikt op "restart" dan zijn je saves dus pleite. Wat dom!
En alle upgrades van wapens en wapens die ik had gevonden!! Is dit een misselijke bug of hoort dit bij het spel?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 20:52 ]
Ah zie je. Ik wist het wel.Dark Lord schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:02:
[...]
Ligt aan de moeilijkheidsgraad. Alleen als evidence geen impact heeft op je rating kan je mensen sedaten (dacht tenminste dat het evidence was). Dus of op makkelijker niveau spelen of als echte Silent Assasin
Tja als je iemand sedate is het meteen een witness, dat is het probleem.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:27:
[...]
spoiler:Platspuiten wel. Zolang het non lethal is kun je gewoon een SA rating blijven halen.
spoiler:
Ik was dus door die deur gerend en snel naar de douche gegaan, daar staat zo'n dude te douchen en kan je zijn pakkie aandoen. Vreemd genoeg loopt de guard dan weer naar z'n spot.
Een mes is in de keuken aangrenzend aan de kleedkamer daar te vinden. Buiten bij die keuken daar loopt een US Marine, die heb ik toen uitgeschakeld.
Ik heb de vice-president heel anders uitgeschakeld. Ik ging voor een open raam staan met m'n ultra high-tech sniper rifle, en schoot hem dood toen hij over het veldje liep met dat hondje. De guard die erop af liep gaf ik ook een headshot. (Ratings doen me weinig
)
Toen dat Secret Service pakkie aangetrokken en naar die kamer gegaan waar die albino was. Ik kon hem achtervolgen tot die grote ruimte, maar toen keek ik gewoon op m'n map waar hij heen ging.
Hij bleef gewoon op dat dak op me wachten, dus heb ik hem simpelweg een headshot gegeven. Dat ging wel heel makkelijk eigenlijk. Toen snel weggegaan. Rating was The Ghost.
Een mes is in de keuken aangrenzend aan de kleedkamer daar te vinden. Buiten bij die keuken daar loopt een US Marine, die heb ik toen uitgeschakeld.
Ik heb de vice-president heel anders uitgeschakeld. Ik ging voor een open raam staan met m'n ultra high-tech sniper rifle, en schoot hem dood toen hij over het veldje liep met dat hondje. De guard die erop af liep gaf ik ook een headshot. (Ratings doen me weinig
Toen dat Secret Service pakkie aangetrokken en naar die kamer gegaan waar die albino was. Ik kon hem achtervolgen tot die grote ruimte, maar toen keek ik gewoon op m'n map waar hij heen ging.
Hij bleef gewoon op dat dak op me wachten, dus heb ik hem simpelweg een headshot gegeven. Dat ging wel heel makkelijk eigenlijk. Toen snel weggegaan. Rating was The Ghost.
Heb je wel voor hetzelfde niveau gekozen? Rookie, normal etc zijn allen apart.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:51:
Jezus!!! Ik heb dus voor de lol de derde missie nog een keer gespeeld, maar nu zijn alle missies die ik daarna heb gedaan plots verdwenen. Dit is ook met de savegames in het spel! Als je af gaat in een map en je hebt eerder al gesaved, en je klikt op "restart" dan zijn je saves dus pleite. Wat dom!En alle upgrades van wapens en wapens die ik had gevonden!! Is dit een misselijke bug of hoort dit bij het spel?:(
Verwijderd
Zucht, het spel draait nu goed door die performance patch, maar nu crasht het als ik de 1e missie heb gedaan, Als ik op enter druk bij het krantenbericht vliegt ie eruit.
Verwijderd
Jah gewoon normal, ik heb de savegame maar verwijderd. Ik heb nu het 2e leven gedaan (Met dat wijngeval) ik had "The Ghost".Benotti schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:21:
[...]
Heb je wel voor hetzelfde niveau gekozen? Rookie, normal etc zijn allen apart.
spoiler:
Ik heb er 25 minuten over gedaan. Ik ben wel benieuwd naar hoe vaak en hoe lang mensen hier om een missie doen. Ben je iemand die alles meteen doorheeft en zo door de hele missie kan lopen, of moet je het 20 keer opnieuw doen? Ik moet eerlijk gezegd alles 20 keer opnieuw doen. Toen ik die plafondlamp met die tonnen erop naar beneden heb laten vallen is onderaan iemand "verongelukt". Alleen stond boven waar de bom afgaat een bewaker die is dus door de explosie ook omgekomen, een beetje jammer maar goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 22:01 . Reden: spoiler ]
Verwijderd
Is die patch ook voor de full version?Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:50:
Zucht, het spel draait nu goed door die performance patch, maar nu crasht het als ik de 1e missie heb gedaan, Als ik op enter druk bij het krantenbericht vliegt ie eruit.
Verwijderd
Ik heb dus precies hetzelfdeVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:50:
Verwijderd
Ja, maar ik en de persoon in de post hierboven hebben nu dat we er na de 1e missie uitvliegen.