Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste freeware antivrus scanners

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb echt all veel scanners uit getest en geen enkele vind alle virussen en repareerd het systeem goed.

Dus blijven we verder zoeken..

momenteel ben ik wel tevreden over
antivir (de)
avast ben ik aan het uitproberen, (hmhm) niet echt super maar heeft wel potentie

en schijnbaar zijn er ook nog mogelijkheden wat betreft commandlinescanner enzo.

hoef al die onzin niet moet gewoon die verrekkte bestanden vinden en registratie shit verwijderen
heb een tijdje nortan coperate 9.0 gebruikt maar nu ben ik die oude hd aan het scannen en idere virusscanner vind wel weer een ander virus..

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
wat is precies je vraag :? of je probleem :?

A wise man's life is based around fuck you

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:42
www.avast.com

Erg goede ervaringen mee, wordt ook professioneel gebruikt.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Topicstarter
cool snelle reactie..

eigenlijk een beetje een request voor een opsomming van mogelijkheden i guess.

Het beste antivirus programma zit er nog niet in hè ? misschien moet AI daarvoor ietje beter ontwikkeld zijn maar goed

en wellicht dat mijn problemen hier>hier er ook mee opgelost worden

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 18:57 ]

• mexwall
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 12:11
AVG doet het bij mij prima. De laatste versie doet ook een boot en een E-mail scan.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ja goeie voor het lijstje inderdaad maar heb AVG ook gehad zelfs de pro versie 7 maar die vind ook bar weinig en heb nu een bug dat de updater niet werkt en handmatig zit er ook niet in

Maar ieder keer als ik een tijdje op een bepaald programa vertrouw vind ik achteraf uit dat het op een geven moment zijn werk niet goed deed

en ik zoek ook iets wat goed nieuwe/onbekende virusen vind en secundaire problemen ook verhelpt

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 19:37 ]

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 00:20
Kijk eens naar deze thread: Gratis virusscanners
Een virusscanner in combinatie met Firefox, en een freeware firewall als Sygate of Kerio, is voldoende. Tenzij je hoogstpersoonlijk virussen gaat downloaden en openen.

[ Voor 4% gewijzigd door oheng op 11-03-2005 20:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
thx, ik was intussen op deze site beland..

http://www.handybits.com/vsi.htm ga ik eff uitproberen...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 22:26 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien dat je conclussies en vragen kan combineren met dit topic daat al een poos lopende is:
[rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml]

Lijkt me een beetje een dubbel topic ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:59:
hmm ja goeie voor het lijstje inderdaad maar heb AVG ook gehad zelfs de pro versie 7 maar die vind ook bar weinig en heb nu een bug dat de updater niet werkt en handmatig zit er ook niet in
AVG vindt bij mij ook vrij weinig, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er weinig te vinden is. Verder is het best mogelijk om de update met de hand uit te voeren, je moet alleen wel op de juiste manier aan AVG vertellen dat je het spul al gedownload hebt en waar het dan klaar staat.
Maar ieder keer als ik een tijdje op een bepaald programa vertrouw vind ik achteraf uit dat het op een geven moment zijn werk niet goed deed
Dat probleem heb ik vooral met de grote namen waar je ook nog voor moet betalen.
en ik zoek ook iets wat goed nieuwe/onbekende virusen vind en secundaire problemen ook verhelpt
Zet bij AVG eens de heuristische mogelijkheden aan.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 10:29
Avast bevalt mij erg goed.

[ Voor 10% gewijzigd door DeadMetal op 11-03-2005 23:00 ]

• je_oen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

de avg-free scanner bevalt mij erg goed. updaten geeft soms nog weleens moeite, maar wordt wel steeds beter.
verder makkelijke scanner, met lage cpu belasting en.... gratis :)

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er is al een topic over gratis virusscanners: Gratis virusscanners

Heb je verder dit topic al doorgewerkt: [rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml]

Volgende keer eerst even de search gebruiken voordat je zomaar een topic gaat openen please :)
en virusscanner in combinatie met Firefox, en een freeware firewall als Sygate of Kerio, is voldoende.
Voldoende voor wat?

[ Voor 65% gewijzigd door Bor op 11-03-2005 23:19 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dat andere topic was ook al weer een jaar oud,en ben niet zon searchopdracht genius maar ben intussen 5uur later alweer een stuk wijzer maar ik weet nog steeds niks..

kasperky schijnt idd ook wel goed te zijn, heb zelf meerdere keren met bugs te maken gehad met hun programma's ... en zit momenteel met een 'clean' system, en moet nog een ghost maken
AVG vindt bij mij ook vrij weinig, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er weinig te vinden is. Verder is het best mogelijk om de update met de hand uit te voeren, je moet alleen wel op de juiste manier aan AVG vertellen dat je het spul al gedownload hebt en waar het dan klaar staat.
-> dat doe ik dus ook en dan click ik folder and dan begint ie dan gaat het fout met melding over update service..(maar ga ik later eff fixen(proberen/checken))

ALHIER een verzameling van de antivirus TOPICS lol
das het probleem met/ van het internet denk ik soms ->Teveel informatie

(maar ik heb hier morgen weer eens een aardig boek te lezen, danm veel topics doortespitten...)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 23:30 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Gaat dit topic nu over gratis scanners alleen (want je bespreekt nu ook KAV) of over "alle" scanners in het algemeen? Dan kunnen we beter in het discussietopic deel 2 verder gaan denk ik. Weinig kans dat dit topic alleen open blijft staan. We verwachten wel dat je zelf wat onderzoek doet, de search gebruikt en de gevonden topics ook echt leest. De punten die jij aandraagt zijn namelijk allemaal al -tig keer besproken in het discussietopic.

Wat voor eisen stel je aan de virusscanner? Wat moet hij scannen? Wat mag het kosten? Hoeveel mag het het systeem belasten? Is bv integratie met outlook een must? Vind je regelmatige updates (meerdere malen per dag) een must? Op welk OS moet het draaien? Je geeft te weinig info om iets mee te kunnen. Ik zie dat je nog maar net op GoT bent. Wellicht kun je de volgende topics die je start wat meer tijd besteden aan de startpost en het vooronderzoek? Op die manier kunnen anderen je ook beter helpen.

Wat bedoel je trouwens met "secondaire problemen"?

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 11-03-2005 23:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
JUP ben echt een NOOB wat GOt betreft ... ( 8)7

register problemen...en bijvoorbeeld natuurlijk(rootkitrevealer topic) en wellicht dit soort sh&t

en wat al niet denkbaar natturlijk, ben ook bezig met een scalla aan antispyware adware etcetc

>Als het maar gemaakt wordt, kosten zijn ook niet echt belangrijk over het algemeen.
) ALS iemand nou eens een ultiem allround all in system/(OS) zou maken... kost allemaal zoveel tijd zo.. (beginnetjes zijn te vinden , knoppix enzo , mar hmhm) niet echt het

HET is allemaal niet echt HET... maar goed

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 00:12 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Die link werkt niet als je hem zo plakt. Wat voor register problemen heb je dan? Ik heb even kort door de topics gelezen die je hebt gestart en het valt me op dat je wel heel vaak problemen hebt met software wat hier (bijvoorbeeld) prima draait. Is het misschien niet eens tijd om Windows opnieuw te installeren?

Geef anders eerst eens antwoord op de vragen die ik in mijn vorige post heb neergezet. De mensen hier willen over het algemeen graag helpen maar dan moet de vraag natuurlijk wel duidelijk zijn. Direct na je startpost krijg je namelijk al opmerkingen als "wat is de vraag precies".

offtopic:
Let eens op de schrijfstijl svp, dit is wel heel moeilijk leesbaar zo

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 11-03-2005 23:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
[url=[rml][ XP] Kan schijfdefragmentatie niet starten*[/rml]]
Ik denk dat mijn echte vraag al beantwoord is > wat is de best allround freewarescanner

bij deze dus de conclusie? avenge en/of antivir (please correct me if im wrong)(antidote en wat ander ben ik nog aan het checke)

@ bor de wollef Ik hoop op dat iemand anders die hier een search intikt er ook wat aan heeft natuurlijk,
En het is idd moeilijk om de exact juiste vraag te plaatsen.

Maar als er geen beste freeware scanner is dan maar een betaalde..en zoeknatuurlijk de utlieme allround oplossing waar idd een discussie overgaande is momenteel.. blijkt
en als ik ga virusscanne> of gewoon kort gezegd <pcfixen> dan is belasting van me pc natuulijk niet echt een punt, aangezien het voorang krijgt op andere taken.
mijn conclusie het is er nog niet.. die beste oplossing

mij OS momenteel XPSP2nl voor heen sp1 en MACOS ben pas kort geregistreerd weer op GOt inderdaad.Maar sites als dit hebben altijd mijn hoogste respect en deze feedback is ook bijzonder gewaardeerd.. THX

regsiter problemen,, ik gellof dat er ook rare dingen in me register gebeurd zijn .. en voor zover ik nu eff weet is het enige programa wat me register een beetje goed scanned >adaware of pestpatrol enzo en wat nieuwe tooltjes die ik nog moet gaan checke..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 00:31 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

De belasting is altijd belangrijk gezien een goede virusscan opstelling ook on access scanning doet. Imho kun je de gratis varianten echt niet vergelijken met producten als Kaspersky en Bitdefender etc. Je kunt beter iets betalen in dit geval. Je krijgt er veel voor terug.

Verwijderd

Topicstarter
jup en dan noodzakelijkerwijs aanvullen met allerlei tooltjes dus..

:-) kasperky norton symtec client security, ik weet het niet meer het werk allemaal niet(echt) goed

ik geloof dat ik geduld moet gaan hebben..

• Bor
  • Nu online

Bor

Kaspersky doet het ook niet goed bij jou? Wat gaat er precies mis dan? Het lijkt er op dat er iets anders mis is met jouw systeem als ik de problemen zo lees.

Verwijderd

Topicstarter
system(en) maar kaspersky ga ik misschien echt kopen maar daar moet ik geloof ik echt de deur voor uit en dan hopen dat ik het inde winkel vind; heb geen creditcard.Maar ja een stel van die russiche hackers sponsoren.. neay ook niet echt het

ja er gebeurd eeh hoop in die pcees wat ik niet kan zien((More then meets the eye/brain.)), en wou dat me motherboard AI had ofzo..kost allemaal zoveel tijd

1 grote ellende dat computer gebeuren ondanks de potenties. (houd het voor vandaag ook weer eff voor gezien.) thx for replys/ feedback

klinkt misschien gek maar hoop dat ik niet de enige ben met al die pcproblemen..
Het ging bij mij een tijd heel goed , maar ben lui geworden.. nu inhaalslag

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 01:08 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Russische hackers? Waar heb je het over? Kaspersky vind je bijna niet in de winkel (ik heb het tenminste nog nooit zien liggen). Kaspersky is gewoon een goed bedrijf hoor.

Verwijderd

Topicstarter
haha precies ik bedoel maar; ik heb weinig idee hiervan
@Erik
Enlightened Master
--------------------------------------------------------------------------------
wat is precies je vraag of je probleem ?
volgend keer kan ik beter zeggen lang, LANG verhaal...

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 01:11 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Tja, hier valt meer dan genoeg te vinden over in de search. ;) Kijk eens rond in threads zoals [rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml] of Gratis virusscanners. Wellicht dat je daar vind wat je zoekt. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.