Als ik naar deze computer ga c: eigenschappen extra nudefragmenteren en ik clik op C:(of wat danook) analyseren of defragmenteren krijg ik de foutmelding> 'kan schijf defragmentatie niet starten'. is een vrij verse installatie (legaal), heeft een tijdje gewerkt ben alleen een beetje zoek met waar het nou weer misgegaan is en hoe ik dat oplos.
ook wil ik zo snel mogelijk een soortemet van ghostinstallerdvd maken zodat ik snel een fresh start heb voortaan:-( -> vroeger ;bij mijn ME system had ik een ghost installer van symantec die alles zo eff voor me installeerde, maar ben erbij ghost 9 nog niet echt uit en moet 9 ook perce op de schijf geinstalled hebben?
en als ik hibernate.sys* en page file.sys niet mee hoef te doen op die dvd kan ik er nog 1,5 gig extra opgooien.
kon tot mijn spijt niet echt snel exacte info vinden op dit onderwerp in GOt
edit:typo's
>ben nu al wat aan het rondneuzen bij 'unatended xp cd'
> ook niet echt De oplossing
ook wil ik zo snel mogelijk een soortemet van ghostinstallerdvd maken zodat ik snel een fresh start heb voortaan:-( -> vroeger ;bij mijn ME system had ik een ghost installer van symantec die alles zo eff voor me installeerde, maar ben erbij ghost 9 nog niet echt uit en moet 9 ook perce op de schijf geinstalled hebben?
en als ik hibernate.sys* en page file.sys niet mee hoef te doen op die dvd kan ik er nog 1,5 gig extra opgooien.
kon tot mijn spijt niet echt snel exacte info vinden op dit onderwerp in GOt
edit:typo's
>ben nu al wat aan het rondneuzen bij 'unatended xp cd'
> ook niet echt De oplossing
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 18:10 ]