Nu ben ik overgestapt naar een K7T Pro 2 (MSI) en ook daarover niets dan lof... en mijns inziens doet dit mobo niets onder tov de ABIT KT7 en de Asus A7V...
Jaap
en hoe zit het met de MSI K7T Pro2-A bezittersOp dinsdag 09 januari 2001 10:28 schreef bastard het volgende:
Ik heb eeb KT7-RAID natuurlijk
De A7V heeft iedereen. De KT7 is for the elite!
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
MacBook Pro 14” (2023), Imac Pro (2017,3 Ghz 10 core Xeon W, 128 Gb, Radeon Pro Vega 64), Mac Mini (Late 2014, i5 2,8 Ghz, 8Gb) IPad Pro 13” 2024
www.tradealliance.nl
Verwijderd
Zover ik mij kan herinneren hadden de eerste uitgaven van de MSI K7T geen mogelijkheid om de multiplier te veranderen. Ook het verhogen van de FSB in stapjes van 1Mhz was niet aanwezig.Op dinsdag 09 januari 2001 13:32 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
en hoe zit het met de MSI K7T Pro2-A bezitters![]()
Tussen 100 en 110Mhz FSB (de stabiele range) zaten gewoon minder stapjes dan bij Abit en Asus, die bovendien wel multiplier tweaking boden. (asus wat later)
Dit is in het begin de rede geweest dat overclockers niet massal voor dit MSI bord gekozen hebben.
Inmiddels biedt MSI deze mogelijkheden geloof ik wel.
Waarom uiteindelijk meer mensen een Asus hebben dan een Abit ligt denk ik aan het feit dat ASUS een veel grotere naamsbekendheid heeft. ASUS staat voor stabiliteit en kwaliteit (alhoewel de asus/via combo toch niet zo stabiel is als de asus/bx combo, maar hier heeft niet alleen asus last van
Abit is pas wat later in the picture gekomen, vooral de komst van SoftMenu II/III en borden als de BE6-II hebben Abit veel naamsbekendheid gegeven. (Echter, Chaintech had al veel eerder jumperless mainbords met via bios instelbare voltage/fsb/multiplier)
Zelf heb ik altijd asus gehad PI-XP55T2P4 toen een TX97 daarna een 440BX.
En nu heb maar een keer een Abit genomen en ben er blij mee.
ik zou hem al moeten hebben maar omdat ie teveel werd verkocht hadden ze hem niet meer bij asus en krijg ik hem een weekje later
maar ik krijg dus de asus a7v
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Niet zo : ÁZUS,
maar zo : ASÓÉS ('=klemtoon).
Ben ook een tevreden A7V bezitter btw.
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Verwijderd
KT7: 1 (Duron)
Met allebei geen problemen.
Wanneer komen de optelresultaten
Verwijderd
En ik moet zeggen ik ben er erg tevreden mee.
Had eerst een Abit KT7-Raid maar die deed het niet...
Problms met Video en Netwrk.
Maar ik zou ook zeker voor K7T gaan als ik er nu een zou kopen, maar ja ik blijf nog maar even bij mijn KA7 en wacht op DDR en 266MHz Palomino
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Die van mijn draait dus stabiel.Op dinsdag 09 januari 2001 23:25 schreef Adro het volgende:
En wie heeft een stabiele A7V of KT7 ?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Er draaien 3 OSjes op.
1. ME
2. 2000
3. SuSE
En nog niets of wat dan ook gebeurd.
Dat was met de KT7-Raid wel even anders!
Bovendien de A7V heeft een veel hogere Performance.
Maar iedereen is geil op dat RAID ook al gebruiken de meeste het niet.
Ze doen voor elkaar echt niet onder.
Maar je moet ook niet telkens prutsen en drivers over drivers installeren, en weet ik al niet meer,:( en dan ZEGGEN (&@#^@) kut board is niet stabiel, deze gebruikers die zijn debiel:P en niet stabiel.
Even grijze massa gebruiken ;););)
Zo Klaar....
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Kan iemand voor mij tellen?
Maar wat is nu de eind stand ?
Verwijderd
draaide eerst niet, toen half , toen na 1004B goed maar met lukrake hangers..
Nu met 1005B weer goed , maar ziet 1 dimm niet =(
van 384 MB naar 256 MB geheugen (auw!)
maar wel stabiel!!!!
dus nog een a7V
volgens mij staat asus dik voor..:):):):):):):):):):):):):)
bevald goed :7:(
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
raid - ata100 rules !!
ahum. ik bedoel dat je er bijzonder hoge transfer rates mee kan halen.
asus 109
abit 63
msi 12
oftewel asus wint vet, maar abit houd een inhaal race.
dit alles onder voorbehoud van type fouten
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
puntje voor abit
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Compromises are for the weak
B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west
Verwijderd
huh DeepSpace666 wat???!!! Heeft die eikel een cookie laten zetten op mijn bak!!!! DS666 heeft geen K7TPro2 maar Dualdude
redelijk tevreden, af en toe is tie alle schijven kwijt
maar alstie het dut is tie goed
can you read my mind?
Verwijderd
A7V : 117
KT7 : 72
K7T : 15
Blijkbaar was de MSI niet echt in trek
(non-raid)
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
1 ka7-100
wel redelijk goeie zaken voor abit etc hier, zou t door die reviews komen van bijv, tweakers?
openkat.nl al gezien?
Ook geen problemen mee gehad (behalve de problemen die ik zelf heb veroorzaakt natuurlijk
Great minds think in parallel gutters.
Jou oom moet dan leren omgaan met een moederbord, in ben dit soort pro K7T posting zat!!!!Op woensdag 10 januari 2001 18:18 schreef WebMaster het volgende:
mijn oom heeft 3 a7v's : problemen
een vriend van mij heeft 1 KT7 : geen problemen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Lekkel duidelijk frank..Jou oom moet dan leren omgaan met een moederbord, in ben dit soort pro K7T posting zat!!!!
Stand:
Abit: 167
Asus: 79
Ik ben toch malle pietje niet!
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Verwijderd
hoop shit gehad in het begin... ACPI werkt onwijs goed... als je het uitzet
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Whatever.
Verwijderd
moet je er vanaf blijven, en niet de schuld geven aan je Asus board.
Maar moet je effe bij je zelf te raden gaan:?':?
En trouwens Asus boarden zijn alleen bestemd
voor mensen met brains
Asus 171 :):):):):)
Abit 81 :'(:'(
Dit topic is gesloten.
![]()