ik heb een 2e hands
Nvidia 6800 gto pci-e, das een 6800 met 256 mb en 12 pipelines die uit een dell komt. Gelukkig kon ik hem met Rivatuner unlocken naar 16 pipelines en 6 vertex

en ik kan met gemak de speed boven 375, 1000 zetten zodat ie net zo snel of sneller loopt dan een normale 6800 gt, en dat voor 140 euro

Dus wil je een snelle kaart voor een prikkie, tik dan een 6800 gto op de kop
ik had ook geen pci-e power kabel en heb er zelf een geknutseld, echter ik heb er nu ook 1 besteld bij informatique.
Ik heb als koeler wel ff een Arctic NV silencer 5 erop gezet, die flink wat minder herrie maakt dan de originele koeler en ook nog eens netjes de warme lucht buiten de case blaast. Ik moest daarvoor wel een stuk van de houder van de kaart afzagen, daar ie 2 keer zo breed was als een normale agp of pci kaart. Met case dicht (zonder casekoelers) loopt de gpu ongeveer op 53
graden idle, met case open op 43
graden. Ik moet nog even een casefan aanbrengen. Die silencer heeft wel als nadeel dat ie nogal groot is en flink boven mijn NB hangt van mijn MSI K8N NEO4, wiens herrie-fan (7500rpm) ik juist wil vervangen door een passive Zallman koeler. Dat
wordt dan weer zagen een en een silent case fan er op richten.
[
Voor 16% gewijzigd door
Zillion01 op 10-03-2005 10:25
]