Toon posts:

Welke Detonator driver voor win2k ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K heb net een GF2 GTS binnen, maar welke detonator driver is het beste/snelste ?
Het zijn er zo ontzettend veel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Ik gebruik nu de 6.34 drivers, maar mijn 3dmark2000 score valt vies tegen (4200), Q3 draait wel errug goed, dus ik denk dat er een klein D3D probleempje is.

Athlon 800 op een K7V (ja via4-1 drivers zijn al geinstalld).

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 22:52
Wil ik ook weten :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Is al VEEEEEL vaker gepost...
GEBRUIK DE SEARCH....
Samengevat:
DirectX 8.0 met Detonator 7.17 of 7.23 (in de meeste gevallen)
bijvoorbeeld: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/95839

Verwijderd

Topicstarter
Goh dat topic is lekker duidelijk, de ene zegt dat die 7.17 drivers errug snel zijn de andere dat ze weer retetraag zijn met SP1 (die ik ook heb geinstalled).

7.23 drivers ? Bestaan die al ? Volgens de meuktracker zijn de nieuwste de 7.19s.

Laat ik dan maar eerst die 7.17s proberen

Verwijderd

Ik heb een Asus v3400 TNT en ik word er ook geen wijs uit.
Op zich zijn de nieuwere drivers geloof ik voornamelijk verbeterd en geoptimaliseerd voor GeForce kaarten maar ik weet niet of ik voordeel heb bij 7.xx drivers mbt DX8 :?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

excusie.... 7.19 indeed...
Vaag forum? Nee.... er zijn dus gewoon meerdere meningen... ZELF proberen dus.. ook een idee dus om ZELF te zoeken....
IN VEEL GEVALLEN is DX8 met 7.17 (of een andere 7.xx-driver) DE BESTE COMBINATIE voor w2k..... (en SP1).... maar het kan soms verschillen per systeem.................

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 08 januari 2001 16:27 schreef OG_outlaw het volgende:
Ik heb een Asus v3400 TNT en ik word er ook geen wijs uit.
Op zich zijn de nieuwere drivers geloof ik voornamelijk verbeterd en geoptimaliseerd voor GeForce kaarten maar ik weet niet of ik voordeel heb bij 7.xx drivers mbt DX8 :?
PROBEREN...... bij mij maakte het enorm veel uit.... van zo'n 4200 naar zo'n 6200 punten in 3dmark......... bij anderen blijkt het dus omgekeerd ook voor te komen... maar het is onmogelijk om vantevoren te voorspellen wat het bij jouw systeem doet... dit is tweakers... geen Jomanda-site.....

Verwijderd

Topicstarter
Ja proberen is heel mooi hoor, maar als er hier iemand rondloopt die weet wat het beste is dan vraag ik het liever, want dat bespaart mij nl errug veel tijd.
Maar goed ik ben nu de 7.17 drivers aan het downen en ik ben benieuwd, mijn 3dmark score is nl iets te slecht met de 6.34 drivers.

Werkt de coolbits registry patch trouwens met die 7.17 drivers ? Het viel me op dat met de 6.34 helemaal niets gebeurde. Of werken ze uberhaupt niet in win2k ?

Verwijderd

Onder win2k is de ideale combo directx 8 en detonator 7.17 en hoger. 7.17 is geoptimaliseerd voor directx 8 en wil dus zeggen dat je met directx 8 nooit 6.xx drivers moet gebruiken.
Mijn ervaring is dat de resultaten onder win2k aanzienlijk beter waren dan voorheen met 6.xx. Geen foutmelding, geen vage vastlopers, maar snelle graphics zonder hiks. 3D Mark 2000 loog er niet!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Op maandag 08 januari 2001 16:37 schreef Trashbash het volgende:
Ja proberen is heel mooi hoor, maar als er hier iemand rondloopt die weet wat het beste is dan vraag ik het liever, want dat bespaart mij nl errug veel tijd.
Het 'probleem' is dat dit per systeem weer kan verschillen. Bij mij zou bv de 6.34 perfect kunnen werken, maar bij een andere juist de 7.xx serie (ik noem maar wat). Is vaak toch een kwestie van proberen. Zelf werk ik trouwens met de 6.34 onder W2000 en bevalt me prima, maar zou goed kunnen zijn dat de 7.xx beter voldoet (nog niet geprobeerd) :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 21:41
Op maandag 08 januari 2001 16:39 schreef RobiNET Online het volgende:
Onder win2k is de ideale combo directx 8 en detonator 7.17 en hoger. 7.17 is geoptimaliseerd voor directx 8 en wil dus zeggen dat je met directx 8 nooit 6.xx drivers moet gebruiken.
Mijn ervaring is dat de resultaten onder win2k aanzienlijk beter waren dan voorheen met 6.xx. Geen foutmelding, geen vage vastlopers, maar snelle graphics zonder hiks. 3D Mark 2000 loog er niet!
Ik wil niet lullig doe hoor maar die 6.47
drivers van mij doe nhet prima met dx8 vooral als je naar mijn 3dmark score kijkt. Die zit namelijk in de 7400(goed he in win2k niks mis mee. En vast lopers, nou daar heb je bij die 7.17 driveers echt wel meer last van.

• MaxxMark
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

<ZWAAR OFFTOPIC>

wfvn

Weet je dat er met je logo leuke cookies binnenkomen? :)

</ZWAAR OFFTOPIC>

Maar ik vind nog steeds dat Detonator 7.x samen met Directx8.0 een zeer relaxte combinatie is! gaat way beter dan alles onder 7.x nu maar snel hopen dat Asus een Asus deto7.x based driver maakt!

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 08 januari 2001 16:45 schreef VTec het volgende:

[..]
Het 'probleem' is dat dit per systeem weer kan verschillen.
Dat probeer ik die gast dus ook duidelijk te maken... maar dat wil er volgens mij niet in.... |:(

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

MaxxMark,

ehm... explain please :? Hoe kan dat? Cookies van MIJ?
Zo ja, hoe kan ik dat voorkomen?

Verwijderd

Gaat het niet fout met Halflife met 7.17 Ik draai gewoon de laatste officiele (6.31) met dx8 gaat prima!

Verwijderd

Topicstarter
K, die 7.17 drivers helpen flink! Nu 5200 3dmarks ipv 4200, maar ik heb nog steeds het gevoel dat het sneller kan.

Nu die 6.47 drivers maar eens proberen.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

wat voor processor heb je? Wil je je Geforce 2 GTS optimaal gebruiken, dan heb je zo ongeveer een 1GHz procesoor nodig!!!

Verwijderd

Topicstarter
Owk die 6.47 drivers zijn duidelijk sneller !
5729 3dmarks en 85 fps in Q3 met alles max als ik mijn eigen demo timedemo (standaard demo's werken niet met die 1.27 pointrelease bah!).

wfvn :

Ik heb nu een athlon (classic) 800. Dat zou toch genoeg zijn om 6000 3dmarks te halen denk ik zo. Ik zal eens gaan resultbrowsen op madonion.com
Ik heb mijn Hercules GTS II ook al overgeklokt naar 235/390 (als ik het ram hoger gooi, dan zie ik de pixelerrors al verschijnen:().

Maarja misschien kan die core wat hoger, hoewel het bijzonder weinig uitmaakt...

edit : typo's verbeteren.

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 16:49 schreef paragon het volgende:

[..]
Ik wil niet lullig doe hoor maar die 6.47
drivers van mij doe nhet prima met dx8 vooral als je naar mijn 3dmark score kijkt. Die zit namelijk in de 7400(goed he in win2k niks mis mee. En vast lopers, nou daar heb je bij die 7.17 driveers echt wel meer last van.
Waarom quote je hiervoor mijn reactie? Laat ik nou net zeggen dat vastlopers per systeem verschillen! Wil er bij jou niet echt in he? Je reactie in het vervolg een beetje onderbouwen dan maar wat bazelen over je eigen systeem.
Ik kan nu namelijk weer op jouw reactie gaan reageren dat de 7.17 drivers bij mij nog nooit hebben gezorgd voor vastlopers, dit in tegenstelling tot die brakke 6.xx onder win2k. Maar dat doe ik niet.....nou ja....bij deze dus |:(

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hm.... ik weet het zo net nog niet.... zal best mogelijk zijn... maar ik denk dat je dan toch aan het overklokken moet gaan.... als ik kijk hoeveel verschil er zit bij mijn systeempje als ik hem op 800 MHz of op 900 MHz draai.... HUGE verschil........ in ieder geval meer dan die 200 punten lager (6000) dan de score die ik haal op 900 MHz (6200). Vergeet niet dat een Tbird ook nog eens en wat zwaardere processor is...maar... of dat hier duidelijk invloed heeft weet ik trouwens niet....

Verwijderd

Topicstarter
Hmm in die madonion result browser staan wel errug hoge results zeg ! Met mijn systeem specs zie ik zeer vaak 7000+ 3dmarks.
Jammer dat er niet bij staat welk OS ze gebruiken, misschien dat het aan win2k ligt.

Ik zal maar eens van mijn win98 partitie booten, kijken hoeveel ik daar haal...

Verwijderd

NEE NIET 7.xx voor win2k!
Deze driver ondersteunt GEEN openGL!
Gebruik 6.67

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 januari 2001 21:29 schreef minus0ne het volgende:
Gebruik 6.67
Hmmm dit lijkt me sterk. Ik had vanmiddag nl de 7.17 drivers geinstalleerd en Quake3 draaide prima (een OpenGL game toch;))

Ik zal die 6.67 drivers nu maar eens proberen, ik wil toch weten hoe men aan die 7K 3dmarks is gekomen.

• paragon
  • Laatst online: 27-08 21:41
Even voor de duidelijkheid: die scores in 3dmark zijn waarschijnlijkmet win98 gehaald. Ik weet in ieder geval dat er bij mij ook wel wat veschil in zit. Net nog even win2k gedaan: 7516. En in win98 zit ik zeker in de 8200 dus dat scheelt nogal. Alhoewel je het niet echt zal merken bij de meeste games. Vooral open gl want dat loopt net zo snel onder win2k en win98.

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 21:34 schreef paragon het volgende:
Even voor de duidelijkheid: die scores in 3dmark zijn waarschijnlijkmet win98 gehaald. Ik weet in ieder geval dat er bij mij ook wel wat veschil in zit. Net nog even win2k gedaan: 7516. En in win98 zit ik zeker in de 8200 dus dat scheelt nogal. Alhoewel je het niet echt zal merken bij de meeste games. Vooral open gl want dat loopt net zo snel onder win2k en win98.
Kijk nog es effe naar de naam van de topic |:(

Windows 2000 Professional |:(

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 16:08 schreef wfvn het volgende:
Is al VEEEEEL vaker gepost...
GEBRUIK DE SEARCH....
Samengevat:
DirectX 8.0 met Detonator 7.17 of 7.23 (in de meeste gevallen)
bijvoorbeeld: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/95839
Godverdomme, jij pissed me echt off |:(
7.23 was een fake-release.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 08 januari 2001 21:29 schreef minus0ne het volgende:
Gebruik 6.67
Ow....???? Als ik UT speel, kan ik OOK OpenGL selecteren............. en het draait ook gewoon lekker vlot.....

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 08 januari 2001 21:39 schreef minus0ne het volgende:

[..]
Godverdomme, jij pissed me echt off |:(
7.23 was een fake-release.
Chill out man..... VERGISSING VAN MIJ....... ik bedoelde dus 7.19 zoals verder naar onderen staat...... WTF maakt het nou uit of het nou 7.17, 7.19 of 7.23 is..... in VEEL gevallen is de DX8 met det 7.xx het snelst op w2k...... en who cares about die xx |:(
BTW.... zo'n enorme Mister-Know-It-All ben je ook niet......
een zooi quotes
Wist niet dat TB's zo warm werden
Tja.. je kan niet alles weten.... ik neem je niets kwalijk....
Gebruik 6.67
Toch vreemd dat er meerdere mensen zijn (onder wie ik) die TOCH opengl draaien met det 7.17
Wat een onzin! win2k heeft de beste support so far! zeker met SP1 (en SP2 beta) is er support voor praktsich alle hardware, als je een beetje doorgankelijk systeem hebt dan doet alles het.
Beste support? Echt niet... Nog niet in ieder geval... Dynalink... toch wel een zeeer bekend merkje.... m'n usb-hub weigert dienst (driverprobleem), m'n webcam doet echt lang niet alles wattie zou moeten doen (wederom een driverprobleem denkik), m'n mustek-scanner (okee, minder gebruikelijk, maar geeft WEL drivers voor het nieuwere WinME) doet het dus ook niet
Het is NIET mogelijk bij mijn weten om met een win98se bak een win2k bak te benaderen!
Wel andersom..
Bij mijn weten..... goed geformuleerd... hier heb je het dus ook fout... ik heb 1 servertje staan met m'n scanner... guess wat ik daar voor OS op draai? (tis geen ME, tis geen win98se)
Op m'n normale pc lekker w2k, op de bak van m'n vriendin lekker w2k, op m'n lappie win98. NO PROBLEMS WHATSHOWEVER. Wederom GEEN verwijten dat je dit niet weet....

Nu geen quote....
Owja... en MIDDEN in de nacht een vraag posten (om 03.59) en dan 10 minuten later er raar van op kijken dat niemand reageert.....

Het is geen schande als je iets niet weet... maar ik ben dus echt niet de enige die vergissingen/fouten maakt.... (gelukkig ;))

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 22:17 schreef wfvn het volgende:

[..]
Chill out man..... VERGISSING VAN MIJ....... ik bedoelde dus 7.19 zoals verder naar onderen staat...... WTF maakt het nou uit of het nou 7.17, 7.19 of 7.23 is..... in VEEL gevallen is de DX8 met det 7.xx het snelst op w2k...... en who cares about die xx |:(
BTW.... zo'n enorme Mister-Know-It-All ben je ook niet......
een zooi quotes
[..]
Tja.. je kan niet alles weten.... ik neem je niets kwalijk....
[..]
Toch vreemd dat er meerdere mensen zijn (onder wie ik) die TOCH opengl draaien met det 7.17
[..]
Beste support? Echt niet... Nog niet in ieder geval... Dynalink... toch wel een zeeer bekend merkje.... m'n usb-hub weigert dienst (driverprobleem), m'n webcam doet echt lang niet alles wattie zou moeten doen (wederom een driverprobleem denkik), m'n mustek-scanner (okee, minder gebruikelijk, maar geeft WEL drivers voor het nieuwere WinME) doet het dus ook niet
[..]
Bij mijn weten..... goed geformuleerd... hier heb je het dus ook fout... ik heb 1 servertje staan met m'n scanner... guess wat ik daar voor OS op draai? (tis geen ME, tis geen win98se)
Op m'n normale pc lekker w2k, op de bak van m'n vriendin lekker w2k, op m'n lappie win98. NO PROBLEMS WHATSHOWEVER. Wederom GEEN verwijten dat je dit niet weet....

Nu geen quote....
Owja... en MIDDEN in de nacht een vraag posten (om 03.59) en dan 10 minuten later er raar van op kijken dat niemand reageert.....

Het is geen schande als je iets niet weet... maar ik ben dus echt niet de enige die vergissingen/fouten maakt.... (gelukkig ;))
Zo, dat heeft ff tijd gekost :)

Wat ik bedoelde met die OpenGL kwestie is dat het Counter-Strike OpenGL crasht, en bij mij net zo erg, dat ik het opnieuw moest installeren.

En die quotes: tsjah win2k ondersteunt wel de meeste hardware, maar er zijn uitzonderingen, maar ik koop dan nog liever nieuwe hardware dan datik terug ga naar win98se/millenium O+

En over die TB's die zo warm werden, dat was min of meer ironisch bedoeld, omdat m'n duron pc maar 30C stressed wordt, en omdat pc van me vriend met TB950 ergens in de 30C stressed is.

:)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Peace? (voor zover dat nodig is)
Nogmaals.. excuses voor vergipsing.... damn... weer tiepvaut ;)
(of... heb jij je toevallig onwijs te pleuris gezocht naar die fake-driver toen het originele bericht uitkwam? :?)

Verwijderd

Oja, de 7.xx serie drivers zijn dus allemaal drivers voor Whistler b2410 om de skinning support te testen, en ze werken NIET met Counter-Strike (toch het meest online gespeelde spel).
Ik draai nu 6.67, is minder snel als 7.xx maar werkt tenminste met CS en ze zijn tenminste voor win2k bedoeld ipv whistler (hence waarom ze 6.67 later uitkwam dan 7.17).

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 09 januari 2001 00:01 schreef minus0ne het volgende:
Oja, de 7.xx serie drivers zijn dus allemaal drivers voor Whistler b2410 om de skinning support te testen, en ze werken NIET met Counter-Strike (toch het meest online gespeelde spel).
Toch kan ik het thuis lekker spelen (andere mode? ik let er niet zo sterk op... zolang het maar geen softwarematige zooi is ;) Ik heb pas UT dus BEWUST wel eens onder opengl geprobeerd... geen problemen dus..)
Ik draai nu 6.67, is minder snel als 7.xx maar werkt tenminste met CS en ze zijn tenminste voor win2k bedoeld ipv whistler (hence waarom ze 6.67 later uitkwam dan 7.17).
das nieuw voor mij.... wist ik dus niet...

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 00:05 schreef wfvn het volgende:

[..]
Toch kan ik het thuis lekker spelen (andere mode? ik let er niet zo sterk op... zolang het maar geen softwarematige zooi is ;) Ik heb pas UT dus BEWUST wel eens onder opengl geprobeerd... geen problemen dus..)
[..]
das nieuw voor mij.... wist ik dus niet...
Welke mode gebruik je dan, want als ik OpenGL gebruik loopt ie hard vast :?
Direct3D nog niet getest..

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

kep ff gekeken.... ik draai HL dus onder direct3d.... kep ook ff opengl geprobeerd... dikke shit inderdaad..... (UT heeft er dus geen problemen mee)

Verwijderd

Zo zag ik hier even iemand hard op z'n bek gaan?
8-)

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 22:52
Ik draai ook Win2k en HL (CS) met OpenGL, loopt flex.

Het is zelfs af en toe D3D wat crashed en wel met 3Dmark2000 op een resolutie 1024x768x32. Maarja, 3Dmark2000 is ook lekker vaag, voorbeeld: 1600x1200x32 (punten: 4000) loopt beter dan 640x480x16 (punten: 3500).

Maar ik heb m'n systeem net binnen en nog niets behalve basic drivers geinstalleerd.

Verwijderd

Jullie zijn echt ALLEMAAL prutsers!
Wat zijn jullie nou eigenlijk aan het tweaken ?
Juist ja, 3DMARK2000 .
Er zijn ook andere methodes om de score wat hoger te krijgen hoor !
Het gaat toch om de performance in de games die je daadwerkelijk speelt !.

De grote boze wolf....

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 15 januari 2001 17:46 schreef Degrotebozewolfnl het volgende:
Jullie zijn echt ALLEMAAL prutsers!
Wat zijn jullie nou eigenlijk aan het tweaken ?
Juist ja, 3DMARK2000 .
Er zijn ook andere methodes om de score wat hoger te krijgen hoor !
Het gaat toch om de performance in de games die je daadwerkelijk speelt !.

De grote boze wolf....
:z :Z

Ehm... om nou van ELK spel de scores (fps of weet ik wat) hier neer te poten lijkt me een beetje teveel van het goede... voor vergelijk is gewoon EEN benchmark genomen met EEN resolutie.... anders is er geen beginnen aan...

[onnozelehalsmode]
Ik heb de volgende scores...
UT 640x480: 110 fps
UT 800x600: 90 fps
UT 1024x768: 80 fps
UT 1280x1024: 60 fps
UT 1600x1200: 30 fps

CS 640x480: 90 fps
CS 800x600: 79 fps
CS 1024x768: 67 fps
CS 1280x1024: 54 fps
CS 1600x1200: 33 fps

Q3.............(enz)

WAT HEB JIJ?????
[/onnozelehalsmode]

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 15 januari 2001 15:55 schreef OG_outlaw het volgende:
Zo zag ik hier even iemand hard op z'n bek gaan?
8-)
:?
Who?
Why?
Ik voel niets... m'n tanden zitten allemaal nog op hun plaats :P

• StarLite
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Win2K + detonator 7.17 > This hardware doesnt support windows 2000 |:(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
als jet voor 3dmarks wil doen moet je NIET de 7.xx en/of dx8 hebben.

beste zijn nu de 6.5x detonators, ik heb wat benhmarkies in q3 hierover op et net gezien.

men eigen ervaringen zijn:

dx7 6.34 4750
dx8 7.17 4400
dx8 6.50 4600
dx7 6.50 4800

Verwijderd

hey trashbash, je moet gewoon 6.67 gebruiken.... ( en verder niet zeiken:))
7.xx is "nog" niet goed........
het werkt wel maar niet optimaal...

DUS 6.67 JAAAA!!!!!!!!!??!! :) en niet zeiken!

Verwijderd

Hmz geen DX8 draaien is voor Trashbash geen optie. En hier ook niet trouwens, dus gaan voor >7.17 en DX8. Speed zat. Eyecandy!

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor ik draai nu dx8.0 (heb ik nodig) en gebruik de detonator 6.47 drivers.

Ik zal die 6.67 nog eens proberen, kijken of ze sneller zijn...

edit : Dit alles onder win2k uiteraard.

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 07:52
Bij mij werkt onder win2k alleen de officiele 6.31 driver altijd goed. heb nu de oficiele hercules 6.34 driver geïnstalleerd. vergeet niet day alles hierboven nog beta is. Bij mij onder win98 had ik geen enkel probleem met de beta's die uitkwamen (behalve dan dat verhaal van halflife met de 7.17 driver) maar onder win2k had ik de meest vreemde foutmeldingen zoals met delta force 3 die zei dat ik geen 3d-kaart had geïnstalleerd. Maar zoals al is gezegd moet je het gewoon poberen. Per systeem is dit verschillend

• Rene59
  • Laatst online: 08-07 20:34
ik draai nu dx8 + det 7.17
zwaar bagger.
dus ik ga de 6.67 proberen nu.
ik post wel ff of het beter gaat met 6.67

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 24 januari 2001 22:39 schreef Rene59 het volgende:
ik draai nu dx8 + det 7.17
zwaar bagger.
dus ik ga de 6.67 proberen nu.
ik post wel ff of het beter gaat met 6.67
Het scheelde onder 2K een hele hoop bij mij. Zowel de 6.47 als de 7.17 performde bagger :r
Met de 6.67 Haalde ik ongeveer dezelfde score als met ME :)

off-topic: He Rene is je HD alweer gefixed? :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1