Op maandag 08 januari 2001 21:39 schreef minus0ne het volgende:
[..]
Godverdomme, jij pissed me echt off

7.23 was een fake-release.
Chill out man..... VERGISSING VAN MIJ....... ik bedoelde dus 7.19 zoals verder naar onderen staat...... WTF maakt het nou uit of het nou 7.17, 7.19 of 7.23 is..... in VEEL gevallen is de DX8 met det 7.xx het snelst op w2k...... en who cares about die xx

BTW.... zo'n enorme Mister-Know-It-All ben je ook niet......
een zooi quotes
Wist niet dat TB's zo warm werden
Tja.. je kan niet alles weten.... ik neem je niets kwalijk....
NEE NIET 7.xx voor win2k!
Deze driver ondersteunt GEEN openGL!
Gebruik 6.67
Toch vreemd dat er meerdere mensen zijn (onder wie ik) die TOCH opengl draaien met det 7.17
Wat een onzin! win2k heeft de beste support so far! zeker met SP1 (en SP2 beta) is er support voor praktsich alle hardware, als je een beetje doorgankelijk systeem hebt dan doet alles het.
Beste support? Echt niet... Nog niet in ieder geval... Dynalink... toch wel een zeeer bekend merkje.... m'n usb-hub weigert dienst (driverprobleem), m'n webcam doet echt lang niet alles wattie zou moeten doen (wederom een driverprobleem denkik), m'n mustek-scanner (okee, minder gebruikelijk, maar geeft WEL drivers voor het nieuwere WinME) doet het dus ook niet
Het is NIET mogelijk bij mijn weten om met een win98se bak een win2k bak te benaderen!
Wel andersom..
Bij mijn weten..... goed geformuleerd... hier heb je het dus ook fout... ik heb 1 servertje staan met m'n scanner... guess wat ik daar voor OS op draai? (tis geen ME, tis geen win98se)
Op m'n normale pc lekker w2k, op de bak van m'n vriendin lekker w2k, op m'n lappie win98. NO PROBLEMS WHATSHOWEVER. Wederom GEEN verwijten dat je dit niet weet....
Nu geen quote....
Owja... en MIDDEN in de nacht een vraag posten (om 03.59) en dan 10 minuten later er raar van op kijken dat niemand reageert.....
Het is geen schande als je iets niet weet... maar ik ben dus echt niet de enige die vergissingen/fouten maakt.... (gelukkig

)