hoeveel performance verschil kan ik dan verwachten vergeleken 6.4x met dx7.
bij mij was het een boost van zo'n 4200 naar zo'n 6200....... ik weet niet of dat voor iedereen geldt, maar vaak hoor je zulke verhalen
Verwijderd
Mids je counterstrike/half-life wilt spelen (die crasht er namelijk van, dus neem 6.47), maaruh deze topic is al ZOOOO vaak geweest.. kan je search niet vindenofzoow?Op vrijdag 29 december 2000 20:04 schreef wfvn het volgende:
7.17 met dx8
Ik heb net DX8 en D7.17 geinstalleerd maar als ik 3dmark laat lopen zie ik al dat er bij de eerste test niet meer dan 50 frames worden gehaald. Was in de 90. Hoe zou dat nou komen. Ik heb namelijk ook een a7v en een 3d prophet 2 maar dan de pro.
Via 4in1 drivers geinstalleerd?
AMD-patches geinstalleerd? (nodig voor w2k, maar je kunt ook nvmax neerhalen.... die heeft (gloofk) dezelfde zooi)
Servicepack 1 van w2k geinstalleerd?
Die vroegtijdig gereleasde halve Servicepack 2 geinstalleerd?
AMD-patches geinstalleerd? (nodig voor w2k, maar je kunt ook nvmax neerhalen.... die heeft (gloofk) dezelfde zooi)
Servicepack 1 van w2k geinstalleerd?
Die vroegtijdig gereleasde halve Servicepack 2 geinstalleerd?
Ik had dx8 en die 7.17 over een systeem geinstalleerd waar ik 52xx 3dmarks halde met dx7 en 6.47. Resultaat 2223 3dmarks. Win2k + SP1 schoon geinstaleerd 6.47 drivers en 3dmark loopt vast. maar dat ligt waarschijnlijk aan het fiet dat ik zo'n win2k software compatability update niet heb geinstaleerd.
Maar welk AMD-Patches?
Maar welk AMD-Patches?
Ik heb juist een probleem met die 7.x drivers onder win2k. Ik heb een Cardexpert Geforce 2 MX Twienview GS. Met de 6.49 en 6.31 is de beeld kwaliteit goed, maar met de 7 versie mis ik de gespiegelde textures, ook willen nog wel eens willekeurig textures wegvallen.
Ik gebruik alle laatste service packs en directx 8.
Tenzij iemand weet hoe je dit moet oplossen raad ik je aan om gewoon 6.49 te gebruiken.
Ik gebruik alle laatste service packs en directx 8.
Tenzij iemand weet hoe je dit moet oplossen raad ik je aan om gewoon 6.49 te gebruiken.
Waar vind je eigenlijk al die driver? Het hoogste nummer dat ik kan vinden is 5.32
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Kijk hier eventjes:Op zondag 31 december 2000 12:23 schreef Ortep het volgende:
Waar vind je eigenlijk al die driver? Het hoogste nummer dat ik kan vinden is 5.32
http://tweakers.net/meuktracker.dsp
En zoek dan even op Detonator
Verwijderd
Kijk eens of http://guru3d.com Deze site heeft ALLE drivers online inclusief een beta sectie. :g
Verwijderd
Ga weg newbieOp zondag 31 december 2000 12:40 schreef necronomicon het volgende:
Kijk eens of http://guru3d.com Deze site heeft ALLE drivers online inclusief een beta sectie. :g
Die hebben helemaal geen beta drivers, ga liever naar zoiah.m3dzone.com, DIE heeft wel alles, en is zowat de nvidia leaked driver supplier.
Dan ben ik benieuwd watter gebeurt als ik opnieuw W2K erop zet, met dx8 en det 7.17...... alleen dan zonder sp1.... nu draait het al snel... 6200 punten onder 3dmark2000.... maar hoe snel zou het dan draaienOp zondag 31 december 2000 12:45 schreef Nephilium het volgende:
bij mij was dx8 plus 7.17 retesnel totdat ik sp1 installeerd... grrr
don't worry... dit meen ik maar voor 5% ofzo.....
Pagina: 1