een mooie propagandaposter maken is natuurlijk ook wel gaaf. en dan gewoon iets als onderwerp van als nederland in oorlog zou zijn, wat er dan zoal al propaganda aan de muur zou hangen.
Inderdaad, webzijde en/of logo vind ik echt te standaard. Ik wil iets anders dan die normale dingen en een propagandaposter zou ook heel koel zijn idd
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Alweer een poster?
ik snap dat we niet elke keer het ultieme onderwerp kunnen verzinnen maar bij 2D valt ook te denken aan bewegwijzering (ziekenhuis?), DVD hoes (actiefilm?), omslag boek (streekroman?), zijkant bestelbus (klusbedrijf?) of infographic (flightplan?).
ik wacht nog op de stemmen van
• Znorro
• Hugo
• Maffioso
• DarkX
komop mensen, ff stemmen, dan hebben we morgen de uitslag en mag de winnaar het volgende onderwerp bepalen (met in acht neming van het draagvlak uiteraard)
• Znorro
• Hugo
• Maffioso
• DarkX
komop mensen, ff stemmen, dan hebben we morgen de uitslag en mag de winnaar het volgende onderwerp bepalen (met in acht neming van het draagvlak uiteraard)
Kunnen we bij de 1e pagina van dit toppic misschien weer een overzichtje krijgen van alle finals? Dat kijkt makkelijk terug en geeft een duidelijke inzage van alle mededingers (eventueel tegelijkertijd met de bekendmaking van de winnaar)
Verwijderd
website ontwerpen is gevaarlijk.
Je werk staat hier gewoon te koop, iemand kan het zo jatten en zelf gebruiken aangezien een website nou eenmaal een kwestie makkelijk is dan een poster. Kortom, er staan dadelijk 12 of meer website ontwerpen die lekker makkelijk kunt gebruiken.
Ik vind het ietwat te gevoelig. Voor een logo of andere dingen geld dat niet, tenzij je een baggere ontwerper wil zijn die niet-doelgroep-doelstelling gericht wil werken.
Ik zou meerdere en betere dingen in poll willen zien;
CD-Ontwerp
Game-hoes
Je werk staat hier gewoon te koop, iemand kan het zo jatten en zelf gebruiken aangezien een website nou eenmaal een kwestie makkelijk is dan een poster. Kortom, er staan dadelijk 12 of meer website ontwerpen die lekker makkelijk kunt gebruiken.
Ik vind het ietwat te gevoelig. Voor een logo of andere dingen geld dat niet, tenzij je een baggere ontwerper wil zijn die niet-doelgroep-doelstelling gericht wil werken.
Ik zou meerdere en betere dingen in poll willen zien;
CD-Ontwerp
Game-hoes
Of een trouwkaart. En dan niet gebonden aan formaat e.d.
Verwijderd
mee eens.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:15:
website ontwerpen is gevaarlijk.
Met een website contest zou ik ook niet meedoen omdat ik m'n opmaak 'formule' niet zo te koop wil geven.
btw. Iedereen moet persiflage stemmen
Ik ben er mee eens dat een logo of poster te gewoontjes is. Waarom moeten het altijd van die standaard producten zijn. Hierboven staan wel aardige ideeën om te doen, maar wat mij wel leuk lijkt is waar men echt zijn fantasie moet gebruiken. Dus i.p.v een product opdracht de nadruk leggen op het vidualiseren van een gedachtengoed.
Zoiets als aan de hand van een stuk tekst (gedicht/muziektekst/roman/thriller/bijbel etc) een (2d) wereld/sfeerbeeld creeëren. De interpretatie, de visualisatie, de stijl, maar voor al de tekenkunsten zullen hier heel belangrijk voor zijn. Ik begrijp wel dat de contest dan minder toegankelijker is onder puur 2d grafici onder ons (toch hangt dit imo veel af van de stijl die je gaat hanteren).
Als voorbeeldje:
[Led zeppeling] - stairway to heaven
Eigen kijk op dit nummer, dus je kan kiezen voor het nummer in geheel, de titel, een fragment, de onderliggende gedachte, de tijdsframe waar dit nummer in past, of in dit geval ook mogelijk het "backwards" fragmentje.
klassieke interpretatie:

alternatieve interpretaties:

Voorbeeld 3 (te groot)
Zo krijgen we eens een contest die de true artist uit ons haalt
just my 2 cents
Zoiets als aan de hand van een stuk tekst (gedicht/muziektekst/roman/thriller/bijbel etc) een (2d) wereld/sfeerbeeld creeëren. De interpretatie, de visualisatie, de stijl, maar voor al de tekenkunsten zullen hier heel belangrijk voor zijn. Ik begrijp wel dat de contest dan minder toegankelijker is onder puur 2d grafici onder ons (toch hangt dit imo veel af van de stijl die je gaat hanteren).
Als voorbeeldje:
[Led zeppeling] - stairway to heaven
Eigen kijk op dit nummer, dus je kan kiezen voor het nummer in geheel, de titel, een fragment, de onderliggende gedachte, de tijdsframe waar dit nummer in past, of in dit geval ook mogelijk het "backwards" fragmentje.
klassieke interpretatie:

alternatieve interpretaties:

Voorbeeld 3 (te groot)
Zo krijgen we eens een contest die de true artist uit ons haalt
just my 2 cents
|-----|
|-----|
|-----|
|-----|
|-----|
Mijn interpretatie van Stairway to heaven
|-----|
|-----|
|-----|
|-----|
Mijn interpretatie van Stairway to heaven
Verwijderd
jaaaaa..!! jij hebt goeie ideejen... zijkant bestelbus lijkt me wel iets cools..wheeler schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:39:
Alweer een poster?ik snap dat we niet elke keer het ultieme onderwerp kunnen verzinnen maar bij 2D valt ook te denken aan bewegwijzering (ziekenhuis?), DVD hoes (actiefilm?), omslag boek (streekroman?), zijkant bestelbus (klusbedrijf?) of infographic (flightplan?).
edit: trouwens.. misschien is een t-shirt ontwerpen een leuk idee. .. ?/!?!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 17:37 ]
Verwijderd
Degene die wint krijgt het ontwerp op een t-shirt thuisgestuurtVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:36:
[...]
jaaaaa..!! jij hebt goeie ideejen... zijkant bestelbus lijkt me wel iets cools..
edit: trouwens.. misschien is een t-shirt ontwerpen een leuk idee. .. ?/!?!
Klinkt maf, maar voor een paar euro laat je dat doen tegenwoordig
Windows XP theme of Ontwerp eigen OS qua design?
(Including wallpaper, Visual theme enz...)
(Including wallpaper, Visual theme enz...)
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 30-03-2005 19:06 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
mag nog tot vanavond in worden geleverd, dus morgen pas 
Ik weet niet precies wat ik van je onderwerp moet denken, aan de ene kant is de uitdaging te groot. Ik zelf ben een mislukte tekenaar
dus qua tekenen zal ik niet veel op papier krijgen. En ik denk dat dat voor meer mensen hier geldt (correct me if im wrong)
Maar aan de andere kant, trekt me dat toch ook weer aan. Het vegroot de uitdaging wel, dus misschien dat er juist weer veel andere mensen mee doen die bij de vorige contest niet mee hebben gedaan.
ach...
ik heb toch geen tijd om mee te doen, moet examens leren...
uhm, ik heb dus wel tijd

edit:
reactie @ liquid
reactie @ liquid
Ik weet niet precies wat ik van je onderwerp moet denken, aan de ene kant is de uitdaging te groot. Ik zelf ben een mislukte tekenaar
Maar aan de andere kant, trekt me dat toch ook weer aan. Het vegroot de uitdaging wel, dus misschien dat er juist weer veel andere mensen mee doen die bij de vorige contest niet mee hebben gedaan.
ach...
ik heb toch geen tijd om mee te doen, moet examens leren...
uhm, ik heb dus wel tijd
[ Voor 84% gewijzigd door Geert.H op 30-03-2005 21:23 ]
Verwijderd
Het ziet er naar mijn mening momenteel zó uit:
Bedrijvigheid
Folder (3 luik)
Logo, Huistijl
Website-ontwerp
Layout ontwerp
Flyer
Een persiflage
Zijkant bestelbus
Creatief
Wezen uit een fantasie wereld
Echte handwerk
Creatief met typografie
T-Shirt
Trouwkaart
Sfeerbeeld creeëren (muziek)
propagandaposter
Multimedia
Computergame CD/DVD-rom
Wallpaper
Theme (Windows/linux/mobiel)
Comsumenten
CD/DVD hoesje
CD Cover
Omslag boek
Boekenlegger
Postzegels
Wat ik wil zeggen
Je kunt ontwerpen als zijnde een grafisch vormgever / dtp'er. Je kunt ontwerpen als kunstenaar en creatief persoon, uiting van emotie en sfeer in vorm/kleur/typografie. Dan kun je ontwerpen als computer-techniekus. En je kunt weer aan de slag voor de verkoop.
Een 2D contest zoals waar wij mee begonnen zijn, was een photoshop-skills contest. Het melkpak sloeg in als een bom, en er kwamen super toffe ontwerpen uit. Nu was dit wel een grafisch vormgever of dtp'er contestje, en was het niet weggelegd voor iemand die gewoon simpelweg iets kan met PS. Verkoopbaarheid was een crieteria, dit houdt in dat je geen kunstenaar achtige dingen kunt gaan maken.
De poster van het blazzfestival was ook weer een hoogstandje beroepskennis. Vandaar dat het slim is, als we ons niet bezig gaan houden met kunst. We leren van het maken van een huisstijl, of het maken van een bedrijfauto. Want, je kunt tenslotte beter hier op je bek gaan, dan bij een klant
Alle gekheid op een stokje. Degene die deze 2D contest mooi verzorgt en die uiteindelijk de Startpost maakt raad ik aan een uitdaging te zoeken in de contest. Criteria kun je niet verzinnen als je zegt; maak een creatie bij dit liedje. Als een witte streep dat liedje beschrijft, kun je moeilijk gaan beoordelen.
Genoeg gelult, ik zou zeggen; nieuwe poll met de genoemde idëeen.
Bedrijvigheid
Folder (3 luik)
Logo, Huistijl
Website-ontwerp
Layout ontwerp
Flyer
Een persiflage
Zijkant bestelbus
Creatief
Wezen uit een fantasie wereld
Echte handwerk
Creatief met typografie
T-Shirt
Trouwkaart
Sfeerbeeld creeëren (muziek)
propagandaposter
Multimedia
Computergame CD/DVD-rom
Wallpaper
Theme (Windows/linux/mobiel)
Comsumenten
CD/DVD hoesje
CD Cover
Omslag boek
Boekenlegger
Postzegels
Wat ik wil zeggen
Je kunt ontwerpen als zijnde een grafisch vormgever / dtp'er. Je kunt ontwerpen als kunstenaar en creatief persoon, uiting van emotie en sfeer in vorm/kleur/typografie. Dan kun je ontwerpen als computer-techniekus. En je kunt weer aan de slag voor de verkoop.
Een 2D contest zoals waar wij mee begonnen zijn, was een photoshop-skills contest. Het melkpak sloeg in als een bom, en er kwamen super toffe ontwerpen uit. Nu was dit wel een grafisch vormgever of dtp'er contestje, en was het niet weggelegd voor iemand die gewoon simpelweg iets kan met PS. Verkoopbaarheid was een crieteria, dit houdt in dat je geen kunstenaar achtige dingen kunt gaan maken.
De poster van het blazzfestival was ook weer een hoogstandje beroepskennis. Vandaar dat het slim is, als we ons niet bezig gaan houden met kunst. We leren van het maken van een huisstijl, of het maken van een bedrijfauto. Want, je kunt tenslotte beter hier op je bek gaan, dan bij een klant
Alle gekheid op een stokje. Degene die deze 2D contest mooi verzorgt en die uiteindelijk de Startpost maakt raad ik aan een uitdaging te zoeken in de contest. Criteria kun je niet verzinnen als je zegt; maak een creatie bij dit liedje. Als een witte streep dat liedje beschrijft, kun je moeilijk gaan beoordelen.
Genoeg gelult, ik zou zeggen; nieuwe poll met de genoemde idëeen.
2 duimen omhoog voor je kwaliteits berichten! (Oeverloos geklep samengevat)
Verwijderd
Misschien dat ik 't verkeerd begrepen heb, maar ik zie deze contests niet als oefening voor m'n werk. Sterker nog, ik ben programmeur en behalve het netjes uitlijnen van m'n sourcecode heeft 't weinig grafisch. Mijn interesse komt dan ook vooral uit de hobby sfeer.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:49:
Je hebt gelijk als je zegt dat de laatste 2 opdrachten voornamelijk over vormgeving gingen, maar dat hoeft van mij niet de doelstelling te zijn van deze contests. Het leuke aan 2D is dat er zo veel aspecten en technieken zijn. Die foto restyle is een goed voorbeeld. Zoiets zou ik best weer willen doen.
Bij het bedenken van een vorige contest kwam het idee naar voren voor een isometrisch gedeelte van een flatgebouw, ook erg leuk en weer heel anders.
Een bepaald gevoel of uitdrukking uitbeelden zoals eerder genoemd is, geeft heel veel mogelijkheden en is ook best een uitdaging. Techniek en/of stijl kan je daarbij vrij laten, zolang het maar 2D is.
Ik dacht dat het meer ging over de mate van beoordeelbaarheid. Wie bepaald of een "gevoel" goed is uitgewerkt? Ik denk dat het "beroepsmatige" je ertoe dwingt om het wat meer binnen een kader te zetten, daar wordt het ook eerlijker en bovendien spannender van m.i.
Verwijderd
Dat was ook mijn punt.
Is het dus een contest voor de "hobbyisten", of voor de "vakidioten'? Ik vind het heerlijk als "vakidioot" te oefenen, en allemaal dingen uit te proberen. Als hobbyist heb je vaak, niet altijd, beperkingen, en vind je maar bepaalde raakvlakken leuk. Bijvoorbeeld, fotoshoppen (letterlijk). Of de ander vind het leuk iets te veranderen.
Hoe échter, en hoe beperkter, hoe beter en leuker de resultaten, lijkt mij.
Is het dus een contest voor de "hobbyisten", of voor de "vakidioten'? Ik vind het heerlijk als "vakidioot" te oefenen, en allemaal dingen uit te proberen. Als hobbyist heb je vaak, niet altijd, beperkingen, en vind je maar bepaalde raakvlakken leuk. Bijvoorbeeld, fotoshoppen (letterlijk). Of de ander vind het leuk iets te veranderen.
Hoe échter, en hoe beperkter, hoe beter en leuker de resultaten, lijkt mij.
ok, de score's? 
hmm, bij mij was het al 0:00
hmm, bij mij was het al 0:00
[ Voor 61% gewijzigd door Geert.H op 31-03-2005 00:00 ]
Beoordeelbaarheid hoeft toch niet altijd vanuit de professionele oogpunt te gebeuren? Een klant die felgroen en felroze mooi vind zal niet gaan voor de blauw met oranje design. Natuurlijk kan (en moet) je (soms) als een professional de opdrachtgever sturen, maar dat even terzijde. Een beoording van een creatiefwerkje is vrijwel altijd gedeeltelijk of in zijn geheel subjectief. Dat kun je ook zien aan de feedback lezen die men hierboven geven. Db bijvoorbeeld kijkt heel erg vanuit de opdrachtgeversoogpunt en een ander misschien naar het gevoel wat de poster uitstraalt. De een vindt teksthelderheid belangrijker dan beeldhelderheid. En toch zullen deze beide scores met verschillende aandachtspunten uiteindelijk één winnaar toewijzen.
Ik geef toe een sfeerbeeld creeëren is absoluut moeilijk. Maar als je zoals SnipeZ ook benadrukt, de stijl / techniek, vrij laat, dan is het alweer stukken toegankelijker voor de meeste mensen. Zo zal je bijvoorbeeld (als ze meedoen): een Nozzman schilderij krijgen, of DarkX gaat in zijn favoriete programma illustrator werken, terwijl Aardbei met zijn wacom een cartoony draai eraan geeft, of dat Features zijn modern impressionisme skillz gaat geruiken en Xangadix surrealistisch gaat classicpainten. En nog talloze mensen die ik nog niet opgenoemd heb. Ik weet niet of je het gemerkt heb, maar op dit kleine stukje forum loopt echt ongelovelijk veel talent rond en diverse stijlartiesten rond.
Wat betreft mijn voorbeeld van Led zeppeling - stairway to heaven, dat was ook slechts een voorbeeld. Natuurlijk kan je met lijntjes een trap tekenen en zeggen dat je klaar bent, natuurlijk kan je met een streepje nog zoveel erbij vertellen waarom je dat gedaan hebt, maar als je uitleg in de afbeelding niet naar voren komt, dan houdt het al snel op (en zul je waarschijlijk niet winnen)
Maar het kan toch ook een verhaal zijn. Voordat The Lords Of The Rings trilogie verfilmd werd bestond deze wereld alleen op papier en schrift (de tekenfilms van lotr vergeten we even voor het gemak
).
Maar het kan ook iets simpelers zijn zoals al eerder door iemand aangegeven een boekomslag aan de hand van een fictieve (lees:niet bestaand) roman etc.
Maar goed, misschien hebben jullie wel gelijk, want tot nu toe zijn de meeste contests meer dtp gericht en als de meerderheid daarom vraagt, dan krijg je veel meer deelnemers enzo
btw: hoewel ik ook in de grafimedia zit ben ik (tot nu toe) meer een lurker geweest dan een deelnemer, dus niet schrikken als je in mijn berichtje genoemd wordt
Ik geef toe een sfeerbeeld creeëren is absoluut moeilijk. Maar als je zoals SnipeZ ook benadrukt, de stijl / techniek, vrij laat, dan is het alweer stukken toegankelijker voor de meeste mensen. Zo zal je bijvoorbeeld (als ze meedoen): een Nozzman schilderij krijgen, of DarkX gaat in zijn favoriete programma illustrator werken, terwijl Aardbei met zijn wacom een cartoony draai eraan geeft, of dat Features zijn modern impressionisme skillz gaat geruiken en Xangadix surrealistisch gaat classicpainten. En nog talloze mensen die ik nog niet opgenoemd heb. Ik weet niet of je het gemerkt heb, maar op dit kleine stukje forum loopt echt ongelovelijk veel talent rond en diverse stijlartiesten rond.
Wat betreft mijn voorbeeld van Led zeppeling - stairway to heaven, dat was ook slechts een voorbeeld. Natuurlijk kan je met lijntjes een trap tekenen en zeggen dat je klaar bent, natuurlijk kan je met een streepje nog zoveel erbij vertellen waarom je dat gedaan hebt, maar als je uitleg in de afbeelding niet naar voren komt, dan houdt het al snel op (en zul je waarschijlijk niet winnen)
Maar het kan toch ook een verhaal zijn. Voordat The Lords Of The Rings trilogie verfilmd werd bestond deze wereld alleen op papier en schrift (de tekenfilms van lotr vergeten we even voor het gemak
Maar het kan ook iets simpelers zijn zoals al eerder door iemand aangegeven een boekomslag aan de hand van een fictieve (lees:niet bestaand) roman etc.
Maar goed, misschien hebben jullie wel gelijk, want tot nu toe zijn de meeste contests meer dtp gericht en als de meerderheid daarom vraagt, dan krijg je veel meer deelnemers enzo
btw: hoewel ik ook in de grafimedia zit ben ik (tot nu toe) meer een lurker geweest dan een deelnemer, dus niet schrikken als je in mijn berichtje genoemd wordt
zo,
Maffioso heeft vanmorgen nog net gestemd, helaas hebben DarkX en Hugo niet meer gestemd.
DE UITSLAG
ik hou het spannend hoor
winnaars in categorien
Beste in de categorie Creativiteit: DarkX (156)
Beste in de categorie Uitwerking: wheeler (116)
Beste in de categorie Aantrekkingskracht: upselen (97)
Totaal ranglijst
Winnaar: upselen (110)

2de plaats: wheeler (107)

3de plaats: DarkX (94)

gefeliciteerd upselen, aan jou de fantastische taak om het thema van de volgende contest te verzinnen, een startpost op te zetten, deze aan de mods te mailen ter goedkeuring en uiteindelijk de stemmen te tellen
de xsl: http://www.rikkertkoppes.com/troep/got/2dv3/uitslag.xls
(het tabje ranglijst negeren)
Maffioso heeft vanmorgen nog net gestemd, helaas hebben DarkX en Hugo niet meer gestemd.
DE UITSLAG
ik hou het spannend hoor
winnaars in categorien
Beste in de categorie Creativiteit: DarkX (156)
Beste in de categorie Uitwerking: wheeler (116)
Beste in de categorie Aantrekkingskracht: upselen (97)
Totaal ranglijst
Winnaar: upselen (110)

2de plaats: wheeler (107)

3de plaats: DarkX (94)

gefeliciteerd upselen, aan jou de fantastische taak om het thema van de volgende contest te verzinnen, een startpost op te zetten, deze aan de mods te mailen ter goedkeuring en uiteindelijk de stemmen te tellen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 11:11 ]
Terechte winnaar. Stond bij mij op alle fronten op nr. 1. Gefeliciteerd!.
Hippe sjit
upselen kies en maak eens even snel een nieuwe contest dan heb ik weer wat om me op uit te leven op stage
Gefeliciteerd aan de winnaars!
Woohoo! Alweer gewonnen met verliezen
Damn wat ben ik slecht
Woohoo! Alweer gewonnen met verliezen
Damn wat ben ik slecht
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
die weeler is gewoon een dance valley kopie....dat daar punten aan zijn gegeven 
upsulen verdiende winnaar, ondanks dat het volgens mij meer een trance/dance identity heeft dan "blazz" (wat blazz ook zou mogen wezen) strak design

upsulen verdiende winnaar, ondanks dat het volgens mij meer een trance/dance identity heeft dan "blazz" (wat blazz ook zou mogen wezen) strak design
Verwijderd
http://www.ikwileenwebsite.nl/GoT/blazzfinal.jpg
nee dat ziet er leuk uit, beter goed gejat dan slecht verzonnen, hoewel dat jatten best meevalt, het heeft gewoon een goede nature uitstraling.
slecht verzonnen slechte verliezer.
nee dat ziet er leuk uit, beter goed gejat dan slecht verzonnen, hoewel dat jatten best meevalt, het heeft gewoon een goede nature uitstraling.
slecht verzonnen slechte verliezer.
Verwijderd
misschien moet je eens wat poster boeken erop na slaan en je wat meer verdiepen in Typografie dan zie je het unieke van mijn ontwerp puistenkop, verder had ik geen intentie om te winnen dus ik voel me geen verliezer..Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:06:slecht verzonnen slechte verliezer.
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:57:
Ik heb weinig zin om met mensen die anderen voor puistenkop uitmaakt een discussie aan te gaan maar wil je toch even vragen mij een poster van een Dancevalley te sturen die voor de helft op die van mij lijkt. praten we dan verder.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:20:
[...]
misschien moet je eens wat poster boeken erop na slaan en je wat meer verdiepen in Typografie dan zie je het unieke van mijn ontwerp puistenkop, verder had ik geen intentie om te winnen dus ik voel me geen verliezer..
Verwijderd
zomaar puistenkop haha
http://www.dancevalley.nl/
zoek hier maar ff rond, het enigste wat overeen kan komen zijn gras en lucht, nou zoek dan ook maar hier zoeken: http://images.google.nl/i...es?hl=nl&lr=&q=gras+lucht
owh je hebt het design gewoon gejat
zoek hier maar ff rond, het enigste wat overeen kan komen zijn gras en lucht, nou zoek dan ook maar hier zoeken: http://images.google.nl/i...es?hl=nl&lr=&q=gras+lucht

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 14:37 ]
Verwijderd
iemand uit 1985 die mij een slechte verliezer noemt met een slecht verzonnen ontwerp ga ik natuurlijk niet vertroetelen, ik wil best opzoek gaan naar een aantal voorbeelden van de dancevalley identity als je dat op prijs stelt, het lijkt me alleen niet echt een nuttige aanvulling op dit topicwheeler schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:30:
[...]
[...]
Ik heb weinig zin om met mensen die anderen voor puistenkop uitmaakt een discussie aan te gaan maar wil je toch even vragen mij een poster van een Dancevalley te sturen die voor de helft op die van mij lijkt. praten we dan verder.
Verwijderd
beetje flauw gezever, en waar lijkt dit dan volgens jou op http://www.njoy.nl/Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:57:
Verwijderd
lijkt ergens op......... kan het alleen zo goed niet plaatsen.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:47:
[...]
beetje flauw gezever, en waar lijkt dit dan volgens jou op http://www.njoy.nl/
Verwijderd
ja, zo kun je nog wel even doorgaan
waar lijkt dit op?

laten we hier even mee ophouden en een nieuw onderwerp verzinnen voor de volgende contest
waar lijkt dit op?

laten we hier even mee ophouden en een nieuw onderwerp verzinnen voor de volgende contest
omg triest gedoe hier zeg 

Kzie nergens een design die er op lijkt, anyway, so what, het is wel zelf gemaakt. daar gaat het ook om!Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:36:
zomaar puistenkop haha
[ Voor 89% gewijzigd door Jamaicaman op 31-03-2005 14:53 ]
Hmm beetje minder, heb niet gewonnen 
Grapje
Had ik wel verwacht met al die andere mooie dingen van de andere deelnemers.
Upselen congrats
.. zker verdiende overwinning, zag er ernstig strak uit 
Ik ben zeker met de volgende contest weer van de partij.. Dit is echt een leuke uitdaging om je skills/creativiteit te testen. Ja, ik vond het een hele leuke wedstijd..
Trouwens, al dat geblaat boven mij met wie op wat nou geinspireerd is .. nok dr mee, en doe zelf eens met de volgende 2d contest mee

Grapje
Upselen congrats
Ik ben zeker met de volgende contest weer van de partij.. Dit is echt een leuke uitdaging om je skills/creativiteit te testen. Ja, ik vond het een hele leuke wedstijd..
Trouwens, al dat geblaat boven mij met wie op wat nou geinspireerd is .. nok dr mee, en doe zelf eens met de volgende 2d contest mee
Idd. Bovendien kun je tegenwoordig bijna niks meer ontwerpen wat niet ergens anders op lijkt. Als je even zoekt kun je waarschijnlijk voor alle ontwerpen wel iets soortgelijks vinden.Psboy schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:00:
Hmm beetje minder, heb niet gewonnen
GrapjeHad ik wel verwacht met al die andere mooie dingen van de andere deelnemers.
Upselen congrats.. zker verdiende overwinning, zag er ernstig strak uit
noplayer: je mag me even e-mailen aangezien jou profile smetteloos wit is.
Wanneer komt de volgende contest ongeveer online?
Wanneer komt de volgende contest ongeveer online?
Verwijderd
gefeliciteerd upselen!
en als je jaloers bent dat iemand hoger is geeindigd dan jij kun je dat ook gewoon zeggen i.p.v. hem van plagiaat te gaan beschuldigen. maar laten we er nu maar over ophouden. iedereen heeft érgens zijn inspiratie vandaan, en hij heeft dat misschien van dance-valley. Upselen heeft zijn stijl vast ook niet helemaal zelf bedacht denk ik zo maar. Ik heb mijn poster ook niet helemaal zelf verzonnen, niemand heeft dat, iedereen heeft zijn inspiratie wel ergens vandaan. Dat de een iets meer ergens anders op lijkt dan de ander kan ik ook niks aan doen, zolang het maar niet precies hetzelfde is.
en als je jaloers bent dat iemand hoger is geeindigd dan jij kun je dat ook gewoon zeggen i.p.v. hem van plagiaat te gaan beschuldigen. maar laten we er nu maar over ophouden. iedereen heeft érgens zijn inspiratie vandaan, en hij heeft dat misschien van dance-valley. Upselen heeft zijn stijl vast ook niet helemaal zelf bedacht denk ik zo maar. Ik heb mijn poster ook niet helemaal zelf verzonnen, niemand heeft dat, iedereen heeft zijn inspiratie wel ergens vandaan. Dat de een iets meer ergens anders op lijkt dan de ander kan ik ook niks aan doen, zolang het maar niet precies hetzelfde is.
Alles wat je maakt is ergens gekopieerd. Misschien onbewust maar creativiteit is wat dat betreft relatief (leuke TV programma's over gemaakt). Dat neemt gewoon niet weg dat de top 3 erg sterk was.
upselen congrats.
wheeler en darkx, mooie plaatsen, goed werk.
Overigens ben ik het niet eens met het "design van een website kan worden gejat" verhaal. Alles wat je hier doet kan gekopieerd worden. Als jij slecht éénmalig origineel kunt zijn met een website ben je geen designer. Daarnaast trekt webdesign denk ik meer spelers die meedoen aan het design spelletje (simpelweg omdat ook proggers dan de overstap wel eens willen maken). Daar komt bij dat op design gebied en Internet praktisch alles al gedaan en gezien is dusss..
Ben benieuwd wat je ervan maakt upselen
upselen congrats.
wheeler en darkx, mooie plaatsen, goed werk.
Overigens ben ik het niet eens met het "design van een website kan worden gejat" verhaal. Alles wat je hier doet kan gekopieerd worden. Als jij slecht éénmalig origineel kunt zijn met een website ben je geen designer. Daarnaast trekt webdesign denk ik meer spelers die meedoen aan het design spelletje (simpelweg omdat ook proggers dan de overstap wel eens willen maken). Daar komt bij dat op design gebied en Internet praktisch alles al gedaan en gezien is dusss..
Ben benieuwd wat je ervan maakt upselen
Verwijderd
Pardon? bij deze krijg jij van mij de stempel druiloor als bedankje voor het feit dat je mij volledig onterecht de stempel jarloers opplakt .. en dat terwijl ik toch echt duidelijk aangaf niet mee te doen om het wedstrijd elementVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:23:
en als je jaloers bent dat iemand hoger is geeindigd dan jij kun je dat ook gewoon zeggen i.p.v. hem van plagiaat te gaan beschuldigen.
gelukkig zijn er nog mensen die wel een unieke creatie kunnen vormgever, anders leek namelijk alles op elkaar....Monkey see monkey do, this Monkey DON'T. btw. Heb je weleens iets gezien wat op de mijne lijkt?Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:23:
Ik heb mijn poster ook niet helemaal zelf verzonnen, niemand heeft dat, iedereen heeft zijn inspiratie wel ergens vandaan. Dat de een iets meer ergens anders op lijkt dan de ander kan ik ook niks aan doen, zolang het maar niet precies hetzelfde is.
Verwijderd
Hey gefeliciteerd allemaal! Gave contest en mijn 4e plek is toch wel genoeg voor mijn ego
Ik zie uit naar de volgende contest! Misschien een politiek pamflet?
Oftewel voor iedereen: hou het een beetje netjes en inhoudelijk
[ Voor 16% gewijzigd door gorgi_19 op 31-03-2005 18:21 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
Excuses........gorgi_19 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:16:
Oftewel voor iedereen: hou het een beetje netjes en inhoudelijk

fijn maar dan zijn zulke offtopic posts ook geen drol waard.
dank
[ Voor 10% gewijzigd door Willem op 31-03-2005 18:55 ]
huh, als ik het een beetje goed na reken kom ik uit op een 10e plek ipv 13e, maar het zou aan mij kunnen liggen.
upselen, gefeliciteerd met je 1e plek, en de rest ook. 't was een leerzame contest (of niet upselen
)
upselen, gefeliciteerd met je 1e plek, en de rest ook. 't was een leerzame contest (of niet upselen
edit:
typo
typo
[ Voor 9% gewijzigd door Geert.H op 31-03-2005 19:00 ]
Verwijderd
Ja dat excel bestandje klopt volgens mij niet helemaal. Ik zou op de 2e plek geëindigd zijn met 0,0 punten
Ik vind Upselen de terechte winnaar. Opdat zijn keus voor de nieuwe contest even goed moge zijn als zijn affiche.
Ingenius doet trouwens erg blij zijn met z'n 6e plek. Geeft me meer zelfvertrouwen voor m'n intake bij het Grafisch Lyceum

Ik vind Upselen de terechte winnaar. Opdat zijn keus voor de nieuwe contest even goed moge zijn als zijn affiche.
Ingenius doet trouwens erg blij zijn met z'n 6e plek. Geeft me meer zelfvertrouwen voor m'n intake bij het Grafisch Lyceum
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:49:

Verwijderd
Congrats 
Wat betreft scores en de discussies erover.
Je wordt beoordeeld door de deelnemers. Net zoals er zo veel verschillende inzendingen zijn, zo lopen de beoordelingen uiteen. Iedereen kijkt er op een andere manier naar, that's life, lang leve de democratie.
Als je daar niet tegen kan, moet je niet meedoen imo.
En nu wil ik een nieuwe en leuke contest
Wat betreft scores en de discussies erover.
Je wordt beoordeeld door de deelnemers. Net zoals er zo veel verschillende inzendingen zijn, zo lopen de beoordelingen uiteen. Iedereen kijkt er op een andere manier naar, that's life, lang leve de democratie.
Als je daar niet tegen kan, moet je niet meedoen imo.
En nu wil ik een nieuwe en leuke contest
Krijg je er van als je zomaar mijn excel bestandje overneemt!
iedereen gefeliciteerd overigens met hun behaalde resultaat! op naar de volgende. Een logo ontwerpen vind ik ook een goed plan, maar om daar een goede opdracht bij te verzinnen is lastig geloof ik.
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Heeft upselen eigenlijk al wel gelezen dat hij winaar is en een nieuwe contest moet starten? Ik heb er zin in
Ik wil niet zeiken trouwens, maar kan iemand dat exel bestand naar iets anders zetten? M'n office heeft problemen met exel te installen en ik heb totaal geen zin om dat te reinstallen, en nee, openoffice ga ik ook niet gebruiken. Gewoon in een text bestand heb ik al genoeg aan (naam + scores dus).
Last.fm |
Verwijderd
is een screenshotje ook goed??Blade_V schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:17:
Ik wil niet zeiken trouwens, maar kan iemand dat exel bestand naar iets anders zetten? M'n office heeft problemen met exel te installen en ik heb totaal geen zin om dat te reinstallen, en nee, openoffice ga ik ook niet gebruiken. Gewoon in een text bestand heb ik al genoeg aan (naam + scores dus).

edit - das trouwes het totaal..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 14:32 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:29:
[...]
is een screenshotje ook goed??
[afbeelding]
edit - das trouwes het totaal..
offtopic:
Ja zo is ie goed
Ja zo is ie goed
[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 01-04-2005 18:11 ]
Last.fm |
Hmmm, door griep heb ik einddatum gemist, maar met een halfafgeronde wip met brakke typografie toch nog de derde plaats halen ben ik tevreden mee 
Jammer dat ik geen final kon maken en niet meegestemd heb, volgende keer beter
Wat is het volgende onderwerp?
Jammer dat ik geen final kon maken en niet meegestemd heb, volgende keer beter
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
hmm, De winaar heeft zich niet meer laten zien, en ik ben toch wel benieuwd wat voor contest hij/zij voor ons in petto heeft.
Zullen we Upselen maar gaan roepen?
O.K. daar gaan we met zijn allen. ik tel tot drie:
één... twee... drie...
UPSELEN!!!
zou ie het hebben gehoord?
[edit]wheeler was me voor
[/edit]
Zullen we Upselen maar gaan roepen?
O.K. daar gaan we met zijn allen. ik tel tot drie:
één... twee... drie...
UPSELEN!!!
zou ie het hebben gehoord?
[edit]wheeler was me voor
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 14:03 ]
UPSELEN!!!
offtopic:
pff, dit heeft wel een erg hoog offtopic gehalte
pff, dit heeft wel een erg hoog offtopic gehalte
[ Voor 21% gewijzigd door Geert.H op 03-04-2005 15:23 ]
Verwijderd
UPSELEEEEEEEN!!!!!
kunnen we anders niet gewoon een poll houden en dat iemand anders het nieuwe topic opent?
kunnen we anders niet gewoon een poll houden en dat iemand anders het nieuwe topic opent?
Verwijderd
Ik heb ze nog eens gelezen en er staat nergens in de regels dat de winnaar perse een onderwerp moet verzinnen of de nieuwe contest moet starten, dus als iemand zich geroepen voelt ? Polletje ofzo ?
Misschien dat ze qua kwaliteit (hee, dat klinkt leuk) wat te pittig zijn, maar er staan op worth1000 wel leuke onderwerpen tussen.
Misschien dat ze qua kwaliteit (hee, dat klinkt leuk) wat te pittig zijn, maar er staan op worth1000 wel leuke onderwerpen tussen.
Verwijderd
het is denk ik ook veel leuker om een onderwerp te kiezen d.m.v. een poll zodat je in ieder geval verzekerd bent van genoeg deelnemers.
Verwijderd
Sorry sorry sorry. Helemaal vergeten om dit weekend te kijken naar dit topic.
Iedereen een applause voor de inzendingen en het harde werk
Iedereen heeft goed werk geleverd.
Bedankt dat iedereen mij zo hoog gewaardeerd heeft en ik de contest dus heb gewonnen. Wat een eer
Ik lees even het topic goed door >>
EDIT
Ik ga vavavond het topic voor V4 van de 2D Contest maken. Ik zal zorgen dat iedereen een beetje zijn zin gaat krijgen... Dus, allemaal op F5 rammen om 12 uur vanavond.
Iedereen een applause voor de inzendingen en het harde werk
Bedankt dat iedereen mij zo hoog gewaardeerd heeft en ik de contest dus heb gewonnen. Wat een eer
Ik lees even het topic goed door >>
EDIT
Ik ga vavavond het topic voor V4 van de 2D Contest maken. Ik zal zorgen dat iedereen een beetje zijn zin gaat krijgen... Dus, allemaal op F5 rammen om 12 uur vanavond.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 19:14 . Reden: lees maar ]
ik hoop niet dat het een snowboard designen is, want dat is namelijk al een keer eerder gedaan (long long time ago)
Ski's designenLiquid schreef op maandag 04 april 2005 @ 00:50:
ik hoop niet dat het een snowboard designen is, want dat is namelijk al een keer eerder gedaan (long long time ago)

Wordt het iets maken met ijs enzo?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
net nu het lekker weer wordt/is, begint hij weer over koud en extreem!
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Maakt me niet uit, als die modjes een snel hun bed uit kruipen zodat we aan de contest kunnen beginnen
zou je idd niet zeggen als je die poster zietVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:36:
[...]
Pardon? bij deze krijg jij van mij de stempel druiloor als bedankje voor het feit dat je mij volledig onterecht de stempel jarloers opplakt .. en dat terwijl ik toch echt duidelijk aangaf niet mee te doen om het wedstrijd element
[...]

[ Voor 13% gewijzigd door HunterPro op 04-04-2005 09:45 ]
da's wel erg offtopic he, maargoed, dan maar in kleine lettertjes (dan is het minder erg denk ik)
je hebt al door waar dat getal op slaat denk ik
, herinner je m'n vorige ondertitel nog? en hoe ik daar aan kwam? en dat deze titel op een recentelijk event is doorgegeven aan een ander persoon?
je hebt al door waar dat getal op slaat denk ik
Heb je die modbreak niet gezien Hunter?
Het moest maar eens klaar zijn met gezeik, en jij roept het door deze post te doen weer opnieuw in het leven
Als het goed is gaat Upselen een nieuw topic openen overigens, goedkeuring is inmiddels al lang en breed gegeven
Het moest maar eens klaar zijn met gezeik, en jij roept het door deze post te doen weer opnieuw in het leven
Als het goed is gaat Upselen een nieuw topic openen overigens, goedkeuring is inmiddels al lang en breed gegeven
[ Voor 13% gewijzigd door Pelle op 04-04-2005 17:00 ]