@home snelheidsverhoging

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.813 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:10

Yucko

One clown to rule them all !

Geen matches
NoepZor schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:39:
Dat heb ik ook, 78 ~ 80kb/s
En de download is hier max 580 wat dus geen 5000kbit is (625 kb/s)
Ach ja ... je kunt niet alles hebben :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Geen matches
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Jun 28 2005 om 15:26:23 UTC+0200)

Download : 591.2 KByte/sec
Upload : 81.3 KByte/sec

vandaag is hij sneller dan gister, ook met ftp tegen de 600 aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:24

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Geen matches
En na een restart van modem ben ook ik geupgrade (regio Den Bosch, 5242).

Download:
104857600 bytes transferred. (561 KB/s) (00:03:02)

Upload:
10485760 bytes transferred. (73,5 KB/s) (00:02:19)

Vind het mooie getallen. Upload is raar genoeg ook hier iets hoger dan 'verwacht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Geen matches
FrostXL schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:27:
[...]

Ik ben ook nog niet geupgrade (5916 Venlo + breedband), heb het modem al een pauze van 5 min gegeven waarna nog geen verhoging was.
Hoop toch niet dat ze ons vergeten zijn. :/
Een bekende van mij uit Tegelen (5935 gemeente Venlo) rapporteert dat zijn verbinding vandaag verhoogd is (breedband).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: home
5275 is na restart v/h modem versneld.
@home Budget: 522/117kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:04
Geen matches
Hier (4709) ben ik ook sinds gisteravond geupgrade, snelheden stabiel rond de 575 KB/sec down en 82 KB/sec up. Waar ik erg blij mee ben is dat de downloadsnelheid niet zo superveel verhoogd is maar dat mijn upload wel een stuk hoger is dan ik had verwacht. Volgens de specificaties zou de max upload 75 KB/sec worden, dus ik had al op zo'n 70 KB/sec max gerekend i.v.m. overhead. Nu haal ik dus gewoon 12 KB/sec meer aan upload dan ik had verwacht, dat is dus bijna net zoveel extra als de totale uploadsnelheid bij breedband tot vorig jaar mei o.i.d. Gelukkig is de snelheid ook redelijk stabiel, ik was er wel even bang voor dat dat niet het geval zou zijn. I.i.g ben ik echt tevreden!

[ Voor 2% gewijzigd door CamU op 28-06-2005 23:36 . Reden: Postcode toegevoegd ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:27
Geen matches
Na een restart van mijn modem (Motorola) en een Speedtest(.nl) ben ik geupgrade

Postcode: 8043 (Zwolle)

Download
591.2 KB/sec (4730 kbps)

Upload
80.3 KB/sec (642 kbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 08:47
Geen matches
ik tik hem tegen de 615 aan met een stabiele download vanaf een 100.nl :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hier ook verhoogd , maar spectaculeer is het niet.

Ik had 470KB down , 64KB up , nou met de nieuwe snelheid heb ik 500KB download en upload van 68KB.

En dit heb ik gemeten met grote bestanden downloaden , niet speedtest want iedereen is op de eerste meters snel.Upload ook getest met bestand van 50MB.
Betreft grote bestanden downloaden is overal bij mij het zelfde , nieuwsgroepen , FTP , testbestand.Resultaat overal hetzelfde 500KB

Ten tweede loopt het hier ook niet stabiel meestal kom ik niet op 500KB uit.

Ik heb wel speedtest en coax.nl getest als nou daadwerkelijk de snelheid verhoogd was hier.Dat bleek daar ook uit.Gaf snelheid aan die ik voorheen nooit had. :O

Ik hoop dat dit nog rechttrekt dat ik ook op gemiddeld 580KB kan komen , valt nog in de marge van 10% ;)

Maar vrees het ergste , vorig jaar bij de verhoging ging het ook niet goed , 7mnd lang aangeklloit daarna ging het goed.

We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op postcode 6164 (Geleen) ook verhoogd.Upload ca 78 KB/s, download blijft rond de 500 KB/s.
Dus zeer teleurstellend.
Denk er hard over na om over te stappen naar ADSL bv. Versatel

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Geen matches
enschede (7523) 610 download vanaf een ftp en 80 strak upload na reset modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:28

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Resetten was bij mij niet nodig (staat ook niks geks in modemlog), SB5100E, ik haal nu PIEKsnelheden van bijna 580K, maar dat wisselt zeer sterk, tussen 425 en 550K/s sustained nu. Upload vrij strak rond de 80K/s Pings varieren ook nog zo rond de 30-40-50ms.

Afgelopen weken was het vrij brak, daarvoor strak 500+K/s en 59K up met pings tussen 10 en 20ms

van @home website strak 580K/s, daar moet dus nog 45K/s bij!

[ Voor 15% gewijzigd door Initial G op 29-06-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:26
Matched: snelheidsverhoging, home
580 down 70 up aris modem en 30 ms ping.
vind @home nog steeds achterlopen op de rest heb nu ook adsl direct van kpn @home verloopt 1 juli
heb nu met adsl direc(snelste abo)
890 down en 105 kb's up dus heel stuk beter.
@home moet echt investeren in hun netwerk en geen snelheidsverhogingen doen waar je niets aan hebt.want een downstream van 600 heb je niet echt nodig upstream is belangrijker.
en ping wat bij @home 30 is tegenwoordig nu bij adsl direct 0,5 ms.

@Home doe is wat nutig en investeer in nieuwe technologie(en @home telefonie kan stukker beter)

Greets Ron

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nu net ook. Internet deed raar dus ik modem reset. Internetten ging sneller en toen ik ging downloaden... :P Ook beter dus. Hebben hier @home budget en het is nu: 514/109 kbps (5768)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Henk007 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:48:
[...]

Een bekende van mij uit Tegelen (5935 gemeente Venlo) rapporteert dat zijn verbinding vandaag verhoogd is (breedband).
Ik ben nu idd ook geupped, top actie van @home, gaat ook nog vrij stabiel, op het moment.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11
amdboy1983 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:37:
580 down 70 up aris modem en 30 ms ping.
vind @home nog steeds achterlopen op de rest heb nu ook adsl direct van kpn @home verloopt 1 juli
heb nu met adsl direc(snelste abo)
890 down en 105 kb's up dus heel stuk beter.
@home moet echt investeren in hun netwerk en geen snelheidsverhogingen doen waar je niets aan hebt.want een downstream van 600 heb je niet echt nodig upstream is belangrijker.
en ping wat bij @home 30 is tegenwoordig nu bij adsl direct 0,5 ms.

@Home doe is wat nutig en investeer in nieuwe technologie(en @home telefonie kan stukker beter)

Greets Ron
Moet je ook niet kijken wat je nu meer betaald, ik vind de snelheid nog echt niet zo gek van @home hoor kwa prijs/snelheid. Dat ze ons nu een "gratis" verhoging geven zouden we blij om moeten zijn ipv dat we zeggen dat het nutteloos is. Denk je dat het @home stimuleert als iedereen het toch niet uitmaakt? Nou je kan zeggen wat je wil maar ik ben ontzettend blij met de hogere snelheden! Klasse @home _/-\o_

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

knorde schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:58:
[...]

Moet je ook niet kijken wat je nu meer betaald, ik vind de snelheid nog echt niet zo gek van @home hoor kwa prijs/snelheid. Dat ze ons nu een "gratis" verhoging geven zouden we blij om moeten zijn ipv dat we zeggen dat het nutteloos is. Denk je dat het @home stimuleert als iedereen het toch niet uitmaakt? Nou je kan zeggen wat je wil maar ik ben ontzettend blij met de hogere snelheden! Klasse @home _/-\o_
@Home moet jou bedanken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ondervinden jullie ook dat je minder snel kan downloaden in de avonduren sinds de verhoging? Ik haal met speedtest nu nog maar 160KB/sec terwijl het in de middag (als ik werk...) 580KB/sec is.

Voorheen kon ik tijdens de avonduren nog wel downloaden met 400KB/sec (ook met speedtest)...

Een verhoging die nog niet helemaal optimaal is dus hier in Harlingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Geen matches
In landgraaf (6373) haal ik down 595 en up 80, ik ben tevreden ermee :) Uploaden gaat in ieder geval RETE snel ;) Zal binnenkort eens posten wat ik van een 24MBit server haal, dan haal ik over langere tijd de max snelheid })

[ Voor 36% gewijzigd door F-Tim op 29-06-2005 19:19 . Reden: Zpelvoutje ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Initial G schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:12:
[...]

@Home moet jou bedanken hoor :)
Geachte klant,

Bedankt dat u sneller internet wil!
Wij zijn u erg dankbaar dat wij u internetsnelheid mogen verhogen.

Vriendelijke groeten,

@home 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

knorde schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:17:
[...]

Geachte klant,

Bedankt dat u sneller internet wil!
Wij zijn u erg dankbaar dat wij u internetsnelheid mogen verhogen.

Vriendelijke groeten,

@home 8)7
Nee meer zo van:
Geachte klant,

Ten eerste willen wij graag zeggen hoe fantastisch wij het vinden en hoe dankbaar we zijn voor het feit dat u al jaren klant bij ons bent. Des te meer waarderen wij uw maandelijkse steun aan onze organisatie, omdat wij nog altijd worstelen met de technische realisatie van onze (juridisch ingedekte) beloftes.
Wij zijn ons ervan bewust dat onze service nog veel te wensen overlaat, maar we willen in ieder geval onze goede wil tonen door te proberen een snelheidsverhoging door te voeren, om u niet te zeer achter te laten lopen qua snelheid. Dit doen we eerlijk gezegd alleen maar om niet al te negatief in het daglicht te komen staan, aangezien dat onze winstmarges in gevaar zou kunnen brengen, ooit.

Voor de problemen die u gaat tegenkomen adviseren wij u onze helpdesk te sponsoren, want voor niets gaat alleen de zon op, onze in-de-wacht-zet-muziekjes niet.

Vriendelijke groeten,
@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Initial G schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:31:
[...]

Nee meer zo van:
Geachte klant,

Ten eerste willen wij graag zeggen hoe fantastisch wij het vinden en hoe dankbaar we zijn voor het feit dat u al jaren klant bij ons bent. Des te meer waarderen wij uw maandelijkse steun aan onze organisatie, omdat wij nog altijd worstelen met de technische realisatie van onze (juridisch ingedekte) beloftes.
Wij zijn ons ervan bewust dat onze service nog veel te wensen overlaat, maar we willen in ieder geval onze goede wil tonen door te proberen een snelheidsverhoging door te voeren, om u niet te zeer achter te laten lopen qua snelheid. Dit doen we eerlijk gezegd alleen maar om niet al te negatief in het daglicht te komen staan, aangezien dat onze winstmarges in gevaar zou kunnen brengen, ooit.

Voor de problemen die u gaat tegenkomen adviseren wij u onze helpdesk te sponsoren, want voor niets gaat alleen de zon op, onze in-de-wacht-zet-muziekjes niet.

Vriendelijke groeten,
@Home
Hahaha vind um wel leuk, zo blijkt @home toch nog eerlijker dan we denken aangezien dit lang niet in alle gevallen voor komt. Zoals ze zelf dus altijd zeggen met jou op 1 lijn >:)

[ Voor 9% gewijzigd door knorde op 29-06-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 08:54

Jimbolino

troep.com

Geen matches
vanmiddag de helpdesk gebeld: door een fout van onze kant moeten we je modem opnieuw aanmelden, dit duurt 2 uur. Gelukkig kon ik na 30min weer gewoon internetten met de volgende snelheid:
600down/81up

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knorde schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:58:
[...]

Hier moet ik je gedeelte gelijk in geven.

Alleen prijs/snelheid niet , ik kom niet verder dan gemiddeld 500KB terwijl toch minimaal 580KB moet kunnen halen , heb je nog de marge van 10%.
Op dit moment zeg ik dus echt niet prijs/snelheid verhouding goed is bij @home.
Over de upload van mij maar te zwijgen.Ik blijf steken op 64KB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:20:
[...]

Hier moet ik je gedeelte gelijk in geven.

Alleen prijs/snelheid niet , ik kom niet verder dan gemiddeld 500KB terwijl toch minimaal 580KB moet kunnen halen , heb je nog de marge van 10%.
Op dit moment zeg ik dus echt niet prijs/snelheid verhouding goed is bij @home.
Over de upload van mij maar te zwijgen.Ik blijf steken op 64KB.
Dan vraag ik mij af of jij de oude snelheden niet gewoon nog hebt, dat zijn namelijk mijn oude waardes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Geen matches
knorde schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:17:
[...]

Dan vraag ik mij af of jij de oude snelheden niet gewoon nog hebt, dat zijn namelijk mijn oude waardes :?
Hij zal wel net als 90% van de mensen nog een instabiele verbinding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Geen matches
Download
493.2 KByte/sec
(=3946 kbps)
Upload
78.5 KByte/sec
(=628 kbps)

Hier (Groningen) is klaarblijkelijk wel de upload omhoog gegaan... niet de downloadstream...

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Geen matches
Initial G schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:42:
[...]
Hij zal wel net als 90% van de mensen nog een instabiele verbinding hebben.
90% lijkt me niet eens een beetje, maar gewoon zwaar overdreven. Vergeet niet dat je alleen de klagers te horen krijgt! Daarnaast kan het zijn dat hij z'n modem nog niet gereset heeft en dus nog gewoon de oude snelheid heeft, zoals ook al eerder geopperd.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:55

job

Geen matches
Hier in Groningen is op het com21 platform de download in elkgeval al stukken beter.
Haal nu zo'n 570KB/sec.
Upload is al tijden om te huilen: 30KB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Geen matches
CamU schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:08:
[...]

90% lijkt me niet eens een beetje, maar gewoon zwaar overdreven. Vergeet niet dat je alleen de klagers te horen krijgt! Daarnaast kan het zijn dat hij z'n modem nog niet gereset heeft en dus nog gewoon de oude snelheid heeft, zoals ook al eerder geopperd.
met instabiel bedoel ik snelheden die wisselen, dus niet vrijwel constant op het maximum maar vaak daaronder, met pings die niet altijd 15ms zijn, maar soms 12 dan weer 45 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Initial G schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:15:
[...]

met instabiel bedoel ik snelheden die wisselen, dus niet vrijwel constant op het maximum maar vaak daaronder, met pings die niet altijd 15ms zijn, maar soms 12 dan weer 45 etc.
Hier in Harlingen is het absurd slecht momenteel. Ik haal soms maar 14KB/sec in de avonduren! Ik download momenteel ook, maar meer dan 400 KB/sec haal ik al niet en het schommelt gigantisch.

Voor de verhoging was het een stuk beter in de avonduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
CamU schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:08:
[...]

Dat bedoel ik, 90% is wel heel erg zwaar overdreven. Daar komt bij zoals al gezegt werd dat dit wel heel erg lijkt op de oude snelheden dus ik zou zeggen reset de modem eens. Als het hetzelfde nog is en ook altijd die snelheid raad ik je aan na 1 juli contact op te nemen met @home en navraag te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:34
Geen matches
Zo de snelheden zijn weer eens omhoog terwijl het netwerk het niet eens aankan:

(Overgenomen op Thu Jun 30 2005 om 20:02:01 UTC+0200)

Download : 180.8 KByte/sec
Upload : 63.9 KByte/sec
Connection : 397.0 Conn/min
Ping test Nederland : 39.0 ms

Heb ik toch liever 450 kb/s down, 57kb/s up en een ping van 20 in de avonduren, en dan maar 510 als max als het rustig is :S

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knorde schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:17:
[...]

Dat zijn mijn oude waardes ook ongeveer alleen met 30KB omhoog gegaan in download. ;)

Alleen iedereen post hier waardes van Speedtest en daar zie ik snelheden staan die netjes zijn , maar hebben jullie dat ook op grotere bestanden?
Als voorbeeld Usenet downloaden , FTP , test bestand van 100MB etc etc.

Als ik zo'n speedtestje maakt wat dus bij mij zeer zeker niet betrouwbaar is krijg ik ook redelijke snelheden te zien alleen de upload niet.Maar ga ik dus grotere bestanden leechen dan is het na 2 seconde weer naar gemiddeld 500KB.Speedtest testje duurt ook maar 2 seconde ;)

Contact gehad met @home en zei zeiden Meneer................ Bij u is de snelheidsverhoging met succes doorgevoerd |:( Wij kunnen geen probleem detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Geen matches
Ik haal wel een uploadsnelheid van tegen de 80KB/s, maar download is zelfs lager dan eerst :?
Volgens speedtest op zo'n 450 gemiddeld, dit was altijd zo'n 500, en zou richting 600 moeten gaan volgens mij :?

Ik wacht het nog wel even af, heb er niet zo'n last van, maar ik wil wel graag naar de 600KB/s ;)

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:02:
[...]

Alleen iedereen post hier waardes van Speedtest en daar zie ik snelheden staan die netjes zijn , maar hebben jullie dat ook op grotere bestanden?
Als voorbeeld Usenet downloaden , FTP , test bestand van 100MB etc etc.
U vraagt, wij draaien. Een 100 MB bestand van http://speedtest.cistron.nl. Deze snelheid is hier sinds eergisteren representatief voor de uren 23:00 - 16:00, daarna begint de drukkere periode en haal ik rond de 570 KB/sec gemiddeld, scheelt niet echt veel dus. Ik merk trouwens wel dat het testen met een 100 MB file rond dat tijdstip al tricky is, want als je verbinding even een paar seconden op 200 - 400 KB/sec blijft hangen gaat de gemiddelde snelheid meteen 20 KB/sec omlaag. Een test met 1 GB zou dan nog beter zijn. Upload is hier strak 80 KB/sec gemeten over een upload van 10 MB naar een FTP server op de universiteit (UvT) en dat 24 uur per dag.

Afbeeldingslocatie: http://www.camielmaas.nl/got/100MBnieuwesnelheid.png

Snelheid is dus prima in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Geen matches
CamU schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:34:
[...]

U vraagt, wij draaien. Een 100 MB bestand van http://speedtest.cistron.nl. Deze snelheid is hier sinds eergisteren representatief voor de uren 23:00 - 16:00, daarna begint de drukkere periode en haal ik rond de 570 KB/sec gemiddeld, scheelt niet echt veel dus. Ik merk trouwens wel dat het testen met een 100 MB file rond dat tijdstip al tricky is, want als je verbinding even een paar seconden op 200 - 400 KB/sec blijft hangen gaat de gemiddelde snelheid meteen 20 KB/sec omlaag. Een test met 1 GB zou dan nog beter zijn. Upload is hier strak 80 KB/sec gemeten over een upload van 10 MB naar een FTP server op de universiteit (UvT) en dat 24 uur per dag.

[afbeelding]

gefeliciteerd! :)

nu wij nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/grebos/athome.JPG

Hier in Zwolle is de verhoging ook prima in orde !!

Dus ze kunnen het wel, het goed doorvoeren !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
CamU schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:34:
Ik haal hier "maar" 573KB/sec gemiddeld met die test... (om 07:28 in de ochtend)

Als dit nou enigzins stabiel zou zijn in de avonduren. Maar ik klaag verder niet, ik heb gisteren dtm 2 online gedaan (game gehost) met 12 deelnemers en dat ging echt perfect , super!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:47:
[afbeelding]

Was dat maar in regio Tilburg ook zo.. :(
Hier kom ik zelfs in de daluren niet boven de 500+, de upload is wel iets hoger geworden.
Gisteravond was het echt diep triest rond de klok van 9... 30KB down en 10KB up, en na bellen en mailen kom je niet verder dan: "We kunnen geen minimum snelheid garanderen" :(
Er is toch ook nog zoiets als redelijkheid van een verbinding???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:36
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:47:
[afbeelding]

Probeer het s'avond eens om 8 uur, dan is het hier in Zwolle net zo dramatisch (hier tenminste wel)

nu haal ik ook wel 580kB/s down en 80kB/s up, maar zodra het wat drukker wordt zakt de download onder de 300kB/s, upload zakt wel wat, maar niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Geen matches
Roermond:
10:37:01 (580.37 KB/s) - `10mb.bin' saved

Ik klaag niet, maar het valt wel een beetje tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:16
ik denk dat de omgeving kerkrade ook geupgrade is of op dit moment geupgrade word.

na meerdere tests met speedtest.net etc kom ik op:
download:
560-600kilobyte per sec (had ik van tevoren ook)

upload:
66-70 kilobyte per seconde.
wat me nogal tegenviel want ik ik zie andere mensen toch de 82kilobyte per sec halen.
voor de upgrade toen de upload cap was bij 62kilobyte per sec haalde ik rond de 60-61kilobyte.
Dus ik had gehoopt nu weer erg dicht tegen de cap aan te zitten, maar misschien werken ze er nog aan.
Dus ik neem aan dat @home nog eraan zit te werken.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 01-07-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 20-09 08:54

Jimbolino

troep.com

Geen matches
Exocet schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:10:
[...]Was dat maar in regio Tilburg ook zo.. :(
met "regio Tilburg" zul je wel een of ander boerendorp bedoelen wat in de buurt van Tilburg ligt, want hier in het centrum haal ik gewoon de max. snelheid. ~600kbyte/s

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:36
Na een keer de stroom van mn modem afhalen (een zwarte, die ook geschikt is voor telefonie (nu dus ff niet:p)) heb ik hier ook een verdubbeling van mn budgetsnelheid :)

Ohja, ik zit hier bij: leek1.gr.home.nl

[ Voor 12% gewijzigd door RedPixel op 01-07-2005 15:21 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go @home !!!!! LOL

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
P.K. schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:32:
[...]

Probeer het s'avond eens om 8 uur, dan is het hier in Zwolle net zo dramatisch (hier tenminste wel)

nu haal ik ook wel 580kB/s down en 80kB/s up, maar zodra het wat drukker wordt zakt de download onder de 300kB/s, upload zakt wel wat, maar niet heel veel.
Deze snelheid was s'avonds om 20:30 ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik kom dus net terug van vakantie en hoefde al niks meer te doen, de verhoging was er al doorheen en heb een strakke up van 80 k .. gaat lekker rap nou iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:28

Sorcerer8472

Mens sana?

Geen matches
Diaboluzzz in Haren, Groningen is ook naar 571kB/s down, 78.8kB/s up opgewaardeerd met z'n witte surfboarmodem, moest ik even van 'm meedelen :+

Mijn snelheid in Landgraaf is hetzelfde inmiddels, al heb ik een zwart modem (boeit dat nog wat? :P)

PS: Dit emulet wel lekker zeg :P Kan uppen met 10kB/s terwijl ik met bijna volle snelheid (~600 kB/s) (iets anders) download :o

[ Voor 29% gewijzigd door Sorcerer8472 op 01-07-2005 19:38 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Download : 581.1 KByte/sec
Upload : 75.7 KByte/sec

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robjuh_
  • Laatst online: 24-09 21:40
Geen matches
Ootmarsum (Twente)

(Overgenomen op Fri Jul 1 2005 om 20:54:14 UTC+0200)

Download : 614.1 KByte/sec
Upload : 77.1 KByte/sec
Connection : 310.0 Conn/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Robjuh_ schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:56:
Ootmarsum (Twente)

(Overgenomen op Fri Jul 1 2005 om 20:54:14 UTC+0200)

Download : 614.1 KByte/sec
Upload : 77.1 KByte/sec
Connection : 310.0 Conn/min
Ik dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen, maar wonen in Twente is op dit gebied niet zo verkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 00:34
Geen matches
heb nu wel een trage download rond 100KB/s en een up van 80KB/s regio Almelo.

Meer mensen hier last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

Geen matches
Ben hier @ Groningen weer gezakt naar de 60 kb/s up.. typisch... zijn dus nog flink aan 't kloten.

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

Geen matches
lak schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:18:
Ben hier @ Groningen weer gezakt naar de 60 kb/s up.. typisch... zijn dus nog flink aan 't kloten.
En nu weer @ 80 kb/s en 570 kb/s down... Als het nu ook eens zo blijft ben ik een blije eikel.

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robjuh_
  • Laatst online: 24-09 21:40
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:46:
[...]

Ik dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen, maar wonen in Twente is op dit gebied niet zo verkeerd :+
Neej kun je goed wonen hier :+, Maar gaat lekker altijd wel een stabiele verbinding hierzo

Had voor de verhoging een down van 530 kb/s en up 45 kb/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verbaas me een beetje over de teneur van de berichten hier. na wat lezen merk ik op dat hier vooral opmerkingen gepost worden met de strekking: "het is sneller, maar niet altijd max". moet dat dan zo zijn? in een tijd van grote technische verschuivingen in @home's kabelnet vind ik het al een hele prestatie dat mijn verbinding (jaja, bewust budget) altijd aanwezig is geweest en altijd max+5%.
ik heb helemaal niets te klagen. de prijs is goed voor de snelheid (66 Kbyte down en 15 up) en de snelheid is bijna wat ik vroeger voor het Basis abo betaalde :-).
m.i. ben ik er 1 van vele uit de categorie tweaker/kabel gewoongebruiker. exeem en azereus brengen voldoende muziek binnen, en dvd's huur ik wel bij videoland ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Geen matches
Blijft overigens heel typisch dat je bij speedtest in Firefox veel hogere snelheden behaalt. Probeer maar eens uit :D Lekker betrouwbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:34:
in een tijd van grote technische verschuivingen in @home's kabelnet vind ik het al een hele prestatie dat mijn verbinding (jaja, bewust budget) altijd aanwezig is geweest en altijd max+5%.
ik heb helemaal niets te klagen. de prijs is goed voor de snelheid (66 Kbyte down en 15 up) en de snelheid is bijna wat ik vroeger voor het Basis abo betaalde :-).
Het budget abonnement is veel stabieler qua snelheid omdat het zo traag is, die snelheid haal je altijd wel. Maar ik haal momenteel 200KB/sec op zondagmiddag terwijl ik @home breedband heb en voor de verhoging op zondagmiddag altijd 530KB/sec haalde. Daar ben ik niet blij mee. Ik werk en internet in het weekeinde en avonduren en nu is die snelheid gewoon ruk. Ik had voor de interneturen evengoed @home family kunnen nemen waare het niet dat ik in de nachturen download.

Ik klaag niet, maar vind dit weer een verhoging van niks. Doe dan geen verhoging als dit soort ellende ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: snelheidsverhoging
Klopt, budgetabbo - wat ik zelf heb - is hier in hengelo bij speedtest heel stabiel, ook sinds de snelheidsverhoging.Als je niet veel downloadt en "gamed", is het een prima snelheid om mee te surfen, emailen etc. Kom meestal uit op 66 KByte/sec ( = zo'n 519 kpbs), zelfs nog meer dan beloofd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Matched: snelheidsverhoging
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:04:
Klopt, budgetabbo - wat ik zelf heb - is hier in hengelo bij speedtest heel stabiel, ook sinds de snelheidsverhoging.Als je niet veel downloadt en "gamed", is het een prima snelheid om mee te surfen, emailen etc. Kom meestal uit op 66 KByte/sec ( = zo'n 519 kpbs), zelfs nog meer dan beloofd is.
Das natuurlijk ook niet zo gek he, 66KB/s bijna 10X zo laag en dus 10x minder belasting voor het netwerk. Het ligt ook lager dan het minimum wat de meeste breedband users ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
theoretisch op een bestand van 10 mb ben ik er 3 seconden sneller op geworden :D

voorheen was het 20seconden nu 17.

hengelo speeds zijn erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Initial G schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:42:
[...]

Das natuurlijk ook niet zo gek he, 66KB/s bijna 10X zo laag en dus 10x minder belasting voor het netwerk. Het ligt ook lager dan het minimum wat de meeste breedband users ervaren.
Je hebt gelijk, breedband is dan ook zo'n 10 keer sneller dan budget. Voor de snelheid van breedband zou ik - theoretisch 10 x 17,95 = 179, 50 euro betalen. Dus wat klagen jullie nou allemaal >:)

Maar ff serieus: ik kan met budget alles doen, ook mp3 downloaden gaat lekker snel, dus ik zou alleen op breedband overstappen als ik DVD's zou willen downloaden of heel veel online gamen., want anders merk je er n.m.m. toch te weinig van om een prijsverschil van 30 euro te rechtvaardigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was een van de eerste bij mij in de stad met een kabelaansluiting, ik heb alles meegemaakt met @home. Ze hebben hun Ups en Downs ;) das zeker.
Met name na de 100gulden actie of was het toe al euro :/ Er was toen zo'n stormloop dat het een jaar lang behelpen was met gehalveerde snelheden en een netwerk dat er regelmatig uit klapte.
(toen heb ik er wel eens over gedacht te kappen met @home)

Prijstechnish vind ik @home redelijk, ik heb zelf een breedband abo'tje van 50 Euro wat nog aardig goedkoop is als je geen vaste telefoonaansluiting hebt.
Met KPN moet ik altijd 40 euro abbo. betalen terwijl ik voor 15 Euro verbelde, dus die 40 euroaboonementskosten spaar ik mooi uit. :)
Mobiel krijg ik 150 gratis belminuten in de maand voor 20 euro en die minuten krijg ik geneens op per maand :P

Ik heb vrijdag op zaterdag de snelheidsverhoging gehad volgens mij en dendert lekker door. Hier staan constant 2 pc's online met games zoals Guildwars of BF2/DCF trekt ie nu makkelijk.
Ik ben pas vehuisd van een wijk met 90% @home gebruikers naar een wijk met 10% @home gebruikers. (Allemaal ADSL'ers) Wat een verschil met piekuren niet normaal!
In mijn oude wijk kon ik vaak op piekuren niet een normaal online gamen omdat ik maar 125down en 7 Up had |:(

(Overgenomen op Sun Jul 3 2005 om 16:46:35 UTC+0200)

Download : 626.2 KByte/sec
Upload : 73.0 KByte/sec
Connection : 175.0 Conn/min
Ping test Nederland : 16.0 ms
:*)

@Regio Deventer

Maar het geduld van de @Home gebruikers word eindelijk beloont, dank u @Home. _/-\o_

Moet er gewoon een :'( van laten..
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:15:
[...]

Je hebt gelijk, breedband is dan ook zo'n 10 keer sneller dan budget. Voor de snelheid van breedband zou ik - theoretisch 10 x 17,95 = 179, 50 euro betalen. Dus wat klagen jullie nou allemaal >:)

Maar ff serieus: ik kan met budget alles doen, ook mp3 downloaden gaat lekker snel, dus ik zou alleen op breedband overstappen als ik DVD's zou willen downloaden of heel veel online gamen., want anders merk je er n.m.m. toch te weinig van om een prijsverschil van 30 euro te rechtvaardigen
mooi toch, ik vind het bijvoorbeeld juist prettig om als ik om 20:00 beslis een film te willen kijken ik hem even snel kan downloaden als dat een trip naar de videotheek duurt :) (en dat mijn huisgenoten dan nog lekker kunnen internetten in de tussentijd) Kun je de film nog mooi van 2100 tot 2300 bekijken voor het slapengaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Initial G op 03-07-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Geen matches
jaaoie17 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:03:
heb nu wel een trage download rond 100KB/s en een up van 80KB/s regio Almelo.

Meer mensen hier last van
Net een test gedaan, m'n download is nu best wel hoog eigenlijk. De afgelopen week bijna nooit hoger dan 150. M'n upload, connection en ping zitten wel goed. Alleen m'n download sucks.

Download
269.0 KByte/sec
(=2152 kbps)

Upload
69.9 KByte/sec
(=559 kbps)

Connection
913.0 Conn/min

Ping test Nederland
13.0 ms

Volgens mij heb ik hier last van sinds het aansluiten van m'n telefonie modem. Las net dat ff de power eraf kan helpen. Nog niet eerder geprobeerd dus het ding gaat nu ff een half uur offline!!! Zal daarna melden of het beter is. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Geen matches
still fucked up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Hier in Maastricht (CM) ook upgrade gekregen. Volle 80k up en soms wel 670k down.
Ik vindt de verbinding wel minder stabiel geworden. Ik draai altijd DU-Meter en normaliter had ik een strakke grafiek van 500k constant (bij usenet downen met 4 servers). Nu springt ie constant tussen 485k en 670k. Zal wel beter worden in de komende weken neem ik aan 8) .

De upload is wel stabiel 80k, waar ik overigens heel blij met ben >:) thumbs up @home.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
heb heel het weekend als LAST gehad van traag internet... als ik iets wil leechen dan gaat dat wel redelijk. 600 kb/s en uppen is echt een drama nog geen 4 kb.

Natuurlijk heb ik dit alles getest op meerdere pc's en rechtstreeks via de modem.

Regio tilburg / 5035

zijn er meer mensen die er last van hebben gehad en nog steeds hebben zoals ik anders gaat ik vandaag eens bellen met men vrienden van athome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:48:

Ik ben pas vehuisd van een wijk met 90% @home gebruikers naar een wijk met 10% @home gebruikers. (Allemaal ADSL'ers) Wat een verschil met piekuren niet normaal!
In mijn oude wijk kon ik vaak op piekuren niet een normaal online gamen omdat ik maar 125down en 7 Up had |:(
@Regio Deventer
Volgens mij heeft @home maar 1 com controller in deventer dus theoretisch zou er geen verschil mogen zijn?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooK schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:30:
[...]

Volgens mij heeft @home maar 1 com controller in deventer dus theoretisch zou er geen verschil mogen zijn?
Wel apart dat alles in 1x goed is opgelost na meer dan 1 1/2 jaar gezeik met de verbinding. In die 3 dagen dat ik verhuisd ben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haal de 630KBs
:)

netjesvan @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik snap dat niet voor sommige mensen met brakke downs / goede ups.. Weet je dan echt zeker dat er ergens geen pc zit te trekken op die modem ?

Ik haal gewoon altijd vol de snelheid.. zal mischien ook wel zijn de enigste breedbander zijn hier in de wijk.. Heb de 1ste maand nog wel es rond piekuren gehad en vooral tussen 7 en 9 'sochtends niet kunnen gamen. Maar later lag dit dan weer aan de Uk'se server :+

Dus ik zit zeer goed hier dan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:06:
Ik snap dat niet voor sommige mensen met brakke downs / goede ups.. Weet je dan echt zeker dat er ergens geen pc zit te trekken op die modem ?

Ik haal gewoon altijd vol de snelheid.. zal mischien ook wel zijn de enigste breedbander zijn hier in de wijk.. Heb de 1ste maand nog wel es rond piekuren gehad en vooral tussen 7 en 9 'sochtends niet kunnen gamen. Maar later lag dit dan weer aan de Uk'se server :+

Dus ik zit zeer goed hier dan :)
Het is hier nu echt om te janken zo erg.

(Overgenomen op Mon Jul 4 2005 om 18:47:12 UTC+0200)

Download : 28.4 KByte/sec
Upload : 25.3 KByte/sec

Ik ga zo @home bellen, dit pik ik niet meer. Ik betaal hier geen 50 euro in de maand voor zeg. Tot een paar dagen geleden (voor de verhoging) was het prima, nu is het echt ruk geworden in de avonduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:48:
[...]

Het is hier nu echt om te janken zo erg.

(Overgenomen op Mon Jul 4 2005 om 18:47:12 UTC+0200)

Download : 28.4 KByte/sec
Upload : 25.3 KByte/sec

Ik ga zo @home bellen, dit pik ik niet meer. Ik betaal hier geen 50 euro in de maand voor zeg. Tot een paar dagen geleden (voor de verhoging) was het prima, nu is het echt ruk geworden in de avonduren.
Exact hetzelfde hier!
In welk postcode gebied zit je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:18:
[...]

Exact hetzelfde hier!
In welk postcode gebied zit je??
8861 DX te Harlingen. En jij?

Dat meen je niet? Ik heb de helpdesk gebeld en kreeg Ruud Kok aan de lijn. Die beweerde dat er niks aan de hand was. Hij wilde mij ook niet verder helpen omdat hij niks kon doen ofzo. Een melding ervan maken was zelfs teveel gevraagd.

Ik bel zo nog een keer in de hoop iemand te vinden die normaal overkomt aan de telefoon en mij ook normaal kan helpen of in iedergeval een klacht wil aannemen.... zucht

Aanvulling: net weer een keer gebeld. Weer wil men mij niet helpen. Als reden wordt opgegeven dat ik @home telefonie heb en dan moet ik maar met die helpdesk bellen. Maar dan sta je minimaal 2 uur in de wacht. Ik heb dat hele telefonie gebeuren trouwens niet eens meer, ik heb het 2 dagen in huis gehad (1 en 2 juni) en teruggestuurd omdat ik het niet wilde. Maar verwerken doen ze het niet en nu weigert de @home internet helpdesk mij te helpen.

Wat moet je hier nu mee? Moet ik een helpdesk voor telefonie bellen terwijl ik mijn @home internetmodem gewoon gebruik en wat kan in hemelsnaam telefonie doen voor mijn langzame verbinding? Ongefelijk :r

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:22:
[...]

8861 DX te Harlingen. En jij?

Dat meen je niet? Ik heb de helpdesk gebeld en kreeg Ruud Kok aan de lijn. Die beweerde dat er niks aan de hand was. Hij wilde mij ook niet verder helpen omdat hij niks kon doen ofzo. Een melding ervan maken was zelfs teveel gevraagd.

Ik bel zo nog een keer in de hoop iemand te vinden die normaal overkomt aan de telefoon en mij ook normaal kan helpen of in iedergeval een klacht wil aannemen.... zucht

Aanvulling: net weer een keer gebeld. Weer wil men mij niet helpen. Als reden wordt opgegeven dat ik @home telefonie heb en dan moet ik maar met die helpdesk bellen. Maar dan sta je minimaal 2 uur in de wacht. Ik heb dat hele telefonie gebeuren trouwens niet eens meer, ik heb het 2 dagen in huis gehad (1 en 2 juni) en teruggestuurd omdat ik het niet wilde. Maar verwerken doen ze het niet en nu weigert de @home internet helpdesk mij te helpen.

Wat moet je hier nu mee? Moet ik een helpdesk voor telefonie bellen terwijl ik mijn @home internetmodem gewoon gebruik en wat kan in hemelsnaam telefonie doen voor mijn langzame verbinding? Ongefelijk :r
hmm, minder leuk verhaal idd. Bidden en hopen dat het tijdelijk is? Als tip kan ik je alleen maar geven om assertief te zijn met de helpdesk, laat ze weten dat je het meent, maar wees niet onaardig.
Ze zullen dan heus niet zomaar ophangen, doen ze dat wel dan noteer je naam tijd en datum en stuur je een aangetekende brief met een klacht.

Jammer dat het zo gaat nogmaals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
@home toen straks aan de lijn gehad..

blijkt dat ik met mijn modem aanlog op een server waarvan ze weten dat ie k*t is.
Ik moet nu wachten totdat het opgelost is.. maar ze kunnen er niets over vertellen. stelletje stumpers

postcode 5035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:20

Japie.G

Colour Classic

postcode 8103, raalte

al meer dan een week extreem trage download (gemiddeld 5a6 kb/sec @ @home breedband) upload zit hier op gemiddeld 90kb/sec, das dan wel weer aardig :)

(gemeten met speedtest.nl)

Helpdesk gaf toe storing te hebben, zou woensdag opgelost moeten zijn, zo niet, dan weer bellen. Abbo geld terugvragen is mogelijk.

Dat is wat ik weet :) (overigens hetzelfde bij meer mensen verspreid over heel raalte, dus ligt niet toevallig aan modem/lan/pc)

Kortom, na heel wat jaren weer terug naar telefoonspeeds wat download betreft, en daar 50 euro in de maand voor dokken :) Jeah

[ Voor 59% gewijzigd door Japie.G op 04-07-2005 21:59 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Initial G schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:56:
Als tip kan ik je alleen maar geven om assertief te zijn met de helpdesk, laat ze weten dat je het meent, maar wees niet onaardig.
Ze zullen dan heus niet zomaar ophangen, doen ze dat wel dan noteer je naam tijd en datum en stuur je een aangetekende brief met een klacht.
Ik ben alweer een stapje verder. Ik heb om 21:58 met de telefonie helpdesk gebeld (heel tactisch 2 minuten voor sluitingstijd). Om 22:10 had ik al iemand aan de lijn (ongelofelijk dat ik blij ben met 12 minuten wachttijd, maarja de vorige keer duurde het uren). De medewerker kon mij niet meer helpen omdat het systeem automatisch uitgaat om 22:00 :o
Maar mijn nummer is genoteerd en morgen word ik tussen 13:00 en 14:00 teruggebeld om het op te lossen (hoop ik dan). Wel een goede tip om het zo aan te pakken als je met @home telefonie moet bellen!
Japie.G schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:51:
Kortom, na heel wat jaren weer terug naar telefoonspeeds wat download betreft, en daar 50 euro in de maand voor dokken :) Jeah
Ach, in de jaren 90 had ik telefoonrekeningen van 200 gulden voor internetten, dus ik ben wel wat gewend :+

Aanvulling: het is 22:30 en met speedtest haalde ik net weer even 300KB/sec (het is een start) en nu is het weer lager. Ze lijken er dus wel mee bezig te zijn, al ontkent iedereen dat er een probleem is in mijn regio.

Aanvulling 2: om 22:37 haal ik weer rond de 400KB/sec met usenet, dat is een hele geruststelling.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Geen matches
harlingen hier,

upload hangt nu strak rond de 77 kbps, download is helaas niet mee veranderd, schommelt nog steeds tussen de 450 en 512.

snoeki, is et bij jouw al wat beter?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Geen matches
Ik ben net terug van vakantie, en ik had niet echt gemerkt dat er een upgrade was geweest. De effectieve download op bijv uni ftp sites blijft hangen op 530kb/s, snelheden boven de 550 heb ik het nog niet gezien. Terwijl de upload wel zo rond de 88kb/s ligt, en dit is in omgeving Deventer. Mijn modem signaal waarden liggen allemaal in de veilige zones, dus waarschijnlijk toch weer capaciteitsproblemen, dit belooft weer wat als er meer aansluitingen komen in de wijk ;(

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
MUSTIS schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:52:
harlingen hier,

upload hangt nu strak rond de 77 kbps, download is helaas niet mee veranderd, schommelt nog steeds tussen de 450 en 512.
snoeki, is et bij jouw al wat beter?
Jij komt ook uit Harlingen dus? Hier in het centrum van de stad is het nu weer perfect. 570KB/sec down en 77KB/sec up. Ik zal het vanavond nog eens testen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Geen matches
tis vanavond weer jammer, rond de 100 down, 70 up en maar zon 200 a 300 connecties per minuut.

ze zijn gewoon nog bezig denk ik.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
MUSTIS schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:06:
tis vanavond weer jammer, rond de 100 down, 70 up en maar zon 200 a 300 connecties per minuut.

ze zijn gewoon nog bezig denk ik.
In het centrum van Harlingen ook :(
Maar ik heb het toch te druk om op de pc te zitten in de avonduren, gelukkig heb ik nu vakantie de komende weken en kan ik overdag erop als ik er zin in heb en dan sla ik de avonduren wel over. Hopen dat het snel weer normaal is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Defiant schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:57:
Ik ben net terug van vakantie, en ik had niet echt gemerkt dat er een upgrade was geweest. De effectieve download op bijv uni ftp sites blijft hangen op 530kb/s, snelheden boven de 550 heb ik het nog niet gezien. Terwijl de upload wel zo rond de 88kb/s ligt, en dit is in omgeving Deventer. Mijn modem signaal waarden liggen allemaal in de veilige zones, dus waarschijnlijk toch weer capaciteitsproblemen, dit belooft weer wat als er meer aansluitingen komen in de wijk ;(
530 kb is toch meer dan goed?! De maximale snelheid is 600 kb. Nou dan zou ik met 530 heel erg tevreden zijn hoor.

Ik snap dat gezeur niet zo dat mensen ontevreden zijn als ze niet strak tegen de 600 kb aanzitten. Dat is het MAXIMALE wat je kunt halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Geen matches
Heb al een aantal keren mijn modem gereset en één keertje ging die plots uit zichzelf wat doen (update?). Helaas is de snelheid niks veranderd, eerder negatief dan positief. Ik haal niet eens de 400 kb/s. Goed, de snelheid is nog steeds stevig, maar als er hier snelheden van 580kb/s gehaald worden, is dat té laag.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vormstreber
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Geen matches
Nog mensen uit de omgeving Tilburg(noord) die ook last hebben van een trage verbinding?
Zelf heb ik 5011 als postcode met 130kB/s down ipv 500kB/s.

www.gijsbesselink.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Geen matches
Hier,Tilburg West.(5044) is het al 4 maanden slecht.
Een overbelaste Node..
Het probleem is bekent bij onze vrienden,maar ze vinden het kennelijk
niet nodig om er iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:36

TdV

Geen matches
Hier tilburg reeshof 5045 ; al 2 weken geen fatsoenlijke verbinding (eigenlijk geen verbinding dus) meer gehad en daarvoor overbelast in de avonduren. Nu na onderhoud is het weer redelijk goed; nu 400 down en 68 up; paar uur terug was het 500 down en 80 up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 23:36

maontje

better off Playing

vormstreber schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:32:
Nog mensen uit de omgeving Tilburg(noord) die ook last hebben van een trage verbinding?
Zelf heb ik 5011 als postcode met 130kB/s down ipv 500kB/s.
Ook hier in Tilburg Noord(Bellinistraat)
Afgelopen weekend ineens een download van 610KB en een up van 79KB. Nu haal ik de 100KB nog niet eens de up is ook terug gevallen naar budget speed. Heb ze net gebeld en kreeg als antwoord "we gaan het voor u uitzoeken).

Update lees net op de site van @home het volgende

--------------------------------------------------------------------------------

Onderhoud @Home netwerk 6 juli
Door werkzaamheden aan ons netwerk kunt u
woensdag 6 juli 2005 tussen 06:00 en 07:00
gedurende 15 minuten problemen ondervinden met
onze internet service.

Deze zijn met name te merken in de regio's:
- Landgraaf
- Maastricht
- Tilburg
- Den Bosch

Deze werkzaamheden kunnen invloed hebben op
de verbinding.

We vragen hiervoor uw begrip.

--------------------------------------------------------------------------------

Dus ben benieuwd wat het is en wordt

[ Voor 40% gewijzigd door maontje op 06-07-2005 19:59 ]

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
maontje schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:52:
[...]

Update lees net op de site van @home het volgende

Onderhoud @Home netwerk 6 juli
Door werkzaamheden aan ons netwerk kunt u
woensdag 6 juli 2005 tussen 06:00 en 07:00
gedurende 15 minuten problemen ondervinden met
onze internet service.

Deze zijn met name te merken in de regio's:
- Landgraaf
- Maastricht
- Tilburg
- Den Bosch

Deze werkzaamheden kunnen invloed hebben op
de verbinding.

We vragen hiervoor uw begrip.

Dus ben benieuwd wat het is en wordt
Dat is toch al geweest ?
Kan nou niet zeggen dat er iets wezenlijks veranderd is aan de brakke verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Geen matches
Lekker, packetloss in de avond sinds die upgrade (snelheid zakt nauwelijks in). Gamen gaat niet meer lekker, ssh hakkelt en schokt. Echt niet leuk zo :{

Zou het zin hebben de helpdesk te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 22:18
Geen matches
Sorcerer8472 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:45:
Lekker, packetloss in de avond sinds die upgrade (snelheid zakt nauwelijks in). Gamen gaat niet meer lekker, ssh hakkelt en schokt. Echt niet leuk zo :{

Zou het zin hebben de helpdesk te bellen?
Nou, geef het nog heel even de tijd, maar als het morgen (-avond) nog zo is zou ik wel eens gaan bellen ja.
Hoe zijn je modemwaarden eigenlijk? Kan best zijn dat je signaal bagger is en je TX heel hoog is.

Overigens, als je gaat bellen, doe jezelf een plezier en haal je router weg, hij zal op een gegeven moment toch weggehaald moeten worden, dus het is wel zo makkelijk ;).

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:51:
[...]
530 kb is toch meer dan goed?! De maximale snelheid is 600 kb. Nou dan zou ik met 530 heel erg tevreden zijn hoor.
530kb had ik al voor de snelheidsupgrade, dus ik heb nu geen downloadsverbetering (en ik download eigenlijk alleen maar). Het "tevreden zijn met een bepaalde snelheid" heeft niks te maken met wat men belooft en waar ik voor betaal. Iemand met een 56k modem, zou "tevreden zijn" met mijn snelheid, maar daar gaat het dus niet om.
Ik snap dat gezeur niet zo dat mensen ontevreden zijn als ze niet strak tegen de 600 kb aanzitten. Dat is het MAXIMALE wat je kunt halen....
De modem wordt als het goed is gelocked op 5000kbit, da's dus 5000/8=625kb/s. Als je die snelheid dus nooit haalt, ligt het probleem bij de backbone (dus ergens in de wijk of nog verder achterliggend). Er is een duidelijk verschil met adsl, waar juist de end-user koperlijn de snelheid beperkt, bij @home is het in dit geval ergens in de backbone.

Ik vind het ook curieus dat mensen commentaar op dit soort dingen af doen als "gezeur". Breedband is voor mij een erg duur abbonement, maar ik betaal er wel voor, dus wil ook graag er zo goed mogelijk van profiteren. Dat ik er dus qua download snelheid niet op vooruit ben gegaan, vind dus ik dus wel de moeite van het melden waard.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Geen matches
Vergeet je met ...gelocked op 5000kbit, da's dus 5000/8=625kb/s. niet dat je dan naar twee verschillende dingen aan het kijken bent?

Jij kijkt naar de snelheid van de data die weggeschrven wordt (binnenkomt en op je HD terecht komt) in KiloBytes per seconde. Door je lijn gaat meer data per seconde omdat er nog overhead overheen gaat bij elk pakketje.

Rekenen met 10 ipv 8 klopt altijd een heel stuk beter. Door een 5000Kbit verbinding komt effectief ongeveer 500 a 530KByte aan bruikbare data per seconde maximaal.

[ Voor 12% gewijzigd door bjck op 07-07-2005 01:10 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Geen matches
bjck schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 01:09:
Vergeet je met ...gelocked op 5000kbit, da's dus 5000/8=625kb/s. niet dat je dan naar twee verschillende dingen aan het kijken bent?

Jij kijkt naar de snelheid van de data die weggeschrven wordt (binnenkomt en op je HD terecht komt) in KiloBytes per seconde. Door je lijn gaat meer data per seconde omdat er nog overhead overheen gaat bij elk pakketje.

Rekenen met 10 ipv 8 klopt altijd een heel stuk beter. Door een 5000Kbit verbinding komt effectief ongeveer 500 a 530KByte aan bruikbare data per seconde maximaal.
Juist, en dan zou ik met mijn vorige snelheid, 4000kbit, dus 400kb/s hebben moeten halen altijd, en nauwelijks iets hoger, terwijl ik toch duidelijk rond de 530 kb/s zat. En dan vind ik het toch vreemd dat sommige mensen in dit topic wél boven de 600kb/s halen.

Qua overhead, ligt het natuurlijk aan de gebruikte protocollen, maar als je ftp gebruikt om te testen (wat ik alleen maar gebruik), gebruik je binary streams (zonder belastende overhead), die vrijwel de maximale bandbreedte kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vormstreber
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Geen matches
Ik denk dat ik maar eens ga bellen.... Heb namelijk NOOIT een download sneller als 130KB/s gehad terwijl ik lees dat sommige uit Tilburg de 500 met gemak halen... Bellinistraat is niet ver van de Griegstraat.

www.gijsbesselink.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eens wat te browsen en kwam dus deze site tege (waar ik dus lid van bleek te zijn :) )

anyway ik dus op postcode 6229TE maastricht.Bij ons ligt @home er geregeld uit in de morgen (zeg maar gerust,dagelijks) en er is ook onzettende packet loss,ik speel namelijk veel online games en dat merk je echt.Ik heb @home breedband maar haal vaak niet hoger dan 200 kbs(en dan heb ik geluk als ik dat haal)

Wat vinden jullie er van ?Ik ben al lang aant denken eraan om @home te dumpen,maar er is niks beter hier zo ver ik weet.Enig idee meschien wat ik zou kunnen doen ?

Hun klantenservice is zo'n stelletje amateurs,die helpen je ook helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 22:18
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:04:
Ik zat eens wat te browsen en kwam dus deze site tege (waar ik dus lid van bleek te zijn :) )

anyway ik dus op postcode 6229TE maastricht.Bij ons ligt @home er geregeld uit in de morgen (zeg maar gerust,dagelijks) en er is ook onzettende packet loss,ik speel namelijk veel online games en dat merk je echt.Ik heb @home breedband maar haal vaak niet hoger dan 200 kbs(en dan heb ik geluk als ik dat haal)

Wat vinden jullie er van ?Ik ben al lang aant denken eraan om @home te dumpen,maar er is niks beter hier zo ver ik weet.Enig idee meschien wat ik zou kunnen doen ?

Hun klantenservice is zo'n stelletje amateurs,die helpen je ook helemaal niks.
1) Lees de draad voor je blaat
2) beledig je mede GoT-ters even niet wil je. Ik weet dat mijn collega's prutsers zijn, maar dat betekent niet dat ik dat ook ben
3) Nutsmaas is kut, ga in een normale stad wonen
4) Er zal daar ook wel dsl verkrijgbaar zijn
5) Dit is het snelheidsverhogingstopic, voor problemen moet je hier zijn: [rml]Het grote @home problemen topic [ deel 7][/rml]
6) Heb je de helpdesk recentelijk al gebeld? Als je hier om advies gaat vragen schiet je er namelijk niks mee op, we kunnen weinig voor je doen
7) is je tv signaal wel goed op momenten dat hij eruit ligt

Kleine zonnepaneleninstallateur

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Let op:
-- "Ik ben geupgraded!1111". Dat soort berichten zijn niet de bedoeling.
-- Speedtests zijn niet nodig over het algemeen.
-- Alleen posten als er echt een probleem is.
-- Geen geflame / trollen