Toon posts:

[Freelancer] Problemen bij MP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer Freelancer online spelen met de mod TNG 2.7.6.
Ik kan gewoon servers joinen enzo zonder problemen, maar wanneer ik enkele seconden in het spel ben, komt er zo'n connectie probleen tekentje, en een seconde of tien later wordt ik eruit gekickt.

Ik heb een reïnstall geprobeerd van de mod en het spel, de DMZ van m'n router aangezet.

Ik heb chello en maak verbinding via een E-tech router, met geen speciale instellingen.
Mijn systeem voldoet verder aan de eisen.

alvast bedankt

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 08:59
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:11:
Ik probeer Freelancer online spelen met de mod TNG 2.7.6.
Ik kan gewoon servers joinen enzo zonder problemen, maar wanneer ik enkele seconden in het spel ben, komt er zo'n connectie probleen tekentje, en een seconde of tien later wordt ik eruit gekickt.

Ik heb een reïnstall geprobeerd van de mod en het spel, de DMZ van m'n router aangezet.

Ik heb chello en maak verbinding via een E-tech router, met geen speciale instellingen.
Mijn systeem voldoet verder aan de eisen.

alvast bedankt
Mogge ... :O

- de DMZ van je router aanzetten heeft geen nut.. zet die dus iig maar weer uit ;)
- deze connectie problemen, zijn die bij elke server die je connect.. of bij 1 :?
- heb je servers geprobeerd die de mod niet hebben draaien :?

:z

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
nee nee op alle servers !

da zal ik eens proberen ja, zonder mod, bedankt voor de tip!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, als ik die mod weghaal met Freelancer Mod Manager wordt die serverlijst niet gefixt...
ik zie alleen nog TNG servers :S

die doen het dus zowiezo niet

• Zephyer
Met andere spellen geen problemen om online te komen en te blijven :? :)

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen andere spellen :)

Maar ik heb nu de router ff geschrapt en chello direct aangesloten, en nou werkt het super.
Ook internet gaat een stuk beter, en bittorrent gaat ook sneller :?

Wanneer ik een site bezoek via die router staat er een tijdje 'waiting for site' en dan komt in een keer de site, daar heb ik zonder router ook geen last van.

Wat zou er mis kunnen zijn met dat ding ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 17:52 ]

• Zephyer
De router... hmm.. wat voor type/merk is ut ? :)

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
e-tech... al gezegd :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:38:
Maar ik heb nu de router ff geschrapt en chello direct aangesloten, en nou werkt het super.
Ook internet gaat een stuk beter, en bittorrent gaat ook sneller :?

Wanneer ik een site bezoek via die router staat er een tijdje 'waiting for site' en dan komt in een keer de site, daar heb ik zonder router ook geen last van.

Wat zou er mis kunnen zijn met dat ding ?
Je Router kan gewoon niet alle requests snel genoeg afhandelen denk ik ?? En al helemaal als je hem met p2p programma's volpropt met connecties ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

of gewoon geen poorten gemapped... :)

• Zephyer
Sorry :9
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:15:
of gewoon geen poorten gemapped... :)
Daar zit ik nu dus ook aan te denken... :)
Hebbie NAT .. en dus poorten dicht staan die wellicht open moeten :?
Hmm... maar aan de andere kant gaat je connectie van binnenuit naar buiten en moet eigenlijk geen probleem zijn...
Aan de andere kant #2 ... wellicht toch bepaalde settings te strak staan... :/

* Zephyer weet het niet zeker meer...

MW | BF1 Stats

Verwijderd

connecties van binnen naar buiten kan een NAT net zo goed blocken, maar meestal is het communicatie, dus van binnen naar buiten én andersom. Ik zou het zoeken bij je NAT of andere router settings. En ik weet het wel bijna zeker.

Verwijderd

Ik heb zelf een paar van die E-Tech dingen bij klanten gezet, en allemaal zijn ze aan het klagen geslagen, met name voor diegenen die op hun bedrijfsnetwerk van 2 PCs ook gelijk de kinderen aansloten. ellende met games, traag surfen, zaad met Kazaa Emule en BT, uitvallende VPN tunnels....

Probeer eens een betere router?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 17:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er ondertussen niks meer van.
Een tijdje heb ik gewerkt met chello direct aangesloten, en dat werkte prima.
maar nu moet die router weer aan en nou krijg ik helemaal geen verbinding meer.

Bij de pagina van mijn router zegt hij gateway: unreacheble

Ik heb de modem gereset, de router gereset en de computers maar niks wil werken. Ook de router wizard opnieuw runnen (mac adress clonen etc). Dat wil ook niet werken.
De router kan nu dus volgens mij geen verbinding meer krijgen met de moden, want de modem doet het goed.

Wat valt er nog meer aan zo'n router in te stellen en te prutsen? Of ligt het ergens anders aan?

Ik heb er geen problemen mee om een betere (duurdere) router aan te schaffen en deze terug te brengen, maar dan moet ik wel even weten of het probleem daarmee verholpen wordt, omdat ik nu helemaal geen verbinding meer krijg.

(en misschien is spielerij - P&V niet helemaal het goede onderwerp meer :) )

EDIT:

Ok....nu, een half uur later, sluit ik de router weer aan en nu vind hij wel een gateway etc. Nu ben ik dus verbonden via de router.
En nu zie ik dat zelfs freelancer het weer doet!!

Nu snap ik er dus officieel niks meer van...Een van jullie een suggestie?

Ik probeer de winkel op te bellen waar ik de router gehaald heb maar ze nemen niet op, probeer ik dadelijk weer.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 11:44 ]

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Controleer of je router als gateway het IP-adres van je modem heeft (en hetzelfde subnet); zoniet, klop het in. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het nu al een tijdje, maar nogsteeds niet echt goed.

Dan ruil ik hem maar om :)
Pagina: 1