Ik heb sinds een paar maanden een nieuw moederbord plus processor , een msi k8n Neo ( ms-7030) en een athlon 64 2800 mHz .Alles liep tot een paar dagen geleden erg goed, ik heb er mooit problemen meegehad, temperatuur van de processor was meestal zo'n 39 graden . Nu was ik met studio 9 een film aan het bewerken en ineens viel het systeem spontaan uit. Ik heb toen meteen even in het bios gekeken of de processortemperatuur misschien te hoog was geworden maar die was gewoon goed. Nu doet mijn systeem niets meer , er branden op de D-Bracket 4 rode ledjes, wat een defecte processor zou betekenen. Maar het vreemde is dat wanneer ik enkel alleen het moederbord aansluit ( zonder videokaart , processor , geheugen enz,,,,) er ook geen enkel biospiepje te horen is . Als ik de 220v stekker er in stop begint meteen de ventilator te draaien , dus nu twijfel ik of het wel mijn processor is die defect is . Het probleem is dat ik op de HCC de processor en mijn moederbord bij 2 verschillende winkels heb gekocht ( hier ver vandaan) .
Ps. ik heb ook al meerdere voedingen geprobeerd , en geheugen , andere videokaarten (zowel agp als pci) maar wat ik ook doe het systeem boot meteen en geeft geen biospiepje(s) en alleen zwart beeld .
Ps. ik heb ook al meerdere voedingen geprobeerd , en geheugen , andere videokaarten (zowel agp als pci) maar wat ik ook doe het systeem boot meteen en geeft geen biospiepje(s) en alleen zwart beeld .