Ik heb onlangseen realtek 6600GT AGP geïnstalleerd met de bijbehorende drivers. Het enige probleem wat ik heb is dat met spellen, bepaalde beeldoppervlaktes door elkaar heen lopen. Echt grote vlakken. Ik dacht dat het aan mijn drivers lag dus heb ik getracht me oude drivers erop te zetten maar het probleem blijft hetzelfde. Als iemand me hier mee kan helpen, dan hoor ik 't graag.
offtopic:
welkom op got
welkom op got
Dat zijn artifacts die vlakken. Toen ik dat had was mijn videokaart stuk. Hoe is de temperatur van je kaart dan?
Mijn systeem is een p4 2,2ghz, 1 gig DDR 3200, 120 gb schijf, 400wat voeding, realtek 6600GT (AGP), Audixy geluidskaart.
Een gpu core temperaatuur van 52c.
Een ambient temperature van 33c.
En volgens het prgramma begint de kritieke temperaatuur pas bij 100c.
Een gpu core temperaatuur van 52c.
Een ambient temperature van 33c.
En volgens het prgramma begint de kritieke temperaatuur pas bij 100c.
RealTek 6600 GT AGP
Weet je dat zeker ?? Zoiets bestaat namelijk niet 
/EDIT :
/EDIT :
OK
[ Voor 50% gewijzigd door nero355 op 06-03-2005 17:22 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Keertje de agp in de bios veranderen misschien om eens wat te proberen.
Probeer meerdere drivers uit. Oudere en nieuwere desnoods beta's. Vaak zit er wel 1 tussen die geen problemen geeft.
En met welke spellen is het? laatste patches ook voor alle spellen.
En met welke spellen is het? laatste patches ook voor alle spellen.
Anders teruggaan als dit met meerdere 3d spellen voorkomt. Bij mij kwam het toen met elk 3d spel voor.Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:01:
Helpt ook niet, ik snap er echt helemaal niks van.
Ja daarom, ik heb het bij alle spellen. En vooral bij race spellen want dan is de beeldwisseling veel sneller.
Pagina: 1