ik heb inmiddels al een jaar of 3 ADSL via XS4all wat mij (tot nu toe) altijd prima is bevallen. Sinds een week of 2 heb ik echter een zeer vervelend probleem. De verbinding wordt zeer regelmatig plotseling verbroken, opnieuw verbinden is dan niet meer mogelijk, ik moet mijn modem geheel uitzetten waarna deze weer opnieuw verbinding maakt met de centrale, pas dan kan ik opnieuw inloggen. Dit probleem doet zich zowel met mijn router als met een verbinding via een losse computer voor. Ik heb de kabel van het modem naar de meterkast en van de router/computer naar het modem al vervangen dus hier lijkt het ook niet aan te liggen. Zou het kunnen dat dit een probleem in de centrale of in de kabels in de grond is en wat zou hier eventueel aan te doen zijn? Of zou dit een probleem van het modem zelf kunnen zijn, ik heb een Alcatel modem, maar het type staat nergens op dat ding, ik heb hem gekregen toen ik mijn abonnement bij xs4all aanging.
Dit is het mailtje wat dus net naar de helpdesk van XS4all gegaan is, zou dit aan het modem kunnen liggen (dingetje is ook alweer oud natuurlijk) of moet ik het probleem bij xs4all (of KPN) zoeken?
Dit is het mailtje wat dus net naar de helpdesk van XS4all gegaan is, zou dit aan het modem kunnen liggen (dingetje is ook alweer oud natuurlijk) of moet ik het probleem bij xs4all (of KPN) zoeken?