Lampen zichtbaar in TFT iiyama 435s

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138792

Topicstarter
Hi guys,

Ik ben sinds 4 weken in bezit van 2 IIyama's 435s TFT monitoren maar ik begin met nu toch echt te storen aan de lampen die onder en aan beide zijkanten van het beeld zichtbaar zijn, het lijkt wel of het steds erger word... Als het beeld donker is dan is de "kleur" Zwart links/recht en onderin het beeld meer een paarsige oplichtende kleur...

Dit is echt zeeeer irrtant bij het kijken van een film vooral als de scene donker is... :(

Zie foto
Afbeeldingslocatie: http://www.skunksclan.nl/maykel/pics/bureau/DSC05515.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.skunksclan.nl/maykel/pics/bureau/DSC05516.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.skunksclan.nl/maykel/pics/bureau/DSC05517.JPG

Is dit normaal gedrag voor een TFT monitor, is het te verhelpen? Of moet ik gewoon echt terug gaan naar de winkel en vragen naar een nieuwe monitor...

Thnx,

cheers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:48
Heb ik met mijn Compaq 7020 ook.
Zwaar irritant idd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zou je ajb even de plaatjes willen resizen, 1600 x 1200 is wel erg overdreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
:P ja zal ik ff doen :)

edit:
zo beter maestro? ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 138792 op 05-03-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97215

Hmm wij beschkken over andere merken tft dus normaal is het niet kan ik je zeggen, daarbij is dit niet het geval.
Op de site van de fabrikant gekenen of via google of er over jou model meer klachten zijn.?
( dezelfde klachten? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb net zoeits met mijn Acer AL1912, alleen dan boven en onder, en niet zo heftig als met jouw schermen... ik zie ook wel een lichtere rand... maar die is een stuk minder breed gelukkig :)
maar t blijft af en toe irritant ja.. :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:38
ik heb de 481S (19") en ik herken de klacht, maar ik stoor me er totaal niet aan. weet niet hoe dat komt :) Tis denk ik bijna een gemeen goed onder TFT's van de wat goedkopere klasses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik heb diverse testen gelezen en vrijwel alle TFT-monitoren hebben dit. Het wat lager zetten van contrast en helderheid kan het e.e.a. misschien aanvaardbaar maken.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mja ik kan er ook wel mee leven, als het beeld maar niet donker word dan is het beeld perfect. Over het algemeen heb ik geen problemen met deze monitor.

Heeft dit trouwens te maken met de helderheid die niet goed over het beeld verspreid word, want dit zag ik als klacht voorbijkomen op de iiyama site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 08-07 10:34

silitek

Tubes Only

mijn 435 heeft ook overstraling. Vooral onder en aan de zijkanten. Ik vind het niet storend want zeg nou zelf..wanneer heb je je scherm nou echt op zwart??..opstarten xp ff ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
silitek schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:37:
mijn 435 heeft ook overstraling. Vooral onder en aan de zijkanten. Ik vind het niet storend want zeg nou zelf..wanneer heb je je scherm nou echt op zwart??..opstarten xp ff ;)
Heet dat overstraling :P?!...
Overstraling is toch juist dat de kleuren te fel zijn? en zwart is juist geen kleur..

Wat dacht je van gamen/films het komt vaak genoeg voor dat daarbij het beeld donker of zwart word :P. Zeker als je een dvd aan het kijken bent die vaak in breedbeeldformaat is, dan zie je dus 2 "zwarte" balken |:(.

Maargoed ik heb contact opgenomen met het bedrijf waar ik ze heb gekocht, dan houd ik jullie wel op de hoogte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 08-07 10:34

silitek

Tubes Only

Ja, hou ons maar op de hoogte ;)
Ik heb er tot nu toe vrede mee..games ziet je niks. En DVD kijk ik op m'n breedbeeldje :9~
Verder vind ik een dode pixel(sub) of de beroemde sterrenhemel veel erger.

Maar,...mocht het zijn dat de felle backlight doorstraling :P toch niet goed is, dan zal ik eens overwegen om Ilyama service in te schakelen.
Anoniem: 138792 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:42:
[...]

Heet dat overstraling :P?!...
Overstraling is toch juist dat de kleuren te fel zijn? en zwart is juist geen kleur..

Wat dacht je van gamen/films het komt vaak genoeg voor dat daarbij het beeld donker of zwart word :P. Zeker als je een dvd aan het kijken bent die vaak in breedbeeldformaat is, dan zie je dus 2 "zwarte" balken |:(.

Maargoed ik heb contact opgenomen met het bedrijf waar ik ze heb gekocht, dan houd ik jullie wel op de hoogte :P

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-05 23:08
Ik had zoiets met een 710N van Samsung, maar dan over het hele beeld. Was met films ed. niet naar te kijken. Heel Doom 3 werd verpest. Het kan aan het exemplaar gelegen hebben aangezien andere juist zeer over z'n zwartprestaties te spreken waren. Hoewel TFTs idd gewoon moeite blijven hebben met zwart is het als het echt erg is meer een fout dan normaal. Persoonlijk vind ik het onacceptabel.
Spike_wolf schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 22:28:
Ik heb net zoeits met mijn Acer AL1912, alleen dan boven en onder, en niet zo heftig als met jouw schermen... ik zie ook wel een lichtere rand... maar die is een stuk minder breed gelukkig :)
maar t blijft af en toe irritant ja.. :/
Is die vergelijkbaar met de 1912s Acer (kzie het verschil niet nl. met puur de specs)?
Ook zeggen ze doodleuk dat het een MVA paneel bevat en 16.7M kleuren heeft. Maar de specs zeggen gewoon weer TN+Film (wat meestal 6 bits is, maar 8 bits zou kunnen).
Kan je mij zeggen of die 1912 met 16ms nu wel of niet echt 8 bits is. Toevallig ook met games getest op ghosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb de vorige week twee 435's besteld, allebei hadden ze ditzelfde probleem.
Kennelijk is er altijd wel wat met die dingen, een paar maanden terug was er een serie die enorm last had van dode pixels (sterrenhemel op een zwarte achtergrond). Maarja, dit valt niet onder garantie, itt dode pixels :/

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
silitek schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:37:
Ja, alleen bij films e.d. kan het storend zijn. Misschien ook in Doom3 of andere donkere spellen, maar volgens mij in de meeste toch niet.

Elke TFT heeft trouwens wel last van een beetje backlight leakage (overstraling heeft daar niets mee te maken), de ene alleen meer dan de ander. Als de TFT er geen last van heeft is het zwart weer niet mooi zwart. Typische TFT problemen, maar meestal gelukkig slechts een klein nadeel.

[ Voor 37% gewijzigd door Yokozuna op 08-03-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Dat heb je gewoon met lcd schermen, mijn E431S heeft dat ook maar het is bijna 100% weg nadat ik de brightness op 0 gezet heb, dat doe ik vooral omdat het anders niet uit te houden is om ik het donker naar het scherm te kijken. :)
Brightness op 0 zetten en in je dvd programma (ik heb power dvd) kijken of je brightness boost kan instellen (iets feller zonder dat je backlight feller staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
dat doe ik vooral omdat het anders niet uit te houden is om ik het donker naar het scherm te kijken
Het is zoieso slecht voor je ogen om een lange tijd naar een aanstaand scherm in een onverlichte ruimte te kijken.
Brightness op 0 zetten en in je dvd programma (ik heb power dvd) kijken of je brightness boost kan instellen (iets feller zonder dat je backlight feller staat).
Das een goeie.

[ Voor 30% gewijzigd door Yokozuna op 08-03-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

ik herinner mij in een test van Computer Totaal te lezen dat ze vonden dat dit scherm een "overmatige lichtbron" was. Misschien dat ze hier op doelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-07 12:40
Ik heb een keer gelezen dat iemand met een DELL 2001FP dit verhielp door de spanning op de schroeven die de frames bij elkaar houden te verminderen. Ik heb zelf ook een DELL 2001FP, maar stoor mij er niet aan.

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

corpseflayer schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:19:
Dat heb je gewoon met lcd schermen, mijn E431S heeft dat ook maar het is bijna 100% weg nadat ik de brightness op 0 gezet heb, dat doe ik vooral omdat het anders niet uit te houden is om ik het donker naar het scherm te kijken. :)
Ik heb zelf een E431 en deze heeft er niet/nauwelijks last van, bij de E435's is het veel erger en begint het zelfs storend te worden bij het kijken van films ed. Nog een verschil: Als je bij de 431 schuin op het scherm kijkt is ie gewoon zwart, bij de 435 zie je helemaal een paarse gloed, ongeacht de brightness instellingen. Het lijkt me dat de gebruikte TFT panelen gewoon relatief brak zijn qua vermogen om licht tegen te houden.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:26
Dit is een heel normaal verschijnsel. het is gewoon bijna onmogenlijk om de crystallen zo ver te draaien dat er geen licht doorgelaten/weerkaats wordt. Dat is nog steeds het nadeel van LCD tegen over CRT. Er zijn 3 oplossingen voor.
1 maak iets dat er voor zorcht dat de de baclights (CCFL's) dimt
2 koop een CRT
3 leer der mee leven

Het verschijnsel zal na lange tijd wel weggaan omdat de lichtopbrengst van de backlights op den duur lager wordt, maar dat duurt wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Psst, lees de post boven je eens. Ik heb de 435 niet voor niets vergelijken met de 431, ook maakte de brightness (=sterkte backlight) maar relatief weinig uit.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
MadMarky schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:34:
Ik heb zelf een E431 en deze heeft er niet/nauwelijks last van, bij de E435's is het veel erger en begint het zelfs storend te worden bij het kijken van films ed. Nog een verschil: Als je bij de 431 schuin op het scherm kijkt is ie gewoon zwart, bij de 435 zie je helemaal een paarse gloed, ongeacht de brightness instellingen.
Dan heb jij een andere revisie dan een vriend van me, want als je daar vanaf de zijkant kijkt wordt alleen het contrast wat lager, er komt geen geel/paarse gloed over zijn 435.
Psst, lees de post boven je eens. Ik heb de 435 niet voor niets vergelijken met de 431, ook maakte de brightness (=sterkte backlight) maar relatief weinig uit.
Backlight leakage of zwart dat niet mooi zwart is = een kenmerk van een TFT. Dat was zijn punt en daar heeft hij gelijk in. Dat komt door de backlight, als je 100% van beide nadeeltjes (per model verschillend) af wilt zijn moet je wachten op een panel zonder backlight en dat zijn de OLED panels of carbon schermen.

[ Voor 53% gewijzigd door Yokozuna op 09-03-2005 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik wee dat het bij TFT schermen normaal is dat de backlight doorschijnt, maar kippy relativeert het allemaal veel te veel. Hij stelt dat het specifiek komt doordat het een TFT is, daarbij zegt hij niets over de kwaliteit van de TFT. Daar kan ik inkomen, tot op zekere hoogte.
Ik geloof er echter niets van dat het na verloop van tijd 'wel zal over gaan', zoals ik al zei heeft de huidige generatie E435 schermen hier veel meer last van dan de voorgaande generatie, of andere merken/types TFT scherm.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Kep een Dall D800 (laptop) en hier heb ik hetzelfde probleem.
Voorral aan de boven- en onderkant. Wat bij mij hielp, niet dat je er iets aan hebt, is de rand 'stevig' aandrukken. Hiermee verdween de 'glow-in-the-dark' van het scherm.

Maar ja, dat hou je niet lang vol natuurlijk...

Mijn 431S heeft geen last van euvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben druk in de weer met de support van IIyama, dit is wat ik terugkreeg na het invullen van het klachtenformulier over mijn LCD monitor :P.
Geachte klant

Om het probleem van de paarse waas mogelijk te verhelpen kunt u een andere
videokabel proberen. Als u de videokabel uittrekt, kijk dan ook eventjes
als er geen pennetjes krom zitten in de connectoren. De optie "degauss" in
het menu kan ook een oplossing zijn.

Met vriendelijke groet
Iiyama Support
Eiers alsof TFT schermen een degauss knop hebben B) .

Ik heb inmiddels teruggemaild en wacht nog op een reactie..... zucht :O

[ Voor 198% gewijzigd door Anoniem: 138792 op 14-03-2005 11:54 . Reden: Dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ziet er uit als een slecht scherm. Het is duidelijk de lamp als je het mij vraagt. Een beetje doorschijnen doet elk scherm. Dit (de foto's) is echter niet normaal. Gewoon niet accepteren en direct terugbrengen.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 14-03-2005 11:07 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tja als het zo makkelijk ging dan had ik al lang een ander scherm, ik ga nu gewoon proberen om een nieuw exemplaar bij IIyama te regelen want dit is idd niet helemaal in orde.

Maar eerst even af wachten hoe het loopt :).
Bor_de_Wollef schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:05:
Ziet er uit als een slecht scherm. Het is duidelijk de lamp als je het mij vraagt. Een beetje doorschijnen doet elk scherm. Dit (de foto's) is echter niet normaal. Gewoon niet accepteren en direct terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 23:38

n00bs

Het is weer Zomer!

Het ligt aan het soort panel waardoor je het zo erg ziet, dan had je een ander scherm moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
n00bs schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:04:
Het ligt aan het soort panel waardoor je het zo erg ziet, dan had je een ander scherm moeten kiezen.
Dat is ook weer zo achteraf he, en het ligt niet aan het paneel, de serie is gewoon niet in orde of mijn monitor is gewoon defect aangezien sommige series er helemaal geen last van hebben of in een veel mindere mate.

Wat is jouw probleem eigenlijk? wat heb ik nou aan dat stomme gebrabbel?!

je doet je naam echt eer aan... :?

Modbreak:Nou nou, beetje minder felle reactie kan geen kwaad :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pollewob op 14-03-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111928

zelfde met mijn benq fp731.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 138792 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:35:
[...]

Dat is ook weer zo achteraf he, en het ligt niet aan het paneel, de serie is gewoon niet in orde of mijn monitor is gewoon defect aangezien sommige series er helemaal geen last van hebben of in een veel mindere mate.

Wat is jouw probleem eigenlijk? wat heb ik nou aan dat stomme gebrabbel?!

je doet je naam echt eer aan... :?
Ja hallo natuurlijk is het achteraf, had ik je vooraf moeten opbellen ofzo dat dit een bekend probleem is met dit scherm :?
En je kan toch ook wel een normale reactie plaatsen ipv zo gefrustreerd een persoonlijke aanval te doen :?

En ik heb geen probleem vriend, ik denk eerder dat je bij jezelf ten rade moet gaan, waarom jij zo buitenporig reageert en lezen is misschien moeilijk maar als mijn n00bs is, refereert dat naar anderen en niet naar mij. <zucht>

Jouw scherm heeft een TN Wide Angle panel en dat zijn niet bepaalde lekkere panels voor een TFT scherm.

En lees dit nou maar eens door en het liefste het hele artikel, http://www.xbitlabs.com/a...display/lcd-guide_19.html

ps: ik zie dat je nieuw bent op GOT, misschien handig om de netiquete een keer door te lezen http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Het algemeen beleid #verbaal

[ Voor 8% gewijzigd door n00bs op 14-03-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
n00bs schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:43:
[...]

Ja hallo natuurlijk is het achteraf, had ik je vooraf moeten opbellen ofzo dat dit een bekend probleem is met dit scherm :?
En je kan toch ook wel een normale reactie plaatsen ipv zo gefrustreerd een persoonlijke aanval te doen :?

En ik heb geen probleem vriend, ik denk eerder dat je bij jezelf ten rade moet gaan, waarom jij zo buitenporig reageert en lezen is misschien moeilijk maar als mijn n00bs is, refereert dat naar anderen en niet naar mij. <zucht>

Jouw scherm heeft een TN Wide Angle panel en dat zijn niet bepaalde lekkere panels voor een TFT scherm.

En lees dit nou maar eens door en het liefste het hele artikel, http://www.xbitlabs.com/a...display/lcd-guide_19.html

ps: ik zie dat je nieuw bent op GOT, misschien handig om de netiquete een keer door te lezen http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Het algemeen beleid #verbaal
True true tuurlijk ben ik gefrustreerd, wat denk jij nou dat ik het leuk vind om 600 euro uit te geven aan 2 monitoren die niet orde zijn? Dan ga ik nu terug in de tijd om te beslissen dat deze monitoren slechte panelen hebben.... ik bedoel ik heb daar niet zoveel aan. Ik kan dus helemaal niets met zo'n reactie van jouw...

Hoe wil je dan dat ik reageer.. OOh noobs bedankt voor het achteraf zeggen dat ik 600 euro heb verspilt aan monitoren die kut zijn en dus niet had moeten kopen... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 138792 op 14-03-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik denk dat je nog een hoop te leren hebt, hoe men hoort te reageren op GOT dat terzijde, het is altijd achteraf praten... wat moeten wij hier dan aan doen?
Ik denk juist dat je veel hebt aan die informatie omdat je dan weet waar je in het vervolg op moet letten.

En als je aan die schermen ergert had je natuurlijk beter gelijk terug kunnen gaan ipv na 2 weken hier je registeren en een topic openen en mensen afzeiken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
n00bs schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:02:
Ik denk dat je nog een hoop te leren hebt, hoe men hoort te reageren op GOT dat terzijde, het is altijd achteraf praten... wat moeten wij hier dan aan doen?
Ik denk juist dat je veel hebt aan die informatie omdat je dan weet waar je in het vervolg op moet letten.

En als je aan die schermen ergert had je natuurlijk beter gelijk terug kunnen gaan ipv na 2 weken hier je registeren en een topic openen en mensen afzeiken :z
Ik hou er maar over op want het is toch vrij zinloos om hierop door te gaan, je hebt inderdaad gelijk. Ik weet nu dat ik in het verolg wat meer moet letten op welke monitor ik koop (alsof ik dat zelf nog niet had bedacht ;). Maar iig enorm bedankt voor die intelectuele bijdrage ;).

Het is ook achteraf en het bedrijf waar ik ze heb gekocht zei dat ik contact moest opnemen met iiyama, en dat is maar afwachten hoe het verder loopt want voor de rest is het mij een raadsel waar ik voor sta, of wat ik kan achterhalen bij iiyama(vervangende monitor misschien?).

Btw ik ben al aantal wat jaartjes actief op GOT en als ik je afzeik dat was niet mijn bedoeling, maar ik heb gewoon helemaal niets aan dat soort onzin "had je die monitor maar niet moeten kopen".

Zou iemand die er misschien ervaring mee heeft mij kunnen vertellen of ik een vervangend exemplaar oid bij IIyama kan regelen? Want op hun site word ik er niet veel wijzer uit. Die monitor doet het voor de rest best goed, behalve als het donker is... Valt dat ook onder de garantie (teveel backlight leakage?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121148

Ik heb juist in elke hoek een lichte vlek bij mijn Samsung TFT, maar ook niet zo duidelijk en storend als op de plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 22:10

Tachyon

pop the glock

Mijn nieuwe Dell 2001fp heeft hier ook wel een beetje last van. Bij mij zit er vooral rechtsboven in de hoek een soort van lichtvlek. Bij de Dell 2005fpw schijnt het eerder regel dan uitzondering te zijn dat het backlight lekt. Google maar eens op 2005fpw en backlight.

Ik heb in ieder geval besloten dat ik me er aan ergerde en Dell stuurt een nieuw scherm. Nu maar hopen dat het nieuwe scherm ook daadwerkelijk beter is. Het schijnt namelijk gewoon erg veel voor te komen en is eigenlijk niet eens een defect te noemen. Je moet gewoon wat geluk hebben, net zoals je eigenlijk ook geluk moet hebben dat je scherm geen dode pixels heeft. Zou eigenlijk niet moeten kunnen, maar het is helaas de praktijk...

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
idd dit zou eigenlijk voor dat geld niet mogen gebeuren...

Vandaag heb ik met iiyama gebeld en ik krijg gewoon een nieuwe monitor :D... Nu maar hopen dat die wel in orde is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-05 23:08
n00bs schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:43:
Klopt, maar vind anders die Philips 190S5FS het heeeel aardig doen voor een TN. Ik zie geen aparte backlights, enkel uniform grijstintje op compleet zwart.
Anoniem: 138792 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:53:
idd dit zou eigenlijk voor dat geld niet mogen gebeuren...

Vandaag heb ik met iiyama gebeld en ik krijg gewoon een nieuwe monitor :D... Nu maar hopen dat die wel in orde is :).
Mooi :). Gelukkig maar want ik ken het probleem, zou me er ook aan DOOD ergeren.
Pagina: 1