leoaq.fm // Jeune Loop
Dit kan ik bevestigen, ik sluit de iPod Mini 2G van mijn vriendin hier wel eens aan via Firewire. Er is natuurlijk geen dock nodig, dit is gewoon een stukje plastic en doet verder niets...Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:14:
[...]
Bij mijn weten kan je de Mini 2G gewoon via firewire aansluiten, echter is er standaard geen firewire-kabel meer meegeleverd (alleen usb).
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Anybody?MikeyMan schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:24:
Over die firewire kabel... Merk je daar nou echt een verschil mee met de usb kabel?
Maar wat ik wel gemerkt is dat met USB 2.0 meer cpu power vraagt.
Mijn voorkeur gaat dus uit naar Firewire.
Verwijderd
Ik wel, gaat veel sneller bij mijMikeyMan schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:24:
Over die firewire kabel... Merk je daar nou echt een verschil mee met de usb kabel?

Frietjes
Aangezien dat niets te maken heeft met de discussie over de nieuwe iPod Mini tegenover de oude, kun je die vraag beter in een nieuw topic stellen (en dan graag met wat meer details dan je nu hebt gedaanspenky schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:02:
me ipod mini (2G) kan zijn muziek niet meer vinden met afspelen.... en in itunes zie ik de muziek ook niet staan.... reset werkt ook niet.... anyone?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Geen goede methode inderdaad, maar hoe meet jij die batterijduur? Als je hem laat shuffelen (waardoor hij voor ieder nummer de HDD weer moet aanzwengelen) en de backlight veel gebruikt, lijkt het mij dat 4 uur een redelijke speeltijd is voor een apparaat dat in optimale omstandigheden 8 uur haalt.HTF99_PCP schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 22:15:
Ik heb een probleem. Ik heb een iPod mini (eerste generatie) gekocht waarvan de batterij het nog geen 4 uur uit houdt. Ik heb 'm terug gebracht met deze klacht waarna de winkel 'm zelf heeft getest. Deze klokte de speelduur op 13 uur! (zou onmogelijk moeten zijn). Volgens hun zeggen door 1 nummer op repeat te zetten. Dit is toch geen goede methode om de batterijduur te meten?
Probeer de methode van Evil Brain eens: gewoon alle nummers achter elkaar af te spelen (zonder Shuffle, en backlight enzo).
[ Voor 9% gewijzigd door Pierz op 06-07-2005 18:18 ]
Verwijderd
Welke manieren heb je om de batterij op te laden?
Via je pc en in je auto kan het ook las ik. Is er niet gewoon een adapter te koop.
Stel je gaat 3 weken op vakantie, dan moet je dat ding toch kunne opladen?
staat gewoon in de apple store
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door dawuss op 12-07-2005 22:32 ]
Verwijderd
uuh waar zie jij een adapter voor een ipod mini dan?lowfi schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:45:
ja er is gewoon een adapter.
staat gewoon in de apple store
staat ie bovenaan
Misschien dat iemand nog andere adresjes weet?
Verwijderd
Verder is het misschien wel even handig om te vertellen wat er kapot is aan je iPod, want dan weten we naar wat voor bedrijf we moeten zoeken en in hoeverre het misschien mogelijk is dat je de reparatie zelf uitvoert, dat bespaart jou ook weer geld
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 00:56 ]
Waarom vraag je dat in een iPod Nieuw vs. Oud topic?FR33L04D3R schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 00:40:
Heeft iemand ervaring met www.ipodreparatie.nl? Ik wil mijn kapotte iPod daarnaar toe sturen. Zijn ze een beetje betrouwbaar?
Misschien dat iemand nog andere adresjes weet?
Aangezien de nieuwe iPod mini alweer bijna een half jaar geleden geïntroduceerd is, is deze discussie bovendien redelijk gedateerd, en daarom doe ik dit topic nu dan ook op slot
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dit topic is gesloten.