[iPod Mini] Nieuw vs. Oud

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-10 14:19
Nu dat ik overal lees dat er een nieuwe versie van de mini iPod is (lees 18 uur batterij), vraag ik mij af of de oude gebruikers van de vorige versie van de mini iPod hun batterij kunnen updaten?

Zo ja, hebben mensen hier reeds ervaring mee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja dat kan, door een nieuwe iPod te kopen. Ervaringen hiermee zijn prima :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Apple gaat geen nieuwe soort batterij in een oude iPod mini doen. Ze zouden zichzelf in de vingers snijden.
Wat mogelijk is, dat je je batterij zelf kan laten vervangen. Op internet zijn er verschillende shops die dat doen, o.a. repod.nl of zoek anders op google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

O.D.Smolik schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:51:
Apple gaat geen nieuwe soort batterij in een oude iPod mini doen. Ze zouden zichzelf in de vingers snijden.
Wat mogelijk is, dat je je batterij zelf kan laten vervangen. Op internet zijn er verschillende shops die dat doen, o.a. repod.nl of zoek anders op google.nl
Dat is geen officiele mogelijkheid, ergo je raakt er elke vorm van garantie die je nog mag hebben op kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
De batterij is nog steeds hetzelfde... Er zit alleen een andere chip in die een stuk zuiniger met energie omgaat.

Zie ook: http://www.gizmodo.com/ga...player-chipset-034931.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

CyBeR schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:53:
[...]

Dat is geen officiele mogelijkheid, ergo je raakt er elke vorm van garantie die je nog mag hebben op kwijt.
True, maar de meeste hebben 1 jaar garantie. Dus na die tijd kan je doen wat je wilt
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wel mooi dat Apple de batterijduur met 10 uur verlengt heeft , scheelt toch wel een pakje , je moet minder snel opladen je batterij gaat dan ook minder slijten omdat je minder moet laden , duz 209 euro mooi prijsje voor zo een kwaliteitsding

Edit: Moesten ze niks aan de batterij gedaan hebben zou ik waarschijnlijk geen gekocht hebben

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:32
Liggen de nieuwe iPod mini's al in de winkels? Mijn pa wil er namelijk 1 gaan halen.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar het is aan te raden om eerst te reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

jups ik zag ze al in de mediamarkt liggen enzo :)
euh bij de mediamarkt in r'dam lagen ze gewoon in een bak (leek wel of het zo'n uitverkoop bak was, maar dat was het dus niet!)

[ Voor 57% gewijzigd door randje op 06-03-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mediamarkt in Utrecht had ze ook in een bak liggen, maar dat bleken nog gewoon de oude 4GB iPods te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons in Belgie zijn ze heel goed verkrijgbaar ik ga dinsdag als de Apple store open is eentje halen!! En later dan zo een reisadapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Toch apart, hoe een topic over het vervangen van een batterij weer kan omdraaien naar een topic waar gevraagd wordt waar-ie gekocht kan worden.

Let op de nieuwe policy, hier gaan we binnenkort tegen optreden.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 18:20:
Ja wel mooi dat Apple de batterijduur met 10 uur verlengt heeft , scheelt toch wel een pakje , je moet minder snel opladen je batterij gaat dan ook minder slijten omdat je minder moet laden , duz 209 euro mooi prijsje voor zo een kwaliteitsding
Als het lion accu zijn slijten ze niet, maar worden ze meteen na het maken door een chemisch proces steeds zwakker. Of je ze nou veel of weing oplaad ;)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52
zijn er eigenlijk al reviews van de nieuwe mini te vinden? ben toch wel benieuwd of ie die batterijclaim ook echt waar kan maken, want met mijn oude mini haal ik de geclaimde 8 uur iig niet.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
Maverick schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:53:
zijn er eigenlijk al reviews van de nieuwe mini te vinden? ben toch wel benieuwd of ie die batterijclaim ook echt waar kan maken, want met mijn oude mini haal ik de geclaimde 8 uur iig niet.
Dat haalt die van mij ook niet! Misschien 5 uur. Daarom heb ik een e-mail gestuurd naar http://www.ipodreparatie.nl/ omdat ze daar grotere batterijen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:53:
op iPodlounge.com is er al het een en ander aan interessants verschenen
Battery Performance

At this time last year, performance of the iPod mini's battery was of strong concern to iPodlounge, because iPod batters were more than occasionally under-performing Apple's official estimates. Our first-generation iPod mini wobbled above and below its estimated eight-hour battery life before settling in at around eight hours under optimal conditions. We weren't thrilled with the performance, as eight hours of continuous play before a recharge is at the outer threshold of acceptability, but so long as the iPod met that promised number, we could live with it.

Wonderfully, subsequent iPods have become so much better in this regard that it's almost not worth testing Apple's official estimates - except to see by how much an iPod outperforms them. The fourth-generation iPod, iPod photo, and iPod shuffle all outdistanced Apple's numbers by a comfortable margin, and each was designed to exceed the iPod mini's battery life. Now Apple promises that the iPod mini will go for 18 hours before requiring a recharge, and again, the company's estimate has proved conservative. Our second-generation iPod mini ran continuously for 26 hours and 20 minutes on randomized playback without the use of equalizers and with only mild use of the backlit screen, a favorable testing environment, but one under which the first-generation iPod mini ran for around 8 hours. In other words, the new mini exceeds its promised performance by the old mini's total battery life. This was a thrilling result, and in our view the single best addition to the new iPod mini from an average user's standpoint.[/b]
oftewel, de batterij doet het beter dan aangegeven (en verwacht), uiteraard wel onder bepaalde omstandigheden, maar werken doen ze goed :Y)

bovenstaande is alleen een beetje topicvervuiling conform de apple policy ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:21

Nyana

Who?!

Ik heb em vorige week bij de Apple store besteld (6gb) had em 2 dagen later binnen (woensdag). accu is echt goed zit ook al over de 15 uur en is net over de helft heen. echt super apparaatje _/-\o_ . heb mn oude 4gb vlug door verkocht. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 14:04
Ik ga er begin mei eentje in Amerika kopen 8) Een groene 6 gig wel te verstaan, zijn er nog speciale hufterproof behuizingen voor dit ding? Ben veel 'mooie' behuizingen tegen gekomen maar weinig functionele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Fake schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:14:
Ik ga er begin mei eentje in Amerika kopen 8) Een groene 6 gig wel te verstaan
Da's mooi, lees de policy ook eens
zijn er nog speciale hufterproof behuizingen voor dit ding? Ben veel 'mooie' behuizingen tegen gekomen maar weinig functionele :)
Da's mooi, gebruik de search ook eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
Dus naar aanleiding van mijn steeds zwakker wordende batterij van mijn 1ste generatie iPod mini, belde ik Apple Support op. Daar legde ik mijn probleem / ergernis voor en de medewerker vertelde mij doodleuk Dan koopt u toch gewoon een nieuwe. Toen brak echt mijn klomp. Vervolgens vroeg ik hem of ik de batterij kon vervangen. Nee, dat kan niet. Want de nieuwe iPod mini heeft een ander systeem 8)7

Dus ik laat gewoon mijn batterij vervangen en dan heb ik, gelukkig, ook een normale levensduur van mijn batterij.

En als je Apple belt, vraag dan eerst of ze normaal nederlands spreken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 19:52
NEK schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:04:
Nee, dat kan niet. Want de nieuwe iPod mini heeft een ander systeem 8)7

Dus ik laat gewoon mijn batterij vervangen en dan heb ik, gelukkig, ook een normale levensduur van mijn batterij.
Aan die van de nieuwe zal ie niet kunnen tippen, die betere batterij duur komt namelijk niet grotendeels door een betere batterij, maar door een zuinigere chip.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 12-10 10:51
NEK schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:04:
Dus naar aanleiding van mijn steeds zwakker wordende batterij van mijn 1ste generatie iPod mini, belde ik Apple Support op. Daar legde ik mijn probleem / ergernis voor en de medewerker vertelde mij doodleuk Dan koopt u toch gewoon een nieuwe. Toen brak echt mijn klomp. Vervolgens vroeg ik hem of ik de batterij kon vervangen. Nee, dat kan niet. Want de nieuwe iPod mini heeft een ander systeem 8)7

En als je Apple belt, vraag dan eerst of ze normaal nederlands spreken B)
als je even de moeite had genomen om het hele topic door te lezen had je deze link ook gezien :Y)

Batterij vervangen heeft dus helemaal geen zin.. kut voor jou maar ja :)

Als link het niet doet zie hier; http://www.macnewsworld.com/story/41085.html

[ Voor 4% gewijzigd door lowfi op 09-03-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
Low-Fi schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:50:
[...]
Batterij vervangen heeft dus helemaal geen zin.. kut voor jou maar ja :)
Goh, wat een vriendelijk taal zeg! Leer normaal en fatsoenlijk reageren.
Kan je dat niet, ga dan een kijkje nemen http://www.normenenwaarden.nl/
Maar deze link had je volgens mij ook zelf kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Heren houden we het gezellig? En graag zonder de persoonlijke startpagina van BakellendeBalkenende te noemen

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoelt het niet zo aanvallend als dat het misschien voor je overkomt hoor NEK :) Het komt er volgens mij gewoon meer op neer dat het helaas niet anders is, maar je batterij vervangen heeft geen nut, dus dat is naar voor je, alleen dan in een wat andere woordspeling :P

en onze search zegt iets anders over normen en waarden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 07-10 14:04
Fake schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:14:
Ik ga er begin mei eentje in Amerika kopen 8) Een groene 6 gig wel te verstaan, zijn er nog speciale hufterproof behuizingen voor dit ding? Ben veel 'mooie' behuizingen tegen gekomen maar weinig functionele :)
chem schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:30:
[...]

Da's mooi, lees de policy ook eens

[...]

Da's mooi, gebruik de search ook eens.
De eerste zin is slechts een aanvulling op de vraag die ik vervolgens stel, waarbij ik natuurlijk allang de search heb gebruikt met als resultaat: Ben veel 'mooie' behuizingen tegen gekomen maar weinig functionele :) Wat een chagerijnig gedoe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 18:30
De reisadapter voor de mini kost 29 euro, wel een beetje veel voor een simple 5 volt adapter met female usb plug. Ze zijn er ook goedkoper, je kunt een actieve USB hub gebruiken of zoiets:

http://www.pixmania-pro.n...tnetadapter_voor_mp3.html

Zelf maken van een oude 5 volt voeding lijkt me ook niet zo'n probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
hoe kom je erachter of er nu in de winkel een nieuwe ipod mini (4gb) is of een oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

kijk of:
• er achterop een grootte aanduiding staat (4GB)
• de icoontjes op het clickwheel meegekleurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Voor de volledigheid:
En als die twee punten met 'ja' beantwoord kunnen worden, is het dus een nieuwe :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 22:46
Aangezien het Ipod Mini Topic gesloten is en mijn vraag geen nieuwe topic waard is vraag ik het hier (hoop dat dit mag O-) )

Ik heb een tijdje geleden mijn kapotte Ipod Mini opgestuurd naar Apple. Er staat nu bij mijn "repair status"... Replacement ordered wat wil dit eigenlijk zeggen (krijg ik een nieuwe?)...iemand ervaring met deze term in de reapair service??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Vervangende onderdelen zijn besteld/in bestelling. Je iPod wordt gerepareerd dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Vanaf morgen is de iPod mini in de aanbieding bij de Bijenkorf voor €159, wanneer je een BIJcard hebt krijg je morgenavond ook nog 10% korting, een iPod mini voor €143 dus. Ik vraag me alleen af of het om de oude of nieuwe versie gaat. Iemand die dit weet?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
argro schreef op maandag 28 maart 2005 @ 23:17:
Vanaf morgen is de iPod mini in de aanbieding bij de Bijenkorf voor €159, wanneer je een BIJcard hebt krijg je morgenavond ook nog 10% korting, een iPod mini voor €143 dus. Ik vraag me alleen af of het om de oude of nieuwe versie gaat. Iemand die dit weet?
Gaat om de oude versie. Maar de aanbieding is toch met de open huis weken? Vanaf komende donderdag dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de advertentie stond: batterijduur: 8 uur. Ik ga er dan ook zeker van uit dat dit de oude is. Indien je tot de ontdekking komt dat dit niet zo is en de advertentie niet klopt ben ik ook geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12

KroeT

[...]

Neuh, natuurlijk is het de oude. De Bijenkorf ruimt wel vaker oude iBooks en iPods op voor leuke prijzen.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 19:22
Flatwhite schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:20:
Aangezien het Ipod Mini Topic gesloten is en mijn vraag geen nieuwe topic waard is vraag ik het hier (hoop dat dit mag O-) )

Ik heb een tijdje geleden mijn kapotte Ipod Mini opgestuurd naar Apple. Er staat nu bij mijn "repair status"... Replacement ordered wat wil dit eigenlijk zeggen (krijg ik een nieuwe?)...iemand ervaring met deze term in de reapair service??
Replacement ordered zou zeggen dat je een nieuwe kreeg, anders zou er staan replacement parts...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KroeT schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 07:54:
Neuh, natuurlijk is het de oude. De Bijenkorf ruimt wel vaker oude iBooks en iPods op voor leuke prijzen.
Toch heeft Media markt de iPod mini nu ook de in sale liggen. Bij de beschrijving staat: 8 uur batterijduur. Daar boven staat met gigantische Media Markt letters: Nieuw Model. Prijs is 179,-, morgen toch even kijken welke het nou precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 13:24
Mooi, heb ik het ding twee weken is het scherm D00D :( .

Er zit halverwege het scherm een lijn 'luie' pixels :(

Hoe zit dat? Dat ik het niet veroorzaakt heb is duidelijk, temeer omdat ze niet zozeer defect zijn, maar gewoon niet netjes mee willen kleuren. Bovendien zit t ding in een iSkin en ga ik er enorm zuinig mee om.

Meer mensen hier een probleem mee? En valt er wat te doen? Garantie en dergelijke?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

MGSNK schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:39:
Mooi, heb ik het ding twee weken is het scherm D00D :( .

Er zit halverwege het scherm een lijn 'luie' pixels :(

Hoe zit dat? Dat ik het niet veroorzaakt heb is duidelijk, temeer omdat ze niet zozeer defect zijn, maar gewoon niet netjes mee willen kleuren. Bovendien zit t ding in een iSkin en ga ik er enorm zuinig mee om.

Meer mensen hier een probleem mee? En valt er wat te doen? Garantie en dergelijke?
Heeft dat iets te maken met de discussie iPod nieuw vs. oud? Volgens mij niet namelijk ;)
Als Apple je telefonisch geen uitsluitsel kan geven, mag je hierover best een nieuw topic openen, maar dit is topic-kaping, en dus niet zo lief ;)

Overigens geldt hetzelfde voor de aanbiedingen van de Bijenkorf.

[ Voor 5% gewijzigd door dawuss op 30-03-2005 17:06 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:15

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:14:
[...]

Toch heeft Media markt de iPod mini nu ook de in sale liggen. Bij de beschrijving staat: 8 uur batterijduur. Daar boven staat met gigantische Media Markt letters: Nieuw Model. Prijs is 179,-, morgen toch even kijken welke het nou precies is.
Dit zou ik ook wel willen weten, 179 voor die nieuwe is wel een mooie prijs, zou het op prijs stellen als je je bevindingen hier laat weten......

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
dawuss schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:02:
Heeft dat iets te maken met de discussie iPod nieuw vs. oud? Volgens mij niet namelijk ;)
Als Apple je telefonisch geen uitsluitsel kan geven, mag je hierover best een nieuw topic openen, maar dit is topic-kaping, en dus niet zo lief ;)

Overigens geldt hetzelfde voor de aanbiedingen van de Bijenkorf.
Wellicht wordt het tijd om een ander forum te gaan zoeken, waar je WEL vragen mag stellen aangezien je op GoT de laatste tijd alleen maar mierenneukers tegenkomt die de boel corrigeren en niks zinnigs bijdragen tot een topic :r .

Vind het een beetje jammer, ga steeds minder met plezier GoT op hierdoor.

Edit:

Om maar niet aan meer forum vervuiling te doen een reactie op hieronder:

Waar gaat het over?

off-topic?!?

We praten hier over oud vs. nieuw, waarbij ik een (rare) ervaring heb met het nieuwe type. Ik ga voor dit soort vragen geen nieuw topic openen, omdat ik niet vind dat dat voor iets dergelijks NODIG is.
De search is zeker gebruikt...dus dat is wel erg onzinnig om te zeggen... Ik zit hier al geruime tijd en weet gelukkig nog net wel de search te vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door MGSNK op 30-03-2005 17:47 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:55
@ msgnk
graag off-forum willen posten kan leuk zijn, maar de verschillende fora zijn er dus niet voor niks
open gewoon zelf een nieuw topic, of zoek op z'n minst het juiste topic voor je ervaringen

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

mischien mag dit ook niet...maarja

Ik heb net op de site van de Bijenkorf de 4GIG besteld voor 159,- Er waren er maar een paar hoorde ik toen ik daar vandaag was, dus als je em wilt hebben

BESTELLEN !! NU !! NU !! NU !! NU !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:24
Ik vroeg me dus af, kan je die ipod mini (nieuwe) ook opladen via een usb hub (self powered natuurlijk) ? of geeft die te weinig stroom?
De ipod shuffle kan dit wel maar dat is natuurlijk een kleiner accutje.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

van wat ik heb gelezen, je kan de nieuwe zelfs alleen maar opladen via USB of Firewire, je krijgt geen oplader meer. Alleen bij de oude zit die nog inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Laatst online: 20:24
Flipm0de schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:54:
van wat ik heb gelezen, je kan de nieuwe zelfs alleen maar opladen via USB of Firewire, je krijgt geen oplader meer. Alleen bij de oude zit die nog inc.
Ja dit weet ik , je moet deze lader apart kopen, maar ik vroeg me dus af, als je nou gewoon een usb hub koopt die dus met een adapter zit aangesloten, en je sluit hier de mini op aan of deze gewoon oplaad.
Dus of zo'n usb hub genoeg stroom kan leveren om een mini op te laden.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:24:
[...]

Dit zou ik ook wel willen weten, 179 voor die nieuwe is wel een mooie prijs, zou het op prijs stellen als je je bevindingen hier laat weten......
Heb hem vandaag gekocht (voor mijn vriendin) en het is inderdaad de nieuwe. Mooie prijs, heb verder niet meer gekeken naar de Bijenkorf aanbieding. Maar volgens de modjes hier had ik een nieuw topic moeten openen voor dit antwoord, dus ik hou snel mijn mond weer.
Meauses schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:23:
Ik vroeg me dus af, kan je die ipod mini (nieuwe) ook opladen via een usb hub (self powered natuurlijk) ? of geeft die te weinig stroom?
De ipod shuffle kan dit wel maar dat is natuurlijk een kleiner accutje.
Ja dit werkt uitstekend, heb het vandaag gelijk geprobeerd. Had toch nog een hub liggen en die losse adapters zijn relatief gezien stervensduur in mijn ogen. (Overigens kost de dock voor een mini ook circa 40 euro, vrij bizar voor randapparatuur die nagenoeg niets doet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Even een update jongens!

Het scherm is inmiddels al van het luie lijntje af. Morgen even Apple bellen en kijken hoe dat zit met het scherm van de nieuwe iPod mini. Ik heb niks kunnen vinden over problemen bij het oude scherm.
Wellicht dat er nieuwe schermen in zitten die wat gevoeliger zijn ten opzichte de vorige iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:14:
[...]

Heb hem vandaag gekocht (voor mijn vriendin) en het is inderdaad de nieuwe. Mooie prijs, heb verder niet meer gekeken naar de Bijenkorf aanbieding. Maar volgens de modjes hier had ik een nieuw topic moeten openen voor dit antwoord, dus ik hou snel mijn mond weer.

[...]

Ja dit werkt uitstekend, heb het vandaag gelijk geprobeerd. Had toch nog een hub liggen en die losse adapters zijn relatief gezien stervensduur in mijn ogen. (Overigens kost de dock voor een mini ook circa 40 euro, vrij bizar voor randapparatuur die nagenoeg niets doet.)
ah nee he.....
ik heb net die ouwe besteld bij de bijenkorf. Ik heb dan liever ook de nieuwe voor 20euros meer.
Je mag toch internetaankopen binnen 7 dagen zonder reden annuleren?
Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

MGSNK schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:36:
[...]

Wellicht wordt het tijd om een ander forum te gaan zoeken, waar je WEL vragen mag stellen aangezien je op GoT de laatste tijd alleen maar mierenneukers tegenkomt die de boel corrigeren en niks zinnigs bijdragen tot een topic :r .

Vind het een beetje jammer, ga steeds minder met plezier GoT op hierdoor.

Edit:

Om maar niet aan meer forum vervuiling te doen een reactie op hieronder:

Waar gaat het over?

off-topic?!?

We praten hier over oud vs. nieuw, waarbij ik een (rare) ervaring heb met het nieuwe type. Ik ga voor dit soort vragen geen nieuw topic openen, omdat ik niet vind dat dat voor iets dergelijks NODIG is.
De search is zeker gebruikt...dus dat is wel erg onzinnig om te zeggen... Ik zit hier al geruime tijd en weet gelukkig nog net wel de search te vinden.
Toevallig heeft deze mierenneuker "Moderator APL" naast zijn naam staan, dus zo raar is het toch niet dat ik een sturende reactie plaats? :? Jij bent hier degene die niets bijdraagt aan dit topic, door een totaal niet-relevante vraag te stellen. Of je nu wel of niet de search gebruikt hebt, die vraag van jou hoort gewoon niet thuis in dit topic. Ik wijs jou daar op een vriendelijke manier op, en dan vind jij het meteen nodig om met kots-smileys te gaan gooien. Jouw vraag is gewoon een topic op zichzelf waard, en heeft in ieder geval niets te maken met deze discussie. Dat jij mijn post dan meteen interpreteert alsof ik zeg dat je hier niets mag vragen moet je zelf weten :)

Voor verdere reacties kun je me mailen, maar ga alsjeblieft niet hier lopen klagen als ik je een vriendelijk bedoelde vraag stel.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:14:
[...]

[...]

En welke MediaMarkt was het? Niet alle fillialen van de MediaMarkt hanteren dezelfde prijzen en aanbiedingen namelijk.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Meauses schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:07:
[...]

Ja dit weet ik , je moet deze lader apart kopen, maar ik vroeg me dus af, als je nou gewoon een usb hub koopt die dus met een adapter zit aangesloten, en je sluit hier de mini op aan of deze gewoon oplaad.
Dus of zo'n usb hub genoeg stroom kan leveren om een mini op te laden.
sterker nog, de mijne laadt gewoon op dwars door een passieve hub heen... overdrachtssnelheid ligt al (schrikbarend) lager maar het werkt :P of hij genoeg voltage krijgt weet ik niet, de volgende dag is hij volledig opgeladen dus daar zit ik niet zo over in...

voor de mensen die een power adapter willen kopen, ik heb er 1 aangeschaft, deze ligt tot de vakantie stof te happen kan ik je vertellen... dan sleep ik liever mn JBL on stage nog mee, die gaat toch als veredelde wekkerradio dienen @ vakantie 8)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

argro schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:43:
[...]

En welke MediaMarkt was het? Niet alle fillialen van de MediaMarkt hanteren dezelfde prijzen en aanbiedingen namelijk.
Bij de MM ArenA is ie gewoon 248, ik hou maar gewoon me ouwe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argro schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:43:
[...]

Rotterdam centrum, alleen volgens mij is het bij Rotterdam Alexandrium ook gewoon dezelfde aanbieding met de nieuwe iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

weet iemand een goed beschermhoesje?
Ik kan alleen maar die Sok vinden, en die lijkt me zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Hiervoor kan je het best voor een iSkin gaan, deze is geschikt voor zowel de OUDE als de NIEUWE iPod. Ik heb zelf de iSkin Ghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

zijn die ook in de winkel te krijgen? of alleen via iskin.com. Scheelt wel met de $ nu natuurlijk

edit: verzendkosten zijn $16,- dat vin ik toch wel errug veel, is bijna de helft van het product.....

[ Voor 36% gewijzigd door Flipm0de op 03-04-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Laatst online: 19:26
Flipm0de schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:18:
zijn die ook in de winkel te krijgen? of alleen via iskin.com. Scheelt wel met de $ nu natuurlijk

edit: verzendkosten zijn $16,- dat vin ik toch wel errug veel, is bijna de helft van het product.....
Zijn bij verschillende winkels verkrijgbaar, zoals Apple Centers en de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Laatst online: 06-09-2024
On topic graag mensen. Dit topic gaat over de verschillen tussen de iPod nieuwe versie vergeleken met de oude versie. De iSkin heeft daar niets mee te maken.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik heb er zondag 1 gekocht bij It's ....voor 169 euro... dit is dan de oude neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
MacWolf schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:54:
On topic graag mensen. Dit topic gaat over de verschillen tussen de iPod nieuwe versie vergeleken met de oude versie. De iSkin heeft daar niets mee te maken.
Dat snap ik dan weer niet? :?

Mogen we acessoires passen? op zowel de oude als de nieuwe?

Dan maar tijd voor een 1G/2G topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:29:
hmmm ik heb er zondag 1 gekocht bij It's ....voor 169 euro... dit is dan de oude neem ik aan?
Hoogstwaarschijnlijk wel... je kunt het ook zien aan de pijltjes op je scrollwheel, als ze dezelfde kleur hebben als de iPod (dus blauw/blauw of zilver/zilver), dan is het een nieuwe, anders de oude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Dat gaat moeilijk als het de Grijze is ;)

Kijk naar de achterkant, als daarop staat 4g of 6g dan heb je een nieuwe te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:09
Ik vind het wel minder dat ze bij die nieuwe ipod's geen lichtnetadapter meer doen.
Als je op vakantie gaat heb je niet de hele tijd een pc bij de hand om dat ding op te laden.
Kan je die adapter er weer los bij gaan kopen!

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:08:
Ik vind het wel minder dat ze bij die nieuwe ipod's geen lichtnetadapter meer doen.
Als je op vakantie gaat heb je niet de hele tijd een pc bij de hand om dat ding op te laden.
Ja, of een USB-hub met power.
Maarja ... als ik jou was, zou ik gewoon even de adapter kopen, kost je 29 euro. Bij de 1e generatie was die adapter dan wel meegeleverd, maar de prijs van de iPod was ook hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
is die nieuwe ipod mini eigenlijk een beetje geschikt om mee te joggen?

Ik weet dat een ipod flash beter is, maar ik vind dat design niet mooi en 1 GB vind ik ook nog tamelijk weinig voor een mp3 speler.
Vandaar dat ik de mini wil kopen, alleen jog ik nogal graag en een stukje muziek daarbij is niet mis.
Maar leent een mini zich daarvoor? Of is ie toch kwetsbaar ivm de HD die erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple heeft zelf op hun site onder voorzieningen van de iPod mini staan:
Hardlopen of sporten met tot 25 minuten bescherming tegen overspringen
Maar toch zou ik zelf niet gaan hardlopen met een iPod Mini ... lijkt me niet echt bevorderlijk voor de levensduur van de interne HDD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Qosmic schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:08:
Ik heb wel een lichtnet adapter gekocht. Heb hem alleen nog niet gebruikt eigenlijk... sterker nog hij zit nog in de verpakking :|

Dus in mijn geval en ik denk dat dat voor een boel mensen geldt is dat je hem nauwelijks nodig hebt. Alleen idd op vakantie en dat soort dingen kan het wel eens van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vesrchil tussen oude en nieuwe is vooral te herkennen aan de kleur van de toest icoontjes.
Deze zijn bij de oude generatie altijd grijs.. en bij de nieuwe generatie gelijk aan de kleur van de ipod zelf. verder zijn de nieuwe generaties allemaal net iets harder van kleur.. groen is groener geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Laatst online: 11-10 13:13

Neus

www.zenaconsult.com

Dus:

Je moet de 'oude' iPod mini kopen als:
- je niet te veel wil betalen (rond de € 179)
- je het niet uitmaakt dat de accu maar 8 uur meegaat
- je er een AC oplader twv € 29 erbij wil hebben
- je hem ook via Firewire wil laten 'updaten' met muziek

Je moet de nieuwe kopen als:
- je meer dan 18 uur wilt luisteren zonder bij te laden
- je aan USB 2.0 meer dan genoeg hebt
- je geen extra AC adapter nodig hebt (18 uur is tenslotte lang)
- je daar het verschil van € 40 wel voor over hebt

Klopt dit zo'n beetje? Want ik sta nu voor de keuze om een van de twee voor mijn vriendin te kopen en wil niet achteraf spijt hebben van de aankoop...

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Lijkt mij een aardige samenvatting :) Ik zou wel gewoon de nieuwe kopen, 18 uur is altijd fijn om te hebben en die adapter kun je er altijd nog bij kopen (alhoewel ik erg blij ben dat er bij mijn 1G Mini wél een adapter zat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiniMan schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:14:
Dus:

Je moet de 'oude' iPod mini kopen als:
- je niet te veel wil betalen (rond de € 179)
- je het niet uitmaakt dat de accu maar 8 uur meegaat
- je er een AC oplader twv € 29 erbij wil hebben
- je hem ook via Firewire wil laten 'updaten' met muziek

Je moet de nieuwe kopen als:
- je meer dan 18 uur wilt luisteren zonder bij te laden
- je aan USB 2.0 meer dan genoeg hebt
- je geen extra AC adapter nodig hebt (18 uur is tenslotte lang)
- je daar het verschil van € 40 wel voor over hebt

Klopt dit zo'n beetje? Want ik sta nu voor de keuze om een van de twee voor mijn vriendin te kopen en wil niet achteraf spijt hebben van de aankoop...
Klopt vrij aardig.
Maar die speeltijden zijn slechts theoretisch. De Mini 1G doet 6,5/7 uur met z'n batterij en de Mini 2G 14/15 uur.
Qua prijs ligt het er natuurlijk ook aan welke 2G je koopt, de 4 GB of de 6 GB versie. Via de apple-shop kun je als student nog wel een kleine korting krijgen (4 GB = 183 euro, 6 GB = 229 euro), op zich wel de moeite waard. Verzenden is daar overigens gratis.

Ik zou zelf altijd voor de 2G gaan :) ... op zich is firewire niet echt ingeburgerd maar als je toch een firewire-poort hebt is het mooi meegenomen. Anders is usb 2.0 goed genoeg.
Als je de 6GB koopt met een adapter ben je 258 euro kwijt (als student), voor de 4GB versie incl. adapter 212 euro (als student).

Ik denk trouwens dat je de 1G nog wel goedkoper moet kunnen krijgen. En misschien even andere oordopjes erbij kopen, de meegeleverde zijn niet veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
ik sta ook op het punt om een nieuwe ipod aan te schaffen, alleen vind ik het erg jammer dat je dus die lichtnetadapter erbij moet kopen.
18 uur is wel lekker, maar als je dus een keer op vakantie bent kan je er na 18 uur niks meer mee als er geen computer in de buurt is.

Desondanks koop ik toch een nieuwe. Ik kan hem voor een mooie prijs krijgen: 162,50 en dan koop ik wel die adapter erbij voor 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:48:
[...]Maar die speeltijden zijn slechts theoretisch. De Mini 1G doet 6,5/7 uur met z'n batterij en de Mini 2G 14/15 uur.
ehmm, dat valt nog wel mee hoor, met de eerste generatie heb je wel gelijk, maar met de 2e generatie zijn onder andere door iPodlounge veel betere 'resultaten' behaald met de iPod.

Wat betreft die oplader is natuurlijk marketingtechnisch een perfecte zet geweest van apple, maar voor de wat veeleisender gebruiker compleet naar. Niet iedereen gaat op reis met z'n iPod, niet eens iedereen gaat op reis, dus dat is een ideale mogelijkheid geweest voor apple om de spelers zonder oplader te leveren zodat ze de prijzen nog meer kunnen drukken. Doordat die prijzen nog lager liggen zijn de mensen eerder overtuigd om een iPod mini te kopen dan een grote flashspeler, omdat die prijzen veel dichter bij elkaar liggen door die verlaging, daarnaast zal die lagere prijs mensen eerder over een psychologische prijsbarriere doortrekken, want ik denk dat bij zulk soort aankopen elke euro minder voor de meeste mensen wel telt. Dus uiteindelijk een hogere verkoop.

Hele samenzweringstheorien hier :+ maar daarom dus zonder lichtnetadapter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehmm, dat valt nog wel mee hoor, met de eerste generatie heb je wel gelijk, maar met de 2e generatie zijn onder andere door iPodlounge veel betere 'resultaten' behaald met de iPod.
Tja, hier testen ze de 2G Mini en speelt 'ie 26 uur lang, maar dat is zonder het apparaat aan te raken en er staat tevens niet vermeld op welk volume de iPod staat te spelen.
Zelf haal ik zo'n 15 uur met m'n Mini bij normaal gebruik, wat in mijn geval is: geen backlight, geen shuffle, geen EQ, maar wel na elke cd door het menu van artiesten scrollen, af en toe volume aanpassen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Qosmic schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:57:
ik sta ook op het punt om een nieuwe ipod aan te schaffen, alleen vind ik het erg jammer dat je dus die lichtnetadapter erbij moet kopen.
18 uur is wel lekker, maar als je dus een keer op vakantie bent kan je er na 18 uur niks meer mee als er geen computer in de buurt is.

Desondanks koop ik toch een nieuwe. Ik kan hem voor een mooie prijs krijgen: 162,50 en dan koop ik wel die adapter erbij voor 29 euro.
Ik snap niet wat je post bijdraagt aan dit topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
Alles goed en wel, iedereen zo zijn voors en tegens mbt de nieuwe iPod mini, het is een blijft een knaller!

Vandaag in Eindhoven geen zilveren te krijgen zowel niet in de 4 als 6 Gb versie.
Alleen nog een groot aantal 'oude' modellen in de 'mooie' kleurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
  • Laatst online: 22:42
Voor mij is die verlengde batterijduur wel doorslaggevend geweest. Ben benieuwd hoelang ik in de praktijk ga redden, maar 18 uur moet adequaat zijn.
Ik ben ook voor de 6GB versie gegaan (groene) via de Apple Store. (Nu geshipped in Sjanghai)
Ik werk aan de RuG en kreeg ook gewoon onderwijskorting.
De adapter zou er eigenlijk wel bij moeten, maar goed, dan kopen we die wel los.
Voor wie ook een dock wil om z'n mini aan te sluiten op de Hifi is volgens mij dat Monster pack wel een goeie optie. Wel een stuk duurder dan een adapter natuurlijk, maar al met al toch relatief goedkoop: adapter, dock, monster stereo interlink en firewire kabel. (los: 30, 40, 30, 17=117, samen 71/79)
Denk dat ik die er nog wel bij ga kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door VincentH op 13-04-2005 12:45 ]

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
De nieuwe mini is vanaf as maandag bij de Dixons in de aanbieding...
Prijs blijft hetzelfde, alleen krijg je er een gratis dock bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een iPod mini 4 Gb gekocht... heb gevraagt of dit de nieuwe versie is, met de nieuwe batterij. Dit was volgens de verkoper zo.

Ik wil het wel graag zeker weten.

Hoe kan ik dit controleren?

Met m'n serienummer oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 03:05
Of mischien de tijdsduur van je mini uitproberen... ;)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Master schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:19:
Of mischien de tijdsduur van je mini uitproberen... ;)
Ja... moet ik 'em eerst helemaal opladen... en dan gaan proberen... ik wil het gewoon meteen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:47:
[...]

Ja... moet ik 'em eerst helemaal opladen... en dan gaan proberen... ik wil het gewoon meteen weten ;)
kijk achterop. Als je daar ergens [ 4GB ] ziet staan heb je een 2e generatie. Heb je dat niet dan heb je een 1e generatie en ben je genaaid. Dit staat overigens als ergens in het topic.

Ook zijn play menu en andere knopjes nu in de kleur van de behuizing. Dus bv een roze play knop. En jawel ook dit staat in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Low-Fi schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:00:
[...]

kijk achterop. Als je daar ergens [ 4GB ] ziet staan heb je een 2e generatie. Heb je dat niet dan heb je een 1e generatie en ben je genaaid. Dit staat overigens als ergens in het topic.

Ook zijn play menu en andere knopjes nu in de kleur van de behuizing. Dus bv een roze play knop. En jawel ook dit staat in dit topic ;)
Ja er staat [4GB] :)

Maar wat bedoel je precies met:
Ook zijn play menu en andere knopjes nu in de kleur van de behuizing. Dus bv een roze play knop
Nog wat: Als er geen oplader bij zat, is het dan een nieuwe?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
daar bedoel ik dit mee:

Afbeeldingslocatie: http://www.ipodlounge.com/assets/images/reviews_apple/ipodmini6gb/12.jpg

kijk goed naar de knopjes. En aan de behuizings kleur kan je het ook zien trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een silveren... maar ik zie eigenlijk geen verlichting in me knopppen :S

Kan je het ook niet aan de menu structuur oid zien?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
je hebt toch al gezien dat je dat 4gb achterop hebt staan. Dus heb je een 2e gen... klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Low-Fi schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:40:
je hebt toch al gezien dat je dat 4gb achterop hebt staan. Dus heb je een 2e gen... klaar :)
Ja, maar me knoppen geven geen licht :|

Ja sorry, ben altijd lastig, maar ik moet het 100% zeker weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een nieuwe .. die knopjes zijn niet verlicht ..! en als je een grijze ipod hebt, dan zijn je knopjes toch gewoon grijs.. en dat waren de oude standaard. (dus als je achterop 4GB og 6 GB hebt staan heb je een nieuwe) gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:48:
[...]

Ja, maar me knoppen geven geen licht :|

Ja sorry, ben altijd lastig, maar ik moet het 100% zeker weten...
1e gen iPod mini:
-Groene iPod met grijze knopjes
-Roze iPod met grijze knopjes
-Etc.

2e gen iPod mini:
-Groene iPod met groene knopjes
-Roze iPod met roze knopjes
-Etc.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
heeft iemand hier al de adapter los gekocht voor zijn ipod mini?

Zo ja, kan je dan je ipod opladen door de bijgeleverde usb kabel in je ipod en je lader te doen, of moet je dan ook nog zo'n firewire kabel erbij kopen om gebruik te maken van die lichtnet adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

Qosmic schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:16:
heeft iemand hier al de adapter los gekocht voor zijn ipod mini?

Zo ja, kan je dan je ipod opladen door de bijgeleverde usb kabel in je ipod en je lader te doen, of moet je dan ook nog zo'n firewire kabel erbij kopen om gebruik te maken van die lichtnet adapter?
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
ok relaxed!
Bedankt voor de snelle reactie, heb namelijk al die lader gehad voor mn verjaadag, maar mn ipod mini krijg ik donderdag pas ivm levertijd.

Maar was benieuwd of je dan uit de voeten kon met de bijgeleverde usb kabel!

Maar bedankt, weet ik dat ook weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

staat ook op de site zelf he
De iPod shuffle kan rechtstreeks op de USB-lichtnetadapter of op het optionele iPod shuffle-dock worden aangesloten.

Opmerking: Geschikt voor de iPod shuffle, de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel. Voor de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel is ook de iPod Connector-naar-USB-kabel vereist.

[ Voor 31% gewijzigd door airliner op 19-04-2005 16:43 . Reden: stukje paste vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
ja, maar ik heb een ipod mini he!? geen shuffle, weet niet of dat verschil maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 12-10 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Euh, hier staat een tijdje terug dat de Mini 2g geen gebruik kan maken van firewire... Maar het is toch zo dat dit met het dock wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:39:
Euh, hier staat een tijdje terug dat de Mini 2g geen gebruik kan maken van firewire... Maar het is toch zo dat dit met het dock wel kan?
Bij mijn weten kan je de Mini 2G gewoon via firewire aansluiten, echter is er standaard geen firewire-kabel meer meegeleverd (alleen usb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ik heb me ook de iPod mini 4GB met 18uren batterij aangeschaft.

leuk ding, voelt stevig aan, ga er wel nog wat accesoires bijkopen.

Nu valt het me op na volledig opladen en plaatsen van muziek dat na een uurtje spelen er al 1 blokje van de batterij is. Is dit normaal, het zou toch veel langer moeten meegaan?
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.