[audio] kraken draadloze hoofdtelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 2.488 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131249

Topicstarter
hey, ik heb pas een nieuwe draadloze koptelefoon gekocht voor mijn stereo. Maar nu kwam ik op het gedacht om mijn oude te gebruiken om te game op mijn pc. Maar de reden waarom ik een nieuwe gekocht heb is omdat hij enorm kraakt. Dat is met de tijd erger geworden, maar nu is het niet meer uit te houden.

Weet iemand hoe ik dit kraakprobleem moet behelpen?
Het is al een redelijk oud type.(cyberwave fmh 8000).
greetz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:21
Bij mijn Philips draadloze koptelefoon moest ik het volgende doen om van het kraken af te komen:
1) Localiseer alle potmeter/draaiwieltjes
2) Druk er hard op en probeer ze veel kracht heen en weer te schuiven. Dit moet de stof losmaken. Wees niet te voorzichtig maar ook niet te ruw. Er zijn ook sprays die stof afstoten dacht ik, kun je ook proberen.

Ik weet niet of jij hetzelfde probleem hebt, maar bij mij was dit de oplossing.

[ Voor 22% gewijzigd door Frash op 04-03-2005 21:56 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zal waarschijnlijk wel een draadbreuk zijn, of misschien een loszittende draad aan de driver. Was het een dure koptelefoon? Anders is het niet echt de moeite waard om m te repareren.

Oja, leer Nederlands :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
misschien maakt dit het gemakkelijker

1) Als ik de volumeknop regel, dan kraakt hij veel harder als normaal
2) Als ik er eens tegen tik, dan werkt soms de linkse luidspreker niet en verandert het volume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:21
Volumeknop = Potmeter dacht ik.

Probeer wat ik zei, ik had precies hetzelfde, ook dat soms de linkerluidspreker uitviel. Gewoon hard draaien aan dat wieltje met veel kracht. Zit stof in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138154

Gewoon uit elkaar schroeven en dan met de compressor erover dus ;);)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het gewoon opgelost met contact-spray.
Nooit gedacht dat ik het met dit zou kunnen oplossen
Contact-spray: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37691

Idd, zoals al eerder beschreven is de kans groot dat je potmeter('s) gaar zijn en die dus schoon gemaakt moeten worden met contactspray.
Gathering of Tweakers - FAQ:
Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect naar anderen en het forum.
Een van de dingen waar ik me echt gigantisch aan kan ergeren, als mensen gaan zeiken over typfouten die iemand maakt. Soms is dat Dyslectie, soms door te snel blind typen en niet exact weten waar welke toets zit. Who cares? Ik lees er gewoon overheen, een mens kan woorden begrijpen zolang de eerste en laatste letter goed staan, de rest mag door elkaar staan. Dan maakt het niet zoveel uit, maar je begrijpt wat er staat, en kost over het algemeen niet veel meer tijd om het te lezen dan een goed geschreven tekst.

Voorbeeld:
Dzee tsket is tcoh wel rdeelijk te lzeen dnek ik, neit dan?

nofi, maar het moest er even uit :+
Pagina: 1