Toon posts:

[Host] IP notificatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het ook mogelijk als ik als Host een applicatie/game draai om te kunnen zien welk ip adres connect naar mij?

Dit omdat zoals SWAT4 een waardeloze kick methode heeft en kan ik het IP gewoon blocken in mijn firewall. Ik heb nog wat diverse host applicaties draaien en zou graag willen weten welk ip connect.

Kan ik dat op 1 of andere manier in een log of programma krijgen?

Verwijderd

netstat ?

welk OS ? meer info plz...

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai de hosts applicaties op Windows XP.
Netstat is niet echt helemaal wat ik bedoel en werkt ook niet echt lekker.

Als ik een SWAT4 server bijv. host dan moeten mensen connecten naar mij. Ik wil graag kunnen zien wie dat is zodat als ze zich misdragen dat ik ze kan blocken.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

tcpview dan.

En wtf is er mis met netstat -an |findstr <poortnummervanjeSWAT4server> ?

[ Voor 77% gewijzigd door alt-92 op 04-03-2005 23:16 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:10:
tcpview dan.

En wtf is er mis met netstat -an |findstr <poortnummervanjeSWAT4server> ?
tcpview laat mij alleen maar de processen zien die ik draai, als er iemand connect verandert er niks.
Netstat is niet een realtime programma, ik moet elke keer dan de commando uitvoeren.

Ik heb het geprobeert met de commando's hierboven van je maar op 1 of andere manier gaat dat niet werken.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Als je een Software Firewall draait dan kan je meestal wel zien wie er allemaal connect toch ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

TCPview is toch hetgene wat je nodig hebt, dit laat trrouwens wel de remote & local IP adres zien.

http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/tcpview.shtml

Afbeeldingslocatie: http://www.sysinternals.com/images/screenshots/tcpvshot.gif

Download :

http://www.sysinternals.com/files/tcpview.zip

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:28
Wat de TS wilt is dat hij kan zien wel IP bij welke speler is in het spel. Dit kan je alleen maar zien in het spel zelf. Daarna kan je idd het IP nummer blockeren op je firewall.

Verwijderd

Topicstarter
tcpview is niet voldoende je hebt de PRO versie nodig.

Ik heb deze versie nu draaien en alleen met de bepaalde game geeft hij de ip's weer die met mij connecten. Het blijft nog lastig om te zien bij welke die hoort maar ik denk na wat wijzigingen dat ik met dit programma er wel kom.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

In de logs (of ander onderdeel) van je server moet genoeg informatie staan om het ip adres te vinden.

Ik kan me niet voorstellen dat dat niet in je gameserver zit ingebouwd.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
Zit vast niet in SWAT4 Demo. Je kunt hier nog niet kicken met playernummer, maar je moet de naam overtypen. Aangezien je de meest onmogelijke combinaties krijgt met ASCII is het niet te doen om zo te kicken.

En jah sommige komen echt op je server om gewoon de boel te verzieken of met een enorme grote bek en daar kun je dan niks tegen doen.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Dus je stelt hier een vraag zonder dat je zelf al hebt geprobeerd om het via de game zelf te doen ???

Post anders je vraag eens op een SWAT 4 forum, daar kunnen ze je vast wel verder helpen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Cobra_Lup schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:17:
[...]

Dus je stelt hier een vraag zonder dat je zelf al hebt geprobeerd om het via de game zelf te doen ???

Post anders je vraag eens op een SWAT 4 forum, daar kunnen ze je vast wel verder helpen.
Wat een conclusie 8)7

Elke game die als host ingesteld kan worden gaat echt geen log bijhouden met wat voor ips er connecten op je server. Biedt ten eerste totaal geen meerwaarde voor 99% van de mensen.

Maar zoals ik al eerder zou met tcpview pro ben ik al een stuk geholpen en laat ik het hierbij.
Zoals je ook kon zien was het niet alleen met de betrekking op SWAT4 maar ook met andere applicaties die als server draaien.
Pagina: 1