Toon posts:

Begeef ik me op gevaarlijk terrein met dit topic?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/100331

Graag daarover jullie mening, want dit is altijd een zeer gevaarlijk onderwerp voor degenen die suïcide neigingen hebben.

IMHO geeft dit topic juist een goed beeld over de positieve draai die je leven kan krijgen op het moment dat je voor je gevoel eigenlijk niet meer wilt leven.

Maar voor de zekerheid vraag ik toch even jullie mening, gezien het topic een negatieve wending begint te krijgen.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Jaymz

Keep on moving !

('k ben dan wel geen adje, maar ik heb wel een mening)

Volgens mij kan het dichter op het randje. Ik vind het eigenlijk wel interresant om te lezen. (laat alleen elkaar in elkaars waarde, maar dat gebeurd [nog?])

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat gebeurt inderdaad nog steeds, gelukkig! :)

Maar het is wel gevaarlijk terrein zoals degene die schrijft dat hij eigenlijk geen zin meer heeft om te leven.

Dergelijke opmerkingen negeren is niet goed, zeker omdat ik er wel wat over te zeggen heb.
Maar er op ingaan is ook riscant, dat weet ik uit eigen ervaring.... vandaar mijn vraag.

• Jaymz
  • Laatst online: 16:52

Jaymz

Keep on moving !

Op het moment dat dit serieus gaat worden (persoon die geen zin meer heeft) is het IMHO verstandig om ermee te stoppen.

Er hoeft maar 1 persoon een verkeerde opmerking plaatsen (Ik ken W&L niet zo goed, dus ik kan niet beoordelen of die kans groot is).

Zo'n jongen/meisje kun je dan beter IRL spreken, goeie discussies in IRL met groepen groter dan 5 zijn al moeilijk, laat staan een discussie op het net waar 10-duizenden langs kunnen komen.

[edit: heefd |:(] en VEEL meer typo's ;sorry

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
volgens mij gaat het nog wel goed daaro... ik hou wel oogje in het zeil.

Overigens zijn de mods van w&l daarvoor... (diadem, lord daemon en ik) dus wees geenzins bevreesd om ons hiervoor te contacten hoor :)

Alhoewel diadem natuurlijk altijd met dat online spelletje aan het kloten is ;)