I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Persoonlijk zie ik in 2 en 3 ook niet meteen een reden waarom hij noodzakelijk naar beneden gehaald moest worden. Nummer 1 kan ik me nog iets bij voorstellen. Nummer 4 ook, maar in die poll kun je sowieso weinig toevoegends posten en vond ik jouw post wel behulpzaam.
Ik ben zelf geen powermod of zo echter, dus misschien sla ik de bal compleet mis
Ik ben zelf geen powermod of zo echter, dus misschien sla ik de bal compleet mis
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
1. Een grappige opmerking is doorgaans een +1 waard en deze stond op +3.
2. het draadje gaat over '(Financiële baas Apple legt bedrijfsplannen uit)' en jij vertelt een verhaal over gadgets. Ergo grotendeels offtopic maar aangezien het verder een nette post is kom je uit op +2.
3. Verhaal waarom bij jou het Zip bestand beter ging dan het exe hoeft niet op +4, wmb is +1 voldoende, je komt daarmee niet onder het maaiveld terwijl je post wel eens alleen interessant voor jezelf zou kunnen zijn.
4. Daar heb je al eerder een topic voor geopend.
Je hebt toch wel je mail van 1 maart j.l. gelezen ?
2. het draadje gaat over '(Financiële baas Apple legt bedrijfsplannen uit)' en jij vertelt een verhaal over gadgets. Ergo grotendeels offtopic maar aangezien het verder een nette post is kom je uit op +2.
3. Verhaal waarom bij jou het Zip bestand beter ging dan het exe hoeft niet op +4, wmb is +1 voldoende, je komt daarmee niet onder het maaiveld terwijl je post wel eens alleen interessant voor jezelf zou kunnen zijn.
4. Daar heb je al eerder een topic voor geopend.
Wil je dat we publiekelijk gaan discussieren over motivatie, moderatie en scores?Wat zit hier achter? Want je wordt natuurlijk niet echt gemotiveerd om nog berichten te posten als de score -ondanks positieve mods van medetweakers- naar beneden wordt gehaald.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dus de powermods houden zich bezig met elke +2, +3 en +4 'grappig' om te zetten naar een +1? Een +3 is idd wat veel, maar je trekt er meteen twee modpunten vanaf. Waar trek je de grens? Ik zie niet onmiddelijk andere 'grappige' opmerkingen die worden behandeld door powermods.1. Een grappige opmerking is doorgaans een +1 waard en deze stond op +3.
Een volledige alinea (1/3 v/h artikel) gaat over de afwachtende houding van Apple wat producten betreft die je vandaag nog als gadgets kunt bestempelen. Daar gaat mijn reactie over. Net zoals de mede-tweakers die mijn bericht gemod hebben, vind ik dat het dus grotendeels ontopic is. Ook hier kan ik gemakkelijk tientallen reacties als voorbeeld geven die veel minder met de zaak te maken hebben, en niet behandeld zijn door powermods.2. het draadje gaat over '(Financiële baas Apple legt bedrijfsplannen uit)' en jij vertelt een verhaal over gadgets. Ergo grotendeels offtopic maar aangezien het verder een nette post is kom je uit op +2.
Ook hier ben ik het weer niet met je eens. Mede-tweakers vinden het behulpzaam en in het topic zijn nog opmerkingen gemaakt over de instabiliteit van de update (na mijn reactie, dus mod die van mij nu niet als een dubbelpost). Nogmaals: als je zo begint, wees dan consequent en mod dan alle reacties die zogezegd alleen interessant zijn voor de OP naar beneden. Indien nodig geef ik voorbeelden.3. Verhaal waarom bij jou het Zip bestand beter ging dan het exe hoeft niet op +4, wmb is +1 voldoende, je komt daarmee niet onder het maaiveld terwijl je post wel eens alleen interessant voor jezelf zou kunnen zijn.
Inderdaad. En in dat topic vinden medetweakers dat een "0: off-topic" net iets te zwaar afgestraft is.4. Daar heb je al eerder een topic voor geopend.
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Je vergeet hierop te reageren.botoo schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:57:
[...]
[...]
Wil je dat we publiekelijk gaan discussieren over motivatie, moderatie en scores?
Dat heb ik via e-mail gedaan.
Return-mail is onderweg, dus deze kan op slot.Dries_Aendekerk schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:26:
Dat heb ik via e-mail gedaan.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.