In mijn pc heb ik een harde schijf van 20GB met daarop windows XP geïnstalleerd. Deze schijf heeft slechts 1 partitie. Omdat deze schijf nogal klein is wilde ik ipv de 20GB (DISK 1) schijf een 80GB (DISK 2) schijf plaatsen. Ik heb met behulp van Norton Ghost 2003 een image gemaakt van de C-schijf van DISK 1. Vervolgens heb ik deze image geïnstalleerd op DISK2. De andere schijf, DISK1 heb ik losgekoppeld en ik wilde gaan opstarten vanaf DISK2. Alles ging prima tot het aanmelden bij windows. Na het aanmelden komt er meteen te staan, U wordt afgemeld, en vervolgens verschijnt het inlogscherm weer.
Nu heb ik gezocht wat dit kan zijn en ik kwam hier terecht. Dit uiteraard geprobeerd (optie 2, recovery console) maar zonder resultaat. Optie 1 lukte mij niet want van een andere pc kon ik de "kapotte" pc niet benaderen. Optie 3 niet geprobeerd. Ik kan nog steeds niet inloggen als ik DISK2 aangesloten heb. Met DISK1 heb ik hier geen problemen mee.
Iemand enig idee?
Nu heb ik gezocht wat dit kan zijn en ik kwam hier terecht. Dit uiteraard geprobeerd (optie 2, recovery console) maar zonder resultaat. Optie 1 lukte mij niet want van een andere pc kon ik de "kapotte" pc niet benaderen. Optie 3 niet geprobeerd. Ik kan nog steeds niet inloggen als ik DISK2 aangesloten heb. Met DISK1 heb ik hier geen problemen mee.
Iemand enig idee?