Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
dan doe je 1 diskette in je laptop andere in je normale pc
daar boot je mee op en kopieren. Je moet dan ff je nieuwe hdd doormiddel van een 3.5 inch converter ff aan sluite.
Lekker zijn is een gave :)
Hehe, ja, ik ga ze allemaal testen totdat er eentje werkt!
Er zitten trouwens meerdere partities op de oude schijf.
Ik neem aan dat ik dan eerst alle partities op de nieuwe schijf moet maken en dan per partitie moet kopieren?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
hier je 4e:
brand al je data op een dvd(`s) en kopieer het terug.
Lijkt me wel het slimst ja.LED-Maniak schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:12:
[...]
Hehe, ja, ik ga ze allemaal testen totdat er eentje werkt!
Er zitten trouwens meerdere partities op de oude schijf.
Ik neem aan dat ik dan eerst alle partities op de nieuwe schijf moet maken en dan per partitie moet kopieren?
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:13:
de laatste 2 omschrijven hetzelfde in een ander programma.
hier je 4e:
5e: zet alles op floppy's
[ Voor 27% gewijzigd door LoeiOrdinair op 03-03-2005 15:14 ]
Laat ik nou net geen dvd brander hebbenVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:13:
de laatste 2 omschrijven hetzelfde in een ander programma.
hier je 4e:
Ik moet er niet aan denken hoe lang 40 gb gaat duren op een paar diskettesofftopic:
5e: zet alles op floppy's
[ Voor 21% gewijzigd door LED-Maniak op 03-03-2005 15:16 ]
Je vermeldt niet dat iets het niet doet dus .... ik weet dat het veel te veel voor de hand ligt enzo.
/EDIT :
OWww...... dat is inderdaad niet handig neeLED-Maniak schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:24:Hm, als ik dat doe dan kopier ik de MBR en zulke data niet mee. Lijkt me toch handig met een ongepartitioneerde schijf?
[ Voor 41% gewijzigd door nero355 op 03-03-2005 15:53 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hm, als ik dat doe dan kopier ik de MBR en zulke data niet mee. Lijkt me toch handig met een ongepartitioneerde schijf?nero355 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:22:
Doet je Laptop het nog en heb je ook nog een werkende PC ?? Dan zou ik alles gewoon overzetten via Windows Sharing of FTP
Je vermeldt niet dat iets het niet doet dus .... ik weet dat het veel te veel voor de hand ligt enzo.
Verwijderd
niet om het een of het ander, maar had je dit niet via google kunnen vinden?
Het moet via het lan, niet via de standaard ata kabel.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:27:
Trouwens, Partition Magic heeft die optie ook, gewoon copy partition. MBR kan je dan meeselekteren. Werkt nóg eenvoudiger
offtopic:
niet om het een of het ander, maar had je dit niet via google kunnen vinden?
Via google heb ik gezocht, evenals via got alleen dan typ je net de verkeerde trefwoorden en dan kom je weer ergensanders uit
Verwijderd
27.777 floppy`s
waarom wil je je mbr ook meekopieren, ik zou gewoon een lan maken op 100mb en dan alles kopieren. naar je verse HD, weet je ook zeker dat je geen spy/ad-ware en virussen meekopieert.
maar of dat slim is> Je hebt sowieso andere hardware en dan is een clean install m.i. wel zo stabiel.
Met een cross cable loopt het best lekker snel hoor!
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dus gewoon ghost dan hoef je ook geen nieuwe partities aan te maken doet ie zelf namelijk
Ghosten of twee 3,5" convertertjes ergens zien te lenen en het met het mobo van een desktop doen (wel sneller denk ?).
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik ga het morgen allemaal proberen, hopelijk lukt het me
Ik moet invullen:
Domein
User
Pass
Bij domein heb ik het domein ingetypt hoe het netwerk heet en bij user en pass de gegevens die ik op de desktop gebruik.
Hij blijft er maar naar vragen dus kan niet connecten!
Wat doe ik fout?
Je hebt geen domain. Dus niet domain opgeven maar user + pass (desnoods als PCNAAM\USER ).LED-Maniak schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:52:
Hij blijft er maar naar vragen dus kan niet connecten!
Wat doe ik fout?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Zo, dat is eindelijk gelukt, dankje!BackSlash32 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:55:
[...]
Je hebt geen domain. Dus niet domain opgeven maar user + pass (desnoods als PCNAAM\USER ).
Ghost is alles nu aan het kopieren naar een andere schijf.
Als alles daar nu op staat en ik doe me nieuwe schijf erin. Hoe kan ik dan via het diskette station alles terug krijgen?
Zal hij direct uit zichzelf partities indelen of verwacht hij dat ik alles indeel en dat hij het weer terugzet?
Lees de Ghost handleiding eens zou ik zeggen.
Je zet dus je image straks weer terug op (bijna) dezelfde manier zoals je de image gemaakt hebt.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device