_Ernst_ schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:16:
...Knip....
Daar heb je echt een _groot_ koelblok voor nodig, dus lijkt me redelijk onmogelijk
Niettemin leuk als je het toch probeert met een enorm koelblok, wel behoorlijk die-hard natuurlijk

Lijkt
en redelijk, dus extra 'bijna' onmogelijk?
Je bent DH of je bent het niet, het moge duidelijk zijn wat ik ben.
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 12:54:
een 3,8 onder kamer temp met een 72watt peltier? haha je bent er zelf zo van overtuigd dat je me aan het nadenken hebt gezet maar ik kwam al weer snel bij zinnen en kwam tot de conclusie dat het onmogelijk was.
Waar lees jij dat ik dat met een 72W peltier ga doen

Non taken, je mag me noemen, en denken van me wat je wilt, zolang je maar niet zegt dat ik op je lijk (dat geld voor iedereen)

(Nofi).
YoupY schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:18:
Laat maar eens zien dan wat je kan doen met je pelt setup. Zeggen dat 't kan is 1 ding, maar voordat ik dit wil gaan geloven zal ik toch eerst wel even wat results moeten zien.
400W voer je niet even af met een relatief klein heatsinkje en 2 fannetjes...
Wie heeft het over een relatief klein heatsinkje en 2 fannetjes?
Wat staat er nou eigenlijk?
Oude versie van de PEP66 met (toen nog) 6xW peltier en Delta Screamer:
Diezelfde PEP66 ziet er ondertussen zo uit (Klikbaar):

Rechts (Voor de Engelsen links

) zit dus de PEP66 met 38x80mm Delta 80CFM fan, Links zit een 'stille' versie van de Delta screamer op m'n Ti4200.
Maar ook nu heb ik niet gezegd dat ik het met een PEP66 ga doen.
offtopic:
[Algemene vraag] Waarom rukken mensen dingen altijd uit verband als ze problemen hebben om iets te geloven? Is dat voor hun eigen gemoedsrust of om een ander belachelijk te maken....of is het nog iets anders

Waarom is het zo moeilijk te geloven dat ik of iemand anders dat voor elkaar krijgt?
Ben ik dan de enigste die "Out of the box" denkt en het e.e.a. zelf kan maken? (En NEE ik heb geen geavanceerde hobby ruimte, en ik besteed zo goed als nooit iets uit....bloed, zweet en tranen zit in al het werk dat ik doe).