[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
BTW crisp: eerst nightlife, nu zo'n service... damn, de admins rulen
idd, ik kan zo 123 geen andere instantie verzinnen die een probleem ad hoc fixt binnen een half uur om elf uur s'avondsHooglander1 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:23:
MENSEN, LEZEN VOOR JE POST AJB
Enaan de crew die altijd paraat staat voor de problemen
"man is not truly one, but truly two,"
Today's subliminal thought is:
GoT knok ploeg voor degene die hem geplaatst heeft
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
mja, maar hoe weet je van te voren of een flash banner geluig bevatHooglander1 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:14:
[...]
Maar de banner word wel gedownload, dus t.net loopt er geen inkomsten door mis. En op de banner klikken zou ik toch zeker niet doen als er geluid op zit. Dus ik mag toch hopen dat t.net hier niet moeilijk over gaat lopen doen...
het gaat er immers om dat een adverteerder betaald dat zijn banner te zien (en in dit geval te horen
en ik zal binnenkort weer opnieuw een abbo nemen
danku
Imperfectionist.
Verwijderd
http://adtech.m7z.net/ima...Sq1Id2/25dagen_468x60.swfArno schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:33:
En ik wilde net mn banners gaan inschakelen om te zien waar het nu allemaal om ging
dat irritante ding. had er zef ook geen last van abo ruled
Verwijderd

edit: net ff de link van maarten gevolgd. het is na 3x al een irri ding

Dit is trouwens ook wel de enige site met zo'n snelle crew. Hulde
[ Voor 36% gewijzigd door Adrian- op 01-03-2005 23:54 ]
Adrian- werkt en leert
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
(Even wat anders dan de anti-reclame campagne
[ Voor 37% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-03-2005 23:53 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En wat een ongelooflijke kutbanner trouwens
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat t.net op deze manier inkomsten mist, al zouden deze natuurlijk op de reclameboer te verhalen kunnen zijn. Maar bestaat praktisch de mogelijkheid om een soort tussenlaag te bouwen die controleert of de geleverde banners niet bepaalde grenzen overschreiden? Je lijkt zelf te stellen dat jullie een contract hebben waarin de grenzen staan aangegeven en op deze manier ('midden in de nacht of in het weekend') lijkt het of de reclameboer de regels willens en wetens overtreed.Daniel schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:14:
Er hoort ons gevraagd te worden of we een geluidsbanner willen accepteren maar dat wordt vaker niet dat wel gedaan.
Dit ding is in ieder geval zwaar tegen de policy EN zoals bijna elke keer dat zoiets geflikt wordt komt de meuk midden in de nacht of in het weekend langswandelen zodat er vrijwel niemand online is die het kan fixen.
Ik ga er nog even van uit dat dat toeval is, omdat ze er geen enkel belang bij hebben
Weet waar je aan begint als je een (dergelijk) topic opent in LAMSalters schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:31:
Weet niet wat er vreemder is, een adboer die dit soort dingen verkoopt, 100 users die binnen 5 minuten reageren of een crew die het meteen oplost. Wel wie dekrijgt en wie de
Toch weer nette service op een tijdstip waarop andere bedrijven zeggen: bel morgen maar terug
Hoe zeker kan je weten dat een bannerboer er geen baat bij heeft? Die moet immers ook zijn inkomsten hebben. Misschien krijgen ze wel extra vet betaald om deze banner door ieders strot te duwen. Dat doen tijdens de nacht of juist in het weekend kan zijn "in de hoop dat ze niet merken/doen"... /conspiracyDaniel schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 07:54:
Ik ga er nog even van uit dat dat toeval is, omdat ze er geen enkel belang bij hebben
Het was wél effectief: iedereen heeft de reclame gezien en iedreeen spreekt erover.
Negatieve reclame is ook reclame
edit: oh ja en ook nog hulde aan de crew
[ Voor 8% gewijzigd door the_stickie op 02-03-2005 08:31 ]

er is alleen 1 heel groot probleem.The_Stickie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 08:30:
[...]
Hoe zeker kan je weten dat een bannerboer er geen baat bij heeft? Die moet immers ook zijn inkomsten hebben. Misschien krijgen ze wel extra vet betaald om deze banner door ieders strot te duwen. Dat doen tijdens de nacht of juist in het weekend kan zijn "in de hoop dat ze niet merken/doen"... /conspiracy
Het was wél effectief: iedereen heeft de reclame gezien en iedreeen spreekt erover.
Negatieve reclame is ook reclame
edit: oh ja en ook nog hulde aan de crew
in de banner werd niet vermeld om welk bedrijf het ging.
Het mooie daarvan is dat heel veel mensen (waaronder ik) er bewust niet op klikten.
Imperfectionist.
Is waar, maar aan de andere kant: die posts komen er toch, dus TS maakt niet zo uit, bovendien maakt 't voor de modjes niet veel uit en staat de crew sterker richting bannerboer (het zijn tenslotte de gebruikers van Tweakers BV die zich hieraan storen, dus zie het als steun voor Daniel daar)Remy schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 08:21:
[...]
Weet waar je aan begint als je een (dergelijk) topic opent in LAIedereen herhaalt elkaar flink en verdoet daarmee z'n tijd: de enigen die er wat aan konden doen waren moto-moi/crisp op dat moment, zoals men gemerkt heeft
Toch weer nette service op een tijdstip waarop andere bedrijven zeggen: bel morgen maar terug
Blijft inderdaad staan dat het
[ Voor 4% gewijzigd door MSalters op 03-03-2005 00:29 . Reden: Weet de thumbs smiley niet meer ]
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Webads levert al een tijdje de ads voor het forum niet meerThe Real Falcon schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:56:
Maar waarom blijft tweakers.net verder met webads.nl in zee gaan? Ik bedoel dit is toch al de zoveelste keer. Of hebben ze een soortemet monopolie positie.
[ Voor 24% gewijzigd door Falcon op 03-03-2005 14:00 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Hoe staan jullie tegenover deze extensions die de flash banners niet laten zien tot je erop klikt? Want in mijn ogen is dat namelijk hetzelfde als blokken namelijk.
Zeker gezien een offtopic post van iemand van de crew, is hierdoor bij mij wat onduidelijk ontstaan:
Wie kan mij (en vele andere) hierover meer vertellenF_J_K schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:03:
offtopic:
Ik vind Flash hoe dan ook nutteloos en heb het gewoon niet geinstalleerd in mijn browser. Maar neem de Flash Click to View extension voor Firefox en een Flash geval start standaard nooit.
Maar methoden om ads te blocken lijken me niet de bedoeling, onafhankelijk van mijn persoonlijke mening over geluid in ads.
Maar verder is het wel duidelijk en iedereen kent Advertentiebeleid op Tweakers.net (Update 31-1-2005) natuurlijk al dus ik neem aan dat er vanzelf iemand met zicht hierop langs komt om er wat over te zeggen. Doe niets overhaasts
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
klopt, maar:P_de_B schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:50:
Makkelijk zat lijkt me, je mag ze niet actief weren, maar er wordt nergens melding gemaakt van het feit dat je verplicht zaken moet installeren om de banners af te spelen. Dat is ook niet iets wat ze kunnen verwachten denk ik.
Erkens schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:11:
mja, je kan beter gewoon geen flash plugin gebruiken, heb je nergens last van en t.net loopt geen inkomsten mis omdat je de normale banners krijgt
Op "jouw" manier wordt er wel een flash versie verstuurd omdat je browser dat aankan, maar vervolgens wordt die niet weergegeven -> banner blocking
Niet helemaal, maar het scheelt niet veel. Ik zou niet weten welk ander netwerk soortgelijke omzetten op zou kunnen leveren.The Real Falcon schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:56:
Maar waarom blijft tweakers.net verder met webads.nl in zee gaan? Ik bedoel dit is toch al de zoveelste keer. Of hebben ze een soortemet monopolie positie.
AdRemedy is overigens eigendom van Webads, maar de bannerverkoop gaat op een wat andere manier (meer pay per click dan pay per view)
Die extentie voegt een functie toe aan alles dat met Flash gemaakt is. Je bent dus niet specifiek banners aan het blokkeren, en het lijkt me dus ook niet reeël hier tegen op te treden. Wel zou ik van de crew graag horen waar de grens volgens hun ligt.
Mja, dat ben ik wel met je eens. Als adverteerder zou ik dit soort tips ook niet leuk vinden.OpifexMaximus schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:55:
Een aanmoedigingsbeleid voor het gebruik van de firefox-flash-extension vanuit de crew vind ik zelf dan ook nogal frappant.
nee natuurlijk, dat is ook niet het doel van die extension, vandaar mijn vraag ooksdomburg schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:57:
[...]
Die extentie voegt een functie toe aan alles dat met Flash gemaakt is. Je bent dus niet specifiek banners aan het blokkeren, en het lijkt me dus ook niet reeël hier tegen op te treden. Wel zou ik van de crew graag horen waar de grens volgens hun ligt.
1. Je kunt een ad blokker installeren (hoe kan t.net die controleren?) want bijna iedereen heeft toch ook illegaal muziek thuis oid? Niemand die dat ook controleert....
2. Het aansporen tot het kopen van een abo is ook een optie maar lijkt me stug toch
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Ik snap niets van je verhaalMeneer aard schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:02:
Kromme vraag, maar het heeft 2 kanten aan dit verhaal:
1. Je kunt een ad blokker installeren (hoe kan t.net die controleren?) want bijna iedereen heeft toch ook illegaal muziek thuis oid? Niemand die dat ook controleert....
2. Het aansporen tot het kopen van een abo is ook een optie maar lijkt me stug tochAls tweakers.net BV dit gaat doen om zo extra abo`s te kenne slijten ben je wel (als verkoop techniek wel goed bezig) ff krom bezig, zo kan ik dat ook doen...
Waarom is dit interessant? Mij lijkt dat op een site als GoT (waar gebruikers best wel wat internetervaring hebben en daardoor niet klakkeloos op banners klikken maar ze veelal negeren) pay per view meer zou moeten opleveren dan pay per click. Zelf zou ik iig nooit op zo'n banner klikken (ze staan hier ook uit overigens, daar niet vanDaniel schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:56:
[...]
Niet helemaal, maar het scheelt niet veel. Ik zou niet weten welk ander netwerk soortgelijke omzetten op zou kunnen leveren.
AdRemedy is overigens eigendom van Webads, maar de bannerverkoop gaat op een wat andere manier (meer pay per click dan pay per view)
Oftewel, waarom zijn jullie overgeschakeld op een pay per click gedomineerd betalingssysteem?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
[edit] Ah, ik had de post van Curry gemist
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 16:18 ]
Nou kijk, waarom gaan mensen lopen blaten over een banner, terwijl er toch ook leuke ad blokkers zijn (zo ook in sp2...).
Doelbewust banners blokken --> exit GoTMeneer aard schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:14:
[...]
Nou kijk, waarom gaan mensen lopen blaten over een banner, terwijl er toch ook leuke ad blokkers zijn (zo ook in sp2...).
Omdat Adblockers volgens de Algemene Voorwaarden niet toegestaan zijn: De Algemene Voorwaarden en kunnen leiden tot een IP Ban.Meneer aard schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:14:
[...]
Bepaling aangaande advertenties
16. Omdat Tweakers.net een gratis dienst van Tweakers.net BV is, wordt er op de pagina's reclame gemaakt. Deze reclame zorgt voor het voortbestaan van Tweakers.net BV. Het op welke manier dan ook weren van deze reclame is verboden. Overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting.
Daarentegen heeft AdRemedy een ander assortiment aan ads dan WebAds, die wellicht wel eens meer tot clicks zou kunnen inspireren. Onder WebAds heb ik hier zelden wat anders gezien dan de Kijk-banner toen ik nog banners hadDarkX schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:07:
[...]
Waarom is dit interessant? Mij lijkt dat op een site als GoT (waar gebruikers best wel wat internetervaring hebben en daardoor niet klakkeloos op banners klikken maar ze veelal negeren) pay per view meer zou moeten opleveren dan pay per click. Zelf zou ik iig nooit op zo'n banner klikken (ze staan hier ook uit overigens, daar niet van).
Strikt genomen is het kopen van een abonnement ook een manier om de reclame banners te weren.P_de_B schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:17:
Omdat Adblockers volgens de Algemene Voorwaarden niet toegestaan zijn: De Algemene Voorwaarden en kunnen leiden tot een IP Ban.

In dit geval lijkt het mij, zoals ik eerder al opmerkte, niet meer dan normaal dat er een ontmoedigingsbeleid gevoerd wordt en dat de relatie tussen banners en de firefox-flash-extension eigenlijk niet besproken zou moeten worden.
Tja, ik ken de cijfers niet natuurlijkcurry684 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:23:
[...]
Daarentegen heeft AdRemedy een ander assortiment aan ads dan WebAds, die wellicht wel eens meer tot clicks zou kunnen inspireren. Onder WebAds heb ik hier zelden wat anders gezien dan de Kijk-banner toen ik nog banners had
Maar gevoelsmatig lijkt me dat GoT een doelgroep heeft van gebruikers die banners negeren, en dus niet echt snel zullen klikken. Hoe doeltreffend mijn gevoel verder is weet ik ook niet
* DarkX 's just nosy by nature
[ Voor 3% gewijzigd door DarkX op 03-03-2005 16:25 ]
Zoals hierboven ook al gezegd is is het simpel: als jij blockt banners, wij blocken jouMeneer aard schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:14:
[...]
Banners zitten (normaal) niemand in de weg en compenseren wel de uitgaven die Tweakers.net B.V. moet maken zodat jij deze pagina kunt blijven zien. Blocken is gewoon broodroof en jouw eigen privebijdrage aan het einde van deze site. U beweert communityfeeling te hebben?
Nee, want je krijgt ze dan niet meer van de server, waardoor je ze automatisch ook niet kunt werenOpifexMaximus schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:23:
[...]
Strikt genomen is het kopen van een abonnement ook een manier om de reclame banners te weren.
Nee ok, niet dat ik ze gebruik (heb niet eens service pack 2curry684 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:25:
[...]
Zoals hierboven ook al gezegd is is het simpel: als jij blockt banners, wij blocken jou
Banners zitten (normaal) niemand in de weg en compenseren wel de uitgaven die Tweakers.net B.V. moet maken zodat jij deze pagina kunt blijven zien. Blocken is gewoon broodroof en jouw eigen privebijdrage aan het einde van deze site. U beweert communityfeeling te hebben?

Dus in feite, ben je beter af zonder abbo en je pakt een adblocker als ik je goed moet gebruikencurry684 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:26:
[...]
Nee, want je krijgt ze dan niet meer van de server, waardoor je ze automatisch ook niet kunt weren
[ Voor 20% gewijzigd door Meneer aard op 03-03-2005 18:48 ]
Ehm... probeer eens voor jezelf te bepalen waar een bannerview aan moet voldoen.. banner.....VIEW...Meneer aard schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:42:
Nee ok, niet dat ik ze gebruik (heb niet eens service pack 2), maar het kan toch? Maar dat zien jullie toch niet? Wanneer klik ik nou op een banner? Laat dat nu 0,0% van de keren zijn dat ik op GOT/tweakers rond zwerf.
En ga nu eens kijken naar de logfiles van een gemiddelde webserver ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
leoaq.fm // Jeune Loop
'bbbaaaataven'...
bataven waar?? * twiekert pakt hoofdtelefoon op. en hoort niets..
Het motief was/is: ' iets is beter dan niets'. Volgens pay-per-view waren de banneropbrengsten van GoT exact 0,00 euro. Advertenties op een forum presteren bijna per definitie slecht. Er zijn weinig adverteerders die dan geld daarin willen steken terwijl er vrijwel geen meetbaar resultaat wordt gehaald. Resultaat: alleen gratis exchange meuk waar al helemaal niemand meer naar kijkt en onze eigen huisbanners.DarkX schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:25:
Tja, ik ken de cijfers niet natuurlijk![]()
Maar gevoelsmatig lijkt me dat GoT een doelgroep heeft van gebruikers die banners negeren, en dus niet echt snel zullen klikken. Hoe doeltreffend mijn gevoel verder is weet ik ook nietIk vroeg me alleen af wat de beslissing was om over te schakelen
* DarkX 's just nosy by nature
Omdat er een exclusieve overeenkomst is met Webads voor het gehele tweakers.net-domein, is een alternatief zoals Adsense van Google niet mogelijk, en dus hebben we gekozen voor het ' result-based'-systeem van Adremedy. Dit werkt met een combinatie van een lage (extreem lage eigenlijk) pay-per-view vergoeding zodat je niet helemaal voor niks banners plaatst, gekoppeld aan een pay-per-click en soms pay-per-lead/transaction vergoeding. Het levert niet veel op, maar in ieder geval iets
Denk eerder dat bannerboer ik kijk niet verder dan mijn neus lang is en de banner niet heeft gecontroleerd of ze aan het beleid van tweakers voldoen. Niet controleren is (direct) namelijk minder arbeidsintensief. Affijn, ik neem aan dat de onderhandelaars van de crew dit met de bannerboer financieel nog uitvecht.The_Stickie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 08:30:
Hoe zeker kan je weten dat een bannerboer er geen baat bij heeft? Die moet immers ook zijn inkomsten hebben. Misschien krijgen ze wel extra vet betaald om deze banner door ieders strot te duwen. Dat doen tijdens de nacht of juist in het weekend kan zijn "in de hoop dat ze niet merken/doen"... /conspiracy
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Waarom blijft GoT dan in zee gaan met Webads ? De banners die ze gegereren zijn gewoon bagger, de eerste interessante moet ik nog tegenkomen. Wat dat betreft is AdSense al een hele verbetering, dus waarom een adboer blijven ondersteunen die eigenlijk niks oplevert ?Daniel schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:12:
Omdat er een exclusieve overeenkomst is met Webads voor het gehele tweakers.net-domein, is een alternatief zoals Adsense van Google niet mogelijk, en dus hebben we gekozen voor het ' result-based'-systeem van Adremedy.
Vreemde conclusie?igmar schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:29:
[...]
Waarom blijft GoT dan in zee gaan met Webads ? De banners die ze gegereren zijn gewoon bagger, de eerste interessante moet ik nog tegenkomen. Wat dat betreft is AdSense al een hele verbetering, dus waarom een adboer blijven ondersteunen die eigenlijk niks oplevert ?
Vziw is WebAds op de FP verdomd rendabel, en AdSense doet alleen pay-per-click terwijl op de FP pay-per-view advertenties wel hoogtij vieren.
Dat banners het niet goed doen op forums mag duidelijk zijn, maar 'extreem lage' CPM is nogal overdreven IMHO. Ik draai zelf een populaire (ongeveer even veel pageviews als alle t.net domeinen) P2P website (ook een segment dat erg slecht betaald), maar er is toch nog redelijk wat geld uit te halen, iig genoeg om de onkosten te betalen. Voor de huidige 2 ads per pagina op GoT moet je toch echt wel minimaal 15 tot 20 cent CPM kunnen krijgen + extra CPC en CPS.Daniel schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:12:
[...]
Het motief was/is: ' iets is beter dan niets'. Volgens pay-per-view waren de banneropbrengsten van GoT exact 0,00 euro. Advertenties op een forum presteren bijna per definitie slecht. Er zijn weinig adverteerders die dan geld daarin willen steken terwijl er vrijwel geen meetbaar resultaat wordt gehaald. Resultaat: alleen gratis exchange meuk waar al helemaal niemand meer naar kijkt en onze eigen huisbanners.
Omdat er een exclusieve overeenkomst is met Webads voor het gehele tweakers.net-domein, is een alternatief zoals Adsense van Google niet mogelijk, en dus hebben we gekozen voor het ' result-based'-systeem van Adremedy. Dit werkt met een combinatie van een lage (extreem lage eigenlijk) pay-per-view vergoeding zodat je niet helemaal voor niks banners plaatst, gekoppeld aan een pay-per-click en soms pay-per-lead/transaction vergoeding. Het levert niet veel op, maar in ieder geval iets
Als Webads weigert het contract aan te passen, zou ik er toch eens aan gaan denken om een andere advertiser te kiezen.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:35:
Zoals al eerder gezegd, als die geluid ellende blijft voortzetten dan gaan we een andere startpagina aan zetten.
Vergeef me, maar ik snap je niet helemaal
Wat slaat die opmerking nou weer op?Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:35:
Zoals al eerder gezegd, als die geluid ellende blijft voortzetten dan gaan we een andere startpagina aan zetten.
Zoals gezegd accepteren wijzelf al geen banners met geluid. Deze banner was zonder ons medeweten in de roelatie gezet en wij hebben daarop onmiddelijk de banners uitgezet en de dag daarna deze banner uit de roelatie laten nemen. Dus over welke ellende heb je het nou? De banner waar het hier om gaat heeft nog geen half uur online gestaan...
Intentionally left blank
Voor dat soort bedragen teken ik meteenThe_Surfer schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:52:
Dat banners het niet goed doen op forums mag duidelijk zijn, maar 'extreem lage' CPM is nogal overdreven IMHO. Ik draai zelf een populaire (ongeveer even veel pageviews als alle t.net domeinen) P2P website (ook een segment dat erg slecht betaald), maar er is toch nog redelijk wat geld uit te halen, iig genoeg om de onkosten te betalen. Voor de huidige 2 ads per pagina op GoT moet je toch echt wel minimaal 15 tot 20 cent CPM kunnen krijgen + extra CPC en CPS.
Zoals gezegd, kwestie is dat Webads het voor de FP prima doet, de opbrengsten daarvan zijn door geen ander netwerk te evenaren schat ik. FP en GoT is contractueel één geheel dus we kunnen geen advertenties van een ander netwerk plaatsen. Los daarvan is het niet handig om twee concurrerende netwerken op dezelfde site te hebben.Als Webads weigert het contract aan te passen, zou ik er toch eens aan gaan denken om een andere advertiser te kiezen.
Wat is dit nu voor crap dreigement? Je kunt ons moeilijk beschuldigen van het willens en wetens langduring online knallen van geluidsbanners.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:35:
a) wij wisten van niks
b) binnen een half uur waren alle banners uitgeschakeld
c) als dit soort incidentjes vaker dan 1x per jaar voorkomt is het veel