Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Om precies te zijn: de ad van www.de25dagen.nl
kan gewoon niet meer normaal mp3 luisteren en GoT lezen

Moet geloof ik GoT maar een tijdje afsluiten... zoooo irritant!
[ Voor 32% gewijzigd door T.T. op 01-03-2005 22:50 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Sorry hoor, als dit zo door gaat, dan ga ik die zooi zelf blocken.
* ephymerous hoopt dat er wat aan gedaan kan worden
XXXVI

Dacht dat ik een of ander virus had binnengekregen!!
[ Voor 44% gewijzigd door Gassie op 01-03-2005 22:52 ]
Let's get lost! I know the way

If you choose to criticise you choose your enemies
Ik moest ook eerst zoeken waar het geluid vandaan kwam ook niet echt fijn....
allah sta ons bij....
ik kom volgende week wel weer even kijken of ie weg is
[ Voor 97% gewijzigd door Silent Thunder op 01-03-2005 22:55 ]

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

ik HAAAAT adds met geluid.. en zo te lezen ben ik niet de enige..
- NAC Breda -
Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.
...
had ik net ook das dubbel irritantEmmeau schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:52:
ik had hem net 2 keer op de zelfde pagina, wat het geheel nog irritanter maakt, lult hij door zichzelf heen
[afbeelding]
Pasta's bericht te laat gelezen
[ Voor 7% gewijzigd door TwoR op 01-03-2005 22:55 ]
En ik behoor dan nog helemaaaal niet tot de doelgroep (Belg zijnde)
anyway, ik denk dat met dit topc, hard als het gaat, wel duidelijk zal zijn dat deze banner niet geliefd is
Verwijderd
OK, dan zeggen we het niet. Maar wat gaan jullie eraan doen?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 22:55 ]
Ok sorry
[ Voor 18% gewijzigd door j0ck0z op 01-03-2005 22:56 ]
PB 3.2
Anyway, die banner is echt _zwaar_ irritant. Al helemaal omdat je op een mute knopje kan klikken dat vervolgens maar heel even mute. Zelfs als je op diezelfde pagina blijft dan krijg je dat gebrabbel over Pim Fortuyn weer te horen als de banner zichzelf weer eens herhaalt. Heb nu m'n hele laptop maar gemute
* TERW_DAN gaat eens kijken of hij niet gewoon te blocken is, want ik word er echt gek van.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Iemand een idee hoe je geluid definitief voor alle getoonde Macromedia Flash banner's kan mute'n in Win32/IE6 ?
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
laten we eerst maar eens een reactie van de crew afwachten he...glashio schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:57:
Offtopic :
Iemand een idee hoe je geluid definitief voor alle getoonde Macromedia Flash banner's kan mute'n in Win32/IE6 ?
..het gaat nog steeds om een incident..
Voor dit soort banners is het toch niet erg.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Met meteen een linkje natuurlijk:Zoefff schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:57:
Zoho, een hoop potentiele nieuwe Abonnement-klantjes in dit topic! Hup hup hup, haast je naar de t.net abonnementen-shop en schaf er eentje aan om van de ads af te zijn!
adblocker
Ik zou het net posten, hier staan al een topic. Weg ermee aub.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Gelukkig heb ik geen last van dat ding, maar ik haat het ook van die reclame troep met geluid erbij.
Vooral als je volume net erg hard stond enzo.
Ik stem mee, weg ermee
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
[ Voor 38% gewijzigd door Gassie op 01-03-2005 23:00 ]
En ik heb abbo, maar met ads
Ioniq 5 P45
Advertentie's komen via: www.webads.nl er worden wel voorkeuren aangegeven, maar waarschijnlijk is deze er door een foutje doorheen gekomen. Even de officiele reactie afwachten van Daniel of een ander iemand uit de crew die over de advertentie's gaatcryhtorchild schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:54:
Echt heel irritant. Kan haast niet geloven dat dit vanuit Tweakers.net komt. ik neem aan dat dit via een ad-boer aan ons wordt opgedrongen.

stp - PSN ID: stp_4
Welk ***** programma of *** site loopt nu weer te ****.
Blijkt het gewoon GoT te zijn......:(
Dan zet je die ads toch uit? Abo is vet \o/thettes schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:01:
Opstand der bataven... ARGH
En ik heb abbo, maar met adsWist niet dat geluidads daar ook bij hoorden
glashio schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:57:
Offtopic :
Ik vind Flash hoe dan ook nutteloos en heb het gewoon niet geinstalleerd in mijn browser. Maar neem de Flash Click to View extension voor Firefox en een Flash geval start standaard nooit.
Maar methoden om ads te blocken lijken me niet de bedoeling
Maar verder is het wel duidelijk en iedereen kent Advertentiebeleid op Tweakers.net (Update 31-1-2005) natuurlijk al dus ik neem aan dat er vanzelf iemand met zicht hierop langs komt om er wat over te zeggen. Doe niets overhaasts
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
geld teveel?stp_4 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:03:
Heb liever om gewoon verplicht te worden een abo te nemen dan dit....
Goed, een banner die 1 keer geluid laat horen bij het laden, oke. Maar keer op keer. En het wordt nog wel over 5 boxen en een subwoofer gestuurd ook...
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Of een bannetje
Een nettere oplossing is natuurlijk door FireFox te gebruiken, in combinatie met de flash-pauze-plugin. Die zorgt ervoor dat alle flashes pas gaan spelen als je er op drukt, maar blokkeert de rest van de advertenties niet
lijkt mij dat een ad wel gescreend wordt voordat deze op de site beland....
en ja, ook ik stop nu met surfen op tweakers.... wordt een beetje gek hierzo
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Dan krijg je een "gewone" banner te zien (oftwel een gewoon plaatje...)
[ Voor 7% gewijzigd door equationunequal op 01-03-2005 23:07 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Zie nu alleen gif banners.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 23:05 ]
Ik neem aan dat er zeker wel wat inkomsten zijn via de webads, hoe kan het dat je vaak leest dat hier fouten in voorkomen (ook kijken naar "het virus van nu.nl") de webads zijn een overheersend onderdeel van de site dus kan me indenken dat dit niet gewenst is....leon1e schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:03:
[...]
Advertentie's komen via: www.webads.nl er worden wel voorkeuren aangegeven, maar waarschijnlijk is deze er door een foutje doorheen gekomen. Even de officiele reactie afwachten van Daniel of een ander iemand uit de crew die over de advertentie's gaat.
Ik heb het trouwens over deze plugin. Beetje reclame voor FireFox kan geen kwaad natuurlijkZoefff schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:04:
[...]
Of een bannetje
Een nettere oplossing is natuurlijk door FireFox te gebruiken, in combinatie met de flash-pauze-plugin. Die zorgt ervoor dat alle flashes pas gaan spelen als je er op drukt, maar blokkeert de rest van de advertenties niet

Verwijderd

kan echt niet!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Eens proberen want ik word KNETTER van die klere banner....Zoefff schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:08:
[...]
Ik heb het trouwens over deze plugin. Beetje reclame voor FireFox kan geen kwaad natuurlijk
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
mja, je kan beter gewoon geen flash plugin gebruiken, heb je nergens last van en t.net loopt geen inkomsten mis omdat je de normale banners krijgtZoefff schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:08:
[...]
Ik heb het trouwens over deze plugin. Beetje reclame voor FireFox kan geen kwaad natuurlijk
Op "jouw" manier wordt er wel een flash versie verstuurd omdat je browser dat aankan, maar vervolgens wordt die niet weergegeven -> banner blocking
Disable Flash even tijdelijk, je krijgt dan een normale banner.....Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:08:
Uhm.. jah wederom wou hier een topic voor aanmaken, maar nu er toch al 1 is hoe kan ik hier het geluid van uitschakelen? Ik wordt er helemaal gestoord van. Kan niet eens fatsoenlijk muziek luisteren zonder dat gejank van die persoon er door.
Meh!
Zoefff schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:08:
[...]
Flash gebruiken voor ads is echt not-done imo. Ik bepaal zelf wel wanneer ik op zo'n ding klik en laat me niet door een reclame onderbreken als ik naar muziek zit te luisteren...
Maar de banner word wel gedownload, dus t.net loopt er geen inkomsten door mis. En op de banner klikken zou ik toch zeker niet doen als er geluid op zit. Dus ik mag toch hopen dat t.net hier niet moeilijk over gaat lopen doen...Erkens schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:11:
[...]
mja, je kan beter gewoon geen flash plugin gebruiken, heb je nergens last van en t.net loopt geen inkomsten mis omdat je de normale banners krijgt
Op "jouw" manier wordt er wel een flash versie verstuurd omdat je browser dat aankan, maar vervolgens wordt die niet weergegeven -> banner blocking
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Erkens schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:11:
[...]
mja, je kan beter gewoon geen flash plugin gebruiken, heb je nergens last van en t.net loopt geen inkomsten mis omdat je de normale banners krijgt
F_J_K schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:03:
[...]
offtopic:
Ik vind Flash hoe dan ook nutteloos en heb het gewoon niet geinstalleerd in mijn browser. Maar neem de Flash Click to View extension voor Firefox en een Flash geval start standaard nooit.
Maar methoden om ads te blocken lijken me niet de bedoeling, onafhankelijk van mijn persoonlijke mening over geluid in ads.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Voor de duidelijkheid: wij selecteren deze banners niet zelf, ze worden door een externe partij in de roulatie gegooid zonder dat wij daar invloed op hebben. Er hoort ons gevraagd te worden of we een geluidsbanner willen accepteren maar dat wordt vaker niet dat wel gedaan.
Dit ding is in ieder geval zwaar tegen de policy EN zoals bijna elke keer dat zoiets geflikt wordt komt de meuk midden in de nacht of in het weekend langswandelen zodat er vrijwel niemand online is die het kan fixen.
Ik laat nu in ieder geval alle banners op het forum maar weer uitzetten (iets anders kan niet) en ga morgen wel met de bannerboer in gevecht.
Jullie gotters zeiken teveel, zie het positief!
je hebt ook mensen die geloven dat zo'n kruisje of knopje maar één functie heeftHankey schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:13:
[...]
Flash gebruiken voor ads is echt not-done imo. Ik bepaal zelf wel wanneer ik op zo'n ding klik en laat me niet door een reclame onderbreken als ik naar muziek zit te luisteren...
Aunt bunny is coming to get me!
Anyways, we're on it
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Hoe zit dit met de SLA?Daniel schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:14:
Ah, wat een hoerending
Voor de duidelijkheid: wij selecteren deze banners niet zelf, ze worden door een externe partij in de roulatie gegooid zonder dat wij daar invloed op hebben. Er hoort ons gevraagd te worden of we een geluidsbanner willen accepteren maar dat wordt vaker niet dat wel gedaan.
Dit ding is in ieder geval zwaar tegen de policy EN zoals bijna elke keer dat zoiets geflikt wordt komt de meuk midden in de nacht of in het weekend langswandelen zodat er vrijwel niemand online is die het kan fixen.
Ik laat nu in ieder geval alle banners op het forum maar weer uitzetten (iets anders kan niet) en ga morgen wel met de bannerboer in gevecht.
Heb dit vaker op Got gehoord beetje jammer van webads.nl, maar naar mijn mening snel en adecuaat opgelost
Jeeh! screenshots maken en net doen of je een abbo hebt
in firefox met plugin nog last
willen jullie me weg hebben?
goede marketing truuk.
ik ben al wat doof maar dit slaat alles
[ Voor 17% gewijzigd door beascob op 01-03-2005 23:18 ]
gewaarwordingshorizon
Dit is de eerste (normale

....oh shit, nu wordt ie idd rete irritant

"man is not truly one, but truly two,"
Onzin, van die overlappende banners, popups, popunders zijn een stuk iritanterVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:18:
Echt bizar, nog nooit zo'n irritante ad. in mijn leven gezien op internet!

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
tuurlijk willen we je weg hebben, dat is ook waarom we om 23 uur nog allerlei mensen proberen te bereiken om die banner weg te krijgen..beascob schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:17:
onzinnige bataven,
in firefox met plugin nog last
willen jullie me weg hebben?
goede marketing truuk.
ik ben al wat doof maar dit slaat alles
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Je bedoelt dat ding rechtsboven, waarmee je het venster sluit?iH8 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:15:
[...]
je hebt ook mensen die geloven dat zo'n kruisje of knopje maar één functie heeft
Dat had ik dus gedaan bij +- 10 vensters, waarvan ik dacht dat zij de oorzaak konden zijn, maar GoT blijft bij mij gewoon standaard open
Wat leeg trouwens, zo'n grijze balk
[ Voor 5% gewijzigd door equationunequal op 01-03-2005 23:25 ]
dus zo is gotten met een abo.....
"man is not truly one, but truly two,"
edit: @crew die het willen fixen nu nog.
[ Voor 44% gewijzigd door iH8 op 01-03-2005 23:26 ]
Verwijderd
Dank je wel...Kees schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:20:
[...]
tuurlijk willen we je weg hebben, dat is ook waarom we om 23 uur nog allerlei mensen proberen te bereiken om die banner weg te krijgen..
Huh ? Als jullie ons weg willen hebben, doe je dat toch juist_niet_Kees schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:20:
[...]
tuurlijk willen we je weg hebben, dat is ook waarom we om 23 uur nog allerlei mensen proberen te bereiken om die banner weg te krijgen..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
Nu je zegt, nu helemaal geen banner meermr_petit schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:21:
hé cool.... nu helemaal geen banners....
dus zo is gotten met een abo.....
En
[ Voor 47% gewijzigd door Hooglander1 op 01-03-2005 23:24 ]
Iedereen nu weer verder met 'geluid-uit' GoTten?
Ik doelde er eigenlijk op dat ik het vaak genoeg mee heb gemaakt, dat een of andere popup of ad, mijn klik op het ogenschijnlijke sluitknopje misbruikt, om me als nog door te gooien naar één of andere meuk pagina.Als dat het enige was dat mogelijk is dan was het zo erg nog niet...Hankey schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:21:
[...]
Je bedoelt dat ding rechtsboven, waarmee je het venster sluit?
Dat had ik dus gedaan bij +- 10 vensters, waarvan ik dacht dat zij de oorzaak konden zijn, maar GoT blijft bij mij gewoon standaard open. Maar gelukkig is het al weer gefixed, dus kunnen de counter-measures worden uitgeschakeld
...
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."