[microfoon]Waarop letten?

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-02 15:17
Op Ebay ben ik de volgende draadloze headset tegengekomen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0161&item=3877898349&rd=1

Ik heb er alleen de ballen verstand van en dus zou ik even hier iemand willen vragen tegen wat voor problemen in op zou kunnen lopen met dit ding.

Bedoeling: In de open lucht een groep mensen dansles geven ( ongeveer 5 meter in de rondte moet het goed te horen zijn) Muziek installatie waarop hij aangesloten wordt is een redelijk flinke versterker met flink geluid. Zal iedereen mij goed kunnen horen met dit ding? Of is de kwaliteit echt zwaar bagger? Gewoon gelet op de specificaties. Het gaat niet om hoogstaande kwaliteit, maar of ik verstaanbaar ben enzo...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:07
20 euro is gewoon het proberen waard. Ik ben volgens mij nog nooit een goedkopere set tegengekomen. Ja tuurlijk is het geen profi stuff, dat moet je ook niet verwachten, maar je hoeft ook niet te verwachten dat het kraakt aan alle kanten en een bandbreedte heeft van een telefoon uit 1536 b.c.
Mocht dat wel het geval zijn, sja, jammer van die 20 euro, maar met beter en daarmee veelal duurder spul, maakt die 20 euro ook niet veel meer uit :)

Mijn Home Cinema in aanbouw