westlander007 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:33:
ik zie dat ATI al weer nieuwe drivers heeft ( Catalyst Mobility 6.2 for Windows XP )maar die willen zich niet installeren op deze laptop
en medion heeft ze ook niet op de site staan.
zou dat nog komen of is medion daar gewoon een klein beetje laks in.. ?
jajaja kijk maar eens op de duitse site
Grafik Treiber WIM 2050
Win 2000/Win XP
21.02.2005 - Version: 6.14.10.6505
MD 95400
dat is ech heel oud hahahah wacht even op omega dan gaat dat wel.
1 vraag voor iedereen met dat hitte probleem draaien jullie nog steeds op voor geinstalleert dat hij zo van de aldi af komt.
ik ga proberen om hem zelf opnieuw installeren nu zie je als je opstart windows logo met blauw balk.
kan niet dat is pro versie normaal home groen geel.
ik zal dat gaan proberen en als het nog klote is ga ik terug naar windows xp pro of home maar dan met sp1 in plaats van sp2.
als jullie goed gelezen hadden begin van deze forum.
was er iemand die de vorig model had md95300 en hij had sp1 en heeft hem ook naar sp2 gedaan had toen problemen met sleep/standby acpi ..... .
als ik game gebeurt dat ook maar bij mijn was het met erea51 heel erg 15min tot 30 min klapt hij in.
kijk ik op systeem informatie zag ik mijn clock snelheid 220mhz maar notebook hardware control hield hem voor de gek om toch hoger te draaien maar temp van cpu was 97 graden en duurde heel lang voor hij terug kwam.
als ik hem in de slaapstand zet je weet wel het gegeugen word op schijf gezet en laptop gaat uit.
stond hij de heledag uit en ik zetten hem weer aan bleef hij gewoon het zelfde hoe het was.
ik denk dat het met windows xp sp2 te maken heeft dus mensen ik draai ook nog steeds op sp2 voor geinstaleert van medion.
er is ook een merk dat heet promedion heel duur en kwaliteit produkt 2 fans etc.. de echte vender naam is voor azie clevo en usa eurocom.
hier promedion gek maar mijn broer heeft hem gekocht en er is daar nooit drivers update voor geweest kijk maar op die site
http://www.clevo.com.tw/ druk dan op download en het type is M375E.
de drivers zijn ook nog alle maal van deze datum 26 april 2004 en hij heeft hem in mei gekocht bijna 2 jaar en nog geen updates.
maar ja de meeste drivers komen wij wel aan bv. intel wireless lan 2200bg kun je op intel de nieuwste drivers krijgen.
ok ik heb geen last van mijn keyboard.
uit ervaaring weet ik dat somige keyboards wel een maandag product kan zijn (maar zweet vingers kan ook de oorzaak zijn of met schoon maken verkeerde spul gebruikt)
ik heb daar geen klachten over maar als je veel typt en game speelt neem dat een usb keyboard.
doe ik ookals je hem op een goede tafel heb staan.
gamed veel beter weg.
keyboard kan er zo uit gehaalt worden stelt niks voor.
ik werkte eerst voor een bedrijf waar ze apple en dell laptops maken maar die zijn voor de klanten wel beter met drivers maar daar betaal je ook naar.
ik ga dus proberen en als het goed lukt horen jullie het.
notebook hardwara control hete vroeger centrino hardware control en ze zijn nu op versie 1.10 beta 1 0 feb. 2006
http://www.pbus-167.com/chc.htm
tot laters en blijf in contact.