Toon posts:

gps

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,kan iemand mij exact vertellen wat ik nodig heb om een navigatiesysteem te installeren op mijn compact.Gelieve op basisschool niveau want ik ben een ongelooflijke leek op dit gebied.Heb ondertussen wel wat bij geleerd van jullie op het forum maar af en toe is het nog of jullie een andere taal spreken dan ik. _/-\o_ kit

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

Niemand kan het je exact vertellen als je zo vaag bent in de hardware die je hebt.

Dus wat voor hardware heb je en dan bedoel ik ook specifieke typenummers. Op deze manier is het voor ons net zo veel gokken als voor jou.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Basisschool niveau? dan moet je op http://www.beginnersweb.nl wezen. Op GoT verwachten we wat meer inzet, en dat is niet echt bij jou te vinden.

Quote uit de FAQ
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt
Ik neem aan dat je het over een IPAQ hebt, maar zit er bij die GPS geen handleiding ofzo? Kan toch niet moeilijk wezen? out-of-the box doet mijn bluetooth TomTom GPS het zonder problemen op mijn IPAQ 4150

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 28-02-2005 20:13 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:08:
hallo,kan iemand mij exact vertellen wat ik nodig heb om een navigatiesysteem te installeren op mijn compact.Gelieve op basisschool niveau want ik ben een ongelooflijke leek op dit gebied.Heb ondertussen wel wat bij geleerd van jullie op het forum maar af en toe is het nog of jullie een andere taal spreken dan ik. _/-\o_ kit
Als je met compact een pda bedoeld dan voldoet een simpel tom tom pakket toch wel :?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat is een 'compact' ? Merk en type willen we weten. :)

En kijk eens bijvoorbeeld bij TomTom (zomaar een merk erbij gepakt).
Als je weet wat je voor aansluitmogelijkheden hebt, kom je al een heel eind op die site. :)

{signature}

Verwijderd

hij bedoelt waarschijnlijk de mda compact als ik naar de naam moet gokken zoja koop een pakket met tomtom of andere software met een bleutooth gps antenne gemiddeld 200 euro

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

hallo,kan iemand mij exact vertellen wat ik nodig heb om een navigatiesysteem te installeren op mijn compact.Gelieve op basisschool niveau want ik ben een ongelooflijke leek op dit gebied
Eh nee, met zo'n instelling kom je niet ver op GoT, we zijn geen hapklare-brokken forum :)

Datzelfde geldt voor je topictitel en de inhoud van je topicstart, zie ook Gunner. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door zodat je weet wat er van mensen hier verwacht wordt.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.