Qua design, komt het erg 'grauw' over, zowel het achtergrond grijs, als de lichte en donkerdere bruin-grijze stukken zien er weinig uitnodigend uit...
Verder komt het qua indeling enorm droog en 'uitstralings-loos' over, het is weinig sprekend alsof de ontwerper geen enkele inspiratie had, gewoon wat blokken heeft ingedeeld..
De typografie heeft dat ook, lelijke schrijfletters, soms ook in een outline.
als titel 'Jou online hangplek', misschien is het merendeel der delgroep toch analfabeet, maar de anderen zouden een extra 'w' na 'jou' misschien wel op prijs stellen..

Ook het moeten inloggen voor subforum-index-lijsten is een beetje onzinnig, vreemd genoeg is dat an sich niet nodig, want topics zijn wel te lezen als men niet ingelogd is, enkel de forum-topiclijsten niet ...
De site werkt geenszins 'uitnodigend', ik denk niet dat hij op zo'n manier echt veel gebruikers zal gaan krijgen, omdat die simpelweg al snel afgeschrikt kunnen worden door de weinig uitnodigende uitstraling: grijs-grauw, lastig bruikbaar en niet echt 'open'.
Ik geef maar geen cijfer, maar hopelijk begrijp je dat dat van mij niet erg hoog zou zijn ...
[
Voor 3% gewijzigd door
RM-rf op 26-02-2005 13:03
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen