Toon posts:

[Check] *spam*

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wat vinden jullie van xoti.nl v2.0?

Frontpage: spam
Forum: spam

Geef een cijfer van 1 of 10.
bedankt :).

[ Voor 24% gewijzigd door crisp op 26-02-2005 15:07 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

www.sitechecks.nl kan je je site laten beoordelen :)

Om toch maar even wat te zeggen, op het forum staat: "Jou online hangplek". Zal je daar niet "Jouw" van maken?

[ Voor 64% gewijzigd door GGS_206 op 26-02-2005 11:28 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Zoals je ziet mag dit dus niet (meer) :).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:12

Haan

dotnetter

ik zie maar de eerste 6 karakters in lijst met active topics, geen idee dus waar zo'n topic over gaat...

En check je spelling en grammatica op de site

[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 26-02-2005 11:29 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

1: Waardeloos

Argumentatie:
Lelijk, is nog lang niet af, spelfouten, saai kleurgebruik, amateuristisch, onorigineel.
Er is geen thema, als ik op die site kom heb ik niet het idee van "goh, wat een leuke/interessante site". Ik denk eerder "en wat is dit nu weer voor bende".

En ik houd ook niet zo van spam, zeker als het om sites gaat die het spammen niet eens waard zijn. Dus maak eerst even een goede site, en zorg dat je via fatsoenlijke wegen bezoek trekt.

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-04 20:36

Not Pingu

Dumbass ex machina

0.

Erg simpel, taalgebruik suckt, je spamt een forum met je site.

[ Voor 98% gewijzigd door Not Pingu op 26-02-2005 11:34 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

ik probeer nog steeds iets te vinden, zodat ik weet waar deze site over gaat... :?

Door de topics, kom ik echter ook niet verder
Hoe laat is het op je klokje?
==Modbreak==========
minimaal een half uur er tussen. volgende keer delete ik de post
Hier gaan we van 0 naar 1.000 tellen.
je mag niet 2x achter elkaar posten!
Dus volgens mij kan je beter nog wat gaan werken aan je ontwerpskills..

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

Ja...een helehoop lijnen die niet recht lopen of onderbroken worden. Plaatjes als navigatie, kan ook tekst zijn. Saai kleurgebruik. Nutteloze forum-posts. Sorry :D

leoaq.fm // Jeune Loop

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Waarom kan ik niet in het forum bij overzicht klikken maar kan ik wel afzonderlijke topic's lezen :?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 22:18
MicDis schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:59:
Waarom kan ik niet in het forum bij overzicht klikken maar kan ik wel afzonderlijke topic's lezen :?
Dat DirectTopics is qua rechten zo inconsequent en lek als een mandje. Dat hele forum is trouwens qua source niet echt speciaal..

|>

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 12:14

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Qua design, komt het erg 'grauw' over, zowel het achtergrond grijs, als de lichte en donkerdere bruin-grijze stukken zien er weinig uitnodigend uit...
Verder komt het qua indeling enorm droog en 'uitstralings-loos' over, het is weinig sprekend alsof de ontwerper geen enkele inspiratie had, gewoon wat blokken heeft ingedeeld..
De typografie heeft dat ook, lelijke schrijfletters, soms ook in een outline.

als titel 'Jou online hangplek', misschien is het merendeel der delgroep toch analfabeet, maar de anderen zouden een extra 'w' na 'jou' misschien wel op prijs stellen.. ;)
Ook het moeten inloggen voor subforum-index-lijsten is een beetje onzinnig, vreemd genoeg is dat an sich niet nodig, want topics zijn wel te lezen als men niet ingelogd is, enkel de forum-topiclijsten niet ...

De site werkt geenszins 'uitnodigend', ik denk niet dat hij op zo'n manier echt veel gebruikers zal gaan krijgen, omdat die simpelweg al snel afgeschrikt kunnen worden door de weinig uitnodigende uitstraling: grijs-grauw, lastig bruikbaar en niet echt 'open'.

Ik geef maar geen cijfer, maar hopelijk begrijp je dat dat van mij niet erg hoog zou zijn ...

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 26-02-2005 13:03 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Om nog maar te zwijgen over de tabel layout die met ImageReady is gefabriceerd (zie broncode).

• André
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Was het al gezegd dat ie in FF er gewoon ruk uitziet :/

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-04 20:36

Not Pingu

Dumbass ex machina

http://www.xoti.nl/
Wij zijn even een tijdje gesloten, omdat de meeste mensen v2.0 niet mooi vinden
Wij gaan kijken of we het mooier kunnen maken
:D
Dude, like, don't take it personal?

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:40
Hij vraagt toch wat we ervan vinden? Dan moet hij ook tegen kritiek kunnen >:)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 23:48

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik heb wat aan te merken op je temp-out-of-order-pagina :+ Je hebt een egaal grijs plaatje van 615 x 315. Mag ik vragen waarom? Daarnaast: de pagina staat in de head, niet in de body. Vreemd dat ie het dan toch pikt :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• simon
  • Laatst online: 08-05 22:18
Je moet je trouwens goed realiseren dat je tekst/achtergrond contrast altijd hoog is. Dus wit op zwart, blauw op geel, enz...Nu is je out of order pagina haast niet te lezen, en die scanlines achtigheid helpen er ook niet echt bij :P

|>

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:40
Waarom sluit je de eerste zin af met een komma, geef je een enter en begin je met een hoofdletter?

Net zoals de allerlaatste zin, die heeft weer geen punt. Probeer een beetje op de grammatica e.d. te letten :).

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Slecht hoor ;)

En zoals de rest al zei, een beetje contrast kan geen kwaad.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16

crisp

Devver

Pixelated

/sitecheck

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.