Toon posts:

Sledeloze CD-ROM spelers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me eigenlijk af of die dingen nog bestonden.
Mijn CD-ROM speler staat op het punt om het te begeven [6 v/d 10 CD's leest hij niet, dat soort grapjes].
Dus wil misschien wel een nieuwe, maar ik zie die dingen NERGENS. M'n vader heeft er 1 gehad, maar die is nu weg...

Weet iemand waar ze te krijgen zijn ?

En zijn er ook eigenlijk DVD versies van ?

Thankz

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Bedoel je van die dingen waar je het cd'tje regelrecht instopt zoals bij een autoradio/cd?
De dvd versie bestaat daarvan wel, pioneer maakt die dingen (was het de 105S ofzo?)

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:38
je bedoelt zeker slot-in,
Veel dvd drives hebben dit wel,
is wel geinig maar of het veel nut heeft :?

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 21:29 schreef the12be het volgende:
je bedoelt zeker slot-in,
Veel dvd drives hebben dit wel,
is wel geinig maar of het veel nut heeft :?
Ooit al je CD slede dicht gedaan als je effe niet oplette en de CD er wat scheef op ligt ? Dan is ie dus serieus naar de kloten als je effe wat ongeluk hebt . Dat heb je met slot-in dus NOOIT voor

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Ik had ooit een NEC 4 x 4.

Daar zaten 4 ejctknoppen op en je kon er 4 cd's in douwen. Dan had je gewoon 4 cd drive letters erbij. Wisselen duurde ca. 4 seconden. Perfect apparaat! En ook slot in.

Zijn dat soort dingen nog te koop?

BTW, hij had gewoon dezelfde maat als een normale cdromspeler, niet hoger, niet dieper. Waar die CD's allemaal bleven??? :?

O ja: als ie niet zoveel problemen had met audioextracten (kon ie niet) dan zat ie er waarschijnlijk nu nog in ... ;)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Pioneer 105S :9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Klaaz klinkt koel [vraag weggeknipt] :)

Verder maken Pioneer en AOpen allebei Slot-In DVD's. Staat best leuk :) En het is nog best handig ook.

Verwijderd

Ik heb zo'n ding van AOpen, 16 x DVD/ 40 x CD-ROM.
Ik vind dit zeker een stuk fijner. Je hoeft niet te kijken hoe je 't schijfje erin legt en je hoeft dat ding niet meer dicht te doen als je 'm eruit haalt.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Pioneer 303S heet dat gekke ding van mij, DVD speler SCSI 6/32 meen ik.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 13:09
Hoe zit dat nou met stof enzo bij zulke drives. Als ik me niet vergis duw je je cd tussen 2 rubber flapjes door. Is je cd vies, blijft er stof/andere zooi op 't flapje achter (zowel aan de binnen- als aan de buitenkant v/h flapje), gaat dat zich niet ophopen ofzo ?

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Ik heb dat ook al eens gevraagd ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/73138 ), maar heb hem nog steeds niet gevonden :(

Insanus sum

Verwijderd

Als je echt 'n goeie wilt:

Pioneer 105S, 16X DVD, 40x CD-rom

Kost rond de 300-350 piek

Sc:r:9~t

Verwijderd

Tja de bekerhouders zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Ikzelf ben heel erg tevreden met m'n pioneer 105s :P

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
de pioneer en de aopen zijn hetzelfde apparaat...

Verwijderd

Douw een ècht smerige CD (ja die ene die je per ongeluk in de pindakaas gelegd hebt) in je slot-in en je bent maandenlang CD's aan 't poetsen. Handig zo'n slot-in. >:)

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 02:51 schreef Ptah het volgende:
Douw een ècht smerige CD (ja die ene die je per ongeluk in de pindakaas gelegd hebt) in je slot-in en je bent maandenlang CD's aan 't poetsen. Handig zo'n slot-in. >:)
da's dan ook het enigste nadeel, maar wie ligt zijn cd per ongeluk in de pindakaas en heeft het niet door? je cd blijft dan toch een beetje plakken?

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 03:05 schreef icje het volgende:

[..]
Wie legt zijn cd per ongeluk in de pindakaas en heeft het niet door? je cd blijft dan toch een beetje plakken?
Je weet toch wel dat je CD's bij de rand en/of 't gaatje moet oppakken? 8-)

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Niet voor het een of het ander, maar mischien bedoeld ie wel een cdrom speler die nog met een caddie (zo was het toch) werkt.
das zo'n doosje waar je de cd ik kan doen en dat doosje deed je in de cdrom speler.

Maar die worden niet meer gemaakt geloof ik.

DOC.

DOC.

Verwijderd

Wat me wel opviel (tegenviel) is een irritant hoog 'gefluit' bij zo'n slot-in geval wanneer ie een cd leest. Is dat normaal of hebben jullie daar geen last van?

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Op zondag 07 januari 2001 23:31 schreef Bigs het volgende:
Klaaz klinkt koel [vraag weggeknipt] :)
Maak me niet zo nieuwsgierig!!!!!! ;)

Verwijderd

Er is toch nog een nadeeltje: mijn AOpen maakt superveel herrie door dat spleetje.
Vooral shit bij DVD kijken.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 17:08
Op zondag 07 januari 2001 21:21 schreef FlameHeaD het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of die dingen nog bestonden.
Mijn CD-ROM speler staat op het punt om het te begeven [6 v/d 10 CD's leest hij niet, dat soort grapjes].
Dus wil misschien wel een nieuwe, maar ik zie die dingen NERGENS. M'n vader heeft er 1 gehad, maar die is nu weg...

Weet iemand waar ze te krijgen zijn ?

En zijn er ook eigenlijk DVD versies van ?

Thankz
misschien offtopic, maar heb je je huidige cdromspeler al een keer schoon proberen te maken? ik heb al meerdere cd-roms van de vuilnisbak gered, door alleen de lens schoon te maken (met ammonia).
Pagina: 1